19 v nainen antoi karvojensa kasvaa (linkki is)
https://www.is.fi/viihde/art-2000006418246.html
Miksi naisen normaalia karvoitusta halutaan salailla ja sitä inhotaan?
Entä kun menee naimisiin karvattoman kanssa ja muutaman vuoden kuluttua, kun vaimo ei enää jaksa karvojaan ajella, niin tuleeko shokki ja ero vai mitä?
Kommentit (268)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuolla täytyy olla kyse jo hirsutismistä tai muusta sen tyyppisestä. Ei monella miehelläkään tuon ikäisenä vielä karvaa pukkaa tuohon tahtiin. Itse aloin karvoittua vasta myöhemmällä iällä (mies)
Siis tuollainen karvoitus on täysin normaali naisella Välimeren ja Lähi-idän maissa. Ja kyllä yhtä karvaisia naisia löytyy ihan vaaleista suomalaisistakin naisista. Mutta ettehän te miehet sitä koskaan näe koska järjestään kaikki naiset ajelevat kaikki karvansa pois jo teini-iästä lähtien. Moni mies ei ole koskaan edes nähnyt miltä näyttää normaali nainen luonnollisessa tilassaan.
Enkä halua nähdäkään
Etpä tietenkään, koska et ole naisista kiinnostunut edes ja todennäköisesti pelkäät pilluakin.
Vierailija kirjoitti:
Vaikka kuinka yrittää olla avomielinen ja ennakkoluuloinen niin silti näyttää järkyttävältä.
Itse näytät järkyttävältä ja kuulostatkin todella yksinkertaiselta.
Vierailija kirjoitti:
Kainalokarvat naisella ok, mutta nuo sääret... kyllä en alkaisi tuollaisen kanssa mihinkään, näyttää joltain epäsiistiltä ladyboylta. Sääliksi käy etelän tummia naisia, joilla kasvaa kuulemma viiksetkin.
Kyllä käy sääliksi sinä ja kapeakatseisuutesi. Sama kuin sanoisi että käy sääliksi punapäät, vain koska et henkilökohtaisesti heistä ole viehättänyt. Outo olet. Maailmassa on paljon karvaisia naisia eikä siinä ole yhtään mitään vikaa. Eikä ole viiksissäkään jos ne ovat kauniilla naisella eivätkä mitkään miehen viikset.
Vierailija kirjoitti:
Aika ällöä oikeesti.
Yhtä ällöä on sheivaamaton mies.
Vierailija kirjoitti:
Koska tuo karvoitus näyttää kamalalta.
Niin SINUN mielestäsi? Ja mikä saa sinut kuvittelemaan että sinun mielipiteesi on jotenkin "oikea"? Sanot sen niin kuin olisi jokin fakta ei mielipide. On myös varmasti ihmisiä jpuden mielestä SINÄ näytät kamalalta ihan samalla lailla.
Vierailija kirjoitti:
Osalla naisista on julmettu pehko navan alta puoleen reiteen ja osa on lähes kaljuja luonnostaan.
Onko megapehko nyt naisille sitten kuin mikropippeli, koska ei saa ajella?
Osa ukoista on karvaisia pakaroihin ja yläselkään saakka. Olisin ihan hiljaa sinuna.
Vierailija kirjoitti:
Onhan nuo nyt järkyttävät. Onneksi itse vaalea ja hentokarvainen, voisin jättää vaikka ajamatta ilman että näytät tuollaiselle.
Itse olet järkyttävä. Kuin kynitty broileri joka ei pysty edes karvoja kasvattanaan. Ovatko hiuksesikin ohuet liirut vain, ja puuttuuko kulmakarvat?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuolla täytyy olla kyse jo hirsutismistä tai muusta sen tyyppisestä. Ei monella miehelläkään tuon ikäisenä vielä karvaa pukkaa tuohon tahtiin. Itse aloin karvoittua vasta myöhemmällä iällä (mies)
Siis tuollainen karvoitus on täysin normaali naisella Välimeren ja Lähi-idän maissa. Ja kyllä yhtä karvaisia naisia löytyy ihan vaaleista suomalaisistakin naisista. Mutta ettehän te miehet sitä koskaan näe koska järjestään kaikki naiset ajelevat kaikki karvansa pois jo teini-iästä lähtien. Moni mies ei ole koskaan edes nähnyt miltä näyttää normaali nainen luonnollisessa tilassaan.
Sepä, ihan yhä äklö on rehottavat kikkelikarvat, vielä kun miehellä jatkuu hyvin yli persvaon jne. Paljon enemmän kuin naisilla useammalla. Ja yhtä ällöttävää voi sanoa olevan vaikka miesten parrankasvu. Mitä lutikoita siellä alkaakaan kasvaa kun luullaan yhä risuparran olevan muotia.
Vierailija kirjoitti:
Saahan sitä olla vaikka noinkin karvainen, mutta turha olettaa, että siitä tykätään. Itse en ainakaan tuollaisen kanssa ryhtyisi mihinkään.
Niin, SINÄ et ryhtyisi, ja mikä saa sinut kuvittelenaan että juuri SINUN mielipiteesi on joku universaali totuus? Kuinka moni mies tuonkin naisen haluaisi. Mutta itse todennäköisesti et edes ole mikään hyvännäköinen ja sinulle kelpaisi luultavasti rumakin nainen jolla ei ole karvoja, muttakaunis karvainen ei kelpaisi. Kaltaisesi miehet ovat kuvottavia.
Ei kellekään tule tuommoisia karvoja kainaloihin, vaikka ei ajelisi ikinä.
Mikään muu ei ole niin kiihottavaa kuin nuolla oikein karvaista ja kuselle haisevaa ikäneidon römpsää.
-vlaadimir putkonen
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kainalokarvat on hygieniajuttu. Jos on paljon karvaa kainalossa (tai alapäässä) ne alkaa haista nopeasti ja mikään ei ole oksettavampaa, kuin hiessä uiva karvoitus. Siksi karvat on hyvä siistiä sellaisissa paikoissa missä pääsee muhimaan. Koskee sekä miehiä että naisia.
Jos nainen välttämättä haluaa kasvattaa säärikarvat tai viikset niin siitä vaan, mutta ei se mikään kaunis näky ole. Minä en ole sheivannut jalkojani syksyn jälkeen, mutta kesän tullessa sheivaan kyllä, mielestäni karvaiset jalat naisella on yksinkertaisesti rumaa ja miehekästä. Kuten suurimman osan mielestä, sanokaa mitä sanotte.
Etkö oikeasti ole tietoinen siitä, että sinun henkilökohtainen mielipiteesi ei kiinnostele ketään muuta kuin si
Joopa joo... Ja vaadit silti ajelemaan sääretkin?
Olisi voinut olla oikeasti vapaamielinen, mutta ei. Piti kuitenkin mennä itkemään lehtiin. Huomiohuora.
Mää olen valitettavasti karvainen nainen enkä voi sille mitään. Jos sheivaa niin ne kasvaa vaan entistä enemmän. Voi luoja sitä koulu- yliopisto- ja työpaikkakiusaamisen määrää. Todella inhottavaa jutella jonkun kanssa joka ei katso mua kertaakaan silmiin vaan tuijottaa mun viiksiä. Hävetkää!
Vierailija kirjoitti:
Hyi stna!!! En koskis pitkällä tikullakaan!
Heteromies
Mikä uskomattoman suuri menetys!
Vierailija kirjoitti:
Minusta karvat ovat jokaisen henkilökohtainen asia. Enkä ymmärrä miksi (niin kuin tämäkin nainen) sitä omaa karvoitusta pitää näytellä koko maailmalle.
No ei muuten saa huomiota jos ei koko maailmalle itseään tyrkytä.
Naiset huomiohúòŕaavat näillä jutuilla. Se on sairaus.
Minun puolestani olkoot ajamatta, perseeltähän tuo näyttää mutta eipä oo minulta pois.
Ei siitä pääse mihinkään, että karvainen nainen on vastenmielinen. Tämä on ihan vaistomainen tuntemukseni, johon luotan.
Osalla naisista on julmettu pehko navan alta puoleen reiteen ja osa on lähes kaljuja luonnostaan.
Onko megapehko nyt naisille sitten kuin mikropippeli, koska ei saa ajella?