19 v nainen antoi karvojensa kasvaa (linkki is)
https://www.is.fi/viihde/art-2000006418246.html
Miksi naisen normaalia karvoitusta halutaan salailla ja sitä inhotaan?
Entä kun menee naimisiin karvattoman kanssa ja muutaman vuoden kuluttua, kun vaimo ei enää jaksa karvojaan ajella, niin tuleeko shokki ja ero vai mitä?
Kommentit (268)
Vierailija kirjoitti:
Varmaan todella moni tavis ei ajela, mutta eivät vaan laita niitä karvoja instaan.
Esim mun äiti 70v.
Nimenomaan.
Itsekin ajelin joskus säärikarvat ja kädet ja kainalot, siis parikymppisenä, muutaman vuoden. Sitten se jotenkin jäi ja tässä iässä karvat ei enää hirveästi kasvakaan ja ovat hentoja ja vaaleita, nuorena olivat mustia.
En siis ole ajellut yhtikäs mitään sitten kasarin.
Vierailija kirjoitti:
Ei siitä pääse mihinkään, että karvainen nainen on vastenmielinen. Tämä on ihan vaistomainen tuntemukseni, johon luotan.
SINÄ olet ällöttävä, säälittävä, aivopesty ja vastenmielinen. En koskisi pitkällä kepilläkään. Jotain vikaa on miehessä ja pahasti, jos kauniskasvoinen ja hyväkroppainen nainen muuttuu yhtäkkiä ällöttäväksi pelkästään karvojensa takia. Vielä kun tälläinen karvoitus on todellisuudessa ihan normaali naisella ja geeneissä, eikä johdu mistään korkeammista androgeenitasoista. Epäilen että olet vaan nirso homo.
En minäkään ajele kuin muutaman kerran vuodessa kainalot ja sääret, suurimmaksi osaksi kesällä. Mutta ei mulla ole noin kauheita karvoja. Jos mulla olis oikein tosi tummat ja paljon säärissä ja kainaloissa, niin ajelisin enemmän. Haaroja en ajele koskaan, ei mulla kasva karvat pitkin reisiä tms, se karvakolmio saa olla sellainen kuin on. Ei näy edes uimapuvun alta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Saahan sitä olla vaikka noinkin karvainen, mutta turha olettaa, että siitä tykätään. Itse en ainakaan tuollaisen kanssa ryhtyisi mihinkään.
Niin, SINÄ et ryhtyisi, ja mikä saa sinut kuvittelenaan että juuri SINUN mielipiteesi on joku universaali totuus? Kuinka moni mies tuonkin naisen haluaisi. Mutta itse todennäköisesti et edes ole mikään hyvännäköinen ja sinulle kelpaisi luultavasti rumakin nainen jolla ei ole karvoja, muttakaunis karvainen ei kelpaisi. Kaltaisesi miehet ovat kuvottavia.
Uskallanpa sanoa, että korkeintaan 0,1 % miehistä viehättyisi tuosta.
Kyllä tuo on niin libidontappajakamaa kuin olla ja voi.
Väärässä olet, hahhahhaa! Epäilenpä että omaat hompimaisia piirteitä. Etpä ainakaan kovin miehiseltä kuulosta, oikeastaan erittäin kaukana siitä. Todellinen nirppanokka taidat olla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei siitä pääse mihinkään, että karvainen nainen on vastenmielinen. Tämä on ihan vaistomainen tuntemukseni, johon luotan.
SINÄ olet ällöttävä, säälittävä, aivopesty ja vastenmielinen. En koskisi pitkällä kepilläkään. Jotain vikaa on miehessä ja pahasti, jos kauniskasvoinen ja hyväkroppainen nainen muuttuu yhtäkkiä ällöttäväksi pelkästään karvojensa takia. Vielä kun tälläinen karvoitus on todellisuudessa ihan normaali naisella ja geeneissä, eikä johdu mistään korkeammista androgeenitasoista. Epäilen että olet vaan nirso homo.
Olisi vain voinut suoraan sanoa, että olet ruma KARVAINEN äm mä ilman tuota puheripulia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jännä juttu, että naisten mielestä miehellä ei saa olla standardeja, vaan aivan kaikki roska tulee kelpuuttaa. Naiset asettavat loputtomia vaatimuksia miehille, mutta mies ei saa vaatia mitään, ei edes, ettei nainen olisi karvainen apina.
Mitä möliset? Totta kai sinä saat vaatia vaikka kuuta taivaalta. Ei mikään estä vaatimista. Se on sitten eri tarina, saatko sitä mitä vaadit.
Eipä ole kuuta taivaalta vaatimista vaatia nainen, joka ei näytä apinalta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sori, se vaan on vastenmielistä. Et mahda asialle mitään vaikka kuinka kiukuttelisit.
Mitä korvani kuulevatkaan, aivan kuin karvaisten inkkeliakkojen ulinaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olisi vain voinut suoraan sanoa, että olet ruma KARVAINEN äm mä ilman tuota puheripulia.
Sanoa suoraan? Nyt osoitit tyhmyytesi vielä täydellisemmim, sillä olen todella kaunis, nainen, jolla kauniit nukkemaiset kasvot, pitkät hiukset ja kaunis, naisellinen tiimalasivartalo. Ja kyllä olen karvainen sääristä ja joistain paikoista kehoa, mutta käsistä lähes karvaton. Ja ei, minulla ei ole yhtään enempää androgeenejä kuin kenellekään muullakaan naisella. Kaikenlaisia ääliöitä sitä täällä liikkuukin. Taidat olla itse se rumilus.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sori, se vaan on vastenmielistä. Et mahda asialle mitään vaikka kuinka kiukuttelisit.
Kiukuttelisit? Minähän vastasin aivan normaalisti, samalla tyylillä kuin millä itse aloitit. Ja voin paljastaa että sinun mielipiteelläsi on minulle vähemmän merkitystä kuin kärpäsen paskalla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jännä juttu, että naisten mielestä miehellä ei saa olla standardeja, vaan aivan kaikki roska tulee kelpuuttaa. Naiset asettavat loputtomia vaatimuksia miehille, mutta mies ei saa vaatia mitään, ei edes, ettei nainen olisi karvainen apina.
Mitä möliset? Totta kai sinä saat vaatia vaikka kuuta taivaalta. Ei mikään estä vaatimista. Se on sitten eri tarina, saatko sitä mitä vaadit.
Eipä ole kuuta taivaalta vaatimista vaatia nainen, joka ei näytä apinalta.
Jos pelkät karvat saavat naisen näyttämään sinun silmissäsi apinalta, niin jotain vikaahn sinussa silloin on ja pahasti. Vai häpeätkö jotenkin evolutiivista menneisyyttämme? Onko vaikea kestää se totuus että sukulaisistamme löytyy kaikenlaisia apinoita? Miksi se on niin vaikeaa sinulle?
Monilla naisilla on oikeasti varsinkin ikääntyessä aikamoinen turkisto, jos niitä karvoja ei poista ja se on ihan luonnollista. Tietysti mitä vahvemmat ja tummemmat hiukset on, sitä enemmän on muuallakin vartalossa karvoja. Hyvin suuresta liikalihavuudesta kasvaa turkkia myös niskaan. Sitä tautia kai sanotaan hirsuismiksi.
Vierailija kirjoitti:
Mitä korvani kuulevatkaan, aivan kuin karvaisten inkkeliakkojen ulinaa.
Ihan kuin joku homomainen nirppanokka vinkuisi jossain, ei tuo tuulen ulvonnaltakaan kuulosta.
Vierailija kirjoitti:
Monilla naisilla on oikeasti varsinkin ikääntyessä aikamoinen turkisto, jos niitä karvoja ei poista ja se on ihan luonnollista. Tietysti mitä vahvemmat ja tummemmat hiukset on, sitä enemmän on muuallakin vartalossa karvoja. Hyvin suuresta liikalihavuudesta kasvaa turkkia myös niskaan. Sitä tautia kai sanotaan hirsuismiksi.
Öö eikö karvojen määrä yleensä ikääntyessä juuri vähene, huomattavastikin? Näin olen monen naisen kuullut sanovan.
Vierailija kirjoitti:
Päinvastoin ikääntyessä karvat vähentyy.
Vierailija kirjoitti:
Ei tummuus ja karvoituksen määrä liity mitenkään toisiinsa. Itäaasialaiset tummat naiset ovat maailman vähäkarvaisimpia, ja paksut hiukset heilläkin on. Vaalekin voi olla todella karvainen. Joissakin ympäristöissä ihmisen evoluutio on vain mennyt niin, että karvoituksesta on ollut siinä ympäristössä hyötyä missä kyseiset ihmiset ovat eläneet. Ja siellä on vaan sattunut väki olemaan tummaa.
25 v tapasin naisen, jolla jalkoväli oli erittäin runsas tummakarvainen. Papkko sanoa että inhotti. En tietenkään sanonut hänelle, mutta jne.
Vierailija kirjoitti:
Entä jos miehiltä vaadittaisiin samaa.
KAIKKI karvat pois joka päivä.
Myös sääret, alapää, rinta, selkä jne.
Montako vuotta jaksaisit parikymppinen?
Kyllä suomalaiset naiset ovat laadukkaita ja panostavat itseensä. Ette varmaan leikkaisi edes partaa jos sellainen kasvaisi. Suomalaiset akat lihavia ja rumia possuja, helvetin miehekkäitä ja paljon vaatimassa mutta mitään ei anna takaisin. Kyllä huomaa eron kun käy esim Brasiliassa lomalla, naiset näyttää ja käyttäytyy kuin naiset.
Tapasin kerran miehen,ihan suomalaisen, jolla oli rintakarvoitus kuin olisi ollut karvamatto päällä. Inhotti kyllä. Olisi edes lyhentänyt.
Ei niissä olekaan mitään epänormaalia mutta on mukavampi olla ilman. Kaikkien iho ei kestä ajelua ja normaalilla ihmisellä tähän maailmanaikaan tuskin on varaa käydä aktiivisesti sokeroinnissa.