Mikä on ollut julminta mitä olet joutunut parisuhteessa kokemaan?
Mikä on ollut julminta mitä olet joutunut parisuhteessa kokemaan?
Kommentit (469)
Pettäminen ei siitä selviä koskaan
Miehen sivusuhde, mutta pahinta oli kuulla, että ongelma on minussa: minä vainnolen pienisydäminen kun en hyväksy toista naista. Ja kuuleminen, ettätio toinen on niinnpaljon parempi kuin minä.
Vaimo on vähentänyt seksin määrää. Nyt seksiä on noin kerran kuussa.
Vierailija kirjoitti:
Miehen sivusuhde, mutta pahinta oli kuulla, että ongelma on minussa: minä vainnolen pienisydäminen kun en hyväksy toista naista. Ja kuuleminen, ettätio toinen on niinnpaljon parempi kuin minä.
Kamalaa. Hirveä mies.
Mua on yritetty kuristaa, lyöty kasvoihin, haukuttu, alistettu, eristetty, petetty ja jätetty, multa on varastettu ja käytetty hyväksi taloudellisesti.
Vaikka oon iskujakin saanut niin pahinta on ollut rikotut lupaukset, kamalat sanat ja suoranainen halveksunta.
Kaikkeen sitä ihmisolento turtuu.
Väkivalta siltä ihmiseltä jonka pitäisi olla turva ja tuki. :(
Narsistin uhrina oleminen ja sen tajuaminen vasta vuosien suhteen jälkeen...
Vierailija kirjoitti:
Mua on yritetty kuristaa, lyöty kasvoihin, haukuttu, alistettu, eristetty, petetty ja jätetty, multa on varastettu ja käytetty hyväksi taloudellisesti.
Vaikka oon iskujakin saanut niin pahinta on ollut rikotut lupaukset, kamalat sanat ja suoranainen halveksunta.
Kaikkeen sitä ihmisolento turtuu.
Tuntu pahalta ihan lukea sun tekstiä. . toivottavasti kaikki on jo paremmin
Gaslighting oli ehkä julminta, narsistikohtaukset ja huutamiset jotenkin vielä meni kun niistä nyt ymmärsi mitä tapahtuu, mutta se että toinen sai mut uskomaan että mä olen se harhainen ja etten edes itse ymmärrä kuinka sekaisin olen.
No en ollut sekaisin mutta olisin mennyt jos olisin jäänyt.
Edellisessä suhteessa raiskaus ja ylipäätään pakottaminen seksuaalisiin tekoihin. Valehtelu.
Nykyisessä suhteessa nettipettäminen.
:(
Mies meni menojaan niin kuin halusi.
Kolmen kuukauden seurustelun jälkeen nainen vaati 500 euroa kuussa lisää seurustelurahaa. Jouduin ottamaan pikavippejä tämän takia.
Jättäminen kun tulin raskaaksi, päädyin aborttiin. Haukkuminen. Fyysinen väkivalta.
Henkinen, fyysinen ja taloudellinen väkivalta. Ja jos pitäisi valita vielä niistä se pahin, niin kaksi päivää kestävä falsettiin nouseva raivoaminen tilanteessa jossa olin täysin riippuvainen toisesta. Silloin ojensin hänelle puukon ja pyysin, että annahan mennä nyt kunnolla raivosi kanssa loppuun asti.
Mies lähti työkaverin matkaan :'((((