Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Naiset: pärjäättekö 50-kiloiselle, joka käy päälle?

Vierailija
03.04.2020 |

14v pikkusiskoni painaa noin 50kg, ja häviän hänelle leikkimielisessä painissa ylivoimaisesti. Oon nainen itsekin, mutta kyllähän se hävettää kun hän varoittamatta iskee kimppuun ja rökittää mut sukulaistenkin edessä.

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
03.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu

Vierailija
2/16 |
03.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä, olen pieni ja siro, mutta oma miehenikin ihmettelee, miten paljon minussa on voimaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
03.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulisin

Vierailija
4/16 |
03.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo. Olen 177 cm ja 98 kg. En paljon heilahda 50-kiloisten touhuista, enkä myös 75-kiloisen mieheni, joka kännissä joskus yrittää pistää akkaa kuriin. Se päätyy tavanomaisesti ukon heittämiseen ulos niska-persotteella viilentämään tunteitaan.

Vierailija
5/16 |
03.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen itse siro, alle 50kg. Vois tulla ihan mielenkiintoinen tappelu. 

Vierailija
6/16 |
03.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo. Olen 177 cm ja 98 kg. En paljon heilahda 50-kiloisten touhuista, enkä myös 75-kiloisen mieheni, joka kännissä joskus yrittää pistää akkaa kuriin. Se päätyy tavanomaisesti ukon heittämiseen ulos niska-persotteella viilentämään tunteitaan.

Komeat voimaantumisfantasiat, nainen. 😂

Vierailija
7/16 |
03.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voiko 170cm/48 kg ja 155cm/48-55 kg tapella tasavertaisesti?

Vierailija
8/16 |
03.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pärjään vaikka satakiloiselle, kunhan suurin osa painosta on läskiä eikä lihasta. 😂

Vierailija
9/16 |
04.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miltä tuntuu olla läskikasa?

Vierailija
10/16 |
04.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oudot leikit 14v tytöllä, leikkimielinen paini sukulaisten edessä?

Vierailija
11/16 |
04.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En pärjäisi, vaikka 165cm ja 60kg. Olen ihan rehellisesti heikko ja kaiken lisäksi äärimmäisen kömpelö. En meinaa pärjätä painissa miesystävän 6-vuotiaan muksunkaan kanssa.

Vierailija
12/16 |
04.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tjaa, oma siskoni on halunnut painia leikkimielisesti ihan koko elämänsä kaikille kynnelle kykenevien kanssa. Hän on nyt 33-vuotias ja edelleen haastaa painiin. Emmmekä ole edes pohjanmaalaisia.

Toki, perheessämme ei ole koskaan ollut mitään tuollaisia vanhanaikaisia "outoa tytölle" asenteita, vaan itseään on saanut toteuttaa sukupuolesta riippumatta, kunhan ei ole muille vahingoksi.

Vierailija
13/16 |
04.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oudot on leikit pikkusiskolla.

Vierailija
14/16 |
04.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tjaa, oma siskoni on halunnut painia leikkimielisesti ihan koko elämänsä kaikille kynnelle kykenevien kanssa. Hän on nyt 33-vuotias ja edelleen haastaa painiin. Emmmekä ole edes pohjanmaalaisia.

Toki, perheessämme ei ole koskaan ollut mitään tuollaisia vanhanaikaisia "outoa tytölle" asenteita, vaan itseään on saanut toteuttaa sukupuolesta riippumatta, kunhan ei ole muille vahingoksi.

Miksi teillä suositaan väkivaltaa ja alistamista?

Vierailija
15/16 |
04.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seksuualisviritteinen fantasia. Älkää ruokkiko runkkaajaa.

Vierailija
16/16 |
04.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todennäköisesti en pärjäisi. En ole harrastanut mitään kamppailulajia eikä minua ole koskaan kiinnostanut minkäänlainen leikkipaini. Pelkällä yllätysmomentilla varmaan miten pieni vain voittaisi minut. Olen kestävyyslajeja harrastava 174 cm 64 kg nainen.