Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Trimmaaja otti kuvan ”vaikeasta asiakkaasta” ja jakoi sen someen – rajusta otoksesta tutkintapyyntö poliisille

Kommentit (84)

Vierailija
1/84 |
03.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu ihan tuttu tapaushan tämä. Kaikki lähialueella asuvat koiraihmiset tietävät. En ymmärrä miten paikka vielä pystyssä.

Vierailija
2/84 |
03.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Trimmaus viittasi eläimeen kyllä, mutta ajattelin silti, että ois joku alapääkuva.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/84 |
03.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Turussa...

Vierailija
4/84 |
03.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syyttää koiraa tai omistajaa, kun tekee itse virheen.. järkyttävää

Vierailija
5/84 |
03.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten kukaan pitää noin huonosti käyttäytyvää/koulutettua koiraa. Koira-ajokortille todellakin olisi tarvetta.

Vierailija
6/84 |
03.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksei rauhoittanut koiraa. Hänen logiikassa totuttaa koira tilanteeseen ei ollut mitään järkeä, kun koira selvästi ollut paniikissa. Ja millainen omistaja tämän on sallinut?

Vierailija
7/84 |
03.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten kukaan pitää noin huonosti käyttäytyvää/koulutettua koiraa. Koira-ajokortille todellakin olisi tarvetta.

Tämäkin totta, mutta toisaalta voi muuten olla ok käyttäytyvä koira, joka reagoi vain trimmaukseen. Tämän trimmaajan käsissä en ihmettele

Vierailija
8/84 |
03.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aiemmin jo tuomittu eläinsuojelurikoksesta ja yhä jatkuu toiminta. Miksi ihmiset vievät koiriaan tällaiselle?????

Vierailija
9/84 |
03.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noita hulluja venäläisiä on siis enemmänkin.

Olin oman koirani kanssa Espoossa. Hän olisi halunnut, että jätän koiran, mutta halusin olla mukana. Aiemmalla trimmaajalla oli aina mennyt asiat hienosti, mutta tämän kanssa ne lähtivät pian väärälle uralle.

Koira alkoi olla levoton, joten trimmaaja sitoi takajalan nivusista. Ihmettelin. Koira säpsähteli saksia ja lopulta alkoi haukahdella ja tehdä valehyökkäyksiä. Trimmaaja klipsutti pitkiä saksia koiran kuonon ja silmien edessä ilmassa ja käyttäytyi aggressiivisesti. Leikkasi kerran ihoon. Menin ihan lukkoon ja onnistuin vaan sanomaan, että turkki on oikeastaan jo hyvä ja me lähdetään. Trimmaaja jupisi jotain vallanhaluisesta alfauroksesta. Koira oli pelokas ja paniikissa.

Vierailija
10/84 |
03.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sairas ihminen. Toivottavasti tuollaisille annettaisiin kunnon tuomiot. Jos jo aiemmin tuomittu samasta rikoksesta niin linnaan seuraavaksi miettimään tekosiaan. Kehtaa vielä itse julkaista noita kidutuskuvia, käsittämätöntä. Linnassa vois ehkä saada jotain nuppihoitoakin. 

Vierailija
11/84 |
03.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Noita hulluja venäläisiä on siis enemmänkin.

Olin oman koirani kanssa Espoossa. Hän olisi halunnut, että jätän koiran, mutta halusin olla mukana. Aiemmalla trimmaajalla oli aina mennyt asiat hienosti, mutta tämän kanssa ne lähtivät pian väärälle uralle.

Koira alkoi olla levoton, joten trimmaaja sitoi takajalan nivusista. Ihmettelin. Koira säpsähteli saksia ja lopulta alkoi haukahdella ja tehdä valehyökkäyksiä. Trimmaaja klipsutti pitkiä saksia koiran kuonon ja silmien edessä ilmassa ja käyttäytyi aggressiivisesti. Leikkasi kerran ihoon. Menin ihan lukkoon ja onnistuin vaan sanomaan, että turkki on oikeastaan jo hyvä ja me lähdetään. Trimmaaja jupisi jotain vallanhaluisesta alfauroksesta. Koira oli pelokas ja paniikissa.

Hyvä kun lopetit kesken! Ikinä en jättäisi koiraa yksin trimmaukseen

Vierailija
12/84 |
03.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Turussa...

Niin?

Vierailija
13/84 |
03.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sairas ihminen. Toivottavasti tuollaisille annettaisiin kunnon tuomiot. Jos jo aiemmin tuomittu samasta rikoksesta niin linnaan seuraavaksi miettimään tekosiaan. Kehtaa vielä itse julkaista noita kidutuskuvia, käsittämätöntä. Linnassa vois ehkä saada jotain nuppihoitoakin. 

Hänellä omiakin koiria.... raukat

Vierailija
14/84 |
03.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tunne tapausta mutta tap ahtumien kulku kuulostaa melko loogiselta. Kuva on hurja, koiran suukin vaahtoaa paniikissa, mutta kun lukee jutun tajuaa että kuva esittää koiran rimpuilun tuloksen. Itse nimittäin luulin että koiraparka on nostettu !roikkumaan ylösalaisin. Muuten koko jutussa onkin kaikki pielessä.

Noin aggressiivisen koiran väkisin elossa pitäminen on erittäin kyseenalaista. Jos olis pitti tms. kaikki vaatisi isoon ääneen lopettamista. Koira tuskin on kovin onnellinen.

Vierailija
15/84 |
03.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Turussa...

Niin?

Ihan vaan paikkakunnan ilmoitin. Oululainen tuskin vie hänelle, mutta turkulaisten ois hyvä herätä

Vierailija
16/84 |
03.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En käsitä miksi toiminta on saanut jatkua sen jälkeen kuin nyhti siltä yhdeltä koiralta turkin väkisin ja vaikka mitä muuta kamalia asioita tehnyt koirille.

Ja entä nämä koirien omistajat, jotka vieneet koiransa sille? Itse ainakin olen ottanut aina selvää minne olen ollut koiraani viemässä.

Vierailija
17/84 |
03.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi kuvaa? Ja miksi omistaja ei puutu?

Vierailija
18/84 |
03.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi kukaan saa pitää noin aggressiivista koiraa? Saati sitten että yrittää tunkea sitä trimmaajan "asiakkaaksi". 

Koira parka, se tästä eniten kärsii ainakin toistaiseksi, jos ei sitten jo ole purrut riittävää määrää naapureita tms. 

Vierailija
19/84 |
03.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osaako kukaan sanoa paikan nimeä?

Vierailija
20/84 |
03.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi kukaan saa pitää noin aggressiivista koiraa? Saati sitten että yrittää tunkea sitä trimmaajan "asiakkaaksi". 

Koira parka, se tästä eniten kärsii ainakin toistaiseksi, jos ei sitten jo ole purrut riittävää määrää naapureita tms. 

Koiran luonnettahan ei tiedä. Trimmaus selkeästi hankala tilanne koiralle, mutta kotioloissa voi olla hyvä. Mene ja tiedä....

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yksi kuusi