Mikä on ollut julminta mitä olet joutunut parisuhteessa kokemaan?
Mikä on ollut julminta mitä olet joutunut parisuhteessa kokemaan?
Kommentit (469)
Joudun välillä olemaan päiväkausia ilman pillua.
Tavaroilla heittely, asuntomme ovesta ulos työntäminen ja tavaroideni heittely pihalle, tukistaminen rangaistuksena.. Se oli painajainen.
Vierailija kirjoitti:
Tavaroilla heittely, asuntomme ovesta ulos työntäminen ja tavaroideni heittely pihalle, tukistaminen rangaistuksena.. Se oli painajainen.
Tuo ei ole mitään puutteessa oloon verrattuna. Etenkin jos on vielä kunnon krapulapanetus.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Fyysinen ja henkinen väkivalta. Seksiin pakottaminen niin, että mies lykki menemään omien himojensa ja halujensa mukaan. Painostus ja nälviminen, seksin aikana ex-aviomiehen haukkuminen ja tupakan tumppaaminen ihooni pitkin kehoa. Jäljet on edelleen mutta traumat jäi. Väkivaltainen ex tappoi itsensä ennen kuin joutui linnaan ja nyt olen yhdessä aviomieheni kanssa joka otti takaisin suojellakseen minua.
Eli olit jättänyt kilt timiehen j.änniksen vuoksi?
Jätin aviomieheni, koska kyllästyin suhteeseemme. Halusimme yhdessä perustaa perheen, mutta kun keskenmenosta toiseen ei elävää lasta kuulu typeryydessäni luulin, että sinkkuna on parempi. Tapasin uuden miehen -väkivaltaisen narsistin, josta ei ollut aluksi nähtävissä mitään poikkeavaa kunnes lopulta alkoi uhkailu, väkivalta ja seksiin pakottaminen. Olin tyhmä! Keskenmenoista johtuva tunnemyräkkä olisi pitänyt käsitellä eikä paeta. Ex-aviomies otti takaisin, vaikkei olisi ollut mitään syytä.
Voiko joku mies olla noin hullu, että ottaa takaisin. Sinuun päin ei pitäisi edes kusta.
Mies ei ole hullu vaan rakastava ja suojeleva. Ja kyllä molemmat tiedämme tasan tarkkaan, että minä rikoin ensimmäisen avioliittomme ja satutin miestä pahimmalla mahdollisimmalla tavalla. Paljon paremmin minun on olla hyvän miehen kanssa kuin käydä uudestaan läpi helvetti narsistin kanssa. Tässä liitossa aiomme olla ja rakennamme luottamusta päivä kerrallaan yhdessä käymällä terapiassa.
En todellakaan tajua miksi ex-aviomiehesi otti sinut takaisin. Jätit hänet ja hyvän suhteenne jonkun luuserin takia. Et ole ansainnut hyvää miestäsi. Olen tätä mieltä vaikka olen nainen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Fyysinen ja henkinen väkivalta. Seksiin pakottaminen niin, että mies lykki menemään omien himojensa ja halujensa mukaan. Painostus ja nälviminen, seksin aikana ex-aviomiehen haukkuminen ja tupakan tumppaaminen ihooni pitkin kehoa. Jäljet on edelleen mutta traumat jäi. Väkivaltainen ex tappoi itsensä ennen kuin joutui linnaan ja nyt olen yhdessä aviomieheni kanssa joka otti takaisin suojellakseen minua.
Jätin aviomieheni, koska kyllästyin suhteeseemme. Halusimme yhdessä perustaa perheen, mutta kun keskenmenosta toiseen ei elävää lasta kuulu typeryydessäni luulin, että sinkkuna on parempi. Tapasin uuden miehen -väkivaltaisen narsistin, josta ei ollut aluksi nähtävissä mitään poikkeavaa kunnes lopulta alkoi uhkailu, väkivalta ja seksiin pakottaminen. Olin tyhmä! Keskenmenoista johtuva tunnemyräkkä olisi pitänyt käsitellä eikä paeta. Ex-aviomies otti takaisin, vaikkei olisi ollut mitään syytä.
Voiko joku mies olla noin hullu, että ottaa takaisin. Sinuun päin ei pitäisi edes kusta.
Anteeksi nyt, mutta minkälainen mies virtsaa naisen päälle? Ei sellaista voi edes mieheksi kutsua.
Normaali mies. Mökillä on hauskaa kun rouva arpoo uimarappusilla että uskaltaako sen pimpulan veteen panna niin samalla kusee laiturilta päälle. Jo tulee vauhtia uimaan 😂
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Anteeksi nyt, mutta minkälainen mies virtsaa naisen päälle? Ei sellaista voi edes mieheksi kutsua.
Normaali mies. Mökillä on hauskaa kun rouva arpoo uimarappusilla että uskaltaako sen pimpulan veteen panna niin samalla kusee laiturilta päälle. Jo tulee vauhtia uimaan 😂
Sivistymätön ja keskenkasvuinen pentu eikä mikään mies.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sivistymätön ja keskenkasvuinen pentu eikä mikään mies.
Kurjaa jos sinulla on sellainen mies. Voin kyllä tulla lohduttamaan, jos tiedät mitä tarkoitan... 😉
Mies saattoi toisen naisen raskaaksi selkäni takana :(
En olisi halunnut erota, joten mies teki hyvin selkeäsanaisen ja tunnistettavan biisin siitä, ettei halua enää olla kanssani ja esitti sitä keikoilla.
Se kun nuoremman lapsen ollessa noin 2v, kyselin vaimolta, miksei meillä ole enää läheisyyttä ja hän vastasi tylysti että läheisyys oli vain näyteltyä jotta saadaan lapsia.
Olin kuitenkin yhä umpirakastunut ja jäin yksipuoliseen suhteeseen.
Myöhemmin olen roikkunut "lasten ja kodin takia" suhteessa ja se kaduttaa.
Nyt kun nuorin lapsikin on 8 ja lasten kanssa voitaisiin tehdä kaikkea, emme koskaan käy missään viihtymässä perheenä.
Joko minä menen lasten kanssa jonnekin tai vaimo ottaa lapset mukaansa ja menee tapaamaan jotakin tuttuaan hoplopiin tai vastaavaan (korona-aikana vaimo ei ole tehnyt lasten kanssa mitään).
Ehkä olisi pitänyt vain erota silloin heti. Nyt sitä on vielä vaikeampi selittää lapsille.
Se, että on luottamuksella kertonut syvimpiä tuntoja ja ajatuksiaan ja sitten niitä surutta käytetään mua vastaan hyökkäykseen, satuttamiseen, nöyryyttämiseen.
Vierailija kirjoitti:
Se, että on luottamuksella kertonut syvimpiä tuntoja ja ajatuksiaan ja sitten niitä surutta käytetään mua vastaan hyökkäykseen, satuttamiseen, nöyryyttämiseen.
Kokenut saman, erittäin loukkaavaa!!!
Eksä oli hyvin itsekäs eikä välittänyt koskaan muuta kuin itseään. Kerran esim. makasin sängyssä järkyttävän migreenin kourissa ja kivut oli niin kovat, että kyyneleet valui suoranaan silmistä. MItäs mies sitten tekee... koittaa väkisin tupata penistään sisälleni, kun eihän sulla alapää ole kipeä ja hän haluaa seksiä.
Vierailija kirjoitti:
Se kun nuoremman lapsen ollessa noin 2v, kyselin vaimolta, miksei meillä ole enää läheisyyttä ja hän vastasi tylysti että läheisyys oli vain näyteltyä jotta saadaan lapsia.
Olin kuitenkin yhä umpirakastunut ja jäin yksipuoliseen suhteeseen.
Myöhemmin olen roikkunut "lasten ja kodin takia" suhteessa ja se kaduttaa.
Nyt kun nuorin lapsikin on 8 ja lasten kanssa voitaisiin tehdä kaikkea, emme koskaan käy missään viihtymässä perheenä.
Joko minä menen lasten kanssa jonnekin tai vaimo ottaa lapset mukaansa ja menee tapaamaan jotakin tuttuaan hoplopiin tai vastaavaan (korona-aikana vaimo ei ole tehnyt lasten kanssa mitään).Ehkä olisi pitänyt vain erota silloin heti. Nyt sitä on vielä vaikeampi selittää lapsille.
Surullinen tarina, mutta lihavoitu kohta ihmetyttää. Ei aikuisten asioita tarvitse selittää lapsille sen kummemmin. Varsinkin kun nuorinkin on jo 8-vuotias.
Sanoo vain, että äiti ja isä eivät enää halua asua yhdessä.
Mies syyllisti minua siitä, että petti minua jatkuvasti. Olin itse silloin 16, "poikaystäväni" oli 23, hyppäsi baarista aina toisten naisten sänkyyn ym.
Tästä suhteesta toipuminen vei melkein 10 vuotta, niin pahat arvet jäi:(
Vierailija kirjoitti:
Toisille naisille mukava minun edessäni, suljettujen ovien takana kuin hirviö minulle. Kaiken lisäksi vertaili minua muihin naisiin toistuvasti. Tuntemattomat naiset olivat etevämpiä, kauniimpia ja sosiaalisesti lahjakkaampia kuin minä. Mies jopa sanoi 'missä asiassa sä muka oot hyvä? Et missään' ei kai yllätys että itsetunto 0.
Tämä se oli munkin exän tapa. Ikinä ei muiden läsnäollessa osoittanut minkäänlaista hellyyttä tai rakkautta mua kohtaan, päin vastoin imarteli muita naisia koko ajan ja oikein tahallaan jätti mut huomioimatta. Teki tätä niin että muutkin ihmetteli. Eli teki minusta tahdottoman ääliön, ikään kuin halusi toisille todistaa, että olin häneen niin rakastunut, etten ymmärtänyt tai pystynyt vastustamaan hänen käytöstään.
Kahden kesken saattoi olla ihan mukava sitten aina välillä, että sai minut pidettyä narussaan.
Narsisti, joka kehuskeli joka käänteessä olevansa taivaan lahja naisille. Kaikissa muissa naisissa näki aina jotain kiinnostavaa ja kiihottavaa, minua haukkui kaikilla mahdollisilla nimityksillä ja kaikessa olin huono.
Kun huomasi, että aloin etääntyä hänestä enkä niin enää välittänytkään hänen seurastaan, alkoi uhkailla minua menevänsä vieraisiin. (Sitähän se oli kaiken aikaa minulle vihjaillut muutenkin, aina oli ikään kuin joku jossain). Kun sanoin, että siitä vaan, en välitä, meni pasmat sekaisin. Sitten alkoi haukkua minua, että kaipaan vierasta munaa. Eihän voinut olla mitään muuta syytä sellaiselle. ei siis se, että oli juonut itsensä alkoholisti-asteelle eikä se, että kohteli minua kuin lattiarättiä.
Oikein tarkoituksella oli osoittanut kaikille ihmisille ja tietysti minulle itselleni myös, kuinka vähät välitti minusta, mutta kun näytti siltä, että olin hänet jättämässä, alkoi kauhea poru ja syyttely, miten tahdon pilata hänen elämänsä ja miten välinpitämätön olen hänen suhteensa, kun kaipaan niin kauheasti vierasta munaa.
Olisin nauranut jos olisin jaksanut.
Jätin hänet ja hän alkoi juoda itseään rappiolle. Kaikille ihmisille haukkui minua, kuinka olin tunteeton ja halusin hänelle vain pahaa. Ei tainnut läpi mennä kenellekään muulle kuin anopille ja sillä ei ollut minulle mitään merkitystä. Exän velikin sanoi mulle, että tein oikein kun lähdin.
Pahin oli se, kun potkaisi minua niin että lensin nurkkaan istualleni ja sieppasi leipäveitsen ja uhkasi tappaa minut, ettei minua kukaan muukaan koskaan saisi. Enkelikö lie lähetti pelastuksen, eteisestä alkoi kuulua kolinaa eli yksi miehen kaveri tuli käymään. Mies heitti kiireesti veitsen pois kun kuuli että joku tulee. Sen episodin jälkeen ei mennyt kuin muutama päivä, kun lähdin.
Päälle sylkeminen, itkemisen kieltäminen, tavaroilla heittely