Minulle valehdeltiin työhaastattelussa
Uralla eteneminen on minulle tärkeää ja työhaastattelussa kysyinkin urakehityksestä yrityksessä. Kovin ruusuisia olivat puheet. Totuus olikin sitten jotain ihan muutu. Urani ja palkkani ei ole kehittynyt 4:ssä vuodessa lainkaan ja sama ongelma koskee koko taloa lukuun-ottamatta muutamaa harvaa ylennystä ja top 5% uratykkejä joilla on uusi positio joka vuosi. Toin jo vuosi sitten tyytymättömyyteni esille mutta se ei tietenkään vaikuttanut mitenkään. No eipä siinä mitään, etsin uuden työpaikan. Harmittaa vain että tuhlasin näinkin monta vuotta :(
Kommentit (2)
Vierailija kirjoitti:
Tällä palstalla on koko ajan tyyppejä, jotka ihmettelee, etteikö se ura etene niin, että kökkii samassa paikassa vuodesta toiseen.
Pääsääntöisesti ei etene. En tiedä, missä ap on ollut töissä ja mitä hänelle on luvattu. Neljä vuottakin on itseasiassa lyhyt aika useimmissa paikoissa odottaa ylennystä. Eli jos on ensimmäisestä vuodesta asti alkanut mankumaan, eikä näytöt riitä, niin veikkaan, että ap:n duunissa ollaan vain helpottuneita, kun hän lähtee.
Näyttöä on enemmän kuin tarpeeksi. Tietotaitoa siirtyy lähinnä minulta muille firman asiantuntijoille jotka ovat tietenkin paljon korkeammissa asemissa. Olen saanut yksin enemmän aikaan kun kokonaiset tiimit toisissa maissa (liittyen tiettyihin juttuihin). Tiedän että tämä kuulostaa epäuskottavalta, mutta olen todella hyvä työssäni. Kuseen jäävät kun minä lähden, olen nimittäin rakentanut paikallisen infran yksin eikä siitä ymmärrä kukaan muu mitään
Tällä palstalla on koko ajan tyyppejä, jotka ihmettelee, etteikö se ura etene niin, että kökkii samassa paikassa vuodesta toiseen.
Pääsääntöisesti ei etene. En tiedä, missä ap on ollut töissä ja mitä hänelle on luvattu. Neljä vuottakin on itseasiassa lyhyt aika useimmissa paikoissa odottaa ylennystä. Eli jos on ensimmäisestä vuodesta asti alkanut mankumaan, eikä näytöt riitä, niin veikkaan, että ap:n duunissa ollaan vain helpottuneita, kun hän lähtee.