Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä on ollut julminta mitä olet joutunut parisuhteessa kokemaan?

Vierailija
09.04.2020 |

Mikä on ollut julminta mitä olet joutunut parisuhteessa kokemaan?

Kommentit (497)

Vierailija
481/497 |
08.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilkeily eli henkinen väkivalta, töniminen, taloudellinen petos. Todennäköisesti myös pettäminen, mutta varmoja todisteita ei ole. Onneksi sentään pian olen täysin vapaa. Avioeron lopullinen viimeistely on huhtikuussa. Mies on lasteni isä, joten olen häneen kyllä väleissä.

Vierailija
482/497 |
08.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ekassa avoliitossa mies joi ja lopulta syytti minua omasta juomisestaan. Alkoholistihan löytää syylliset tilanteeseen aina muualta kuin peilistä. 

Toisessa avoliitossa mies petti ja jätti sen jälkeen kun olin ensin puolen vuoden ajan tukenut ja elättänyt häntä kun oli työtön. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
483/497 |
08.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole itse kokenut, mutta ystävän ex ampui ystävän koiran.

Vierailija
484/497 |
08.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Fyysinen väkivalta ja pettäminen.

Vierailija
485/497 |
08.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähätely, lyttääminen. Siis henkinen väkivalta. Todennäköisesti pettikin mua, vaikken sitä saanut täysin todistettua, mutta ihan selviä merkkejä siitä oli. Onneksi ei sentään saanut mua niin pahasti lytättyä, että sain otettua eron. Hänhän sitä eroa viimiseen asti vastusti.

Vierailija
486/497 |
08.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies pahoinpiteli suhteen lopussa (toki erosin sitten tämän seurauksena) muutamaan kertaan, ensin pieni tönäisy josta jo järkytyin ja ero lähellä ja muutama kk sen jälkeen kunnolla niin että paiskasi pää edellä keittiön kaapeille, kuristi ja satutti kunnolla. Siinä kohtaa toki lähdin.

Oltiin 25 vuotta yhdessä, saatiin 3 lasta yhdessä. Väkivalta alkoi mustasukkaisuus ja pettämisepäilyn takia, olin kyllä ihastunut toiseen mieheen mutta mitään ei tapahtunut ja ihastuskin kuivui kasaan tämän draaman keskellä. En olisi ikinä uskonut tällasta hänestä, toki sanallisesti ja henkisesti oli hyvinkin agressiivinen läpi suhteen riidan aikana mutta en ymmärtänyt silloin että sekään ei ole ok, teineinä kun suhde aloitettiin ja hän muuten ns. kiltti ja mukava mies.

Nyt uudessa onnellisessa ja turvallisessa/tasapainoisessa suhteessa, pikkuhiljaa henkiset haavat parantuneet. 

N46

Vierailija
487/497 |
08.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies halusi ehdottomasti mennä kihloihin, ja menimme. Hän maalaili suunnitelmia ensi kesän häistä ja yhteen muutosta, ja ehdotti jo häämatkakohdettakin: Etelä-Afrikka.

Kihlautumisesta kuukauden kuluttua meidän piti mennä yhteiselle lomalle, saimme töistä vapaata yhtä aikaa. Mies peruikin yhteisen loman tekosyyllä, että hänen on välttämättä vietettävä vanhimman poikansa kanssa aikaa, mentävä poikansa kanssa mökille. Poika kuulemma ehdottomasti haluaa nähdä iskän ja vaikuttaa siltä, että hänellä on tunnustettavaa. Mies epäili, että poika haluaa kertoa olevansa homo. Siis tällainen tarina.

Oikeasti mies meni kuitenkin toisen naisen kanssa lomalle Melkkiin. Tämä toinen nainen sattui olemaan sama, jota mies oli aiemmin tarjotellut minulle meidän kolmanneksi pyöräksi, ja olin torjunut ajatuksen tällaisesta kokonaan, kimppajutut eivät kiinnosta minua.

Härskeintä tuossa oli paitsi pettäminen myös se, että mies leipoi poj

Kuulostaa aivan mun exältä.

Hänen oli pakko mennä auttamaan kaveria terassin rakentamisessa ja olemaan tukena juuri eronneelle kaverille. Lähti perjantaina ja tuli lauantaina. Sunnuntaina illalla hänelle soitti joku ja vastasi. Ei tajunnut, että äänet olivat niin kovalla, että kuulin osan puhelusta. Joku nainen sanoi, että miksi hän lähti jo lauantaina, kun olisivat voineet olla koko viikonlopun yhdessä.

Siitä alkoi sitten se "eikö mulla saa muka olla kavereita?" 

Katsoin vielä kaksi muuta pettämistä ja sitten tajusin lähteä.

Vierailija
488/497 |
08.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan hirveitä kokemuksia monella. Parisuhde on kyllä suurin riski mielenterveyden menettämiselle. Itse olen ollut aina yksin, koska en uskalla ottaa sitä riskiä. Olen niin monen parisuhde sekoiluja pienestä pitäen seurannut, että en itse koskaan uskaltanut lähteä siihen ralliin. 

Miten ihmiset voi olla niin kauheita toisiaan kohtaan? 

N46

Vierailija
489/497 |
08.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis kamalia tarinoita. Voimia kaikille kauheita kokeneille. Parisuhde on pahimmillaan terveysriski. Sinkkuus on totisesti siunaus. 

Vierailija
490/497 |
08.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehen sairastuminen, omaishoitajuuteni.

Vierailija
491/497 |
08.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poikaystävä petti ystäväni kanssa kun olin raskaana ja jäin yksin.

Vierailija
492/497 |
08.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun kysyin mieheltä, näytänkö lihavalta uudessa mekossani, niin vastasi rehellisesti.

Vierailija
493/497 |
08.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

näpäyttely, vähättely, nöyryyttäminen, mitätöinti, arvostelu, mykkäkoulu

huutaminen, haukkuminen, nimittely, pilkkaaminen, itkeskely

syyllistäminen, syyttäminen, mustasukkaiset syytökset, uhriutuminen

kontrollointi, alistaminen, painostaminen, maanittelu pelottelu, häirintä

nalkuttaminen, seksin pihtaaminen tai sillä kiristäminen, seksillä palkitseminen tai sen käyttö kauppatavarana palveluksia tai hankintoja vastaan,

kiristäminen, valehtelu, draamailu

tavaroiden hajottaminen tai hävittäminen

nukkumisen estäminen tai häiritseminen

muista ihmissuhteista eristäminen, kaverikontaktien ja menojen kontrollointi

epäily, puhelimen / sähköpostin / somen tutkiminen tai stalkkaaminen,

uhkailu, lasten käyttö henkisenä lyömäaseena, lasten viennillä uhkailu, lasten kautta uhriutuminen

Vierailija
494/497 |
08.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pettämiset, ulos paiskaaminen pakkaseen yhtäkkiä, puhelimen heittäminen parvekkeelta, väkivallalla uhkailu, täydellinen ilkeily ilman syytä. Tässä näitä elämänvarrella koettuja

Vierailija
495/497 |
08.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kun kysyin mieheltä, näytänkö lihavalta uudessa mekossani, niin vastasi rehellisesti.

Palstapeikko larppaa taas naista.

Vierailija
496/497 |
08.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Palstapeikko larppaa taas naista.

Hautakivessäsi tulee lukemaan : Menehtyi huumorintajuihinsa tulematta.

Vierailija
497/497 |
08.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yritti maa.ta minut väkisin kun nukuin. Luultavasti halusi tehdä minut raskaaksi, etten pääsisi hänestä niin helposti eroon. Kehtasi vielä syyllistää minua aamulla, kun olin puolustautunut unissani niin voimakkaasti, ettei ollut onnistunut. Myöhemmin tämä on leuhkinut narsisimi-diagnoosillaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme viisi