19 v nainen antoi karvojensa kasvaa (linkki is)
https://www.is.fi/viihde/art-2000006418246.html
Miksi naisen normaalia karvoitusta halutaan salailla ja sitä inhotaan?
Entä kun menee naimisiin karvattoman kanssa ja muutaman vuoden kuluttua, kun vaimo ei enää jaksa karvojaan ajella, niin tuleeko shokki ja ero vai mitä?
Kommentit (268)
Vierailija kirjoitti:
On teilläkin taas murheet.
Onko kaljat jäässä vai minkä tähden olette porukalla alkaneet karvojanne laskemaan.?
Mää nussin ja te ootte viellä pusi pusi hommissa.. eipä paljoa pienet alapään poppanat haittaa 😂
Alapään poppanat 😂
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yök. Sori mutta yököttää. En halua edes kaverikseni naista, joka on noin ruokkoamaton.
Olet ällöttävä, hyi yök! En suostuisi edes juttelemaan tuollaiselle ällötykselle joka on noin itsekäs, pinnallinen ja aivopesty, ja todennäköisesti vielä itse hirveä karvainen apina. Siinä taas yksi joka kutsuu karvojen ajelemista "hygieniaksi", mutta jostain kumman syystä ne miesten karvat eivät sitten ole epähygieenisiä! Sinunlaisesi ihmiset ovat minum maailmassani yksinkertaisia laumasieluja.
Jos et ole sattunut huomaamaan niin miehellä ja naisella on eri sukupuolielimet. Eli kaikki "säännöt" ei koske molempia sukupuolia samalla tavalla. Esim. Naisellinen mies ei ole kovinta huutoa teidän naisten keskuudessa. Älä heittäydy tyhmäksi
Oletko todella noin yksinkertainen? Miten nyt yhtäkkiä vedit eri sukupuolielimet mukaan tähän? "Kaikki säännöt eivät koske molempia sukupuolia samalla tavalla", mutta hei, etkö todella tiennyt että tuollainen katvoitusnaisella on täysin normaali naisella, varsinkin Välimeren ja Lähi-Idän maissa? Vai ihan tosissasiko väität, että luonto tuottaa jatkuvasti solkenana epänormaaleja naisia, mutta normaaleja miehiä? Älä itse heittäydy tyhmäksi! Väität että tuollainen karvoitus ei ole naisella normaali eikä naisellinen, vaikka se kasvaa naisella ja vaikka isolla osalla maailman naisista on tuollainen karvoitus. Se on useimmiten pelkkä geneettinen ominaisuus eikä johdu mistään korkeista testosteronitasoista, joten aivan turha mistään "miehekkyydestä". Intiaanimiehillä ei myöskään parta kasva, koska se on heillä geeneissä, eikä tee heistä millään tavalla vähemmän miehekkäitä! Valista itseäsi edes vähän ja lakkaa olemasta aivopesun uhri!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan sama mitä sanotte mutta onhan nuo etovat. Oikein puistattaa. Mutta onneksi kumppanin voi valita eikä tarvitse tyytyä tusinatavaraan.
Minuakin puistattavat sinunkaltaisesi miehet. Oikein puistattaa että halvennat ja esineellistät naisia vieläpä "tavaroiksi". Onneksi voi pysyä kaukana kaltaisistasi, kun paljon parempaakin on saatavilla.
Ihan kuin sulla olisi mahdollisuuksia minuun. Tähän mennessä ollut karvaton kumppani ja tulee jatkossa olemaan. Ai se piti tuohonkin viattomaan heittoon tarttua millä ei ollut mitään syvempää merkitystä? Luojan kiitos ei tarvitse olla sinun kanssa tekemisissä, kuulostat tosi raskaalta ihmiseltä. Yli analysoit jokaisen sanan ja yrität etsiä piilomerkityksiä. Säälin sitä miestä joka sinuun kapsahtaa..
Miksi karvaiset naiset sekoavat tällä palstalla aina,jos mies sanoo pitävänsä siisteistä,karvojansa poistavasta naisesta?Eihän niillä karvoilla pitänyt olla mitään merkitystä!
Kyl mä mieluummin karvatonta blondia kuin orankia hellyyttelen.Ehkä olen vähän pervo!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan sama mitä sanotte mutta onhan nuo etovat. Oikein puistattaa. Mutta onneksi kumppanin voi valita eikä tarvitse tyytyä tusinatavaraan.
Minuakin puistattavat sinunkaltaisesi miehet. Oikein puistattaa että halvennat ja esineellistät naisia vieläpä "tavaroiksi". Onneksi voi pysyä kaukana kaltaisistasi, kun paljon parempaakin on saatavilla.
Ihan kuin sulla olisi mahdollisuuksia minuun. Tähän mennessä ollut karvaton kumppani ja tulee jatkossa olemaan. Ai se piti tuohonkin viattomaan heittoon tarttua millä ei ollut mitään syvempää merkitystä? Luojan kiitos ei tarvitse olla sinun kanssa tekemisissä, kuulostat tosi raskaalta ihmiseltä. Yli analysoit jokaisen sanan ja yrität etsiä piilomerkityksiä. Säälin sitä miestä joka sinuun kapsahtaa..
Ei Jeesus soikoon, vai että oikein "mahdollisuuksia sinuun"... Hahhah. Joo, ei sullakaan ole muhun yhtään sen enempää "mahdollisuuksia". Ja samat sanat sullekin, säälittää myös myös sinuun kupsahtanut naisesi. Goodbye. Toivottavasti et vastaa enää.
Vierailija kirjoitti:
Kyl mä mieluummin karvatonta blondia kuin orankia hellyyttelen.Ehkä olen vähän pervo!
Oranki se siellä kirjoittelee.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yök. Sori mutta yököttää. En halua edes kaverikseni naista, joka on noin ruokkoamaton.
Olet ällöttävä, hyi yök! En suostuisi edes juttelemaan tuollaiselle ällötykselle joka on noin itsekäs, pinnallinen ja aivopesty, ja todennäköisesti vielä itse hirveä karvainen apina. Siinä taas yksi joka kutsuu karvojen ajelemista "hygieniaksi", mutta jostain kumman syystä ne miesten karvat eivät sitten ole epähygieenisiä! Sinunlaisesi ihmiset ovat minum maailmassani yksinkertaisia laumasieluja.
Jos et ole sattunut huomaamaan niin miehellä ja naisella on eri sukupuolielimet. Eli kaikki "säännöt" ei koske molempia sukupuolia samalla tavalla. Esim. Naisellinen mies ei ole kovinta huutoa teidän naisten keskuudessa. Älä heittäydy tyhmäksi
Et varmaan pyyhi persettäkään pas kalla käynnin jälkeen koska se ei ole normaalia. Naisten karvat on suuri turn-off ja saa etomaan. Sama kuin hius ruoassa, menetän ruokahaluni heti. Sille ei vaan voi mitään ja haluan naiseni karvattomana ja sillä selvä. Sinä voit huoletta kasvattaa millaisen pehkon tahansa, se ei minua liikuta. Hyvää jatkoa
Tuolla täytyy olla kyse jo hirsutismistä tai muusta sen tyyppisestä. Ei monella miehelläkään tuon ikäisenä vielä karvaa pukkaa tuohon tahtiin. Itse aloin karvoittua vasta myöhemmällä iällä (mies)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos et ole sattunut huomaamaan niin miehellä ja naisella on eri sukupuolielimet. Eli kaikki "säännöt" ei koske molempia sukupuolia samalla tavalla. Esim. Naisellinen mies ei ole kovinta huutoa teidän naisten keskuudessa
Joo ei kiinnosta yhtään mitä sinä ajattelet tai luulet. Hyvää jatkoa nyt kuitenkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos et ole sattunut huomaamaan niin miehellä ja naisella on eri sukupuolielimet. Eli kaikki "säännöt" ei koske molempia sukupuolia samalla tavalla. Esim. Naisellinen mies ei ole kovinta huutoa teidän naisten keskuudessa.
Joo ei kiinnosta yhtään mitä sinä ajattelet tai luulet. Hyvää jatkoa nyt kuitenkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Letittele perskarvojasi loppu ilta että vähän rauhoitut.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä posliini on paras.
Miten jaksat pitää itsesi joka päivä posliinina?
Vierailija kirjoitti:
Tuolla täytyy olla kyse jo hirsutismistä tai muusta sen tyyppisestä. Ei monella miehelläkään tuon ikäisenä vielä karvaa pukkaa tuohon tahtiin. Itse aloin karvoittua vasta myöhemmällä iällä (mies)
Siis tuollainen karvoitus on täysin normaali naisella Välimeren ja Lähi-idän maissa. Ja kyllä yhtä karvaisia naisia löytyy ihan vaaleista suomalaisistakin naisista. Mutta ettehän te miehet sitä koskaan näe koska järjestään kaikki naiset ajelevat kaikki karvansa pois jo teini-iästä lähtien. Moni mies ei ole koskaan edes nähnyt miltä näyttää normaali nainen luonnollisessa tilassaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Letittele perskarvojasi loppu ilta että vähän rauhoitut.
Letittele sä vaan, mua ei niin kiinnosta tommoset. Ja ihan vaan tiedoksi, että niitä blondeja karvaisia naisia on täällä Suomessakin vaikka kuinka paljon. Blondius ei mitenkään poisssulje karvaisuutta. Mutta siitähän sinä et ole tietoinen, koska suurin osa naisista ajelee kaikki karvansa pois.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis tuollainen karvoitus on täysin normaali naisella Välimeren ja Lähi-idän maissa. Ja kyllä yhtä karvaisia naisia löytyy ihan vaaleista suomalaisistakin naisista. Mutta ettehän te miehet sitä koskaan näe koska järjestään kaikki naiset ajelevat kaikki karvansa pois jo teini-iästä lähtien. Moni mies ei ole koskaan edes nähnyt miltä näyttää normaali nainen luonnollisessa tilassaan.
Enkä halua nähdäkään
Vierailija kirjoitti:
Ei tuo ole edes paha. Olin eräässä lähi-idän maassa hotellin hississä samaan aikaan.10v paikallisen(?)tytön kanssa ja hänellä oli shortsit ja t-paita ja niin karvaise sääret ja reidet että meinasin purskahtaa säälistä itkuun.
Juuri siksi ne päästetäänkin isompina ulos vain säkissä!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Orangit ovat söpöjä ja pitkillä käsivarsilla on hyvä halia!
Joskus hyvällä 90-luvulla, neuvostoliiton hajottua ja monien sen miehittämien maiden itsenäistyttyä keksivät erään ukrainalaisen eläintarhan eläitenhoitajat aloittaa pikku sivubisneksen ja vuokrailla kyseisessä eläintarhassa töissä orankina toiminutta herra Orankia aikuisviihdebisnekseen. Oranki viihtyi ja menestyi elokuvauralla hyvin tutustuen useaan nuoreen ukrainalaiskaunottareen, mutta hänen uransa filmitähtenä koki nolon äkkilopun yleisön tunnistettua hänet ja ilmoitettua asiasta eläintarhan johdolle, joka välittömästi lopetti eläintenhoitajien sivubisneksen!
En tiedä yrittikö hra. Oranki edes selitellä Henry Saaren tavoin Yhdysvaltainmatkansa jälkeen, että "se on joku kaksoisolento!"
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mutta lähi-itäläisillä onkin kaikilla syntyjään marakattigeeni!
Hyvä.