Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä on ollut julminta mitä olet joutunut parisuhteessa kokemaan?

Vierailija
09.04.2020 |

Mikä on ollut julminta mitä olet joutunut parisuhteessa kokemaan?

Kommentit (469)

Vierailija
421/469 |
13.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Fyysinen ja henkinen väkivalta. Seksiin pakottaminen niin, että mies lykki menemään omien himojensa ja halujensa mukaan. Painostus ja nälviminen, seksin aikana ex-aviomiehen haukkuminen ja tupakan tumppaaminen ihooni pitkin kehoa. Jäljet on edelleen mutta traumat jäi. Väkivaltainen ex tappoi itsensä ennen kuin joutui linnaan ja nyt olen yhdessä aviomieheni kanssa joka otti takaisin suojellakseen minua.

Luuseri tuo mies joka otti takaisin, ei saa pillua muualta.

Vierailija
422/469 |
13.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Julminta oli vuosikausia jatkunut henkinen väkivalta. Nainen vähätteli, pilkkasi ja halveksui jatkuvasti. Mitätöi ajatuksiani ja minulle tärkeitä asioita. Oikutellen muutti mieltään; kerran sovittu asia olikin jälkikäteen yllättäen tehty väärin, olisi pitänyt olla ihan toisin ja minä siinä pilasin hänen elämänsä. Uhkaili monet kerrat perheen hylkäämisellä ja erolla. Todella rumia loukkauksia aina riidellessä. Minusta ei ollut mihinkään, hänen vaatimuksilleen en mitenkään riittänyt. Mitä enemmän yritin, sen enemmän hän vaati ja koskaan ei ollut tarpeeksi. Kaiken tekemäni hän unohti välittömästi, paitsi kun piti syyttää hänen elämänsä pilaamisesta (tyyliin esimerkiksi lasten hankinta tai väärä ajankohta sille), mutta epäonnistumiset ja tekemättömät työt jaksoi muistaa ja muistuttaa jatkuvasti. Hän keräsi listaa kaikesta, mitä en ole tehnyt, tai en tehnyt ajoissa, tai en oikein. Minulla ei saanut olla mielipiteitä, koska hän veti aina tämän listan esiin osoittaakseen, kuinka kelvoton olen. Olisin saanut olla olemassa ja oma itseni vasta kun lista olisi ollut tyhjä. Lista, jota siis ei ollut mahdollista tyhjentään. 

Joskus ajattelin, että rakkaus kestää kaiken. Ei kestänyt. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
423/469 |
13.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Fyysinen ja henkinen väkivalta. Seksiin pakottaminen niin, että mies lykki menemään omien himojensa ja halujensa mukaan. Painostus ja nälviminen, seksin aikana ex-aviomiehen haukkuminen ja tupakan tumppaaminen ihooni pitkin kehoa. Jäljet on edelleen mutta traumat jäi. Väkivaltainen ex tappoi itsensä ennen kuin joutui linnaan ja nyt olen yhdessä aviomieheni kanssa joka otti takaisin suojellakseen minua.

Eli olit jättänyt kilt timiehen j.änniksen vuoksi? 

Jätin aviomieheni, koska kyllästyin suhteeseemme. Halusimme yhdessä perustaa perheen, mutta kun keskenmenosta toiseen ei elävää lasta kuulu typeryydessäni luulin, että sinkkuna on parempi. Tapasin uuden miehen -väkivaltaisen narsistin, josta ei ollut aluksi nähtävissä mitään poikkeavaa kunnes lopulta alkoi uhkailu, väkivalta ja seksiin pakottaminen. Olin tyhmä! Keskenmenoista johtuva tunnemyräkkä olisi pitänyt käsitellä eikä paeta. Ex-aviomies otti takaisin, vaikkei olisi ollut mitään syytä.

Voiko joku mies olla noin hullu, että ottaa takaisin. Sinuun päin ei pitäisi edes kusta.

Mies ei ole hullu vaan rakastava ja suojeleva. Ja kyllä molemmat tiedämme tasan tarkkaan, että minä rikoin ensimmäisen avioliittomme ja satutin miestä pahimmalla mahdollisimmalla tavalla. Paljon paremmin minun on olla hyvän miehen kanssa kuin käydä uudestaan läpi helvetti narsistin kanssa. Tässä liitossa aiomme olla ja rakennamme luottamusta päivä kerrallaan yhdessä käymällä terapiassa.

Vierailija
424/469 |
13.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Luuseri tuo mies joka otti takaisin, ei saa pillua muualta.

Kommenttisi on niin loukkaava etten viitsi miehelle edes kertoa. Mies on todella lempeä ja herkkä, eilen illalla viimeksi itki menneitä kun näki ihossani olevat jäljet vaihtaessani vaatteita. Ei meistä kumpikaan ole naimisissa ja tässä parisuhteessa seksin takia.

Vierailija
425/469 |
13.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muutama ystävä lähti ja uskoi mitä kumppani valehteli minun tehneen/sanoneen heistä. Mies oli keksinyt kaiken, että ystäväni lähtisivät elämästäni. Siinä tuli kyllä todella yksinäinen ja maahan potkittu olo henkisen väkivallan keskellä. Ystävätkin uskoivat manipuloivaa miestäni ja jäin yksin.

Vierailija
426/469 |
15.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä asia on arvon perseeseenvedetyt reppanat, jos jatkoitte suhdetta päivänkin sen jälkeen kun teistä tuntui kovin pahalta, niin oma on syynne.

Aikuinen ihminen lopettaa huonon suhteen ja teillä oli siihen ensimmäisenä päivänä 24 tuntia aikaa.

No jaah, jotkut meistä reppanoista on pikkuhiljaa vedetty siihen mukaan. viety kaikki itseluottamus, uhkailtu, peloteltu ja jopa hakattu niin maan rakoseen että ei sieltä noin vain yhtäkkiä nousta ja lähdetä kävelemään.

Siksipä pitääkin lähteä kälppimään jo siitä ensimmäisestä lyönnistä tai ensimmäisestä henkisestä nujertamisesta. Ei normaalin ihmisen kanssa joudu tuollaisten kanssa elämään pätkääkään.

Vierailija
427/469 |
15.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole koskaan ollut parisuhteessa.

Vierailija
428/469 |
15.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näitä tapauksia on niin valtavasti, ettei voi muuta todeta kuin että naiseen on jotenkin sisäänrakennettu halu tulla alistetuksi. sairasta, mutta totta.

"Näitä tapauksia on niin valtavasti, ettei voi muuta todeta, kuin että mieheen on jotenkin sisäänrakennettu halu alistaa. Sairasta, mutta totta."

Vai miten se meni??

Naisissa on aina syy, vaikka mies tekisi mitä, niinkö?

Taitaa kuitenkin olla kyse paljon monitahoisemmasta ongelmasta.

On, mutta tämä on yksi elementti. Siitä vain ei kukaan puhu, kun ollaan nykyään niin vahvoja ja feministisiä kaikki. Sitten kuitenkin seksuaaliset alistamiskirjat ja elokuvat vetävät naisia paikat täyteen ja parisuhdemarkkinoilla säyseämmät miehet jäävät ilman kumppania, heitä halveksitaan ja syyllistetään tälläkin palstalla. Miehen pitää olla alistaja, jotta nainen pysyy tyytyväisenä. Itsekin tämän kokenut, kun en ole kyennyt samaan suoritukseen alistajana kuin edelliset narsistikumppanit.

Vierailija
429/469 |
15.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sori nyt kun tämä loukkaa, mutta melkoisia w t -tarinoita täällä. Kumppani pakottanut ottamaan huumeita ynnä muuta elä mäm koulujuttua. Että tuohon tilanteeseen voi päätyä, on varmasti pitänyt elää rikkinäinen lapsuus. Ehkä kukaan aikuinen ei ole opettanut tällaista ihmistä rakastamaan itseään ja puolustamaan omia rajojaan? Aika köykäisillä eväillä monet laitetaan maailmalle.

No minä tämä eräs huumeita ottamaan pakotettu. Mulla oli hyvä ja turvallinen lapsuus.

Elin perinteisen kaavan mukaan--> ammatti, naimisiinmeno, omakotitalo & asuntolaina, työpaikka, jne..

Mutta menin liian nuorena naimisiin, ruoho oli vihreämpää aidan takana ja sieltä löytyi tämä mies, johon ihastuin heti ja jätin aviomieheni.

Kolmen vuoden aikana suhde uuden miehen kanssa muuttui lopulta helvetiksi, kun päihderiippuvuus ja väkivaltaisuus astui kuvioihin. Ennen tätä elimme suht normaalia elämää, mies oli urheiluhullu ja minä ihan normaali työssäkäyvä nainen...

Kyllä väkivaltaa, huumeita ja mt-ongelmia voi esiintyä ihan jopa niissäkin "paremmissa piireissä".. Nähty on.. Ihmisistä joista ei ikinä uskoisi.

Sinäkin löysit kunnon alistajan, niin heti lensi kiltti perhemies roskiin. Pam.

Vierailija
430/469 |
15.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä en ole kokenut tuota valvottamista, mutta vastaavanlaista kyllä eli juurikin silloin kun itsellä on ollut jokin tärkeä meno niin mies on heittäytynyt hankalaksi/itsekkääksi ihan käsittämättömällä tavalla. Ja kaikista oudointa ja hulluinta on, että tätä siis on tullut koettua kolmen eri seurustelukumppanin kanssa. Yksi näistä lukittautui aamulla kylppäriin, kun minun olisi pitänyt päästä suihkuun ja muihin aamutoimiin ennen ensimmäistä lähiopetuspäivää ja niinhän siinä kävi, että miltei myöhästyin tuolta ja jouduin menemään hampaita pesemättä ja tukkaa kampaamatta. Vessassakin pääsin käymään vasta koululla. Mies vaan totesi että kyllä sä "vältät" luonnontilassa ja eipähän ainakaan tarvitse hu#rata siellä.

Tämän temppuilun lisäksi on revitty hiuksista, potkittu, hakattu ja kaadettu niin että sain sekä aivotärähdyksen että ranne murtui.

Nykyisin olen ikisinkku enkä tosiaan uskalla edes harkita seurustelua.

Mitäs jos katsoisit itsellesi miehen vähän eri kriteereillä? Jos ei tarvitsisi olla aina se komea ja rehvasteleva tyyppi? Voisit yllättyä.

Vierailija
431/469 |
15.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomalaisessa patriarkaalisessa kulttuurissa on ongelma. Kestää vielä muutama sukupolvi ennenkuin tästä päästään eroon. Yhdenvertaisuus ja tasa-arvo on aika tärkeitä arvoja.

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näitä tapauksia on niin valtavasti, ettei voi muuta todeta kuin että naiseen on jotenkin sisäänrakennettu halu tulla alistetuksi. sairasta, mutta totta.

"Näitä tapauksia on niin valtavasti, ettei voi muuta todeta, kuin että mieheen on jotenkin sisäänrakennettu halu alistaa. Sairasta, mutta totta."

Vai miten se meni??

Vierailija
432/469 |
15.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Parisuhde psykopaatin kanssa.

Se tunne, kun kaikkeen sairaaseen toimintaan tottuu, ennenkuin tajuaa lähteä karkuun ja lujaa.

Kiinnostaisi kuulla enemmän

T. Toinen psykopaatin uhri

Olen eri ja en mennyt varsinaiseen parisuhteeseen asti vaan katkaisin tutustumisvaiheessa. Minulle alettiin sanomaan mitä mielipiteitä saan esittää ja mitä sanoja saan käyttää jne. Se riitti minulle osoittamaan, että mies on narsistinen kontrollifriikki ja psykopaatti. Nautti myös muiden pompottamisesta jonka panin merkille.

Vierailija
433/469 |
15.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jätin aviomieheni, koska kyllästyin suhteeseemme. Halusimme yhdessä perustaa perheen, mutta kun keskenmenosta toiseen ei elävää lasta kuulu typeryydessäni luulin, että sinkkuna on parempi. Tapasin uuden miehen -väkivaltaisen narsistin, josta ei ollut aluksi nähtävissä mitään poikkeavaa kunnes lopulta alkoi uhkailu, väkivalta ja seksiin pakottaminen. Olin tyhmä! Keskenmenoista johtuva tunnemyräkkä olisi pitänyt käsitellä eikä paeta. Ex-aviomies otti takaisin, vaikkei olisi ollut mitään syytä.

Voiko joku mies olla noin hullu, että ottaa takaisin. Sinuun päin ei pitäisi edes kusta.

Joo, ei tulisi kyllä kysymykseen. Sen verran pitää miehellä olla itsearvostusta. Jännyydenmetsästäjät menköön menojaan.

Vierailija
434/469 |
15.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mies ei ole hullu vaan rakastava ja suojeleva. Ja kyllä molemmat tiedämme tasan tarkkaan, että minä rikoin ensimmäisen avioliittomme ja satutin miestä pahimmalla mahdollisimmalla tavalla. Paljon paremmin minun on olla hyvän miehen kanssa kuin käydä uudestaan läpi helvetti narsistin kanssa. Tässä liitossa aiomme olla ja rakennamme luottamusta päivä kerrallaan yhdessä käymällä terapiassa.

Kunnes seuraava alistaja saa sukat pyörimään jaloissasi.

Vierailija
435/469 |
15.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suomalaisessa patriarkaalisessa kulttuurissa on ongelma. Kestää vielä muutama sukupolvi ennenkuin tästä päästään eroon. Yhdenvertaisuus ja tasa-arvo on aika tärkeitä arvoja.

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vai miten se meni??

Pyh, siinä ei ole enää mitään patriarkaalisuutta että nykynaiset, joille kaikki mahdollisuudet ovat auki, edelleen valitsevat miehikseen luonnevikaisia kusipäitä. Naisen psyykessä on kollektiivisesti jotain omituista. Varmaan alkukantaisia asioita.

Vierailija
436/469 |
15.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vai miten se meni??

On, mutta tämä on yksi elementti. Siitä vain ei kukaan puhu, kun ollaan nykyään niin vahvoja ja feministisiä kaikki. Sitten kuitenkin seksuaaliset alistamiskirjat ja elokuvat vetävät naisia paikat täyteen ja parisuhdemarkkinoilla säyseämmät miehet jäävät ilman kumppania, heitä halveksitaan ja syyllistetään tälläkin palstalla. Miehen pitää olla alistaja, jotta nainen pysyy tyytyväisenä. Itsekin tämän kokenut, kun en ole kyennyt samaan suoritukseen alistajana kuin edelliset narsistikumppanit.

Mitä jos tutustuisit niihin vähemmän kauniisiin naisiin, jotka ovat ihan tavallisia eivätkä ole intopiukeana alistamiseen? Ai niin, vain ne kauniit kelpaavat :p

On muuten todella rumaa mennä yleistämään, että kaikki naiset pitäisivät alistamisesta. Eivät todellakaan pidä, joten älä alista heitä yleistyksesi alle.

Vierailija
437/469 |
16.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vai miten se meni??

Mitä jos tutustuisit niihin vähemmän kauniisiin naisiin, jotka ovat ihan tavallisia eivätkä ole intopiukeana alistamiseen? Ai niin, vain ne kauniit kelpaavat :p

On muuten todella rumaa mennä yleistämään, että kaikki naiset pitäisivät alistamisesta. Eivät todellakaan pidä, joten älä alista heitä yleistyksesi alle.

No toki kärjistän hieman, mutta mitä enemmän asiaan perehtyy niin alkaa näyttää siltä että kaikki naiset haluavat sitä lopulta, vaikka kaikki eivät sitä myönnä tai edes tiedosta. Ihmettelevät vain kun löytävät itsensä alistajan kainalosta kerta toisensa jälkeen.

Vierailija
438/469 |
16.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vai miten se meni??

No toki kärjistän hieman, mutta mitä enemmän asiaan perehtyy niin alkaa näyttää siltä että kaikki naiset haluavat sitä lopulta, vaikka kaikki eivät sitä myönnä tai edes tiedosta. Ihmettelevät vain kun löytävät itsensä alistajan kainalosta kerta toisensa jälkeen.

Tämähän on oikeastaan sitä samaa jatkumoa, joka alkaa siitä että miehen täytyy tehdä aloite ensimmäisessä lähestymisessä ja miehen täytyy aina viedä asioita eteenpäin, suunnitella tekemistä ja matkoja ja yllätyksiä ja olla siis ohjaksissa jatkuvasti. Toki mies voi jättää nuo myös tekemättä, mutta sellainen mies on pian taas sinkkumies.

Vierailija
439/469 |
18.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kunnes seuraava alistaja saa sukat pyörimään jaloissasi.

Kerran pettäjä aina pettäjä? Katsos kun on olemassa todella hyviä miehiä, jotka rakastavat ja välittävät vaikeuksista huolimatta ja mieheni on juuri tällainen. Paluuni jälkeen on tehnyt paljon töitä, että minulla olisi turvallista olla ja rakastettu olo. Näin ison virheen jälkeen ei käy mielessäkään vilkuilla onko ruoho vihreämpää aidan toisella puolen, kun vieressä on aito kultakimpale, jota rakastan ja kunnioitan.

Vierailija
440/469 |
18.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Anteeksi nyt, mutta minkälainen mies virtsaa naisen päälle? Ei sellaista voi edes mieheksi kutsua.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan seitsemän