Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies väitti olevansa urheilullinen ja käytiin sitten lenkillä ja totuus paljastui

Vierailija
10.05.2020 |

Olen ollut jutuissa erään mukavan miehen kanssa ja ollaan juteltu paljon urheiluasioista koska harrastan itse paljon liikuntaa ja mies on antanut ymmärtää itsekin olevansa urheilullinen. Noh, sovittiin sitten lenkkitreffit ja eihän tämä mies meinannut jaksaa edes juosta lyhyitäkään pätkiä ja hikoili hulluna, lisäksi juoksutyyli oli aivan kaamea! Sellainen etukeno harppailu ja kädet heiluivat sivussa kuin gorillalla. Tuli väkisin mieleen että jos kehonhallinta on noin surkeaa jo juostessa niin miten muuten. Harmittaa että tuli sellainen olo että mainosti urheilullisuuttaan vaan tehdäkseen vaikutuksen, mutta eikö tajunnut että kiinnihän tuosta jää. Ei tehnyt kyllä vaikutusta hyvässä mielessä. Ei tarvi olla mikään maratoonari mutta kyllä jutuissa on ollut hiukan liioittelua.

Kommentit (198)

Vierailija
101/198 |
10.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse treenaan kaksi kertaa päivässä eli aamulla kuntopiiri tai lenkki ja illalla lajitreenit ja yks lepopäivä viikkoon.

Moni nainen on olevinaan ollut urheilullinen jne, mutta parin kuukauden yhdessäolon jälkeen onkin alkanut kamala nalkutus treeniin käytetystä ajasta.

Itseään ei heitä tietysti yleensä ole kiinnostanut pitää huolta kunnostaan 3 kertaa viikossa enempää ja eivät usko että kehitystä eu voi saada ilman riittävää treenimäärää. No parin vuoden päästä kun noita on nähnyt sattumalta, niin yleensä onkin tullut se +10 kiloa.

Luonnevikaisia ämmiä. Nalkuttavat liiasta työnteosta, tai kaljan juonnista, tai ihan mistä vaan. Tai liian vähästä työnteosta, mikään ei kelpaa.

Vierailija
102/198 |
10.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Harrastan itse ratsastusta. Mun ex valehteli alussa, että on paljonkin ratsastanut siskonsa hevosella ja laukannutkin. No lähdettiin sitten pienelle maastolenkille metsään. Lainasin hänelle tosi kiltin hevosen. Käyntiä mentiin peräkkäin vähän matkaa ja sitten piti palata takaisin talliin, koska pelkäsi putoavansa.

Totuus oli, että oli kerran ratsastanut siskon hevosella ja pudonnut. Ihmettelin miksi pitää valehdella. Valehteli sitten kyllä kaikessa muussakin, selvisi vuosien aikana...

Eli valehtelijoita ei jatkoon, sen annan neuvoksi.

Tämmöinen valehtelu on jopa miehelle itselleen vaarallista. Ajatteli varmaan, että siellä selässä vain istutaan.

Entä jos olisikin tapahtunut jotain ja mies loukkaantunut? Mitä vakuutusyhtiö olisi ollut mieltä valehtelusta?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/198 |
10.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No eipä ole ainoa asia, missä huijataan heti kättelyssä. Miesten voin kertoa huijanneen ikänsä, pituutensa, painonsa, koulutuksensa, työllistymisensä ja unohtuupa tupakoinnistakin kertoa. Saattaa myös huonomuistisimmilta unohtua sekin sivuseikka, että on naimisissa... 😅

Ja YHDENKÄÄN naisen kuva deittipalveluissa ei ole lähelläkään todellisuutta.

Joten tasoissa olette. 

Tasan tarkasti kuvani on erittäin lähellä todellisuutta. Ikinä en muokkaa naamaani mitenkään ja meikkinä on vähän ripsaria, bb/cc-voidetta ja poskipunaa. Huulissa punaista huulirasvaa tai sipaisu huulipunaa.

Että jos minua ei tunnista samaksi tyypiksi, on vika vastapuolessa ja ainoastaan hänessä XDDDD

Vierailija
104/198 |
10.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Paljonko sen penkkitulos oli? Juoksulla nyt ei ole mitään tekemistä urheilullisuuden kanssa. Penkki ja kyykky ratkaisevat...

Trololoo. Punttijuntit erikseen. Paljonko mave?

Joo kyllä jotkut juoksujutut ovat miehellä täysin yhdentekeviä, kun aika harva heteromies mitään tuollaista harrastaa. Itse varmistaisin ensin että penkkitulos olisi mielellään se 1.5 kertaa oma paino ainakin. Tuohan sen loppu peleissä kertoo että onko urheilullinen vai ei.

Minun mies on kilpaillut voimanostossa SM-tasolla mitalisijoille, ja juoksee Cooperissa 2900 metriä. Olen hieman eri mieltä, etteikö heteromiestenkin kannata hieman juosta. Tuolla se käy HIIT-treeniä tekemässä, kun ei salille pääse nyt.

Kukaan joka on vähänkään juossut ei juokse noin vähää cooperissa, ellei nyt ole joku 120 kiloinen.

Heh, n. 90% inttipojista ei juokse tuon yli...

Ja naisista 99.98% ei juokse intin cooperin testiä. Että heh vaan 

Vierailija
105/198 |
10.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse treenaan kaksi kertaa päivässä eli aamulla kuntopiiri tai lenkki ja illalla lajitreenit ja yks lepopäivä viikkoon.

Moni nainen on olevinaan ollut urheilullinen jne, mutta parin kuukauden yhdessäolon jälkeen onkin alkanut kamala nalkutus treeniin käytetystä ajasta.

Itseään ei heitä tietysti yleensä ole kiinnostanut pitää huolta kunnostaan 3 kertaa viikossa enempää ja eivät usko että kehitystä eu voi saada ilman riittävää treenimäärää. No parin vuoden päästä kun noita on nähnyt sattumalta, niin yleensä onkin tullut se +10 kiloa.

Luonnevikaisia ämmiä. Nalkuttavat liiasta työnteosta, tai kaljan juonnista, tai ihan mistä vaan. Tai liian vähästä työnteosta, mikään ei kelpaa.

Tai ehkäpä vain sille parisuhteelle ei sitten jäänyt aikaa ja tämä tuli molemmille yllätyksenä? Aikataulut voi mennä täysin ristiin töiden ja harrastusten takia ja silloin saattaa alkaa se nalkutus.

Vierailija
106/198 |
10.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No eipä ole ainoa asia, missä huijataan heti kättelyssä. Miesten voin kertoa huijanneen ikänsä, pituutensa, painonsa, koulutuksensa, työllistymisensä ja unohtuupa tupakoinnistakin kertoa. Saattaa myös huonomuistisimmilta unohtua sekin sivuseikka, että on naimisissa... 😅

Joten tasoissa olette. 

Tasan tarkasti kuvani on erittäin lähellä todellisuutta. Ikinä en muokkaa naamaani mitenkään ja meikkinä on vähän ripsaria, bb/cc-voidetta ja poskipunaa. Huulissa punaista huulirasvaa tai sipaisu huulipunaa.

Että jos minua ei tunnista samaksi tyypiksi, on vika vastapuolessa ja ainoastaan hänessä XDDDD

Ihan vähän vaan meikkaan, muikistelen kuvissa ja otan kuvat tuhanteen kertaan että oikea kuvakulma löytyy. Niin niin 

Vierailija
107/198 |
10.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä kanssa etsin joku vuosi sitten urheilullista naista.

Ensinnäkin ne urheilulliset jotka tapasin oli jotain kävelylenkkeilijöitä eli ihan paskakuntoisia ja sitten ne alkoi valittaa kun harrastin itse liikuntaa 20 tuntia viikossa.

Eli olet käytännössä ammattiurheilija sitten?mainitsitko tämän seuranhakuilmoituksessasi?

Mä luokittelen itseni urheilulliseksi vaikka tällä hetkellä treenaan salilla ” vain” 3 krt viikossa. Kropasta sen huomaa, mutta aerobinen kunto on tällä hetkellä surkea, koska onnistuin vetämään itseni ns. ylikuntoon ja syke nousee liian korkealle liiallisesta rasituksesta. Vaikka luokittelen itseni urheilulliseksi, en haluaisi mitään Simoa, jonka ainoa intohimo on vaan se treeni.

Niin, lihakset on ja kunto on PAS-KA

Vierailija
108/198 |
10.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On vaikea ymmärtää, miksi deittisivuston profiilissa tai tapailun alkuvaiheessa jotkut päätyvät valehtelemaan mielenkiinnonkohteistaan tehdäkseen vaikutuksen. Eihän suhteella, joka perustuu valheeseen, ole mahdollisuutta muodostua onnelliseksi.

Minulla on samanlaisia kokemuksia kuin ap:llä, mutta ei juoksusta vaan tanssista. Tanssi on minulle tärkeä harrastus, jopa elämäntapa, ja tuon selvästi esille deittaillessa, että toivon löytäväni miehen, joka jakaisi tämän harrastuksen kanssani. Poikkeuksetta miehet sanovat olevansa todella innokkaita lähtemään kanssani tanssikursseille ja -tapahtumiin, ja alussa näin tapahtuukin. Heti, kun suhde on vakiintunut, käy ilmi, että ei sitä mielenkiintoa oikeasti ollutkaan. Keksitään tekosyitä, miksi kursseilla ei enää voikaan käydä eikä lähteä mukaan tapahtumiin. Tämä on toistunut kolmessa peräkkäisessä suhteessa ja on aina yhtä turhauttavaa.

Jos joku mies kertoo olevansa kiinnostunut vaikka erämaavaelluksista ja etsivänsä retkikumppania, en minä lähde sellaista esittämään. Totuus paljastuu kuitenkin ennemmin tai myöhemmin, ja mitä kauemmin siihen menee, sitä isompi pettymys se on.

Piparin vuoksi? Kyseessä sentään eläin jota mieheksikin kutsutaan. Vai onko tässä jotain uutta jollekin?

Tässä puhuttiin parisuhteesta, ei seksistä. Miksi valehdella päästäkseen parisuhteeseen? Niiden miesten, joiden kanssa minulla on ollut pelkkä seksisuhde, harrastukset eivät minua kiinnosta.

Oi kuule voihan olla, että seksi tulee kuvioihin vasta parisuhteessa eli janppa kuule kävelee käsillään ihan vain että piparia irtoaa. Parisuhdehan voi päättyä sitten yllättäen. Kannattaa tyttöset varoa, pelimies on erimies.

Vierailija
109/198 |
10.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tai ehkäpä vain sille parisuhteelle ei sitten jäänyt aikaa ja tämä tuli molemmille yllätyksenä? Aikataulut voi mennä täysin ristiin töiden ja harrastusten takia ja silloin saattaa alkaa se nalkutus.

Elämähän on todella vapaata ja mielekästä kellokortilla. :D

Vierailija
110/198 |
10.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On vaikea ymmärtää, miksi deittisivuston profiilissa tai tapailun alkuvaiheessa jotkut päätyvät valehtelemaan mielenkiinnonkohteistaan tehdäkseen vaikutuksen. Eihän suhteella, joka perustuu valheeseen, ole mahdollisuutta muodostua onnelliseksi.

Minulla on samanlaisia kokemuksia kuin ap:llä, mutta ei juoksusta vaan tanssista. Tanssi on minulle tärkeä harrastus, jopa elämäntapa, ja tuon selvästi esille deittaillessa, että toivon löytäväni miehen, joka jakaisi tämän harrastuksen kanssani. Poikkeuksetta miehet sanovat olevansa todella innokkaita lähtemään kanssani tanssikursseille ja -tapahtumiin, ja alussa näin tapahtuukin. Heti, kun suhde on vakiintunut, käy ilmi, että ei sitä mielenkiintoa oikeasti ollutkaan. Keksitään tekosyitä, miksi kursseilla ei enää voikaan käydä eikä lähteä mukaan tapahtumiin. Tämä on toistunut kolmessa peräkkäisessä suhteessa ja on aina yhtä turhauttavaa.

Jos joku mies kertoo olevansa kiinnostunut vaikka erämaavaelluksista ja etsivänsä retkikumppania, en minä lähde sellaista esittämään. Totuus paljastuu kuitenkin ennemmin tai myöhemmin, ja mitä kauemmin siihen menee, sitä isompi pettymys se on.

Moni haluaa kokeilla toisen harrastusta miellyttääkseen kumppania. Suhteen edetessä jos se ei tuntunutkaan mukavalta niin jäähän se sitten pois. Sinuna etsisin kumppanin joka harrastaa tanssia niin ei tule pettymyksiä. Itseäni joskus ihmetyttää tällaiset: deittaillessa toinen sanoo harrastavansa vuorikiipeilyä ja toinen ei, sovitaan että mennään yhdessä joku kerta. Mennäänkin ja deitti tajuaa kärsivänsä vertigosta tai ei vain kiinnosta. Vuorikiipeilijä pettyy. Pettyy mihin? Ehkä odotukset ovat liian korkealla kun olettaa että toinen innostuu automaattisesti hänen intohimostaan. Vinkkinä sullekin että ihmiset tykkää harrastaa niitä juttuja joita tekevät elämässään sillä hetkellä. Kumppanin vuoksi ei kannata itseään rääkätä tehden jotain mitä ei halua. Rehellinen täytyy toki olla aina toiselle.

Toki etsin ensisijaisesti kumppania, jolla jo ennestään olisi sama harrastus. Tanssiharrastajamiehiä on kuitenkin vähänlaisesti. Ymmärrän myös hyvin, että jotain asiaa saattaa haluta kokeilla, ja sitten kuitenkin huomaa, että se ei ollutkaan oma juttu. Voihan toisaalta käydä niinkin, että innostuu jostain, josta ei etukäteen osannut kuvitella pitävänsä. Tanssiminen on kuitenkin minusta asia, johon kaikille muodostuu jonkinlainen suhde jo aika nuorena ihan itsestään. Juhlissa ja vaikka baareissakin ihmiset jakautuvat niihin, jotka nauttivat tanssimisesta, ja niihin, jotka eivät. Kyllä aikuinen ihminen yleensä tietää, pitääkö tanssimisesta vai ei.

Tykkääminen jostakin on eri asia kuin elämäntapa taikka intohimoinen harrastus. Ihmiset voi käyttää eri lailla aikaa tykkäämiinsä asioihin eli prioirisoida kun vapaa-aikaa on kuitenkin rajallisesti. Minusta on aika yksipuolista ja sanelevaakin että haluat kumppanisi jakavan harrastuksesi vaikka jo deittaillessa saat selville ettei hän ole tanssijamies. Miksi haluat edes jatkaa hänen kanssaan ja muuttaa häntä heti? Mikäli tanssijamiehiä on vähän (eikä monikaan mies ilmeisesti jaksa siitä innostua pidemmän päälle) niin ehkä pettymysten sijaan on hyväksyttävä että näin on ja koittaa etsiä kompromissia toisen kanssa. Hyväkin ehdokas voi mennä sulta hylkyyn ehdottomuudellasi. Tulee mieleen ex joka oli intohimoinen mökkeilijä, itse pidän mökkeilystä mutta 2-3 kertaa vuodessa riittää. Muuten pidän enemmän tutustumisesta eri paikkoihin. Tehtiin aluksi kompromisseja mutta sitten alkoi painostus että pitäisi olla enemmän mökillä. Konpromissi on ok mutta en halua mennä 100 % toisen mieltymysten mukaan sillä silloin eläisin jonkun muun elämää. Ei hyvä ja onkin siis ex. Tämä on vain yksi tarina siitä miten vaikea on sovittaa mieltymykset yhteen jos joustomotivaatiota ei löydy.

Tästä päästään taas siihen, että ihmisillä on erilaiset toiveet parisuhteelle. Jos toinen haluaa mökkeillä kaiken vapaa-aikansa ja toinen ei yhtään viihdy mökillä, ei ole olemassa kompromissia, johon kumpikin voisi pidemmän päälle tyytyä. Puhut mökkeilijäeksästäsi ikään kuin hänellä olisi ollut kohtuuttomia vaatimuksia, vaikka hän voi aivan hyvin löytää kumppanin, jonka kanssa jakaa harrastus. Se, että suostuu mökille 2-3 kertaa vuodessa, ei ole mikään kompromissi.

En ole yrittänyt pakottaa ketään tanssia inhoavaa miestä tanssikurssille, eihän siinä olisi mitään mieltä. Kirjoitin ensimmäiseen viestini selvästi, että minua harmittavat nimenomaan ne miehet, jotka valehtelevat kiinnostuksestaan. Jos heti tapailun alussa sanottaisiin, että tanssi ei millään muotoa kuulu omiin mielenkiinnonkohteisiin, ei herätettäisi turhia toiveita. Minulle on ihan oikeasti käynyt useasti niin, että mies on lähtenyt kanssani kurssille tai tanssitapahtumaan, ollut siellä hyvin innostuneen oloinen, mutta muutaman viikon tai kuukauden jälkeen ei enää kiinnostakaan.

Tämä ei ole sellainen kynnyskysymys, johon suhde kohdallani kaatuu, mutta jos minulta odotetaan joustoa, kai puolestani saan odottaa edes rehellisyyttä.

Vierailija
111/198 |
10.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joten tasoissa olette. 

Tää on totta osin totta. Olen käynyt noin 20 naisen kanssa treffeillä. Vain kahden olemus ja ulkonäkö vastasi kuvia. Toinen näistä oli ylipainoinen eikä peitellyt sitä kuvissaan. Ihana nainen. Harmi, ettei tullut pidempää juttua. Muutama nainen oli niin eri näköinen kuin kuvissaan, että tunnisti vasta, kun tuli kyselemään olenko se ja se. Pahin oli nainen, joka oli hyvin räväkkä tekstaillessa ja sanojensa mukaan kuntoili aktiivisesti, mutta paikalle saapui hyvin ylipainoinen hissukka. Kävi vähän sääliksi, kun naisen netti-identiteetti ja todellisuus olivat niin kaukana toisistaan.

Vierailija
112/198 |
10.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä kans bongasin netistä yhden naisen, joka oli kuulemma kovasti harrastanut erilaisia urheilulajeja ja viimeisin villitys oli kuulemma paini. Ajattelin, että no mikäs siinä ja sovittiin tapaaminen. Treffeillä osoittautui, että laji oli tarkemmin sumopaini.

Höyhensarjalaista se saattaa pelottaa :D

Vierailija
113/198 |
10.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos kiinnostava seuralaiskandidaatti kertoo käyvänsä lenkillä, kannattaa ehdottomasti vaatia tarkennusta. Tosi usein on selvinnyt, onneksi ajoissa, että lenkki tarkoittaa monille 30 minuutin kävelyä tai koiran ulkoilutuslenkkiä.

Minä olen aina luullut koiran ulkoilutuksen ja 30 minuutin kävelyidenkin olevan lenkkejä! 😳 20 vuotta olen kertonut harrastavani lenkkeilyä, vaikka en juokse.

Koiranulkoilutustakin on monenlaista. Jos löntystelee ylipainoisen bulldogin kanssa hieman ulkona päivittäin, en kutsuisi sitä lenkkeilyn harrastamiseksi. Jos taas tekee ripeitä 30 min lenkkejä koiran kanssa, on se jo mielestäni enemmän lenkkeilyä.

Vierailija
114/198 |
10.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Piparin vuoksi? Kyseessä sentään eläin jota mieheksikin kutsutaan. Vai onko tässä jotain uutta jollekin?

Tässä puhuttiin parisuhteesta, ei seksistä. Miksi valehdella päästäkseen parisuhteeseen? Niiden miesten, joiden kanssa minulla on ollut pelkkä seksisuhde, harrastukset eivät minua kiinnosta.

Oi kuule voihan olla, että seksi tulee kuvioihin vasta parisuhteessa eli janppa kuule kävelee käsillään ihan vain että piparia irtoaa. Parisuhdehan voi päättyä sitten yllättäen. Kannattaa tyttöset varoa, pelimies on erimies.

Onko lukutaidossasi jotain vikaa? Kerroin suhtautuvani avoimesti seksisuhteisiin. Seksiä saadakseen ei ole tarpeen tehdä mitään temppuja tai valehdella. Päästäkseen sänkyyni ei siis tarvitse olla parkettien partaveitsi. Puhun tässä miehistä, jotka ovat halunneet kanssani vakavan parisuhteen.

Vierailija
115/198 |
10.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entäs pukilla? Jatkoon vai ei?

Vierailija
116/198 |
10.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

HuHu-oRRa!

Jos viesti oli osoitettu minulle eli sille, joka kertoi suhtautuvansa avoimesti seksisuhteisiin, ei voi taas kuin ihmetellä palstan naisvihaa. Se, että mies valehtelee ja huijaa saadakseen seksiä, on ilmeisesti täysin ok, mutta naisesta tekee moraalittoman se, jos hän haluaa seksiä muutenkin kuin vakiintuneessa parisuhteessa.

Vierailija
117/198 |
10.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täytyykö niiden harrastuksien olla samoja? Meillä tulee miehen kanssa kohta 10 vuotta yhteiseloa. Kummallakin ihan eri harrastukset ja kiinnostuksen kohteet. Ne on kuitenkin lopulta vaan ulkoisia seikkoja.

Itse kokisin asian niin, että mies on ihan tosissaan halunnut kanssani treffeille, jos on ihan surkea juoksemisessa, mutta silti lähtenyt lenkkitreffeille.

Vierailija
118/198 |
10.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joten tasoissa olette. 

Ihan vähän vaan meikkaan, muikistelen kuvissa ja otan kuvat tuhanteen kertaan että oikea kuvakulma löytyy. Niin niin 

Voi kun miehetkin panostaisi kuviinsa. Tykkään miehistä joilla on tyylitajua ja tilannetajua ja osaavat valita deittipalveluunkin kivat ja edustavat kuvat. Mukavampi olisi selata kuin väsyneitä vessanpeiliselfieitä.

Vierailija
119/198 |
10.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on sama kokemus miehestä joka väitti olevansa käsistään kätevä ja intohimoinen kotikokki. Itse rakennusalalla työskentelevänä ja remppaamista ja ruoanlaittoa rakastavana olin onnesta soikeana. Alle kuukaudessa paljastui että miehen "gourmet-kokkaus" oli sitä että osti niitä valmiiksi ladottuja vihannes+kastike+lihapakkauksia supermarketista eikä osannut pilkkoa vihanneksia. Jossain välissä mies halusi auttaa pikkurempassa kotonani, eikä osannut käyttää porakonetta tai kiinnittää rimaa seinään. Pilasi mm. listoja survaamalla ruuveja kylmiltään niiden läpi ja ihmetteli miksi puu halkeaa. Eikä osannut laittaa ikea-lamppua kattoon.

Miksi pitää valehdella ja esittää olevansa, kun totuuden näkee jo sokeakin. Ei tulisi itsellenikään mieleen väittää olevani intohimoinen seiväshyppääjä tai tietäväni kaiken alpakoiden hoidosta vain tehdäkseni vaikutuksen seiväshyppääjä-alpakkafarmariin. Huoh.

Vierailija
120/198 |
10.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Elämähän on todella vapaata ja mielekästä kellokortilla. :D

Jos pariskunnalla ei ole toisilleen aikaa ollenkaan, niin miksi sitten edes kannattaa olla parisuhteessa? Silloin kannattaa pysyä sinkkuna, jos kaikki muu on tärkeämpää kuin seurustelukumppani.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi viisi