Täytin 26. Olen sinkku ja lapseton nainen. Koen tilanteeni epätoivoiseksi.
Haluaisin löytää elämääni miehen, enkä haluaisi jäädä lapsettomaksi. Tuntuu että olen liian vanha jo monelle miehelle kumppaniksi.
Kommentit (115)
En ollut itse tavannut miestäni 26-vuotiaana. Olin tuolloin sinkku ja ”vasta” 28-vuotiaana tavattiin. Myöhemminkin olisi ehtinyt hyvin, ekan lapsen sain vasta 37-vuotiaana.
Monen palstamamman mies vaihtaisi oman avmamman ap:hen milloin vain.
Hahah. Sähän oot aivan naiseuden alkumetreillä, älä vielä luovuta ja älä lankee ensimmäisiin vastaantulijoihin epätoivossas :D
n43
Olen 29v sinkku ja lapseton mies. En koe tilannetta epätoivoiseksi vaan viihdyn hyvin näin.
Haluasin tietää että miksi sinä haluat miehen elämääsi ja miksi sinä haluat lapsia?
No mee Tinderiin! Sanot haluavasi perhettä kaipaavan miehen niin johan alkaa kilkuttamaan
Vierailija kirjoitti:
Olet vielä todella nuori vaikka ei ehkä tunnu siltä. Vielä monia mahdollisuuksia edessä. Toista se on näin ylipainoisena suurperheen äitinä ja jo kolme kertaa eronneena.
Voithan sinäkin aloittaa puhtaalta pöydältä milloin vain.
Nainen parhaassa iässä.. vesi nousee..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olet vielä todella nuori vaikka ei ehkä tunnu siltä. Vielä monia mahdollisuuksia edessä. Toista se on näin ylipainoisena suurperheen äitinä ja jo kolme kertaa eronneena.
Voithan sinäkin aloittaa puhtaalta pöydältä milloin vain.
En voi enää tässä iässä ja elämäntilanteessa. Asuntolaina, vakityö, lapsia kolmelle miehelle. Vapaa-aikaa tästä elämästä harvoin saa. Enkä pysty enää koskaan olemaan vapaa lapsettoman lailla. Olen äiti ja äiti tulen aina olemaan.
Vielä 36-vuotiaana sinkkuna ja lapsettomanakaan tilanne ei olisi epätoivoinen. Jos olisit 47 ja lapseton+sinkku niin sitten voisi jo sanoa epätoivoiseksi tilannetta.
Alat käymään treffeillä tositarkoituksella. Kerrot, että tahdot saada lapsia, etkä tyydy vain kevyempään deittailuun. Äkkiä löytyy useita miehiä, jotka tahtovat sitoutua ja myös isäksi. Miehillä näkyy olevan kovaa vauvakuumetta ja nainen, joka tahtoo lapsia, on puoleensavetävä. Asetat omat ehtosi, käytät aikaa tutustumiseen ja valitset parhaan miehen. Jos onnistui minulta 28-vuotiaana, niin miksi ei sinulta 26-vuotiaana? Säteile ja hehku! Nykyään on niin paljon turhuutta, että kun joku tahtoo elämän ydinkysymysten äärelle, niin hän erottuu positiivisesti edukseen joukosta.
kaunis nainen
Ollappa vielä 26 ja sinkku ja lapseton . . .
nainen 37 + 4 lasta
Hupsu!!
Sulla on vielä kaikki edessä 💚
Vierailija kirjoitti:
Vielä 36-vuotiaana sinkkuna ja lapsettomanakaan tilanne ei olisi epätoivoinen. Jos olisit 47 ja lapseton+sinkku niin sitten voisi jo sanoa epätoivoiseksi tilannetta.
Muistakaa, yksi kauneimmista naisista eli Eva Longoria sai esikoisensa 43 vuotiaana. Teillä on toivoa.
Ei hätää! Deittailet pari vuotta ja jos ei ketään löydy, inseminaatio on keksitty. Se oli minun suunnitelmani, mutta sattumalta löysin kivan miehen 6 viikon tinderöinnin jälkeen ja nyt omistetaan asunto yhdessä. Häät ja lapset suunnitteilla kunhan koronasta päästään. 26-vuotias ehtii vielä vaikka mitä.
Mulle kelpaat. Olen mies jo 45. Jos ei haittaa??
Nuori olet kuin mikä. Tällästä +60v harppua ei kukaan mies huomaa vaikka prameaksi laittaisi itsensä.
Öö mitä helv? Onko tää joku trolli?
Toinen N26, sinkku ja lapseton.