Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Trimmaaja otti kuvan ”vaikeasta asiakkaasta” ja jakoi sen someen – rajusta otoksesta tutkintapyyntö poliisille

Kommentit (84)

Vierailija
81/84 |
04.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja vielä ihmiset uskaltaa jättää koiransa trimmattavaksi ilman että ovat paikalla. Ei tulisi mieleenkään jättää koiraani tuntemattomalle ihmiselle, etenkin kun nuo toimenpiteet ei yleensä ole mitään herkkua sille koiralle. Jotkut ihmiset ovat kyllä turhan sinisilmäisiä ja näin käy.

Vierailija
82/84 |
04.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiduttajan nimi on Natalia Konstantinovna Wnuk, löytyy Facebookista

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/84 |
04.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tunne tapausta mutta tap ahtumien kulku kuulostaa melko loogiselta. Kuva on hurja, koiran suukin vaahtoaa paniikissa, mutta kun lukee jutun tajuaa että kuva esittää koiran rimpuilun tuloksen. Itse nimittäin luulin että koiraparka on nostettu !roikkumaan ylösalaisin. Muuten koko jutussa onkin kaikki pielessä.

Noin aggressiivisen koiran väkisin elossa pitäminen on erittäin kyseenalaista. Jos olis pitti tms. kaikki vaatisi isoon ääneen lopettamista. Koira tuskin on kovin onnellinen.

Miten trimmaajan kädessä voi olla jo musta rupi jos tilanteesta otettu kuva sen jälkeen?   Rupi muodostuu pidemmän aikaa.Toivottavasti oikeudessa selviää,kamalaa kohtelua koiralle.

Vierailija
84/84 |
04.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi ottaa koira, jota ei kykene/kiinnosta itse trimmata? Jos ei turkinhoito kiinnosta, rotu ei ole oikea. Terv. kahden snautserin omistaja

Tätä minäkin ihmettelen. Miksi ottaa trimmattava rotu, jos ei itse tahdo trimmata sitä?

Itselläni on pohjavillaisen rodun edustaja, enkä minäkään vie sitä mihinkään karvanlähtöaikaan että "hoitakaa tämän turkki puolestani". Älytöntä rahanhaaskausta.

Sitäpaitsi koira sietää kaikki toimenpiteet paremmin kun omistaja ne tekee. En ymmärrä niitäkään jotka vie koiran johonkin kynsien leikkausta varten kun ei itse muka saada leikattua. Omistajan tulee olla se ihminen johon koira eniten luottaa ja jota kunnioittaa. Jos omistaja ei saa jotain tehtyä koiralle, on omistaja vääränlainen ja kyvytön koiranpitoon. (poislukien esim. kanyylin laitto ja muut ammattitaitoa vaativat tehtävät, joita tavis ei voi missään harjoitella.)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme kaksi