Täytin 26. Olen sinkku ja lapseton nainen. Koen tilanteeni epätoivoiseksi.
Haluaisin löytää elämääni miehen, enkä haluaisi jäädä lapsettomaksi. Tuntuu että olen liian vanha jo monelle miehelle kumppaniksi.
Kommentit (115)
Vierailija kirjoitti:
Öö mitä helv? Onko tää joku trolli?
Toinen N26, sinkku ja lapseton.
Miten niin? Ei tuossa iässä parhaita lisääntymisvuosia montaa ole ja mieheen olisi hyvä pari vuotta hyvinkin tutustua ennen lasten tekoa jos haluaa minimoida väärän ihmisen valinnan.
Toki niitä lapsia saa myöhemminkin, paljonkin myöhemmin, kun nykyään on kaikenlaiset vippaskonstit aika arkipäivää, koska lasten hankinta jätetään viimetinkaan.
Vapaa poikamies kirjoitti:
Jos olet lukenut noita koronakaranteenijuttuja, niin voit olla onnellnen että kuulut lapsettomien sinkkujen joukkoon. Osalle perheistä tuntuu olevan iso ongelma, kun joutuu olemaan päivät pitkät oman puolisonsa ja lastensa kanssa tekemisiin.
Oma vikansa jos on sellaisen ihmisen kanssa jonka seurassa ei viihdy. Meillä mies etähommissa ja olen iloinen lisääntyneestä yhteisestä ajasta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap ehtii vaikka mitä vielä. Toista se on itsellä kun alkaa ikä tulemaan vastaan. Tuskin tulee enää perhettä perustettua kun nytkin sinkkuna ollaan tahtomattaan.
M37
sinäkin ehdit vielä, moni parikymppinen hakee ikäisiäsi.
Vitsailijat vauhdissa.
M37
Et ole todellakaan liian vanha, mutta kannattaa pitää varmuudeksi pikemminkin kiirettä kuin löysäillä. Aika kuluu todella nopeasti. Itse täytän 31, poikaystävä löytyy, mutta lasta ei vielä yritetä. Eikä ehkä vielä muutamaan vuoteen. Saa nähdä kuinka käy (todennäköisesti huonosti). Olen koko elämäni ihmetellyt miten muut vain elää ja minä en. Elämä menee näköjään ihmetellessä. Toki eihän tässä elämässä ole muutenkaan mitään järkeä (Yksi maanpäällinen helvetti, en ole uskovainen).
Muuten hyvältä naiselta vaikutit, aina siihen asti kun tunnelma meni vituiksi ja pilalle. Tahtoo kakaran = PILALLA !!! ROSKIIN !!! BIO-HAZARD VAROITUS !!!
Vierailija kirjoitti:
Muuten hyvältä naiselta vaikutit, aina siihen asti kun tunnelma meni vituiksi ja pilalle. Tahtoo kakaran = PILALLA !!! ROSKIIN !!! BIO-HAZARD VAROITUS !!!
Tosinainen ei mieslasta kaipaa.
Vierailija kirjoitti:
Ite oot.
Vierailija kirjoitti:
älyvapaa kommentti
oot nuorempi ku sieppo, ei hätää