Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Muita sinkkuja, jotka olisivat halunneet parisuhteen?

Vierailija
14.03.2020 |

Todella yksinäinen olo. Olen nyt viisi vuotta yrittänyt etsiä parisuhdetta ja nyt luovutin. Minussa on jokin, mistä miehet eivät pidä. En vain tiedä mikä se on. Saan vain pakkeja tai seksisuhteita. Kukaan ei halua kanssani parisuhteeseen.

Arki sujuu hyvin, kun päivä menee töissä ja ilta erilaisissa askareissa ja levätessä. Viikonloput ovat yksinäisiä. Vaikka täytän viikonloputkin erilaisissa harrastuksissa, niin ei jaksaisi aina tehdä kaikkea yksin. On minulla muutamia ystäviä, mutta heilläkin perheet ja parisuhteet.

Kommentit (1222)

Vierailija
801/1222 |
27.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo,  olen 29v nainen.  Olin teinina se epasuosittu pienikokoinen hiirulainen.  Ei mtn sapinaa ikina.  Muutin parikymppisena ulkomaille miljoonakaupunkiin ja aloin saada sapinaa.  En ikina tajunnut etta miehet halusivat vain yhta asiaa.  

En tahan paivaankaan mennessa ole tavannut miesta joka olisi oikeasti kiinnostunut muusta kuin seksista.  Surettaa vahan.

Tuo on varmaan se viimeisin ymmärrettävä asia. Ja sen jälkeen tuntuukin suht turhalta yrittää mitään parisuhdetta.

Vierailija
802/1222 |
27.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joo,  olen 29v nainen.  Olin teinina se epasuosittu pienikokoinen hiirulainen.  Ei mtn sapinaa ikina.  Muutin parikymppisena ulkomaille miljoonakaupunkiin ja aloin saada sapinaa.  En ikina tajunnut etta miehet halusivat vain yhta asiaa.  

En tahan paivaankaan mennessa ole tavannut miesta joka olisi oikeasti kiinnostunut muusta kuin seksista.  Surettaa vahan.

Kiva kuulla, että siellä ulkomaillakin miehet ovat aivan yhtä paljon pimpsan perään kuin täälläkin. Soisi vaan että, täällä Suomessa miehet kävisivät hieman rohkeammin asiaan käsiksi. Ei oikein nuo itiksen pojat kiinnosta.

Noh asun Englannissa,  etta kai taalla nyt noita "Itiksen poikia" riittaa,  mutta itse puhuin kylla ihan briteista,  irkuista,  ausseista jne joita on tullut Lontoon vuosien aikana tavattua.  Suomalaisista miehista ei arvatenkaan ole kokemusta,  ja jos joskus lomilla erehdyn kirjautumaan tinderiin Suomessa niin en saata saada yhtakaan matchia parin viikon aikana.  Eli otan mun teinivuodet ja nama kokemukset ihan silla,  etta Suomessa ei meikalaiselle loydy minkaanlaista kiinnostusta,  kun taalla sentaan vahasen.  

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
803/1222 |
27.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä olen hieman ruma ja vähän ylipainoinen nainen, jonka saa huolellisella laittautumisella ihan ookooksi. Mulla ongelmana on, että heti kun suhde menee yöpymis-/saunomistasolle, epäviehättävyyteni paljastuu. Mieheni olenkin napannut hurmaavalla persoonallani =D Olen oikeasti aika hauska ja vähän älytön tyyppi, luulen että se on vedonnut miehiin joiden kanssa olen viimeksi ollut parisuhteessa.

Nykyinen parisuhteeni meinasi kaatua joitakin viikkoja sitten ja auta armias sitä paniikkia kun tajusin, että taas pitäisi alkaa etsiä jotakuta uutta ja näillä spekseillä se nyt vain on aika hemmetin haastavaa. Käänsin kuitenkin kelkkani ja päätin pitää mieheni - otin itse etäisyyttä, aloin harrastaa intohimoisesti rakastamiani asioita (luonto, liikunta), aloin käydä ulkona entistä enemmän ja huomasin myös, että kyllä minäkin tarvittaessa baarista kainalon itselleni yhdeksi yöksi löytäisin. Meni ehkä viikko, kun mieheni alkoikin tarrautua MINUUN. Luulenpa siis, että miehiin vetoavat itsevarmat, itsenäiset, hauskat ja tasapainoiset naiset! Jätin silloin siis kaikki ”tässä suhteessa minua ahdistaa tämä ja se, millä tasolla suhteemme sinun mielestäsi on” -lätinät pois ja johan alkoi miestä taas kiinnostaa. Vinkkinä siis sinkuille: älä anna sinkkuahdistuksen näkyä vaan esitä itsevarmaa, coolia, menevää ja sellaista, joka kyllä pärjää ilman muita. Se tuntuu vetoavan putkiaivoihin =D

Näinhän se menee, että mäkin kelpaan sillon kun olen hauska, puhelias, menevä ja itsenäinen. Mutta haluan kelvata myös silloin, kun olen heikko, herkkä ja hiljainen. Tätä ei oo nyt hetkeen tapahtunut vaan miehet ottaa etäisyyttä, kun musta paljastuu noita inhimillisiä puolia, herkkyyttä tai huonoa oloa. En vaan jaksa esittää, että kaikki on hyvin jos ei ole, mutta tällaisena rumana naisena vissiin pitäs aina olla se viihdyttävä seuralainen, että kelpaa. Nyt just paikkailen sydäntäni, kun mies jolle näytin jo sisintäni aika tavalla ja joka yritti suhdetta vakiinnuttaa mielestäni vähän liian nopsaan ja oli niin olevinaan minuun kovin rakastunut, ei ole reiluun viikkoon ehtinyt vastata viestiini, että sellanen rakkaus oli se. Veikkaan että rakkaus säilyi, mutta kohde vaihtui. Mutta vielä mä uskon, että jollekin oon just kokonaisena se täydellinen. Tai sitten olen vain yksinäni täydellinen.

Ap täällä. Olisin voinut kirjoittaa ihan samaa kuin sinä. Onko ihan tosiaan niin, että kumppanille ei saisi näyttää tarvitsevuutta? Ei kukaan halua roikkujaa jolla ei ole mitään muuta elämää, mutta minusta parisuhteessa pitää pystyä myös tukeutumaan toiseen huonona hetkenä. Mikä suhde sellainen on, jossa pitää esittää vahvaa koko ajan? Tietenkin pidemmän päälle käy raskaaksi, jos toisella on aina paha olla. Meillä kaikilla kuitenkin elämässä sattuu ikäviä asioita ja silloin haluaisin luottaa siihen, että kumppani pysyy vierellä.

Olen itsenäinen ja pärjäävä. Mulla on paljon omia mielenkiinnonkohteita. Siitä ei siis ole kiinni. En kuitenkaan ala pelaamaan mitään pelejä, että esitämpä tässä nyt etäistä niin mies kiinnostuu, kun saa jahdata. Ei jaksa semmoisia.

Huomattu tämä sama ilmiö myös, valitettavasti. Ekassa (ja ainoassa) parisuhteessani kävi niin, että miehelle oli ennen minun tapaamistani tapahtunut jotain, mitä hän ei ollut käsitellyt. Sitten suhteen alkuaika käytiin tätä asiaa läpi ja työstettin sitä ja lopulta kaikki oli hyvin. Minulle kävi sitten suhteen aikana suht samanlainen juttu, mutta mies ei edes halunnut puhua kanssani aiheesta koska häntä "ahdisti". Erottiin sitten aika pian tuon jälkeeen. Oli suhteessa paljon muutakin vikaa, mutta tuo itsekkyys näkyi kyllä monessa asiassa.

Olen jotenkin alkanut kyynistyä ja uskoa siihen, että suurin osa ihmisistä on suhteessa itsekkäitä. Olen kuullut liikaa tarinoita joissa kumppani on jätetty, kun tämä on sairastunut vakavasti. Miehet ovat yleensä myös se osapuoli joka lähtee, jos perhearki ei miellytäkään. Kun ihmiset listaavat kriteereitä kumppanille, siellä listataan tulotasoja, tiettyjä harrastuksia, koulutusta jne. Onko tällöin kyse edes rakkaudesta vaan siitä, että etsitään rinnalle ihmistä, joka vaan parantaa omaa elämää? Eikö rakkaudessa välitetä toisesta niin, että haluaa kestää vastoinkäymiset ja tosissaan olla rakastamansa ihmisen kanssa? Minusta olisi ahdistavaa seurustella ihmisen kanssa, jolle esimerkiksi se tulotasoni olisi tärkeää. Minähän tulisin varmaan heti jätetyksi, jos jäisinkin työttömäksi. 

Anteeksi kun yleistän. Tämä on vaan omaa ajatustulvaa, jonka halusin tuoda ilmi. Onko kukaan muu pohtinut samaa? 

Olen pohtinut ihan samaa oikeastaan kaikenlaisten ihmissuhteiden kohdalla. Olen 32-vuotias nainen ja olen ikäväkseni todennut olevani aivan pihalla ihmissuhteista ja siitä miten ne toimivat ja mihin ne perustuvat. Olen lapsena saanut oikein wanhan ajan kiltin tytön kasvatuksen jonka myötä kasvoin omia tarpeita väheksyväksi ja muita ihmisiä varten eläväksi aikuiseksi. Tokihan tuollainen käytös vetää puoleensa hyväksikäyttäjiä ja yhden räikeän tapauksen vuoksi aloin jossain vaiheessa kyseenalaistaa käytöstäni. Samassa huomasin, miten oikeastaan miltei jokainen ihmissuhteeni oli yksipuolinen. Minulta tarvittiin autokyytejä, rahaa lainaksi, kuuntelijaa huolille. Eihän tarvitsevuudessa ja palvelusten pyytämisessä itsessään ole vikaa mutta kun noista muodostui ihmissuhteitteni ainoa sisältö eivätkä ne koskaan toimineet toiseen suuntaan, päätin jättää ne ihmiset taakseni. Toistaiseksi en kuitenkaan ole löytänyt uusia tilalle eli olen hyvin yksinäinen.

Eipä oikeastaan ihme olekaan että kun olen näin pihalla, on miesrintamallakin hyvin hiljaista. Olen toki tapaillut miehiä ja joitakin seurusteluyrityksiäkin on ollut. Olen kuitenkin huomannut että jostain syystä päädyn olemaan miehille jonkinlainen välietappi pidempien suhteiden väliin. Kieltämättä on masentavaa että nekin tyypit jotka ovat ihan tosimielellä seuraa hakemassa, eivät kuitenkaan ota minua tosissaan.

Noissa parisuhdeviritelmissänikin minulla on ollut olo kuin seurustelu olisi nuorallakävelyä. Minun pitäisi koko ajan olla iloinen, nauravainen, hymyileväinen ja ikään kuin miehen naispuolinen vastine, aina samaa mieltä kaikesta tms. Jos vähänkään lipsahtaa muuhun, suhde viilenee välittömästi. Miehet siis tarvitsevat minusta väliaikaista helppoa ja kivaa seuraa. Muuhun en jostain syystä ole toistaiseksi kelvannut. Tätä mysteeriä olen pohtinut jo vuosia. Kaveripiirissäni on (tai siis oli) naisia, jotka pystyivät olemaan ihan omia itsejään parisuhteissaan eli ilon ja onnen hetkien lisäksi saattoivat nakella niskojaan, kiukutella, olla ajamatta säärikarvojaan kuukausiin tms. eivätkä nämä naiset missään kohtaa pelänneet että miehet lähtisivät livohkaan. Eivätkä miehet lähteneetkään. Eivätkä nuo miehet mitään epätoivoisia ripustautujia olleet vaan jokaiselle heistä olisi varmasti muitakin ottajia. Itse taas olen onnistunut häätämään miehiä mitä käsittämättömistäkin syistä. Kerran yhtä miestä ärsytti suuresti kun olin ostanut tulppaaneja maljakkoon, se kuulemma kertoi miten turhamainen olen verrattuna hänen maanläheisyyteensä. Voi huoh. Todellisuudessahan tuollaiset pinnalliset syyt kertovat vain siitä ettemme alun alkaenkaan olleet toisillemme sopivat jolloin pienimmätkin "viat" alkavat ärsyttää. Minulla ei ole ollut yhtäkään pitkää parisuhdetta ja luulen että jo se seikka yksinään tämän ikäisen kohdalla kasvattaa ennakkoluuloja.

Onneksi olen suht introvertti ja yksikseenkin viihtyvä. Olen lisäksi harrastanut viime vuosina melkoista itsetutkiskelua ja saanut nostettua pohjamudissa olleen itsetuntoni parempaan jamaan. Vielä jaksan siis toivoa että löydän tasapainoisia ihmissuhteita. Toivotan tsemppiä muillekin saman aiheen kanssa painiville!

Samanlaisia kokemuksia myös täällä, ettei omana itsenään kelpaa vaan pitäisi olla tietynlainen, jotta kelpaa. Olen tuon lainaamani viestin kirjoittajan kanssa saman ikäinen. Omalla kohdallani ne ei kelpaavat piirteet ovat ilmeisesti ulkonäkö ja parisuhdetausta. Olen hyvin tavallisen näköinen ja normaalipainoinen. Luonteesta saan kyllä kehuja, olen kuulemma niin kiltti, empaattinen, ystävällinen ja mutkaton nainen, ettei ole toista samanlaista tullut vastaan. Näin ovat siis treffikumppanit todenneet.

Olen tässä parin vuoden ajan kokeillut nettideittailua ja sitä kautta antanut mahdollisuuden hyvin erilaisille miehille. Osa jutuista on päättynyt hyvinkin nopeasti, osa on kestänyt muutamille treffeille. Yhteistä kaikille tapaamilleni miehille on se, että jossain vaiheessa he ovat ottaneet nämä puutteeni esille. On ihan suoraan tullut ehdotusta, että voisin vähän laittautua enemmän, etten hukkuisi niin paljon massaan ja miten eräs sen ilmaisi: olisin enemmän ilo silmille. Muutama on selvästi tykännyt hyvin hoikista naisista ja minullekin on ehdoteltu laihduttamista.

Olen myös huomannut sen, ettei naisella saisi olla mitään ”epämääräistä” taustaa. Olen nuorempana kohdannut seksuaalista väkivaltaa parisuhteessa. En ole ottanut tätä esille, ellei mies ole itse ensin kysynyt aiemmasta parisuhdehistoriasta. Muutamalle olen kertonut suoraan, mitä on käynyt, ja tämäkin vain sen takia, että kyseiset miehet vaikuttivat hyvin luotettavilta ja empaattisilta. Muille olen kertonut epämääräisemmin, että on ikäviä kokemuksia taustalla. En ole puhunut asiasta mitenkään sääliä tai draamaa hakien, vaan ihan neutraaliin sävyyn. Viimeistään tässä kohtaa miehet ovat ruvenneet epäröimään, eikä osasta ole enää kuulunut mitään. Olen käsitellyt taustaani terapiassa ja omasta mielestäni olen taustastani huolimatta ihan normaali nainen.

Täällä ketjussa aiemmin eräs mies kirjoitti, että hänestä oltiin kiinnostuneita vain, kun naiset halusivat perustaa perheen. Hassua, että itselläni on myös sen suuntaisia kokemuksia. Tahtoisin kumppanin, joka on kanssani suunnilleen saman ikäinen. Nettitreffeillä minusta kiinnostuvat poikkeuksetta 10 vuotta tai sitäkin vanhemmat miehet, joista paistaa läpi se, että he haluavat perheen ja mahdollisimman pian. Tulee tunne, että minun kanssani tavoitellaan sitä omaa toivetta (lapsia), mutta olen ikään kuin väline toiveen toteutumiseen, minusta itsestäni ei olla kiinnostuneita.

Miehet on oikeasti tosi pelokkaita, tuntuu ettei kestä just noita pienempiäkään asioita niinkun sun menneisyys. Aina ollaan valmiita ottamaan jalat alle. On iteki aina saanu tarkkaan harkita mitä kertoo itsestään kun tuntuu et ollaan niin kriittisiä ja pikkumaisia välillä että! Eikä edes ole mitään pahaa taustalla. Mutta onhan kaikilla vastoinkäymisiä joskus elämässä. En tiedä missä pumpulimaailmassa ne kuvittelee elävänsä tai millaisen kiiltokuvanaisen ne haluaa.

Tuli tuosta tulppaanien-kritisoija-miehestä mieleen, et valitettavasti noita kummallisuuksia löytyy miehiltä. En vaan tajua miksi kaikki hölmöt ajatukset pitää sanoa ääneen! Kai nyt kukkia saa kotiin ostaa :D

Tapailin joskus epäsäännöllisesti yhtä jenkkimiestä(urheilijatausta) ja oli tiedossa ettei siitä mitään suhdetta viritellä kun asuu jenkeissä jne. Mutta että oli silläkin noita ärsyttäviä juttuja.. No ekaa kertaa nähdessämme sanoin etten puhu mitään täydellistä englantia (vaikka suomalaisten tasolla oikein hyvää arkipuhetta). Hän oli  vaan niin rennosti et ei mitään ja puhut ihan hyvin! tms.. Myöhemmin kuitenkin tää äijä tarttu silleen ikävällä tavalla mun englannin kieleen tai jos en jotain sanaa tiennyt jne. Tai ilmaisin tahattomasti jonkun asian kuulemma töykeästi. Mitä en todellakaan tarkoittanut ja pahoittelin vahinkoa! Niin kauhea tarinointi kuinka noin ei kuulu sanoa, vaan näin! Kai tajuat että tuo kuulostaa todella töykeältä jne. No enpä teinnyt että oli niin kamala sävyero, en tarkoittanut sitä!!!, sori. ....Eikun mies jatkaa vaan "valitusta" väärästä ilmaisumuodosta. Toki saa auttaa jos ei tiedä mut se asenne olikin jo ihan toinen kun alkuun, todella ikävä. Huomas ettei enää kiinnostanut muutenkaa olla niin ystävällinen mulle kun mitä alkuun oli. Itse kyllä olin ystävällinen häntä kohtaan.

Ja hänellä alkoi olla jatkuvaa se matkailun ihannointi ja siitä puhuminen. Hän on tehnyt sitä ja tätä. Joo ymmärrän että matkailu on kivaa ja ilmaisin itsekin että tykkäisin matkustaa mutta ei ole varaa sillä hetkellä/säästin rahaa muuhun ja hän tiesi että olen osa-aikatyössä, en mikään rikas todellakaan. Silti siitä matkailuasiastakin alkoi olla jatkuvaa "mikset matkusta" juttuja, mikset ole käynyt missään. (Olen joskus, mutta kauan sitten) No voi pyhä jysäys kun luulin kertoneeni jo alkuun työni ja ns. tulotasoni yms. ei pitäisi olla yllätys ettei matkustelu kuulu arkisiin puuhiini ja säästin rahaa muuhun.

(sama henkilö jatkaa... aikasemmin ei julkastu niin sensuroin vähän.)

Sit joku kerta kun oltiin petihommiin siirtymässä ja riisuin paitani ja heitin sängyn viereen lattialle, niin kommentoi sitäkin! Tyylillä; kohteletko noin vaatteitasi? Mietin että mitä hel**ttiä?! Et ole tosissasi.. Voitaisiinko keskittyä olennaiseen, eikä siihen miten päin joku vanha paitani on lattialla! Olisiko minun pitänyt kesken kaiken viikata paita kaappiin. Moni mies olisi miettinyt ihan muuta siinä tilanteessa... Ja sit kerran aamulla tein töihin lähtöä ja meikkasin, hän kysyi siitäkin että miksi meikkaan -_- Voi hel**etin hel**tti. Oliko sekin nyt muka yllätys miehelle että meikkaan kun menen töihin. Olihan mies vaan joka ikinen kerta nähnyt minut niin että olen ollut meikattuna! Totesin vaan että menen töihin ja tottakai haluan näyttää freesimmältä enkä ns. väsyneeltä, miltä helposti näytän jos en meikkaa. Miehen kommentti oli tyyliä: "mikset mene väsyneen näköisenä, mitä vikaa siinä on että näyttää väsyneeltä." Ihan kun ei olisi ok että meikkaan naamani. Jos nyt olen aina töihin mennessä meikannut, niin miksi ihmeessä tuona päivänä olisin jättänyt siistiytymättä ja laittautumatta. EN TAJUA. Ei vi*tu että alkoi vi*uttamaan tollainen piikittelevä käytös ihan kaikesta. Alkoi olla niin koppavan oloinen että voi ziisus. Ehkä se todellinen luonne vaan alkoi paljastua alta.. Ois mun puolesta kyllä saanu jättää mut rauhaan jo ennen kun alkoi näkyä noita piirteitä tai jos kerta hänen kiinnostus hiipui. Ei nimittäin jättänyt hyvää kuvaa itsestään. Jos ois aiemmin häipyny kuvioista, niin saattaisin ajatella vähän positiivisemmin hänestä. Mutta mikä idea on takertua tollasiin typeriin pikkuseikkoihin ja nalkuttaa asioista joista ei pitäisi olla mitään haittaa kenellekään!?! Kaikenlisäksi kun molemmat tiesi koko ajan ettei siinä suhdetta olla tekemissä, kunhan nähtiin välillä. Niin eikö mies voisi pitää mielensä kevyenä ja ottaa rennosti ja olla kohtelias sekä ystävällinen. Eih. Ei olla enää aikoihin oltu missään kontaktissa, enkä kyllä olisikaan enää. On uudet tuulet olleet jo pitkän aikaa.

Vierailija
804/1222 |
27.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joo, mutta en etsi edes. Hyviä naisia ei ole vapaana, ja jos on, minä en kelpaa niille.

Hyviä naisia on vapaana, mutta teille miehille se hyvä nainen on nuori, kaunis ja hoikka. Tavallinen ei kelpaa ja ylipainoinen on Nou Nou, vaikka mies itse olisi ylipainoinen. P*noksi ja kertaplluksi kyllä kelpaisi, joten ei kiitos.

Mies on seksuaalinen olento keskimäärin. Se kuuluu normaaliin miehen biologiaan. Ei kaikilla, mutta aika monella. Kuinka tämä voi tulla yllätyksenä joillekin naisille? Tämä opetetaan jo ala-asteella. 

Harva mies on Ridge Forresterin kaltainen tunteiden tulkki, joka pystyy puhumaan tunteista viikkokausia kauniin naisen lähellä ilman, että alkaa tulla tarve päästä sänkyyn. 

No se kyllä tuli minulle yllärinä, negatiivisena sellaisena, että mies voi haluta seksiä myös naisen kanssa, joka ei oikeasti yhtään kiinnosta. Kaipa sekin on sitten vain sitä biologiaa...

Ja just tollasten miesten takia saa olla hiton varovainen et keneen voi edes luottaa.. Parempi katsoa kuin katua.

Joo älä muuta sano. Harmi että nää oppii usein vasta kantapään kautta.

Vierailija
805/1222 |
28.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos on moitittu harmaudesta, niin aika vähällä voisi tehdä itsestään nätimmän.

Se on isompi ongelma, ellei oikein ole elämää, ei harrasta mitään eikä ole innostunut mistään. Tuollaisia ihmisiä vältän ystävinäkin, ei niiden kanssa oikein ole mitään puhumista.

Minä olen tällainen tyyppi. Olen ilmeisesti muuten aika hyvä mies, mutta viihdyn kotona ja harrastukset ovat sähköisiä. Tämän vuoksi suhteeni loppuvat lyhyeen. Varmaan ainoa toivoni olisi löytää itseni kaltainen nainen, mutta en tiedä onko olemassa muita kuin näitä viini + matkailu -naisia.

Millä perusteella olet "hyvä mies"?

Sen perusteella mitä naiset ovat puhuneet ja miten hyvää kaikki aina on ennen kuin tämä tylsyyteni lopulta nujertaa suhteen.

Vierailija
806/1222 |
28.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se on isompi ongelma, ellei oikein ole elämää, ei harrasta mitään eikä ole innostunut mistään. Tuollaisia ihmisiä vältän ystävinäkin, ei niiden kanssa oikein ole mitään puhumista.

Minä olen tällainen tyyppi. Olen ilmeisesti muuten aika hyvä mies, mutta viihdyn kotona ja harrastukset ovat sähköisiä. Tämän vuoksi suhteeni loppuvat lyhyeen. Varmaan ainoa toivoni olisi löytää itseni kaltainen nainen, mutta en tiedä onko olemassa muita kuin näitä viini + matkailu -naisia.

Mitä on sähköiset harrastukset? Rakentelet elektronisia laitteita kuten radioita ja ovikelloja?

En, vaan käytän elektronisia laitteita viihdyttääkseni itseäni ja tehdäkseni asioita. Pointtina lähinnä, että harrastukseni eivät vaadi poistumista kotoa.

Vierailija
807/1222 |
28.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä on sähköiset harrastukset? Rakentelet elektronisia laitteita kuten radioita ja ovikelloja?

En, vaan käytän elektronisia laitteita viihdyttääkseni itseäni ja tehdäkseni asioita. Pointtina lähinnä, että harrastukseni eivät vaadi poistumista kotoa.

Eli töllötät telkkaa ja katsot pornoa netistä. Ei todellakaan jatkoon, tuollaisella on monta muutakin ongelmaa, porno tappaa oikean seksin. Passiivisuus lihottaa ja passivoi, myös henkisesti.

Vierailija
808/1222 |
28.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Varmaan "hyvä mies" omasta ja äidin mielestä.

Tuntuu silti oudolta että joku määrittelee itsensä hyväksi mieheksi, vaikka suhteet eivät kestä.

Mies voi olla hyvä, vaikka on pidemmän päälle tylsä. Tämähän se ongelma monesti varmaan onkin, huonot miehet ovat harvemmin tylsiä ja siksi heillä riittää säpinää kaikista ongelmista huolimatta.

Vierailija
809/1222 |
28.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oikeasti hyvät miehet viedään käsistä, joten en nyt oikein usko tuota yhtä. Omani löysin vasta myöhään, eikä vika ollut siinä, että olisin ollut pinnallinen.

Ne sähköiset harrastukset on vielä luultavammin jotakin lapsellista pelaamista, jos mies järkkäisi omin käsin vaikka kelloja, en usko että olisi yhtään turn off.

Pelaaminen on yksi osa sitä, tosin pelaan vain ollessani yksin joten se ei ole mitenkään pois parisuhteelta. Sitä tosiaan pidetään vielä nykaikanakin monesti lapsellisena, vaikka se on jo aikalailla valtavirtaa eikä se katso ikää. Ei se ole seurustelukumppaneilleni ollut ongelma sinänsä, eikä suhdetta tietenkään syntyisi alkuunkaan jos naisella olisi noin ahdas ja vanhanaikainen maailmankuva.

Vierailija
810/1222 |
28.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eli töllötät telkkaa ja katsot pornoa netistä. Ei todellakaan jatkoon, tuollaisella on monta muutakin ongelmaa, porno tappaa oikean seksin. Passiivisuus lihottaa ja passivoi, myös henkisesti.

Porno oli kyllä nyt ihan omaa keksintöäsi, ei kannata vetää omia fantasioitaan mukaan keskusteluun. Se ei johda mihinkään.

Vierailija
811/1222 |
28.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kiva kuulla, että siellä ulkomaillakin miehet ovat aivan yhtä paljon pimpsan perään kuin täälläkin. Soisi vaan että, täällä Suomessa miehet kävisivät hieman rohkeammin asiaan käsiksi. Ei oikein nuo itiksen pojat kiinnosta.

Noh asun Englannissa,  etta kai taalla nyt noita "Itiksen poikia" riittaa,  mutta itse puhuin kylla ihan briteista,  irkuista,  ausseista jne joita on tullut Lontoon vuosien aikana tavattua.  Suomalaisista miehista ei arvatenkaan ole kokemusta,  ja jos joskus lomilla erehdyn kirjautumaan tinderiin Suomessa niin en saata saada yhtakaan matchia parin viikon aikana.  Eli otan mun teinivuodet ja nama kokemukset ihan silla,  etta Suomessa ei meikalaiselle loydy minkaanlaista kiinnostusta,  kun taalla sentaan vahasen.  

Sinulla on vientiä siksi, koska eksoottisuus viehättää. Brittien mielestä suomalaisena olet riittävän eksoottisen näköinen heidän omaan geeniperimäänsä nähden.

Sama ilmiö tapahtuu suomalaisille miehille joille ei ole omassa kotimaassa vientiä kun he menevät ulkomaille.

Vierailija
812/1222 |
28.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ole tyytyväinen et saat edes seksisuhteita, jotkut ei varmaan saa edes sitä.

Vierailija
813/1222 |
28.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

On tässä ollu just meneillään erääseen panosuhde jolla on kylläkin toinen. Heidän suhteensa ajan myötä lakastunut. Toinen haluaa seksiä toinen ei, plus muuta häikkää. On kyllä ihan kiva ihminen, mutta jotenkin niin omalaatuinen et tuskin haluaisin seurustella vakavasti, vaikka olen kyllä itsekin normista poikkeava persoona. Ystävänä ehkä menisi, mutta ei muutoin. Kroppakaan ei enää ihan timmissä kunnossa ole, joka sekin tässä hämää. Juuri juuri riman ylittää et tulee hommista ylipäätänsä jotain. Sängyssä aika laiskahko. Se tunnettu kalalaji. Itse saa tehdä kaikki hommat. Onneksi ei tunnu olevan sitä tyyppiä joka alkaa roikkumaan lahkeessa. Että tässä niitä mahdollisia syitä: Patsaana sängyssä. Kroppa talviteloilla. Persoonaan nyt ei voi vaikuttaa se on mitä on, mut varmaan aina löytyy joku kenen kanssa synkkaa. Vaikkakin jos on normista poikkeava niin haastavaa löytäminen saattaa kyllä olla. Mitä sovinnaisempi niin sitä todennäköisemmin löytää. 

Vierailija
814/1222 |
28.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ennemmin sinkkuna ja yksin kuin kennekään kanssa.

Tietää mihin itse on pistänyt tavarat ja mistä ne löytää.

Ei tarvi kinastella kenenkään kanssa et milloin ja mitä syö tai mitä juo.

Nautinto elää yksin.

yx46v

Vierailija
815/1222 |
28.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vaikka täällä nyt yleisesti miehiä kritisoidaan niin tarviiko joka ikiseen ketjuun kirjoittavaan mieheen suhtautua lähtökohtaisesti huonosti? Itselleni tulee sähköisistä harrastuksista mieleen elektroniikkavempeleiden kanssa touhuaminen tyyliin ohjelmointi, pelaaminen... Ongelma tuolla miehellä lienee se että on ollut vähän liiankin introvertti tapailemiensa naisten makuun.

Olen itse nainen ja muakin on kritisoitu siitä että viihdyn liikaa kotona. Kyllä silti uskallan väittää että olen hyvä nainen. 

Vierailija
816/1222 |
30.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vaikka täällä nyt yleisesti miehiä kritisoidaan niin tarviiko joka ikiseen ketjuun kirjoittavaan mieheen suhtautua lähtökohtaisesti huonosti? Itselleni tulee sähköisistä harrastuksista mieleen elektroniikkavempeleiden kanssa touhuaminen tyyliin ohjelmointi, pelaaminen... Ongelma tuolla miehellä lienee se että on ollut vähän liiankin introvertti tapailemiensa naisten makuun.

Olen itse nainen ja muakin on kritisoitu siitä että viihdyn liikaa kotona. Kyllä silti uskallan väittää että olen hyvä nainen. 

Kiitos, voihan täällä näköjään keskustella asiallisestikin. Minuakin tuo hyökkääminen aina ihmetyttää. Omankin asiani esitin ihan neutraalisti, naisia syyllistämättä kerroin vain että mikä minulla on ollut ongelmana parisuhteissa. Osoittelin itseäni jos ketään ja silti tulee hyökkäystä ja tuomitsemista, valtava puolustautumisen ja demonisoinnin tarve joillain naisilla. Mistä lie kumpuaa?

Vierailija
817/1222 |
30.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä olen hieman ruma ja vähän ylipainoinen nainen, jonka saa huolellisella laittautumisella ihan ookooksi. Mulla ongelmana on, että heti kun suhde menee yöpymis-/saunomistasolle, epäviehättävyyteni paljastuu. Mieheni olenkin napannut hurmaavalla persoonallani =D Olen oikeasti aika hauska ja vähän älytön tyyppi, luulen että se on vedonnut miehiin joiden kanssa olen viimeksi ollut parisuhteessa.

Nykyinen parisuhteeni meinasi kaatua joitakin viikkoja sitten ja auta armias sitä paniikkia kun tajusin, että taas pitäisi alkaa etsiä jotakuta uutta ja näillä spekseillä se nyt vain on aika hemmetin haastavaa. Käänsin kuitenkin kelkkani ja päätin pitää mieheni - otin itse etäisyyttä, aloin harrastaa intohimoisesti rakastamiani asioita (luonto, liikunta), aloin käydä ulkona entistä enemmän ja huomasin myös, että kyllä minäkin tarvittaessa baarista kainalon itselleni yhdeksi yöksi löytäisin. Meni ehkä viikko, kun mieheni alkoikin tarrautua MINUUN. Luulenpa siis, että miehiin vetoavat itsevarmat, itsenäiset, hauskat ja tasapainoiset naiset! Jätin silloin siis kaikki ”tässä suhteessa minua ahdistaa tämä ja se, millä tasolla suhteemme sinun mielestäsi on” -lätinät pois ja johan alkoi miestä taas kiinnostaa. Vinkkinä siis sinkuille: älä anna sinkkuahdistuksen näkyä vaan esitä itsevarmaa, coolia, menevää ja sellaista, joka kyllä pärjää ilman muita. Se tuntuu vetoavan putkiaivoihin =D

No siinä oli fiksua puhetta! kukaan ei jaksa sellaista analysoivaa suhdetta jossa toinen jo ensi tapaamisesta lähtien arvio että millähän syyllä toi minut jättää. Tai että löytyää paremman. Noup, ruoto suoraksi ja eläkää elämäänne. Harva jos kukaan pitää ripustautujasta tai itsesäälissä kieriskelijästä, tai no ehkä toinen samanlainen. Mutta siitähän ei mitään tule!

M48

Vierailija
818/1222 |
30.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään ollut jostain syystä taas tosi yksinäinen olo, surettaa taas tämä sinkkuus. Samalla pelottaa ettei enää löydä naista jonka kanssa kemiat toimisi ja olisi mukava olla yhdessä. En ole ollut kuin muutaman vuoden sinkkuna, mutta silti.

M37

Vierailija
819/1222 |
30.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ikää on yli kolmenkymmentä niin vapaan miehen löytäminen on vaikeaa ja semmoisen joka kiinnostuu susta ja haluaa vakavempaa on vielä vaikeampaa. Muistan ku jo tätä ongelmaa pohdin kuusi vuotta sitten kun etin kumppania. Nyt ollut kuusi vuotta parisuhteessa niin ei ole tietoa onko ongelma pahentunut vai helpottunut.

Vierailija
820/1222 |
30.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole lukenut koko ketjua, mutta täälläkin yksi kohtalontoveri. Seurustelusuhteita on kyllä takana, mutta kaikki enemmän tai vähemmän väärien tyyppien kanssa. Aina olen joutunut tekemään niin paljon kompromisseja miehen takia, joka ei tietenkään samalla tavalla vaivaudu minun vuokseni, että olen todennut antavani suhteessa enemmän kuin mitä saan. Miehet on myös oman kokemukseni perusteella tosi kummallisia, lapsellisia, itsepäisiä, pikkumaisia ja niillä on tosi lyhyt pinna. En ole ketään normaalia, fiksua, mukavaa ja henkisesti aikuista miestä koskaan tavannutkaan. Oon tullut siihen tulokseen, ettei sellaisia ole. Mieluummin sitten yksin kuin sekopään kanssa, vaikka onhan sinkkuna tosi yksinäistä, ei sitä käy kieltäminen.

N32

On selvää, että otoksesi on täysin vinoutunut ja miesmakusi sekä tuttavapiirisi on vähintäänkin erikoinen, mikäli et ole normaaleja ja tasapainoisia miehiä ikinä tavannut..

Ymmärrän, että huonot kokemukset saavat varovaiseksi ja jopa katkeraksi, mutta kaikki häviävät, jos yleistät nämä kokemukset koskemaan koko miessukupuolta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme viisi