Mikä on ollut julminta mitä olet joutunut parisuhteessa kokemaan?
Mikä on ollut julminta mitä olet joutunut parisuhteessa kokemaan?
Kommentit (469)
Seksuaalisesta Alistamisesta ja satuttamisesta lukeminen tuntuu todella pahalta.
Ylipainoinen vaimo vaati seksiä lähes joka viikko. Karkasin.
Emättimeni oli syynytyksessä revennyt kaksi kolmasosaa pituudeltaan. Viikon päästä siitä mies halusi että aloittaisimme taas seksielämän. Kaiken kokemani jälkeen pelkäsin mutta suostuin. Ja kyllä todella sattu tuo aviovelvollisuus!
Mies kommentoi omaa kokemustaan sanomalla että paikkani olivat synnytyksestä väljät ja "ihan pilalla, ei tuntunut missään. Miksi et vaatinut keisarinleikkausta? Mutta sinähän et ajattele kuin itseäsi."
Että näin vähän kymmenen vuoden parisuhteen jälkeen mies osasi toisen tilannetta ymmärtää.
Mies haukkui haluttomuuden vuoksi sementtihaaraksi. Sattui ja sattuu edelleen.
Se kyn piti siivota vuonna 1987. Sanoinku et seuraavasta tulee sit ero. Yhdessä on oltu.
Vierailija kirjoitti:
Emättimeni oli syynytyksessä revennyt kaksi kolmasosaa pituudeltaan. Viikon päästä siitä mies halusi että aloittaisimme taas seksielämän. Kaiken kokemani jälkeen pelkäsin mutta suostuin. Ja kyllä todella sattu tuo aviovelvollisuus!
Mies kommentoi omaa kokemustaan sanomalla että paikkani olivat synnytyksestä väljät ja "ihan pilalla, ei tuntunut missään. Miksi et vaatinut keisarinleikkausta? Mutta sinähän et ajattele kuin itseäsi."
Että näin vähän kymmenen vuoden parisuhteen jälkeen mies osasi toisen tilannetta ymmärtää.
Saanko kysyä että miksi suostuit seksiin jos et halunnut? Ja olitko siis ollut 10 vuotta tuollaisen miehen kanssa ja ajatellut että perheenlisäys olisi hyvä juttu? Kysyn koska omalle puolisolleni oli itsestäänselvyys että synnytyksen ja jälkitarkastuksen välissä ei ole seksiä. Ei varsinkaan kun repesin esikoisen synnytyksessä.
Parisuhde psykopaatin kanssa.
Se tunne, kun kaikkeen sairaaseen toimintaan tottuu, ennenkuin tajuaa lähteä karkuun ja lujaa.
Vierailija kirjoitti:
Parisuhde psykopaatin kanssa.
Se tunne, kun kaikkeen sairaaseen toimintaan tottuu, ennenkuin tajuaa lähteä karkuun ja lujaa.
Kiinnostaisi kuulla enemmän
T. Toinen psykopaatin uhri
Monet parit on taas onnellisia. Kaikella rakkaudella, mutta oletteko koskaan miettiny et miksi teillä ei toiminu sensijaan että syyttää sitä toista.
Huonossa suhteessa ei kannata olla. Puolin tai toisin ja pettämiseen ja suhteesta lähtemiseen on aina syy. Suhde ei ole ollut silloin kumpaakin tyydyttävä. Parempi lähtee semmosen matkaan kuka on kiinnostunut kuin kalkkiintua pystyyn periaatteiden takia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyvä ketju. Paljon ääniä feministipuolueelle, miehet ON sikoja😜
Surullista tämä on oikeasti. Läheisriippuvuutta, ei mitään tekemistä rakkauden kanssa. Ja monella useampi kumppani ollut samanlainen. Eikö fiksu ihminen näe merkkejä tai osaa olla yksin?
Suurimmalla osallahan nämä on syystäkin exiä ja moni on myös kertonut etteivät enää edes halua parisuhdetta eli ihmiset osaa olla yksinkin. Ja mistä ihmeestä sä sait päähäsi, ettei merkkejä nähdä? Tähän ketjuun kerrottu on varmasti useinkin ollut sekä se ensimmäinen että samalla myös viimeinen merkki, mutta eihän sitä pumpuliprinsessan ylemmyydentunnolla osaa ymmärtää.
Fyysinen ja henkinen väkivalta. Seksiin pakottaminen niin, että mies lykki menemään omien himojensa ja halujensa mukaan. Painostus ja nälviminen, seksin aikana ex-aviomiehen haukkuminen ja tupakan tumppaaminen ihooni pitkin kehoa. Jäljet on edelleen mutta traumat jäi. Väkivaltainen ex tappoi itsensä ennen kuin joutui linnaan ja nyt olen yhdessä aviomieheni kanssa joka otti takaisin suojellakseen minua.
Tavaroilla heittäminen. Töniminen. Raajojen vääntäminen itsepuolustusotteilla lukkoasentoon. Ei paljoa miehet enää kiinnosta.
En ole lukenut koko ketjua, joten tästä on ehkä jo keskusteltu. Monet ihmettelee, että miten ihmiset joutuu alistaviin ja väkivaltaisiin suhteisiin. Niin ihmettelen minäkin, mutta pari kaveriani ovat avanneet silmäni. Heillä oli hyvin vaikea lapsuus, vanhempi oli väkivaltainen ja olivat kotonaan oppineet, että on muita huonompi, eikä kukaan voi rakastaa. Sitten on tavannut jonkun ihanan ihmisen, joka kohtelee kuin prinsessaa. Suhde menee pikkuhiljaa huonompaan suuntaan ja kun kotona on tottunut lyönteihin ja vähättelyyn, niin ei sitä tajua, että se ei ole normaalia.
Se kun kumppani on kuvaillut uuden panokumppanin munaa yksityiskohtaisesti ja sen laukeamiskestoa ym. Tämä alle 5 minuutin sisällä kun olimme itse rakastelleet, vähän niin kuin huvikseen, vaikka emme seurustelleet enää.
Miehet on julmimpia petoja päällä maan...
Vierailija kirjoitti:
Fyysinen ja henkinen väkivalta. Seksiin pakottaminen niin, että mies lykki menemään omien himojensa ja halujensa mukaan. Painostus ja nälviminen, seksin aikana ex-aviomiehen haukkuminen ja tupakan tumppaaminen ihooni pitkin kehoa. Jäljet on edelleen mutta traumat jäi. Väkivaltainen ex tappoi itsensä ennen kuin joutui linnaan ja nyt olen yhdessä aviomieheni kanssa joka otti takaisin suojellakseen minua.
Eli olit jättänyt kilt timiehen j.änniksen vuoksi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jätin aviomieheni, koska kyllästyin suhteeseemme. Halusimme yhdessä perustaa perheen, mutta kun keskenmenosta toiseen ei elävää lasta kuulu typeryydessäni luulin, että sinkkuna on parempi. Tapasin uuden miehen -väkivaltaisen narsistin, josta ei ollut aluksi nähtävissä mitään poikkeavaa kunnes lopulta alkoi uhkailu, väkivalta ja seksiin pakottaminen. Olin tyhmä! Keskenmenoista johtuva tunnemyräkkä olisi pitänyt käsitellä eikä paeta. Ex-aviomies otti takaisin, vaikkei olisi ollut mitään syytä.
Vierailija kirjoitti:
Mies haukkui haluttomuuden vuoksi sementtihaaraksi. Sattui ja sattuu edelleen.
Sementtihaara😁
Naurattaa mutta haluttomuus on vakava juttu, parisuhteessa tuhoisa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jätin aviomieheni, koska kyllästyin suhteeseemme. Halusimme yhdessä perustaa perheen, mutta kun keskenmenosta toiseen ei elävää lasta kuulu typeryydessäni luulin, että sinkkuna on parempi. Tapasin uuden miehen -väkivaltaisen narsistin, josta ei ollut aluksi nähtävissä mitään poikkeavaa kunnes lopulta alkoi uhkailu, väkivalta ja seksiin pakottaminen. Olin tyhmä! Keskenmenoista johtuva tunnemyräkkä olisi pitänyt käsitellä eikä paeta. Ex-aviomies otti takaisin, vaikkei olisi ollut mitään syytä.
Voiko joku mies olla noin hullu, että ottaa takaisin. Sinuun päin ei pitäisi edes kusta.
Mies yritti kuristaa ja hakkasi nyrkillä kasvoihin. Naapurit soittivat piliisit ja ambulanssin. Mies vietiin putkaan. Minut vietiin sairaalaan lääkärin ommeltavaksi.
Lääkäri totesi, että ymmärrät varmaan että on hengenvaarallista palata takaisin.
Ymmärsin. Lähdin turvakotiin ja heti samana päivänä tein ostotarjouksen talosta. Tarjous meni läpi. Asun yksin talossani, mutta olen sentään hengissä enkä kuristettuna mullan alla. Elämä on oikein hyvää sinkkunakin.
Tsemppiä kaikille perheväkivaltaa kokeneille!