Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies väitti olevansa urheilullinen ja käytiin sitten lenkillä ja totuus paljastui

Vierailija
10.05.2020 |

Olen ollut jutuissa erään mukavan miehen kanssa ja ollaan juteltu paljon urheiluasioista koska harrastan itse paljon liikuntaa ja mies on antanut ymmärtää itsekin olevansa urheilullinen. Noh, sovittiin sitten lenkkitreffit ja eihän tämä mies meinannut jaksaa edes juosta lyhyitäkään pätkiä ja hikoili hulluna, lisäksi juoksutyyli oli aivan kaamea! Sellainen etukeno harppailu ja kädet heiluivat sivussa kuin gorillalla. Tuli väkisin mieleen että jos kehonhallinta on noin surkeaa jo juostessa niin miten muuten. Harmittaa että tuli sellainen olo että mainosti urheilullisuuttaan vaan tehdäkseen vaikutuksen, mutta eikö tajunnut että kiinnihän tuosta jää. Ei tehnyt kyllä vaikutusta hyvässä mielessä. Ei tarvi olla mikään maratoonari mutta kyllä jutuissa on ollut hiukan liioittelua.

Kommentit (198)

Vierailija
61/198 |
10.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus nuorempana bongasin joltain nettitreffipalstalta lupaavalta kuulostavan naisen, jonka kanssa sovittiin tapaaminen baarissa.

Paikalle lyllersi nainen joka oli melkein yhtä paksi kuin pitkäkin.

Asui yksinään jollain tilalla ja teki kaikki hommat, puunkaadoista lähtien itse ja esitteli muovikassista juuri ostamaansa vesuria.

Erotessa pyyteli kovasti käymään, mutta näin jo itseni jonnekin kellariin suljettuna seksileluna, jota tämä sumopainijan keholla varustettu matami ruokkisi läskisoosilla ja piimällä.

Olen hentorakenteinen mies ja se nainen oli pelottava kuin faan.

Join kahvia, neidille tarjosin ison tuopin ja luikin tapaamisen jälkeen tutkimaan varovaisesti uusia treffihalukkaita.

Vierailija
62/198 |
10.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kerran yks kaveri meni treffeille sporttisen naisen kanssa, niin deitti ei ollut päästä autostaan ulos... 😄

No en minäkään maratonin jälkeen pääse helposti autosta ulos.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/198 |
10.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse lenkkeilen säännöllisesti, mutta aina menee 10km tunnin molemmin puolin. Jos menisin juoksutreffeille jonkun kanssa joka juoksisi sen vaikka 45minuutissa niin näyttäisin varmaan samalta kuin tuo mies.

Vierailija
64/198 |
10.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuulostaapa deittisivustotreffailu ahdistavalta. Valehtelu ei ole ok, mutta aika paljon asetetaan vaatimuksia kumppanille. Onneksi löysin oman miehen muuta kautta. Kelpasin ihan vain itsenäni enkä joillain profiilin meriiteillä. Tuohan kuulostaa enemmän työnhaulta kuin deittailulta.

Tuo urheilullisuus ei ollut minulla vaatimus. Mutta profiilissani kerroin harrastavani paljon liikuntaa ja kirjoittelun muutaman miehen kanssa, jotka myös kertoivat liikuntaharrastuksistaan. Todellisuudessa olivat ehkä joskus 20 vuotta sitten harrastaneet. Olen myös huomannut, että kroppani kelpaa kyllä, mutta moni mies ei siedä sitä, että käytän liikuntaan paljon aikaa.

Tämä on vähän sama juttu kuin se, että pidetään näyttävän näköisistä, huolitelluista naisista, mutta laittautumiseen ei saisi mennä aikaa eikä rahaa.

Vierailija
65/198 |
10.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä kanssa etsin joku vuosi sitten urheilullista naista.

Ensinnäkin ne urheilulliset jotka tapasin oli jotain kävelylenkkeilijöitä eli ihan paskakuntoisia ja sitten ne alkoi valittaa kun harrastin itse liikuntaa 20 tuntia viikossa.

Vierailija
66/198 |
10.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos kiinnostava seuralaiskandidaatti kertoo käyvänsä lenkillä, kannattaa ehdottomasti vaatia tarkennusta. Tosi usein on selvinnyt, onneksi ajoissa, että lenkki tarkoittaa monille 30 minuutin kävelyä tai koiran ulkoilutuslenkkiä.

Niin, lenkiksihän ei käy kuin 15km maratonjuoksu 🙄

Itse en vaan osaa juosta. Keuhkoihin sattuu, lisäksi polvivamma aiheuttaa edelleen kipuja tärähdyksistä.

Kävelen paljon, kuulokkeet korviin ja hyvä äänikirja. Lenkit lyhyimmillään n. 5km, pisimmillään +10km.

Mutta tätähän ei lenkiksi lasketa, vaan pikku sunnuntaikävelyksi...

Kokeiles joskus käveleksiä ilman kuulokkeita ja kännykkää. Aistit ympäristön ääniä, tuoksuja, kauneutta ja ihmisiä aivan toisella tavalla. Rentouttaa monin verroin paremmin ja on myös turvallisempaa.

Ja tämä ihan hyvällä ilman arvostelua.

Vierailija
67/198 |
10.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Surkea juoksutekniikka paljastaa muunkin kehonhallinnan. Kannattaisi aloittaa (voima)kävelystä, kun siinä on tekniikka kohdillaan niin sitten juoksuteenejä. Paljon näkee jalkaterät sojottaa ulospäin, pihtipolvet, ryystetään jalkoja, kädet heiluu holtittomana, huono ryhti jne eli ei kannatella omaa kehoa.

Eikö tämä neuvominen ole sitten PT:n hommaa eikä deittikumppanin?

Vierailija
68/198 |
10.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Paljonko sen penkkitulos oli? Juoksulla nyt ei ole mitään tekemistä urheilullisuuden kanssa. Penkki ja kyykky ratkaisevat...

Trololoo. Punttijuntit erikseen. Paljonko mave?

Joo kyllä jotkut juoksujutut ovat miehellä täysin yhdentekeviä, kun aika harva heteromies mitään tuollaista harrastaa. Itse varmistaisin ensin että penkkitulos olisi mielellään se 1.5 kertaa oma paino ainakin. Tuohan sen loppu peleissä kertoo että onko urheilullinen vai ei.

Minun mies on kilpaillut voimanostossa SM-tasolla mitalisijoille, ja juoksee Cooperissa 2900 metriä. Olen hieman eri mieltä, etteikö heteromiestenkin kannata hieman juosta. Tuolla se käy HIIT-treeniä tekemässä, kun ei salille pääse nyt.

Ohis mutta toi on aika kehno Cooper-tulos. Minä sohvaperuna jolla ei ole peruskuntoa saan kylmiltään 2400.

Samaa mieltä. Olen nainen ja juoksen ton 2900 vaikken kummemmin harrasta liikuntaa. Mun mies joka tupakoi, vetää liikaa olutta eikä liiku muuten kuin fyysisessä työssä, juoksi viimeksi 3200 vedonlyönnin seurauksena. Ihan kylmiltään. Voitti 300€ :D

Vierailija
69/198 |
10.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pitääkö tästä vetää se johtopäätös että vain lenkkeily täydellisellä juoksutyylillä on "urheilullinen".  Minä pidän itseäni urheilullisena, valitettavasti kylläkin ruumiinrakenteeltani enemmän kotleetti kuin atleetti. En juokse, enkä suostuisi lenkkitreffeille (tappavan tylsää on juokseminen) mutta hikiliikuntaa harrastan 14-16 kertaa viikossa 30 min -2h kerrallaan. 

Etkö lukenut tekstiä? MIes väitti olevansa kova juoksemaan mutta ei jaksanut edes lyhyitä pätkiä ja sekin oli sellaista epätoivoista harppomista että selvisi perässä. Ei tarvitse olla mikään täydellinen juoksija mutta miksi liioitella asioita. Olisi ollut rehellinen ja sanonut ettei juoksu ole oikein hänen juttunsa. 

Mitä teksiä? Aloittajan tekstitssä ei lue kuin, että mies on antanut ymmärtää itsekin olevansa urheilullinen. Ei, että olisi väittänyt olevansa kestävyysjuoksia tai minkään muunkaan kestävyyslajin harrastaja. Käsitys urheilullisuudesta on melko suppea, jos urheilullisuutta ilmentää ihmisen mielestä vain lenkkeily ja kestävyyslajit. Sama kuin veisi jonkun lenkkeilijän ampumaradalle ja toteaisi tämän epämääräisen aseenkäsittelyn perusteella, ettei kyseinen henkilö ole urheilullinen lainkaan. Edes ammattiurheilijat eivät kaikki juokse 3000 metriä Cooperin testissä lajiin katsomatta.

Vierailija
70/198 |
10.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pitääkö tästä vetää se johtopäätös että vain lenkkeily täydellisellä juoksutyylillä on "urheilullinen".  Minä pidän itseäni urheilullisena, valitettavasti kylläkin ruumiinrakenteeltani enemmän kotleetti kuin atleetti. En juokse, enkä suostuisi lenkkitreffeille (tappavan tylsää on juokseminen) mutta hikiliikuntaa harrastan 14-16 kertaa viikossa 30 min -2h kerrallaan. 

Toi on kyllä aivan helvetisti. Mitä lajia harrastat?

Itse treenasin kilpajuoksijana 10 kertaa viikossa.

Vierailija
71/198 |
10.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joskus nuorempana bongasin joltain nettitreffipalstalta lupaavalta kuulostavan naisen, jonka kanssa sovittiin tapaaminen baarissa.

Paikalle lyllersi nainen joka oli melkein yhtä paksi kuin pitkäkin.

Asui yksinään jollain tilalla ja teki kaikki hommat, puunkaadoista lähtien itse ja esitteli muovikassista juuri ostamaansa vesuria.

Erotessa pyyteli kovasti käymään, mutta näin jo itseni jonnekin kellariin suljettuna seksileluna, jota tämä sumopainijan keholla varustettu matami ruokkisi läskisoosilla ja piimällä.

Olen hentorakenteinen mies ja se nainen oli pelottava kuin faan.

Join kahvia, neidille tarjosin ison tuopin ja luikin tapaamisen jälkeen tutkimaan varovaisesti uusia treffihalukkaita.

Mikä ulina tulisikaan jos nainen kirjoittaisi vastaavan jutun ylipainoisesta miehestä

Vierailija
72/198 |
10.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkälainen idiootti lähtee lenkkitreffeille ? Ymmärrän että lähdetään vaikka puistoon kävelemään mutta että juoksemaan. 

Vierailija
73/198 |
10.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Etkö lukenut tekstiä? MIes väitti olevansa kova juoksemaan mutta ei jaksanut edes lyhyitä pätkiä ja sekin oli sellaista epätoivoista harppomista että selvisi perässä. Ei tarvitse olla mikään täydellinen juoksija mutta miksi liioitella asioita. Olisi ollut rehellinen ja sanonut ettei juoksu ole oikein hänen juttunsa. 

Mitä teksiä? Aloittajan tekstitssä ei lue kuin, että mies on antanut ymmärtää itsekin olevansa urheilullinen. Ei, että olisi väittänyt olevansa kestävyysjuoksia tai minkään muunkaan kestävyyslajin harrastaja. Käsitys urheilullisuudesta on melko suppea, jos urheilullisuutta ilmentää ihmisen mielestä vain lenkkeily ja kestävyyslajit. Sama kuin veisi jonkun lenkkeilijän ampumaradalle ja toteaisi tämän epämääräisen aseenkäsittelyn perusteella, ettei kyseinen henkilö ole urheilullinen lainkaan. Edes ammattiurheilijat eivät kaikki juokse 3000 metriä Cooperin testissä lajiin katsomatta.

E-urheilukin lasketaan nykyään urheiluksi, joten meitä on moneen junaan urheilun sarallakin.

Vaikka en juoksekaan Cooperia huippuaikaan, enkä nosta penkistä muutakuin penkinpäällisen, tapan örkkejä näytöllä nopeammin kuin kukaan muu euroopassa.

Olen E-urheilija.

Vierailija
74/198 |
10.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etkö lukenut tekstiä? MIes väitti olevansa kova juoksemaan mutta ei jaksanut edes lyhyitä pätkiä ja sekin oli sellaista epätoivoista harppomista että selvisi perässä. Ei tarvitse olla mikään täydellinen juoksija mutta miksi liioitella asioita. Olisi ollut rehellinen ja sanonut ettei juoksu ole oikein hänen juttunsa. [/quote]

Mitä teksiä? Aloittajan tekstitssä ei lue kuin, että mies on antanut ymmärtää itsekin olevansa urheilullinen. Ei, että olisi väittänyt olevansa kestävyysjuoksia tai minkään muunkaan kestävyyslajin harrastaja. Käsitys urheilullisuudesta on melko suppea, jos urheilullisuutta ilmentää ihmisen mielestä vain lenkkeily ja kestävyyslajit. Sama kuin veisi jonkun lenkkeilijän ampumaradalle ja toteaisi tämän epämääräisen aseenkäsittelyn perusteella, ettei kyseinen henkilö ole urheilullinen lainkaan. Edes ammattiurheilijat eivät kaikki juokse 3000 metriä Cooperin testissä lajiin katsomatta.[/quote]

"Miehen juttujen perusteella ymmärsin että on kovakin juoksemaan ja vähän etukäteen murehdin että miten itse pysyn perässä, mutta sehän menikin niin päin että mies juoksikin minun perässä. Nolo juoksutyyli vielä." Tässä kerron että mies antoi jutullaan ymmärtää olevansa kova juoksemaan, otsikossa ei niinkään paljastu nimenomaan tämä juoksu-pointti. Ja ei ole Porvoosta tämä tarina, miksi ihmeessä olisi? Kyllä näitä löytyy.  T: AP

Vierailija
75/198 |
10.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin treenaan tunnin päivittäin mutta ei sitä ulkoapäin uskoisi. Yksilöllistä, sanovat.

Vierailija
76/198 |
10.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse treenaan kaksi kertaa päivässä eli aamulla kuntopiiri tai lenkki ja illalla lajitreenit ja yks lepopäivä viikkoon.

Moni nainen on olevinaan ollut urheilullinen jne, mutta parin kuukauden yhdessäolon jälkeen onkin alkanut kamala nalkutus treeniin käytetystä ajasta.

Itseään ei heitä tietysti yleensä ole kiinnostanut pitää huolta kunnostaan 3 kertaa viikossa enempää ja eivät usko että kehitystä eu voi saada ilman riittävää treenimäärää. No parin vuoden päästä kun noita on nähnyt sattumalta, niin yleensä onkin tullut se +10 kiloa.

Vierailija
77/198 |
10.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos sulee että "harrastan liikuntaa" , niin paras siirtyä seuraavaan.

Tuo yleensä tarkoittaa sen puudelin kans kävelyä parkkipaikalle tupakille ja takas , ja sitte ynnätään askelmittarin tuloksia ja palkitaan kääretortulla.

Vierailija
78/198 |
10.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Harrastan itse ratsastusta. Mun ex valehteli alussa, että on paljonkin ratsastanut siskonsa hevosella ja laukannutkin. No lähdettiin sitten pienelle maastolenkille metsään. Lainasin hänelle tosi kiltin hevosen. Käyntiä mentiin peräkkäin vähän matkaa ja sitten piti palata takaisin talliin, koska pelkäsi putoavansa.

Totuus oli, että oli kerran ratsastanut siskon hevosella ja pudonnut. Ihmettelin miksi pitää valehdella. Valehteli sitten kyllä kaikessa muussakin, selvisi vuosien aikana...

Eli valehtelijoita ei jatkoon, sen annan neuvoksi.

Mun korvaan kuulostaa, että mies ei valehdellut. Hän ei vain ollut uskaltanut taas hevosen selkään tuon onnettomuuden jälkeen. Ehkä hän ei uskaltanut/kehdannut kertoa sinulle pelostaan ja halusi ehkä voittaakin sen, muttei pystynyt. Eksälläsi on trauma.

Vierailija
79/198 |
10.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon urheilullinen ja liikunnallinen, mutta vihaan juoksemista enkä koskaan lenkkeile.

Jos joutuisin nyt lenkille, osaisin ja jaksaisin kuitenkin juosta ihan ok hyvin, koska oon monipuolisen urheilullinen ja mulla on hyvä kehonhallinta.

Jos joku "urheilullinen" juoksee kuin gorillla, niin hän taitaa olla penkkiurheilija.

Vierailija
80/198 |
10.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hieno satu hermanni, mitä muuta porvooseen? 0/5

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän viisi