Jos joutuisit ottamaan jonkun julkkiksen puolisoksesi, kenet ottaisit ja miksi?
Kommentit (2753)
Vierailija kirjoitti:
En ottaisi ketään sen takia, että hän olisi julkkis. Eihän julkisuuden henkilöitä tietää, millaisia ne olisivat parisuhteessa.
Toinen asia on, ketä julkkista haluaisi tavata.
Eihän tässä siitä ollutkaan kysymys, että otettaisiin sen takia että on julkkis. Vaan kysyttiin miksi ottaisi jonkun julkkiksen jos pitäisi.
Ja sitäpaitsi julkisuuden henkilötkin on ihan tavallisia ihmisiä. Ovat nekin jonkun lapsia, vanhempia, sisaruksia, ystäviä, työkavereita yms.
Luultavasti tämänkin palstan kirjoittajat tuntevat näitä julkkiksia ihan oikeastikin. Moni julkkis tekee myös ihan "oikeita" töitä julkisen työnsä lisäksi.
Ottaisin Elmeri Konttisen. Fiksu on ja oman kylän poikia.
Keanu Reeves
Hollywoodin mukavimmaksi mieheksikin sanottu ja ihan syystä. Vaikuttaa aivan oikeasti todella mukavalta tyypiltä, jolla on jalat vankasti maassa. Käynyt elämässään läpi monia tragedioita, mutta silti säilyttänyt optimistisen asenteen. Kaikin puolin kypsän ja positiivisen oloinen heppu.
Tero Vesterinen. Se ääni ja tyyli. La Boheme pistää kylmät väreet juoksemaan pitkin selkärankaa.
Toni Niemisen. Pääsisi myös nopeasti eroon.
Olen mies ja valitsen Jenna Ortegan. Häissä tanssisimme Wednesdayn bravuurinumeron.
Jyrki Lehtola Älykäs, viisas ja inhimillinen.
Ottaisin jonkun poliitikon tai yritysjohtajan, ovat kuitenkin aina menossa. Ehkä Alexander Stubbin. Hän varmaan tekisi reippaasti kotona kaikkia pikkuhommiakin, kun on niin aktiivinen. Tpisi myös iloa ja valoa elämään. Ja onhan se hyvännäköinen ikäisekseen.
Kyösti Mäki-Mattilan. On niin lempeän oloinen mutta miehekäs ja komea, eikä hölötä turhia. Ja onhan hän hyvä laulaja.
Keanu Reeves. Arvot kohdillaan, eikä ole ulkonäössäkään moittimista.
Kotimaisista en keksi ketään.
Ottaisin Antti Luusuanniemen. Rakastuin häneen kun näytteli monta vuotta sitten TV sarjassa Venäjän tsaaria Aleksanteri jotain (ykkönen tai kakkonen). Sen jälkeen yritän katsoa kaikki hömpät tai vakavat, missä hän on mukana. On niin herttaisen ja kiltin oloinen mutta varmaan osaa myös ärräpäät.
tokkiinsa sCARLETTI jOHANNSON ensi ja sylvia saint toka,pistettää kolomanneks eva titty longoria. Listoo. voisi jatkoo mutta en kehtoo ruveta räplää sen enempee.
David Mitchell. Olen ihan rakastunut. Hauska ja älykäs, ja aivan ihana. Ja jotenkin samalla lailla ajattelee monesta asiasta kuin minä. Ja tuntee kirjallisuutta, tekee palapelejä, katsoo vanhoja Morse-dekkariohjelmia, eikä sillä ole edes ajokorttia. Ihana mies.
Susanna Laineen. Suora pohjalainen luonne ja selkeä ulosanti. Tykkää koirista ja lapsista, kaunis sisältä ja ulkoa. Narttu toisinaan?
Eicca Toppisen. Voisi soitella mulle iltaisin ja sitten mä letittäisin sen tukan yöksi.
NYT PISTIT PAHAN. ei tule ketään mieleen. pirkko hämäläinen oli mutta sekin alkoi lespoilemaan.
Suomalaisista Sanna Marin, koska on kaunis, älykäs ja napakka ja ihan vaan tosi hot.
Ulkomaisista Cate Blanchet, koska älykäs, hauska ja kaunis ja sekin ihan super hot ja karismaattinen.
Myös Vanessa Kirbyn voisin ottaa, koska vaikuttaa myös huumorintajuiselta ja älykkäältä ja jotenkin herttaiselta. Ja on tosi elegantti.
N37
Seela Sella. Vaikuttaa fiksulta. Omaa tuskin fasistisia tai persuisia mielipiteitäkään.
Minä tylsistyisin Hämeen-Anttilan kanssa