Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Täytin 26. Olen sinkku ja lapseton nainen. Koen tilanteeni epätoivoiseksi.

Vierailija
31.03.2020 |

Haluaisin löytää elämääni miehen, enkä haluaisi jäädä lapsettomaksi. Tuntuu että olen liian vanha jo monelle miehelle kumppaniksi.

Kommentit (115)

Vierailija
81/115 |
01.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oi oi jos nuori vielä olla vois..

M43

Vierailija
82/115 |
01.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aprillihupia koko ketju.

Jos nainen on vähääkään normaalin näkönen niin ei ole mitään ongelmaa saada miestä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/115 |
01.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko löysä toosa?

Vierailija
84/115 |
01.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aprillihupia koko ketju.

Jos nainen on vähääkään normaalin näkönen niin ei ole mitään ongelmaa saada miestä.

Tiedän hoikkia ja kauniita naisia joille ollaan todettu: ei kiitos. Tätä on perusteltu kemioiden puuttumisella. Osaatte te miehetkin vedota kipinöihin ;)

Vierailija
85/115 |
01.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täytin 30v. Aloin 26v valmistautua siihen ettei parisuhdetta löydy. Vuodet menee nopeasti ja kuluu samanlaisina. Miestä ei löytynyt. Ei tunnu oikealta hankkia lapsia hoidoilla, vaikka pystyisin siihen yksin. Ulkomailta saa miehiä helpommin, mutta en halua päätyä kotiäidiksi tai siihen että olen ensisijaisesti elämässäni äiti tai vaimo. Lapsettomuus ei ole maailmanloppu.

Vierailija
86/115 |
01.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täytin 30v. Aloin 26v valmistautua siihen ettei parisuhdetta löydy. Vuodet menee nopeasti ja kuluu samanlaisina. Miestä ei löytynyt. Ei tunnu oikealta hankkia lapsia hoidoilla, vaikka pystyisin siihen yksin. Ulkomailta saa miehiä helpommin, mutta en halua päätyä kotiäidiksi tai siihen että olen ensisijaisesti elämässäni äiti tai vaimo. Lapsettomuus ei ole maailmanloppu.

Valinta toki tuokin ja hyvä sellainen. Sanon vaan kuitenkin sen että Suomen lisäksi Islanti, Tanska, Norja sekä Ruotsi edustavat tasa-arvoista ajattelua, jolloin ei tarvitse pelätä jäävänsä pelkäksi vaimoksi/äidiksi.

Vierailija
87/115 |
01.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

26 v kerkeää vielä vaikka mitä.edelleen toistan toista se näin suurperheen äitinä..

Vierailija
88/115 |
01.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ollut itse tavannut miestäni 26-vuotiaana. Olin tuolloin sinkku ja ”vasta” 28-vuotiaana tavattiin. Myöhemminkin olisi ehtinyt hyvin, ekan lapsen sain vasta 37-vuotiaana.

itsekin tapasin ensimmäisen mieheni ja siis on nykyinenkin 33v ,  ja ensimmäisen lapsen sain 36 vuotiaana, on ainokainen tällä hetkellä.

Vierailija
89/115 |
01.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

:)

Vierailija
90/115 |
01.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksikään kommentti siitä että missä olette tavaneet näitä miehiä. Olen itse 31v enkä ole rehellisesti sanoen vuosiin nähnyt. Viimeksi 2å vuotiaana baareissa.

Sama ystävillä.

Vierailija
91/115 |
01.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yksikään kommentti siitä että missä olette tavaneet näitä miehiä. Olen itse 31v enkä ole rehellisesti sanoen vuosiin nähnyt. Viimeksi 2å vuotiaana baareissa.

Sama ystävillä.

Oletko pk-seudulta?

Vierailija
92/115 |
01.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olet lukenut noita koronakaranteenijuttuja, niin voit olla onnellnen että kuulut lapsettomien sinkkujen joukkoon. Osalle perheistä tuntuu olevan iso ongelma, kun joutuu olemaan päivät pitkät oman puolisonsa ja lastensa kanssa tekemisiin.

Vierailija
93/115 |
01.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuorempana minulle sanottiin että älä huoli, minä rumana naisena onnistuin saamaan suhteen 22 vuotiaana. No olen pian 24 eikä ole ollut suhteita..Joillekin se vaan on haastavaa.

Vierailija
94/115 |
01.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap ehtii vaikka mitä vielä. Toista se on itsellä kun alkaa ikä tulemaan vastaan. Tuskin tulee enää perhettä perustettua kun nytkin sinkkuna ollaan tahtomattaan.

M37

Vierailija
95/115 |
01.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokeile Suomi24. On siellä fiksujakin miehiä, kun rajaat riittävästi ja ignooraat urpot. 

Vierailija
96/115 |
01.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos olet akateeminen, sinulla ei ole mitään hätää. Lapsettomana taas on niin hauskaa, että harkitse sitä loppuiäksesi. Huomasithan jo, että sinulle kirjoitti joku ylipainoinen kolmen lapsen eronnut äiti. Haluaisitko olla sellainen?

mitä hauskaa lapsettomuudessa? ei koskaan pääse iloitsemaan jälkikasvustaan.. ikävä vanhuus ..

IKÄVÄ VANHUUS?!?!?! Mitä hel-ettiä, kuinka niin?

Vierailija
97/115 |
01.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos olet akateeminen, sinulla ei ole mitään hätää. Lapsettomana taas on niin hauskaa, että harkitse sitä loppuiäksesi. Huomasithan jo, että sinulle kirjoitti joku ylipainoinen kolmen lapsen eronnut äiti. Haluaisitko olla sellainen?

mitä hauskaa lapsettomuudessa? ei koskaan pääse iloitsemaan jälkikasvustaan.. ikävä vanhuus ..

IKÄVÄ VANHUUS?!?!?! Mitä hel-ettiä, kuinka niin?

Ei tule lapsenlapsia, kukaan ei vieraile sinua katsomassa vanhainkodissa eikä pidä sinusta huolta.. Katselet kaihoisasti kun ikätoverit ovat onnellisia perheensä ja jälkikasvunsa parissa. Lapsettoman elämä ei ole mitään perheellisen elämään verrattuna.

Vierailija
98/115 |
01.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap ehtii vaikka mitä vielä. Toista se on itsellä kun alkaa ikä tulemaan vastaan. Tuskin tulee enää perhettä perustettua kun nytkin sinkkuna ollaan tahtomattaan.

M37

sinäkin ehdit vielä, moni parikymppinen hakee ikäisiäsi.

Vierailija
99/115 |
01.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaihtaisin ikäni sun ikään millon vaan. Silloin kun olin ikäisesi minäkin vielä sain huomiota..

T: Painovoima tosiaan vetää naamaa alas näin nelikymppisenä ja alan näyttää bulldogilta.

Vierailija
100/115 |
01.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kokeile Suomi24. On siellä fiksujakin miehiä, kun rajaat riittävästi ja ignooraat urpot. 

suomi24 on tuttavapiirissä huonoja kokemuksia.. :/ naisista varmaan täyspäisempi tarjonta.