Jätä jäähyväiset kaipaamallesi henkilölle -OFFICIAL
Ketju heille, jotka ovat päättäneet luopua kaivatustaan.
Kommentit (342)
Mietin tässä taas merkkejä, jotka osoittavat ettei sinua kyllä kiinnosta. Ne ovat luullakseni lisääntyneet viime kuukausina. Et kysele lomien vietostani enää mitään (en tiedä miksi kyselit viime keväänä ja vielä alkusyksystä), et oikein mitään omasta elämästäni, vain työasioista. Aiemmin uskottelin, että eihän sinun kannattaisikaan viedä puhetta vapaa-aikaan kun molemmat olemme varattuja, mutta nyt enää jaksa uskoa sitä. Lähdimme lomille ilman että edes kysyit vietänkö sen Suomessa. Näin etäisiä jo olemme.
Entä ne monet kerrat kun olen pyytänyt sinulta jotakin työhön liittyvää asiaa, olet vastannut myöhemmin että unohdit tai et ehtinyt vastata, pahoittelujen kera, mutta silti. Joka kerta asia on kuin isku naamalle, mutta hölmö ei vähästä opi. Mietin tajusitko vasta joulun alla minun ihastuneen suhun, ja sen jälkeen olet tietoisesti alkanut vältellä antamasta vääriä merkkejä. Aika kylmää ollut koko alkuvuosi meidän välillä. Pian osaan päästää susta kokonaan irti.
Ei meitä ehkä olekaan tarkoitettu yhteen. Välität minusta, mutta vähemmän kuin minä sinusta. Nyt päästän irti. Aidosti toivon sinulle onnea! Jos et halua onnea minun kanssani, toivon että saat sen toisen kanssa.
Et ehkä näe mitä menetit, enkä tiedä, voinko koskaan sinulle sitä kertoa ja olla rehellinen kun kohtaamme.
Ehkä jatkan maski naamalla näyttäen olevani vain tuttava, kaveri, työkollega. Ehkä tämän oli sittenkin tarkoitus jäädä tähän.
Mutta nyt jätän sinut näin, en voi enää jatkaa tätä.
Kaikkea hyvää, T!
Joinakin päivinä väsyttää kovin eikä jaksa vääntää ajatuksiaan luopumismoodiin.
Pelimies tai ei, en itsekään ihan syytön ole siihen, että jouduin tähän tilanteeseen.
Siellä sä oot, jossain mun mielen sopukassa mukana, taustalla, tunnen sen, vaikka en miettisikään sinua aktiivisesti.
Apea mieli tänään. No, välillä se on tällaista.
Haluan unohtaa sinut ja lakata seuraamasta jälkiäsi. Meidän yhteinen tulevaisuutemme ei tule koskaan toteutumaan. Valitsin itse näin, koska meillä ei ole syvintä yhteistä säveltä. Koin tekeväni oikein. Siksi ei ole oikein, jos vain ajattelen sinua kokoajan. Minun täytyy irrottaa sydämeni ja ajatukseni sinusta. Tutustuimme jo vuosikymmeniä sitten ja meillä molemmilla on jo pitkään ollut omat elämämme kaukana toisistamme.
Tämä seuraamisen ja ajattelemisen lopettaminen on oikeasti iso päätös. Yhteinen sävel oli vähän koominen ilmaisu. Meillä oli monessa asiassa yhteistä ja yhteinen aaltopituus, mutta ei kaikkein syvimmällä ja olennaisimmalla tasolla. Olemme eri maailmoista. Haluan päästää kokonaan irti ja suuntautua uusiin asioihin. En halua muistella vanhaa, jossitella ja jättää tarttumatta tilaisuuksiin. Haluan, että sydämeni on mukana tässä hetkessä ja nykyisessä elämässä. En halua elää harhassa ja valheessa, vaan valitsemallani tiellä. Tiedän, että olemme henkisellä tasolla yhä kauempana toisistamme.
125
Vierailija kirjoitti:
Haluan unohtaa sinut ja lakata seuraamasta jälkiäsi. Meidän yhteinen tulevaisuutemme ei tule koskaan toteutumaan. Valitsin itse näin, koska meillä ei ole syvintä yhteistä säveltä. Koin tekeväni oikein. Siksi ei ole oikein, jos vain ajattelen sinua kokoajan. Minun täytyy irrottaa sydämeni ja ajatukseni sinusta. Tutustuimme jo vuosikymmeniä sitten ja meillä molemmilla on jo pitkään ollut omat elämämme kaukana toisistamme.
Tämä ettei saa jotakuta mielestään taitaa olla yksi hulluuden muoto. Kunpa tietäisin mikä tähän on sopiva hoito!
Vierailija kirjoitti:
Tämä ettei saa jotakuta mielestään taitaa olla yksi hulluuden muoto. Kunpa tietäisin mikä tähän on sopiva hoito!
Minä tiedän mikä siihen on sopiva hoito. Alkoholi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä tiedän mikä siihen on sopiva hoito. Alkoholi.
Korvataan siis toinen riippuvuus toisella. Ei kiitos!
Olet aivan oikeassa siinä suhteessa että sydän täysillä tästä päivästä lähtien tässä hetkessä. Huvittavaa sekin että asioista ei voi sanoa suoraan. Kuulostaa aika kylmältä tekstiltä mutta kaikkea hyvää silti valitsemallasi tiellä. On aika minunkin jo olla täydestä sydämestä onnellinen.
Vierailija kirjoitti:
Olet aivan oikeassa siinä suhteessa että sydän täysillä tästä päivästä lähtien tässä hetkessä. Huvittavaa sekin että asioista ei voi sanoa suoraan. Kuulostaa aika kylmältä tekstiltä mutta kaikkea hyvää silti valitsemallasi tiellä. On aika minunkin jo olla täydestä sydämestä onnellinen.
Väärinkäsityksen varalta lisään vielä että viesti 124 ei ole minun kynästä.
Raivostuttavaa, kun en pysty lopettamaan sun ajattelemista! Haluan unohtaa kaiken!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jotain pelleilyä se kai sitten oli sinun puoleltasi. Vaikea uskoa, mutta mistäpä näitä tietää.
Enhän sinuun koskaan päässyt sillä tavalla tutustumaan.
Välillämme olevan jännitteen takia en usko meidän enää tutustuvankaan.
Huomaan, että sinullakaan ei niitä jännitteitä muiden seurassa ole.Ei todellakaan kuulu tapoihini sillä tavalla tulisesti ihastua. Miten siis meninkin haksahtamaan...
Sitä ei voi kuin ihmetellä.Osaisimmeko olla tavallisen rennoissa puheväleissä, jos olisin ymmärtänyt silloin vuosi takaperin toimia oikein.
Tuolloinhan sanoit mulle jotain, mutta jäi valitettavasti epäselväksi, että mitä se oli.
Harmittelen varmaan lopun elämääni, miksi jätin kysymättä silloin.Minäkin olen viime aikoina miettinyt paljon sitä, että oliko kaikki toisen osapuolen taholta pelkkää pelailua ja pelleilyä. Olen pyrkinyt kääntämään tämän niin, että hän ei sitten ollut kaikkien tunteideni arvoinen ihminen. Uskon tämän auttavan minua myös pääsemään hänestä yli.
Täällä kolmas samoissa tunnelmissa. Monet varmaan saavat itsetuntoboostia siitä, että joku on kiinnostunut, joten jättävät sitten roikkumaan, antavat pientä rohkaisua vaikka eivät kuitenkaan olisi oikeasti kiinnostuneita. Tai sitten vain eivät tiedä miten reagoida, jos ei itseä kiinnosta. Eivät halua satuttaa, joten epämääräisyydellä satuttavat paljon pidempään. Mutta sellainen ihminen on tunteidesi arvoinen, joka osaa antaa arvoa myös sinulle, ottaa sinut huomioon.
Todella törkeää ja tunteetonta ruokkia toisen ihastusta, jos ei ole itse kiinnostunut. Millainen hirviö tekee noin?[/
Hirviö nimeltään pelimies.
Kohteliaisuus ja hyvät tavat eivät ole pelimieheilyä. Jos käyttäytyy asiallisesti kaupan kassalla, ei se ole iskemistä.
Se tunne, kun luen tätä etsien viestiä, jossa jätät jäähyväiset minulle. Vaikka sattuu.
Kiitos! ☀️