Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies väitti olevansa urheilullinen ja käytiin sitten lenkillä ja totuus paljastui

Vierailija
10.05.2020 |

Olen ollut jutuissa erään mukavan miehen kanssa ja ollaan juteltu paljon urheiluasioista koska harrastan itse paljon liikuntaa ja mies on antanut ymmärtää itsekin olevansa urheilullinen. Noh, sovittiin sitten lenkkitreffit ja eihän tämä mies meinannut jaksaa edes juosta lyhyitäkään pätkiä ja hikoili hulluna, lisäksi juoksutyyli oli aivan kaamea! Sellainen etukeno harppailu ja kädet heiluivat sivussa kuin gorillalla. Tuli väkisin mieleen että jos kehonhallinta on noin surkeaa jo juostessa niin miten muuten. Harmittaa että tuli sellainen olo että mainosti urheilullisuuttaan vaan tehdäkseen vaikutuksen, mutta eikö tajunnut että kiinnihän tuosta jää. Ei tehnyt kyllä vaikutusta hyvässä mielessä. Ei tarvi olla mikään maratoonari mutta kyllä jutuissa on ollut hiukan liioittelua.

Kommentit (198)

Vierailija
181/198 |
10.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Paljonko sen penkkitulos oli? Juoksulla nyt ei ole mitään tekemistä urheilullisuuden kanssa. Penkki ja kyykky ratkaisevat...

Buhaha. Salijormailu on kaukana urheilusta.

No ei, vaan voimailu on puhtainta urheilua, joskaan en nyt puhtaudella viittaa dopingtuloksiin. Ainoastaan voimistelu menee ehkä edelle

Älä viitsi valehdella internetissä.

Ei siinä mitään valheita ole. Totta kai fyysinen voima on se kaikkein kirkkain kruunu.

Vierailija
182/198 |
10.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pitääkö tästä vetää se johtopäätös että vain lenkkeily täydellisellä juoksutyylillä on "urheilullinen".  Minä pidän itseäni urheilullisena, valitettavasti kylläkin ruumiinrakenteeltani enemmän kotleetti kuin atleetti. En juokse, enkä suostuisi lenkkitreffeille (tappavan tylsää on juokseminen) mutta hikiliikuntaa harrastan 14-16 kertaa viikossa 30 min -2h kerrallaan. 

Mitä ihmettä! Etkö lukenut aloitusta ollenkaan vai miten voisit päätyä tuollaisiin johtopäätöksiin. Ensinnäkin tässä ei puhuttu sinun liikuntamieltymyksistä mitään. Mies oli itse suostunut lenkkitreffeille ja viesteissä antanut ymmärtää olevansa kova juoksija. Tästä voisi siis ap:n tavoin olettaa että mies on hyvässä juoksukunnossa. Sitten käykin ilmi ettei mies jaksa juosta oikeastaan ollenkaan eli on harhaanjohtanut ja suoranaisesti valehdellut naiselle saadakseen tämän treffeille. Juoksutyylistä näkee ettei varmasti paljoa ole mies juossut. Tästä ei saisi ap olla harmistunut? Millainen alku ja lopulta tulevaisuus voi olla suhteella jossa heti alkumetreillä toinen ei ole ollut rehellinen? Tämäkö tarkoittaa että juoksutyylin pitää olla täydellinen? Miksi ylipäänsä otat noin marttyyriasenteen siitä että joku toinen mies itse halusi lenkkitreffeille mutta ei sitten ollutkaan juoksija? Ei kukaan sinua pakota tällaisille treffeille.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
183/198 |
10.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

HuHu-oRRa!

Jos viesti oli osoitettu minulle eli sille, joka kertoi suhtautuvansa avoimesti seksisuhteisiin, ei voi taas kuin ihmetellä palstan naisvihaa. Se, että mies valehtelee ja huijaa saadakseen seksiä, on ilmeisesti täysin ok, mutta naisesta tekee moraalittoman se, jos hän haluaa seksiä muutenkin kuin vakiintuneessa parisuhteessa.

No onhan se moraalitonta.

Eri ihmisillä on erilainen arvomaailma ja moraalikäsitys, ja tähän on kaikilla oikeus. Ihmettelen kuitenkin, miksi konservatiivisen arvomaailman kylkiäisenä tulee tarve tuomita muita ja tuputtaa omia moraalikäsityksiä ja miksi muiden ihmisten seksielämä kiinnostaa näitä ihmisiä niin paljon. Jos vapaat seksisuhteet eivät sovi sinulle, älä harrasta niitä.

Voi vi-tun idi-ootti. Moraali ei ole mikää "musta tuntuu" asia.

Totta kai se on. 100% subjektiivinen asia.

Vierailija
184/198 |
10.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
185/198 |
11.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No eipä ole ainoa asia, missä huijataan heti kättelyssä. Miesten voin kertoa huijanneen ikänsä, pituutensa, painonsa, koulutuksensa, työllistymisensä ja unohtuupa tupakoinnistakin kertoa. Saattaa myös huonomuistisimmilta unohtua sekin sivuseikka, että on naimisissa... 😅

Ja YHDENKÄÄN naisen kuva deittipalveluissa ei ole lähelläkään todellisuutta.

Joten tasoissa olette. 

Tasan tarkasti kuvani on erittäin lähellä todellisuutta. Ikinä en muokkaa naamaani mitenkään ja meikkinä on vähän ripsaria, bb/cc-voidetta ja poskipunaa. Huulissa punaista huulirasvaa tai sipaisu huulipunaa.

Että jos minua ei tunnista samaksi tyypiksi, on vika vastapuolessa ja ainoastaan hänessä XDDDD

Ihan vähän vaan meikkaan, muikistelen kuvissa ja otan kuvat tuhanteen kertaan että oikea kuvakulma löytyy. Niin niin 

Voi kun miehetkin panostaisi kuviinsa. Tykkään miehistä joilla on tyylitajua ja tilannetajua ja osaavat valita deittipalveluunkin kivat ja edustavat kuvat. Mukavampi olisi selata kuin väsyneitä vessanpeiliselfieitä.

Voin kertoa, että kun ulkonäköä ei ole niin on ihan sama minkälaiset kuvat sinne miehenä laittaa. Kokeiltu on eikä ole ikinä ollut edes mitään vessaselfietä.

M37

Jotakuinkin kaikilla miehillä on ihan riittävästi ulkonäköä jos huolehtii itsestään, eli on tukka kammattu, perussiistit istuvat vaatteet ja ei ole sairaalloisen ylipainoinen.

N39

Kokeilkaapa tehdä vähän rumempana miehenä profiili, teillä ei selkeästi ole oikeasti käsitystä minkälaisia noissa deittipalveluissa on miehenä olla jos et ulkonäöllä erotu positiivisesti.

Käyn säännöllisesti parturissa ja pukeutumiseenkin olen panostanut tarkoituksella. Tinder on esim aivan kuollut itsellä.

M37

Anteeksi nyt vaan, mutta ulkonäkösi ei ole syy siihen miksi et löydä Tinderistä tai muista nettipalveluusta seuraa, vaan asenteesi- se paistaa läpi ihan täältä. Vaikka olisit supeekomea, niin en vastaisi enkä haluaisi tavata. Olet katkera naisvihaaja- ei kiitos!

Siis mitä ihmettä, kertokaapa nyt miten tuosta joku voi löytää naisvihaa? Tyyppi lähinnä vähättelee omaa ulkonäköään ja harmittelee kun nettideittailu ei tuota tulosta ja siitä tehdään heti joku naisviha-oletus? Ja yläpeukkuja satelee. Sinä vaikutat itse miesvihaajalta, ainakin jos mies ei ole komea, itsevarma ja menestynyt.

Vierailija
186/198 |
13.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No eipä ole ainoa asia, missä huijataan heti kättelyssä. Miesten voin kertoa huijanneen ikänsä, pituutensa, painonsa, koulutuksensa, työllistymisensä ja unohtuupa tupakoinnistakin kertoa. Saattaa myös huonomuistisimmilta unohtua sekin sivuseikka, että on naimisissa... 😅

Ja YHDENKÄÄN naisen kuva deittipalveluissa ei ole lähelläkään todellisuutta.

Joten tasoissa olette. 

Tasan tarkasti kuvani on erittäin lähellä todellisuutta. Ikinä en muokkaa naamaani mitenkään ja meikkinä on vähän ripsaria, bb/cc-voidetta ja poskipunaa. Huulissa punaista huulirasvaa tai sipaisu huulipunaa.

Että jos minua ei tunnista samaksi tyypiksi, on vika vastapuolessa ja ainoastaan hänessä XDDDD

Ihan vähän vaan meikkaan, muikistelen kuvissa ja otan kuvat tuhanteen kertaan että oikea kuvakulma löytyy. Niin niin 

Voi kun miehetkin panostaisi kuviinsa. Tykkään miehistä joilla on tyylitajua ja tilannetajua ja osaavat valita deittipalveluunkin kivat ja edustavat kuvat. Mukavampi olisi selata kuin väsyneitä vessanpeiliselfieitä.

Voin kertoa, että kun ulkonäköä ei ole niin on ihan sama minkälaiset kuvat sinne miehenä laittaa. Kokeiltu on eikä ole ikinä ollut edes mitään vessaselfietä.

M37

Jotakuinkin kaikilla miehillä on ihan riittävästi ulkonäköä jos huolehtii itsestään, eli on tukka kammattu, perussiistit istuvat vaatteet ja ei ole sairaalloisen ylipainoinen.

N39

Kokeilkaapa tehdä vähän rumempana miehenä profiili, teillä ei selkeästi ole oikeasti käsitystä minkälaisia noissa deittipalveluissa on miehenä olla jos et ulkonäöllä erotu positiivisesti.

Käyn säännöllisesti parturissa ja pukeutumiseenkin olen panostanut tarkoituksella. Tinder on esim aivan kuollut itsellä.

M37

Anteeksi nyt vaan, mutta ulkonäkösi ei ole syy siihen miksi et löydä Tinderistä tai muista nettipalveluusta seuraa, vaan asenteesi- se paistaa läpi ihan täältä. Vaikka olisit supeekomea, niin en vastaisi enkä haluaisi tavata. Olet katkera naisvihaaja- ei kiitos!

Siis mitä ihmettä, kertokaapa nyt miten tuosta joku voi löytää naisvihaa? Tyyppi lähinnä vähättelee omaa ulkonäköään ja harmittelee kun nettideittailu ei tuota tulosta ja siitä tehdään heti joku naisviha-oletus? Ja yläpeukkuja satelee. Sinä vaikutat itse miesvihaajalta, ainakin jos mies ei ole komea, itsevarma ja menestynyt.

Osalla naisista tuntuu olevan rumia miehiä kohtaan joku ylemmyyden tunne jonka varjolla vielä halutaan haukkua.

Vierailija
187/198 |
13.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse treenaan kaksi kertaa päivässä eli aamulla kuntopiiri tai lenkki ja illalla lajitreenit ja yks lepopäivä viikkoon.

Moni nainen on olevinaan ollut urheilullinen jne, mutta parin kuukauden yhdessäolon jälkeen onkin alkanut kamala nalkutus treeniin käytetystä ajasta.

Itseään ei heitä tietysti yleensä ole kiinnostanut pitää huolta kunnostaan 3 kertaa viikossa enempää ja eivät usko että kehitystä eu voi saada ilman riittävää treenimäärää. No parin vuoden päästä kun noita on nähnyt sattumalta, niin yleensä onkin tullut se +10 kiloa.

Luonnevikaisia ämmiä. Nalkuttavat liiasta työnteosta, tai kaljan juonnista, tai ihan mistä vaan. Tai liian vähästä työnteosta, mikään ei kelpaa.

Kyllä tuolla tinderissä miehet valehtelee!! Kuvat on muokattuja, valehdellaan että harrastan itsepuolustuslajela ja totuus on, että niitä on harrastettu 10vuotta sitten. Lapsista ei kerrota, paitsi kysyessä.. ehkä.. Sanotaan että ollaan siistejä ja pidetään huolta itsestä..treffeille saavutaan vanhoissa kuluneissa, reikäsissä verkkareissa ja pieneksi jääneellä t-paidalla, hampaita suussa enää pari kappaletta ja hiki haisee. Puhelinta tuijotetaan myös mokä kertoo käytötapojen puutteesta/junttiudesta. Iselläni on realistiset kuvat ja kerroin itsestäni ja elämästäni rehellisesti. Tinderi poistettu!

188/198 |
13.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

URHEILUlajeja on muitakin kuin juokseminen!

Minäkin harrastan keilaamista esimerkiksi.

Saattaa olla vaikka joku kamppailulajikin, esim miekkailu, mikä ei takaa maratoonikuntoa.

Puhumattakaan moottori ja e-sports...

Sunlaisen muijan skippaan ihan suosiolla, olkoon millanen prisenssa tahansa.

Sulle on selkeästi imago tärkein asia, on pakko päästä kehumaan kavereille että minun mies onki jääkiekkoilija tai joku vastaava.

Vierailija
189/198 |
13.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä pyysin miehen lenkkitreffeille. Tosin olin tutustunut häneen ihan tosielämässä ja nähnyt, että näytti ihan juoksemaan kykenevältä.

Nyt on takana 12 yhteistä vuotta ja kolme lasta. Edelleen juostaan molemmat, nykyään minä enemmän hölkötellen ja mies tavoitteellisesti, kun ennen oli päinvastoin. Parasta on kuitenkin se että mies hellästi passittaa minut lenkille silloin kun oma pää on niin tukossa lastenhoidosta ettei osaisi lähteä. Se on tosirakkautta.

Vierailija
190/198 |
13.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

MMS85 kirjoitti:

Saattaa olla vaikka joku kamppailulajikin, esim miekkailu, mikä ei takaa maratoonikuntoa.

Sulle on selkeästi imago tärkein asia, on pakko päästä kehumaan kavereille että minun mies onki jääkiekkoilija tai joku vastaava.

ONKO? Hitsin vitsit, tässäpä viikon uutinen!

Ihan oikeasti, opettele sinäkin lukemaan aloitus ihan ajatuksen kanssa. Sitten ehkä ymmärrät ap:n harmituksen.

Vierailija
191/198 |
13.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrän AP:n harmituksen, itse kävin treffeillä urheilullisen naisen kanssa, asun kolmannessa kerroksessa ja hän puuskutti ja valitti hissin puutetta kun kävi luonani kahvilla :S Ei tässä muuten mitään, mutta kun puhuttiin paljon mm. siitä, että olisi mukava kierrellä ulkomailla pieniä kaupunkeja ja sanoin, että rakastan vaeltamista. 

Vierailija
192/198 |
13.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Surkea juoksutekniikka paljastaa muunkin kehonhallinnan. Kannattaisi aloittaa (voima)kävelystä, kun siinä on tekniikka kohdillaan niin sitten juoksuteenejä. Paljon näkee jalkaterät sojottaa ulospäin, pihtipolvet, ryystetään jalkoja, kädet heiluu holtittomana, huono ryhti jne eli ei kannatella omaa kehoa.

Vyötärön alapuolella tapahtuva virheellinen liike johtuu usein esim. penikoista tai vaikka poikki olevista tukisiteistä. Kyse ei aina ole huonosta juoksutekniikasta.

Itselläni on polvesta tukiside kokonaan poikki, ja se aiheuttaa jalan vispauksen sivulle juostessa vaikka ei muutrn juuri haittaa.

Vierailija
193/198 |
13.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Treffeillä mies väitti olevansa urheilullinen ja liikkuvansa paljon. Ei sitten kuitenkaan jaksanut juosta puolinaratoonia vaan hengästyi jo heti alussa. Taisi olla tuo urheilullisuus pelkkää valehtelua ja kerskailua. Itse juoksen joka päivä ja puoli maratooni ei ole mikään minulle mikäön iso juttu, en silti pidä itseäni mitenkään erikoisemmin urheilullisenn vaan olen ihan normiyleiskuntoinen tavallinen ihminen. Mistä lie kannonkolosta näitä miehiä oikein tulee. Jos ette oikeasti harrasta aktiivista liikuntaa niin älkää sanoko olevanne liikunnallisia!

Vierailija
194/198 |
13.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

MMS85 kirjoitti:

Moottoriurheilu ja keilaus eivät ole urheilulajeja. Eikä ainakaan e-splörts.

Vierailija
195/198 |
13.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

MMS85 kirjoitti:

Oikea tavoitteellinen moottoriurheilu vaatii kyllä hyvää kehon lihaskuntoa, jos muuta väittää niin ei tiedä asiasta mitään.

Vierailija
196/198 |
13.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

MMS85 kirjoitti:

Näin on! Näkeehän sen noista formulakuskeista ja motocross-kisaajistakin, jäjestään ovat huonokuntoisia plösöjä.

Vierailija
197/198 |
13.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lenkkitreffit on hyvä ajatus, näkee toisesta heti että mistä on tehty. Kun lenkkitreffeistä on kunnialla selvitty, seuraavaksi sitten juotan treffikumppanin humalaan, siitäkin selviää monta asiaa. Juoko kaksin käsin itsensä kaatokänniin, alkaako hihittelemään (ärsyttää saamaristi kännissä hihittelevät miehet), muuttuuko mököttäväksi hissukaksi vai kovaääniseksi uhoajaksi. Kaikkia on nähty. Pahin oli eräs mieskokelas kun yökylätreffien jälkeen hipsi aamulla ensimmäiseksi jääkaapille ja korkkasi krapulakaljan. Hyi!!!

Eli pitää olla hyvä kunto ja osata nauttia saunaoluet ja seurusteluviinit kohtuudella 👌

Vierailija
198/198 |
13.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

MMS85 kirjoitti:

Näin on! Näkeehän sen noista formulakuskeista ja motocross-kisaajistakin, jäjestään ovat huonokuntoisia plösöjä.

Jos 1% lajin harrastajista on edes hyväkuntoisia, ei lajia voi kutsua urheiluksi. Kivaa se voi olla, toki.

Kaverini on muuten plösö motocross -kuski. Sm -tasolla.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme kaksi