Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voisiko joku selittää miksi naisille ei käy, että miehellä olisi joskus oma lomamatka, esim. kaverien kanssa Thaimaassa?

Vierailija
09.03.2020 |

Miksi se on palstan naisille punainen vaate, aihe josta jopa raivostutaan, häpäistään miehiä ja ollaan sitä mieltä että lukot vaan vaihtoon ja äijän kamat kadulle.
Miksi ihmeessä aikuisella, perheelliselläkin miehellä, ei saisi olla omia hetkiä ja reissuja erillään perheestä?

Tässä ainakin yksi esimerkki tavallisesta perheellisestä miehestä joka menee kaverien kanssa Thaikkuun tai Kanarialle jos niin alkaa huvittamaan ja asiat saa hyvin soviteltua. Lapsia, talo ja työtä on sekä normaali vaimo joka ei estä elämistä.

Kommentit (108)

Vierailija
21/108 |
09.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Okei! Voisko joku nyt sitten selittää sen, miksi mä vatvon tätä asiaa uudelleen ja uudelleen, vuodesta toiseen? En ole parisuhteessa eikä mulla ole varaa matkustaa esim. Thaimaaseen.

Ap

Onhan se herkullinen trollausaihe ja sinkkumiehet tykkää ulista naisten kataluutta.

Eihän tuo mikään trolliaihe ole koska naiset ovat selvästi itsekin tätä mieltä. Eihän kunnollinen mies voi haluta matkustaa kaverien kanssa Thaimaahan!!

Joo, totta. On nimittäin olemassa sellainen Naisten Parlamentti, jossa päätetään, Mitä Mieltä Naiset Ovat. Kiva, että sinäkin olet tästä tietoinen.

Vierailija
22/108 |
09.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No koska miehiin ei voi luottaa?

Kaveriporukassa varmasti taantuvat teinipoikien tasolle ja tyhmyys tiivistyy.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/108 |
09.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ensinkään perheellinen mies ei tarvitse kavereita. Hänellä on vaimo ja lapset. Toisekseen millainen ihminen haluaa hukata vapaa-aikaansa vieraisiin ihmisiin sen sijaan, että viettää aikansa perheensä kanssa? Täysin epäkelpo kumppaniksi ja isäksi. Pysy sinkkuna ja vapaasti voit elää idioottimaista teinielämää kenenkään estämättä. Hanki perhe niin olet vastuussa perheestäsi. Yksinkertaista vai mitä?

Itse olen siinä onnellisessa asemassa että minulla on kunnollinen rakastava mies, joka haluaa viettää vapaa-aikansa perheemme kanssa. Matkustamme ja harrastamme yhdessä. Perheenä. Seurustelemme ystäviemme kanssa. Perheenä. Ystävämmekin ovat yhteisiä. Näin olemme viihtyneet jo 35 vuotta ja tämä on kummankin oma halu ja valinta. Ei ole ihme , että suuri osa suhteista hajoaa kun perheenjäsenet eivät aidosti rakasta toisiaan ja halua jakaa elämäänsä kumppanin kanssa aidosti.

Sopii tulla alapeukuttamaan ikäviä faktoja siinä vaiheessa kun on itse saanut parisuhteensa kestämään yhtä kauan.

Laitatko vielä osoitteen niin lähetän diplomi tulemaan.

Vierailija
24/108 |
09.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sen verran paljon pettämistä tullut koettua miesten osalta että jatkossa en anna vapaaehtoisesti yhdellekkään kaksilahkeiselle mahdollisuutta moiseen. Itse olette miehet tämän aiheuttaneet.

Miksi haluat elää miesten / miehen kanssa joita et kuitenkaan uskalla lomalle päästään?

Vierailija
25/108 |
09.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä minusta olusi epäreilua, joa mies käyttäisi perheen yhteiset matkarahat omaan lomamatkaansa, joten koko perhe ei pääsisi ruotsinlaivaa kauemmaksi.

Ongelmana myös lomapäivien riittäminen. Pienille koululaisille etsitään kuumeisesti seuraa/hoitopaikkaa kesäloman ajaksi. Lapsi on sitten yksin kotona, kun isi matkailee.

Vierailija
26/108 |
09.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä ei ainakaan ole varaa pahemmin reissata. Jos joku penni saadaan säästöön, niin halvemmalla käydään yhdessä reissussa kuin mies yksinään. Siitä ei ole kyse etteikö saisi mennä, jos itse saisi rahat kasattua.

Vierailija
27/108 |
09.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikös Thaikkuihin mennä rannalle rentoutumaan? Oikein sopiva loma koko perheelle. Kallistahan se tietysti on niin miksi miehelle yksin semmoinen osuus perheen lomabudjetista että vaimo ja lapset pääsevät vain Porvoon markkinoille? Yleensä kavereitaan pystyy tapaamaan viikottain esim. harrastuksissa ja baari-iltoina. Mihin tarvitaan koko viikko kaverien seuraa, vaimon kitkuttaessa yksin lapsikatraan kanssa?

Asetelma on erittäin epäreilu, myös epäilyttävä. Kumma että luottamuksen perään vinkuvat eniten ne jotka eivät sitä edes ansaitse.

Vierailija
28/108 |
09.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikös Thaikkuihin mennä rannalle rentoutumaan? Oikein sopiva loma koko perheelle. Kallistahan se tietysti on niin miksi miehelle yksin semmoinen osuus perheen lomabudjetista että vaimo ja lapset pääsevät vain Porvoon markkinoille? Yleensä kavereitaan pystyy tapaamaan viikottain esim. harrastuksissa ja baari-iltoina. Mihin tarvitaan koko viikko kaverien seuraa, vaimon kitkuttaessa yksin lapsikatraan kanssa?

Asetelma on erittäin epäreilu, myös epäilyttävä. Kumma että luottamuksen perään vinkuvat eniten ne jotka eivät sitä edes ansaitse.

Eihän tässä ollut puhetta ollenkaan siitä, ettei nainen pääsisi mihinkään? Onko nainen täysin kyvytön hankkimaan itselleen rahaa reissuun?

Vierailija
29/108 |
09.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä ihmettelen tätä kanssa, meillä molemmat reissaa kavereiden kanssa.

Kyllä luottamus on heppoinen, jos pitää epäillä, mitä moisessa suhteessa edes tekee?

Minäkään en tajua, mitä järkeä koko suhteessa on jos ei halua vapaa-aikaansa sen kumppanin kanssa viettää, matkustaa ja kokea asioita yhdessä? Kuitenkin n se kumppanin pitäisi olla se läheisin ja tärkein ihminen.

Vierailija
30/108 |
09.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suurimmat syyt, miksi tämä ei sovi. Aika ja raha. Molemmat resurssit ovat rajallisia. Kaikki mitä toinen hassaa turhuuteen, on perheeltä ja lapsilta pois. Ja turha tulla ulisemaan, että tämä koskee vain miehiä. Sama molemmille.

Vierailija
31/108 |
09.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taas kysymys, jossa ei ole mitään järkeä. Mistä ihmeen naisten kollektiivista puhut?

Omassa parisuhteessani on molemmilla vapaus matkustaa myös yksin tai kavereiden kanssa. Odotan itse parhaillaan, mihin suuntaan koronaepidemia kehittyy, ennen kuin ostan itselleni liput Etelä-Eurooppaan. Ihan omalle lomalle yksikseni sinne suuntaan noin 1.5 viikoksi kuten viime kesänäkin.

Vierailija
32/108 |
09.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eihän tässä ollut puhetta ollenkaan siitä, ettei nainen pääsisi mihinkään? Onko nainen täysin kyvytön hankkimaan itselleen rahaa reissuun?

Edelleenkään kysymys ei ole sinkuista. Perheessä nämä päätökset tehdään yhdessä.

Vierailija
33/108 |
09.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ensinkään perheellinen mies ei tarvitse kavereita. Hänellä on vaimo ja lapset. Toisekseen millainen ihminen haluaa hukata vapaa-aikaansa vieraisiin ihmisiin sen sijaan, että viettää aikansa perheensä kanssa? Täysin epäkelpo kumppaniksi ja isäksi. Pysy sinkkuna ja vapaasti voit elää idioottimaista teinielämää kenenkään estämättä. Hanki perhe niin olet vastuussa perheestäsi. Yksinkertaista vai mitä?

Itse olen siinä onnellisessa asemassa että minulla on kunnollinen rakastava mies, joka haluaa viettää vapaa-aikansa perheemme kanssa. Matkustamme ja harrastamme yhdessä. Perheenä. Seurustelemme ystäviemme kanssa. Perheenä. Ystävämmekin ovat yhteisiä. Näin olemme viihtyneet jo 35 vuotta ja tämä on kummankin oma halu ja valinta. Ei ole ihme , että suuri osa suhteista hajoaa kun perheenjäsenet eivät aidosti rakasta toisiaan ja halua jakaa elämäänsä kumppanin kanssa aidosti.

Sopii tulla alapeukuttamaan ikäviä faktoja siinä vaiheessa kun on itse saanut parisuhteensa kestämään yhtä kauan.

Mieluummin eroaisin kuin eläisin tuollaisessa suhteessa. Ihan vakavasti. En haluaisi suhdetta, jossa ei voi matkustella ja tehdä asioita myös yksin.

Vierailija
34/108 |
09.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä ihmettelen tätä 837kanssa, meillä molemmat reissaa kavereiden kanssa.

Kyllä luottamus on heppoinen, jos pitää epäillä, mitä moisessa suhteessa edes tekee?

Minäkään en tajua, mitä järkeä koko suhteessa on jos ei halua vapaa-aikaansa sen kumppanin kanssa viettää, matkustaa ja kokea asioita yhdessä? Kuitenkin n se kumppanin pitäisi olla se läheisin ja tärkein ihminen.

Missä kohtaa sanottiin, että ei halua vapaa-aikaa kumppaninsa kanssa?

Vierailija
35/108 |
09.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Otan tänäkin kesänä lomaa viitisen viikkoa. Niistä puolitoista käytän siihen, että käyn kohteessa, joka ei puolisoani kiinnosta mutta minua sitäkin enemmän. Ihan lyhyellä matematiikalla osaat laskea, kuinka paljon meille jää edelleen yhteistä loma-aikaa.

Minä en tajua, mitä järkeä olisi olla suhteessa, joka kaventaisi elämää (=pitäisi luopua omista harrastuksista ja haaveista) eikä rikastuttaisi sitä (= voisi toteuttaa omia harrastuksia ja haaveita ja lisäksi nauttia uusista, yhteisistä haaveista ja harrastuksista rakastamansa ihmisen kanssa).

Vierailija
36/108 |
09.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mieluummin eroaisin kuin eläisin tuollaisessa suhteessa. Ihan vakavasti. En haluaisi suhdetta, jossa ei voi matkustella ja tehdä asioita myös yksin.

No varmaan eroatkin. Sitten ollaan heti ulisemassa kun ei tinderistä ei löydy kunnollista kumppania. Ja tätä toistetaan kerta toisensa jälkeen. Ihan vapaasti. Ei mun prsettä kutita.

Vierailija
37/108 |
09.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siinä kohtaa kun haluaa lähteä viikoiksi matkalle "kavereiden" kanssa eikä kumppaninsa tai koko perheensä. Millainen ihminen sijoittaa vieraat ihmiset perheensä edelke?

Vierailija
38/108 |
09.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eihän se, että välillä tekee asioita yksin tai kavereiden kanssa, tarkoita ettei halua ollenkaan viettää aikaa ja kokea asioita kumppanin kanssa. Meistä ainakin on ihanaa viettää aikaa ja tehdä asioita yhdessä - senhän takia tässä parisuhteessa ollaan - mutta introvertteina tarvitsemme myös paljon omaa aikaa ja lisäksi molemmilla on sellaisia harrastuksia ja kiinnostuksenkohteita, jotka eivät innosta toista yhtään. Kaksikymmentä vuotta on mennyt hienosti, kun ollaan pidetty huoli siitä, että on paljon sitä yhteistä aikaa mutta lisäksi myös molemmilla omaa aikaa ja tilaa.

Vierailija
39/108 |
09.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siinä kohtaa kun haluaa lähteä viikoiksi matkalle "kavereiden" kanssa eikä kumppaninsa tai koko perheensä. Millainen ihminen sijoittaa vieraat ihmiset perheensä edelke?

Sinulla taisi nyt pahasti mennä hermoon tämä kysymys :-DDD Ei, en laita vieraita ihmisiä elämänkumppanini edelle. Ensinnäkään ystävät eivät ole vieraita ihmisiä, toiseksi en matkustele ystävien kanssa vaan yksin ja kolmanneksi se, että matkustelen myös yksin, ei ole mitenkään parisuhteeltani poissa. Meillä on vuodessa edelleen 340- 350 päivää aikaa olla yhdessä, etenkin nyt, kun työmatkailuni on vähentynyt.

Vierailija
40/108 |
09.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei sanottu. Ja tämä on aivan fakta, noin ei sanottu.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan seitsemän yksi