Hotelliaamiaisten automaattimehut on ihan järkyttäviä!
Ikään kuin niissä olisi tuplamäärä sokeria, ihan järkyttävä makeita. Miksi ei voisi olla ihan tavallista tuoremehua.
Kommentit (32)
En juo mehuja kotona enkä hotellissakaan.
Vierailija kirjoitti:
En juo mehuja kotona enkä hotellissakaan.
No sitä tietoa me juuri kaivattiinkin!
No kas, niihin voi vaikka lisätä vettä oman maun mukaan.
Joo, siis tää sokerin määrä hotellien aamupalojen mehuissa on jotain aivan järkyttävää! Siis mä niin kärsin, kun oon hotellissa usein ja aina aamulla on tarjolla vaan niitä järkyttävän makeita mehuja! Siis miksei vois todellakin olla tarjolla jotain mehua, joka ei olis niin järkyttävän makeaa? Siis juoko ihmiset noita oikeesti? Palautetta vaan henkilökunnalle, että saatais lopultakin vähemmän makeita mehuja hotellien aamupalapöytään. Tää on jatkunut jo tarpeeksi kauan!!
Pahoja ovat yleensä. Keinotekoisen makuisia ja sokerisia. Jossain hotelleissa on appelsiinin lohkoja tarjolla, suosin niitä.
Kyllä tämä on vakavuudeltaan samaa luokkaa kuin tuo toinen ketju "Kylältä ei saa kylmää olutta, kauppias sammuttanut kylmäkaapin"
Hotelliaamiaisella on automaatti joka täytetään tiivistemehupussilla. Laimennussuhteen voi säätää sopivaksi. Mutta tosiaan, appelsiinimehu on makeaa koska sen kuuluukin olla. Omaan lasiinhan voi lisätä vettä.
Onhan ne makeita mutta niin on kaupastakin ostetut tuoremehut. Silloin harvoin kun niitä juon niin lantraan vedellä.
Montako palaa sokeria on kilon ketsuppipurkissa?
Sata.
Vierailija kirjoitti:
Joo, siis tää sokerin määrä hotellien aamupalojen mehuissa on jotain aivan järkyttävää! Siis mä niin kärsin, kun oon hotellissa usein ja aina aamulla on tarjolla vaan niitä järkyttävän makeita mehuja! Siis miksei vois todellakin olla tarjolla jotain mehua, joka ei olis niin järkyttävän makeaa? Siis juoko ihmiset noita oikeesti? Palautetta vaan henkilökunnalle, että saatais lopultakin vähemmän makeita mehuja hotellien aamupalapöytään. Tää on jatkunut jo tarpeeksi kauan!!
Henkilökunta tekee sitä, mitä esimies käskee. Palaute hotellin johdolle.
Jätä juomatta jos ei ole sinun makuusi sopivia. Problem solved!
Oletko ap koskaan tullut ajatelleeksi, että sun ei ole pakko juoda niitä mehuja!!!!!
Vierailija kirjoitti:
Oletko ap koskaan tullut ajatelleeksi, että sun ei ole pakko juoda niitä mehuja!!!!!
No mutta kun sitä hotellikokemusta on saatava koko maksetun rahan edestä niin silloin sitä mehua otetaan aamiaisella vaikkei siitä edes tykätä.
Vierailija kirjoitti:
En ole tullut ajatelleeksi. Aamiaiseen kuuluu lasillinen HYVÄÄ appelsiinituoremehua. Jos joku osaa vinkata, missä hotellissa sellaista on tarjolla, niin kiva.
Yleensä se menee nieen, että huonoissa hotelleissa on huonoa mehua. Hyvissä hotelleissa on tuorepuristettua.
Vierailija kirjoitti:
Yleensä se menee nieen, että huonoissa hotelleissa on huonoa mehua. Hyvissä hotelleissa on tuorepuristettua.
Ainakin Suomessa näissä kahdessa duopoliketjujen hotelleissa on tuota kamalaa automaattitavaraa.
Ei oo, Turkissa ainakin tosihyviä.