19 v nainen antoi karvojensa kasvaa (linkki is)
https://www.is.fi/viihde/art-2000006418246.html
Miksi naisen normaalia karvoitusta halutaan salailla ja sitä inhotaan?
Entä kun menee naimisiin karvattoman kanssa ja muutaman vuoden kuluttua, kun vaimo ei enää jaksa karvojaan ajella, niin tuleeko shokki ja ero vai mitä?
Kommentit (268)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Osalla naisista on julmettu pehko navan alta puoleen reiteen ja osa on lähes kaljuja luonnostaan.
Onko megapehko nyt naisille sitten kuin mikropippeli, koska ei saa ajella?
Osa ukoista on karvaisia pakaroihin ja yläselkään saakka. Olisin ihan hiljaa sinuna.
Entä jos on karvaton mies niin kuin minä? Sanoisin että minulla on oikeus myös toivota karvatonta naista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Saahan sitä olla vaikka noinkin karvainen, mutta turha olettaa, että siitä tykätään. Itse en ainakaan tuollaisen kanssa ryhtyisi mihinkään.
Niin, SINÄ et ryhtyisi, ja mikä saa sinut kuvittelenaan että juuri SINUN mielipiteesi on joku universaali totuus? Kuinka moni mies tuonkin naisen haluaisi. Mutta itse todennäköisesti et edes ole mikään hyvännäköinen ja sinulle kelpaisi luultavasti rumakin nainen jolla ei ole karvoja, muttakaunis karvainen ei kelpaisi. Kaltaisesi miehet ovat kuvottavia.
Uskallanpa sanoa, että korkeintaan 0,1 % miehistä viehättyisi tuosta.
Kyllä tuo on niin libidontappajakamaa kuin olla ja voi.
Hyi helevetti tämän jälkeen pitää pestä silmät lipeällä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Osalla naisista on julmettu pehko navan alta puoleen reiteen ja osa on lähes kaljuja luonnostaan.
Onko megapehko nyt naisille sitten kuin mikropippeli, koska ei saa ajella?
Osa ukoista on karvaisia pakaroihin ja yläselkään saakka. Olisin ihan hiljaa sinuna.
Entä jos on karvaton mies niin kuin minä? Sanoisin että minulla on oikeus myös toivota karvatonta naista.
Olit karvainen tai et, miehellä on kaikki oikeus päättää täysin oman päänsä mukaan millaisen naisen kelpuuttaa. Siihen ei ole kenelläkään mitään sanottavaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aika ällöä oikeesti.
Yhtä ällöä on sheivaamaton mies.
Pillua riittää kyllä karvaisille.
Kyllä tuommoinen luonnonmukainen nainen alkoi heti jo pelkkänä ajatuksena kiihottamaan. M-50
Jännä juttu, että naisten mielestä miehellä ei saa olla standardeja, vaan aivan kaikki roska tulee kelpuuttaa. Naiset asettavat loputtomia vaatimuksia miehille, mutta mies ei saa vaatia mitään, ei edes, ettei nainen olisi karvainen apina.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Entä jos miehiltä vaadittaisiin samaa.
KAIKKI karvat pois joka päivä.
Myös sääret, alapää, rinta, selkä jne.
Montako vuotta jaksaisit parikymppinen?
Kuka sheivaa rinnan ja selkää? Sellaisen perusvaalean suomalaisen ei kyllä tarvitse tehdä mitään tuollaista.
Homoot.
Tuo on kaunis karvainen nainen. Varmaan elää ja käyttäytyy muutenkin vapautuneesti. Mietttikää sitä miehet.
Itse en ymmärrä, miksi karvoista pitää tehdä joku shokkiuutistyyppinen juttu.
Vierailija kirjoitti:
Jännä juttu, että naisten mielestä miehellä ei saa olla standardeja, vaan aivan kaikki roska tulee kelpuuttaa. Naiset asettavat loputtomia vaatimuksia miehille, mutta mies ei saa vaatia mitään, ei edes, ettei nainen olisi karvainen apina.
Mitä möliset? Totta kai sinä saat vaatia vaikka kuuta taivaalta. Ei mikään estä vaatimista. Se on sitten eri tarina, saatko sitä mitä vaadit.
Vierailija kirjoitti:
Mää olen valitettavasti karvainen nainen enkä voi sille mitään. Jos sheivaa niin ne kasvaa vaan entistä enemmän. Voi luoja sitä koulu- yliopisto- ja työpaikkakiusaamisen määrää. Todella inhottavaa jutella jonkun kanssa joka ei katso mua kertaakaan silmiin vaan tuijottaa mun viiksiä. Hävetkää!
No viikset ei viehätä itseänikään, mutta karvat jaloissa, vatsassa tai selässä ei kiinnosta. Olisi jopa jännittävää olla karvaisen naisen kanssa. Olenkin joskus kysynyt kullaltani ettei sun välttämättä tarvii sheivata, mut hän haluaa. Karvaisen naisen kanssa oleminen silleen olisi kuitenkin jotenkin niin irstasta, kiihottavaa jopa.
Vierailija kirjoitti:
Kyl mä mieluummin karvatonta blondia kuin orankia hellyyttelen.Ehkä olen vähän pervo!
Yhtä hyvin se vaaleakin voi olla todella karvainen, vai luulitko ettei voi? Miksi tummat itäaasialaiset naiset ovat maailman vähäkarvaisimpia? Vai olisko niin ettei se karvoituksen määrä liity mitenkään itse tummuuteen tai vaaleuteen, vaan siihen ilmastoon joka vallitsee siinä ympäristössä, jossa kyseiset ihmiset ovat kehittyneet? Nämä ihmiset nyt vaan sitten sattuvat olemaan tummia tai vaaleita.
Vierailija kirjoitti:
Ei kellekään tule tuommoisia karvoja kainaloihin, vaikka ei ajelisi ikinä.
Niin ehkä sinulle ei tule, kun et pysty sellaisia kasvattamaan. Ja oletko elänyt jossain eristyksissä kun jos et ole edes naisen normaaleja kainalokarvoja nähnyt
Vierailija kirjoitti:
Olisi voinut olla oikeasti vapaamielinen, mutta ei. Piti kuitenkin mennä itkemään lehtiin. Huomiohuora.
Tulit sitten huomiohuora tänne itkemään ihan vaan siitä kun joku normaalisti ilmaisi mielipiteensä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minusta karvat ovat jokaisen henkilökohtainen asia. Enkä ymmärrä miksi (niin kuin tämäkin nainen) sitä omaa karvoitusta pitää näytellä koko maailmalle.
No ei muuten saa huomiota jos ei koko maailmalle itseään tyrkytä.
Naiset huomiohúòŕaavat näillä jutuilla. Se on sairaus.
Sairas olet sinä itse
Vierailija kirjoitti:
🤢🤮
Kato peiliin ennen kuin yökkäilet muille 🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮
Rakastelin Thaimaassa muutamana iltana 20v tytön kanssa joka ei ollut sheivannut alapäätään, oli ihan kunnon pöheikkö.
Oli virkistävää nähdä sellainen nuorella tytöllä pitkästä aikaaa.
M58
ITSE olet oksettava, HYI YÖKS 🤮🤮