Mitä sinun perjantai-iltaasi kuuluu?
Minä ja mieheni vietetään kahdestaan iltaa telkkaria katsoen ja viiniä juoden. Ikävöin läheisiäni, aikuisia lapsiani ja iäkästä äitiäni. Loppuuko tämä eristäytyminen koskaan?
Kommentit (10)
Vietän iltaa yksin. On vähän tylsää ja väsyttää. Lämmitin saunan aikaisemmin illalla ja nyt katson tv:tä. Katson Euroviisaita, jossa esitellään tämän vuoden viisukappaleet.
Yksin täälläkin. Alkoholia ja musiikkia, kunnes sammun.
Olutta, World of Warcraft ja Netlifx.
Heräsin tuossa ennen yhdeksää ja ihmettelin pimeää. Ehdin juoda aamukahvitkin ennen kuin tajusin että on vasta perjantai ilta eikä lauantai aamu. Vttu hyvä minä ja saako viinalla pään sekaisin.
Mä olin toistaiseksi viimeisessä ratsastusvalmennuksessa. Oli vähän haikeaa, kun ei tiedä, milloin valmennukset alkavat taas, milloin pääsee maneesiin ja milloin ratsastuskoulu aukaa. Onneksi sentään pääsen ratsastamaan kaverin hevosella. Ensi viikolla selvinnee, saako ratsastuskoulun hevosia liikuttaa sulun aikana ulkopuoliset, eli minä ja muutama muu tyyppi.
Lapset menivät jo sänkyyn, koiralle annoin uuden puruluun ja mies tulee kohta sisälle. Sitten katsotaan jotain Netflixistä. Mulla on lasi viiniä tossa vieressä
Sain neulottua yhdet sukat loppuun asti ja kohtapuoliin nukkumaan.
Yritän saada vauvaa nukkumaan sängyssä. Ei suju. Kovasti on sylin tarvetta.
Käyn kohta kaupassa, sen jälkeen palaan yksiööni jossa asun yksin ja alan kattoo youtubea tai netflixiä.