Kysytäänpä näin päin, mitkä vanhanaikaiset, vähemmän suositut ja pois muodista olevat ruuat ovat herkkuasi?
Just söin lanttua, nam. Marjapuuro on hyvää, samoin punaherukkasoppa.
Kommentit (691)
Vierailija kirjoitti:
Miten ei tiedetä edes perunavelliä? Parasta ruokaa ikinä.
Unohtakaa sushit, tacot, tortillat sun muut lätyt.
Ravintoköyhää, mautonta ja huonoa vatsalle. Monelle suomalaiselle ei sovi maitotuotteet. Perunakin voi ärsyttää suolistoa. Sushista saa tärkeitä omega3-ravinteita, tacoissa on kasviksia ja proteiinia.
Mä kasvoin kasarilla niillä perinteisillä. Lihapullat ja perunamuusi, lihamakaronilaatikko, palapaisti, jauhelihakeitto, kiusaukset. Edelleen ne maistuvat, hyvää perusruokaa. En kyllä tiedä onko nämä pois muodista, mutta ei ne varsinaisesti kauhean muodikkaitakaan ole.
En voisi kuvitella kenellekään muulle yhtä ravintoköyhää ruokaa kuin mitä itse syön. Eikä tässä vielä kaikki vaan alkoa ja tupakkaakin menee. Silti en edes muista, milloin olisin sairastanut. Poislukien krapulat.
Vierailija kirjoitti:
Mä kasvoin kasarilla niillä perinteisillä. Lihapullat ja perunamuusi, lihamakaronilaatikko, palapaisti, jauhelihakeitto, kiusaukset. Edelleen ne maistuvat, hyvää perusruokaa. En kyllä tiedä onko nämä pois muodista, mutta ei ne varsinaisesti kauhean muodikkaitakaan ole.
Pitäisikö helvetti ruuankin olla muodikasta? Sitä syö, mikä maistuu. Trendipellet vetäkööt sushejaan.
Kaalilaatikko, paistettu maksa. Nam!
Perunavelli, pinaattivelli ja munat, makaronivelli, leipäjuusto, riisipuuro ja marjasoppa, makaroonisalaatti, kananmunakastike ja perunat, karjalanpaisti, karjalanpiirakat, kaalilaatikko, kinkkukiusaus
Vierailija kirjoitti:
Lasketaanko (kädenlämpöinen) kaalimehu?
Kuulostaa herkulliselta.
Hevosenlihapaisti ja paistettu maksa haudutettuna kermassa.
Lipeäkala