Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Jätä jäähyväiset kaipaamallesi henkilölle -OFFICIAL

Vierailija
14.02.2020 |

Ketju heille, jotka ovat päättäneet luopua kaivatustaan.

Kommentit (342)

Vierailija
121/342 |
20.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kokenut, että Jeesus on ainoa apu. Niinkin se oli erittäin vaikeaa, mutta pääsin lopulta henkisesti irti eräästä ihmisestä.

Vierailija kirjoitti:

Tämä ettei saa jotakuta mielestään taitaa olla yksi hulluuden muoto. Kunpa tietäisin mikä tähän on sopiva hoito!

Vierailija
122/342 |
20.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taisin rakastua sinuun uudestaan. Näin taas kuvasi somessa, ja olet kaunis vielä kolmenkin vuosikymmenen jälkeen, etenkin kun hymyilet. Minullehan et juuri hymyillyt, enkä saanut tietää silloisesta avioitumisestasikaan kuin vasta kuukausien kuluttua. Sitä vanhaa, pahaa 1900-lukua!

Kaikkea hyvää!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/342 |
20.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se tunne, kun luen tätä etsien viestiä, jossa jätät jäähyväiset minulle. Vaikka sattuu.[/quote

Lohtua ja rauhaa elämääsi. Sivusta tuntemattomalta.

Vierailija
124/342 |
20.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Haluan unohtaa sinut ja lakata seuraamasta jälkiäsi. Meidän yhteinen tulevaisuutemme ei tule koskaan toteutumaan. Valitsin itse näin, koska meillä ei ole syvintä yhteistä säveltä. Koin tekeväni oikein. Siksi ei ole oikein, jos vain ajattelen sinua kokoajan. Minun täytyy irrottaa sydämeni ja ajatukseni sinusta. Tutustuimme jo vuosikymmeniä sitten ja meillä molemmilla on jo pitkään ollut omat elämämme kaukana toisistamme.

Sinulla on lapsi ja puoliso.

Vierailija
125/342 |
20.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Haluan unohtaa sinut ja lakata seuraamasta jälkiäsi. Meidän yhteinen tulevaisuutemme ei tule koskaan toteutumaan. Valitsin itse näin, koska meillä ei ole syvintä yhteistä säveltä. Koin tekeväni oikein. Siksi ei ole oikein, jos vain ajattelen sinua kokoajan. Minun täytyy irrottaa sydämeni ja ajatukseni sinusta. Tutustuimme jo vuosikymmeniä sitten ja meillä molemmilla on jo pitkään ollut omat elämämme kaukana toisistamme.

Yksi tyttö?

Vierailija
126/342 |
20.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän on parempi pysyä toisistamme erossa. Niin kuin sinulle eilen viestitin, niin meistä ei voi ikinä tulla mitään sen enempää. Sinua ei ole luotu vakiintumaan.

Olen päättänyt, että viimeinen yhteinen yömme oli tiistaina. Siitä jäi hyvät ja kauniit muistot. Meillä oli yhtä hauskaa yhdessä kuin silloin meidän alku aikoina. Sain kokea ja tuntea sen ihmisen, johon silloin aikoinani rakastuin tulen palavasti.

Sinä tiedät, että kuljet aina mukanani sydämessäni ja siellä on sinulle aina oma erityine paikka. Tämä irtipäästäminen lopullisesti on vaikeaa, mutta se on vain tehtävä. Rakastan sinua niin paljon❤

Vierailija
127/342 |
21.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Useampi lapsi, kuten hänelläkin.

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yksi tyttö?

Vierailija
128/342 |
21.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ollenkaan tarkoita olla kylmä. Pahoittelen, jos annan sellaisen vaikutelman. Olet ilmeisesti nainen, joten tuskin olet tarkoittamani ihminen.

125

Vierailija kirjoitti:

Olet aivan oikeassa siinä suhteessa että sydän täysillä tästä päivästä lähtien tässä hetkessä. Huvittavaa sekin että asioista ei voi sanoa suoraan. Kuulostaa aika kylmältä tekstiltä mutta kaikkea hyvää silti valitsemallasi tiellä. On aika minunkin jo olla täydestä sydämestä onnellinen.

Vierailija
129/342 |
21.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pääsin nuoruuden aikaisesta vaikeasta suhteesta irti kovalla vaivalla ja rukouksella. Minua auttoi se ajatus, että uskoin Jeesuksen haluavan ja myös pystyvän vapauttamaan minut henkisesti. Jeesus tuli nimenomaan vapauttamaan ihmiset kaikenlaisista sisäisistä kahleista. Ei ole mitään muuta oikeasti ihmisiä rakastavaa tahoa, joka pystyisi tähän.

Vierailija kirjoitti:

Olen kokenut, että Jeesus on ainoa apu. Niinkin se oli erittäin vaikeaa, mutta pääsin lopulta henkisesti irti eräästä ihmisestä.

Vierailija kirjoitti:

Tämä ettei saa jotakuta mielestään taitaa olla yksi hulluuden muoto. Kunpa tietäisin mikä tähän on sopiva hoito!

Vierailija
130/342 |
21.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä jonkun toisen ihastuksen tai nuoruuden rakkauden tms jatkuva ajatteleminen ja kaipaaminen on aikamoista itsepetosta ja henkistä pettämistä. Sanon tämän ihan itselleni. Haluan tästä irti, totuuteen ja valkeuteen ilman tällaisen asian salailua.

Oma puolisoni on oikeasti tukenut minua kaikessa. Rakastan oikeasti häntä ja olemme samasta maailmasta. Vaatii itsekuria olla kurkkimatta somea. En pysty tähän itse, vain Jumalan avulla pääsen tästä irti. Olen se aikaisemminkin, mutta eri suhteesta Jeesukseen turvautunut. Tuntuu, että tällainen ketjukin vie vain syvemmälle valheellisiin haaveisiin.

Vierailija
131/342 |
21.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ollenkaan tarkoita olla kylmä. Pahoittelen, jos annan sellaisen vaikutelman. Olet ilmeisesti nainen, joten tuskin olet tarkoittamani ihminen.

125

Vierailija kirjoitti:

Olet aivan oikeassa siinä suhteessa että sydän täysillä tästä päivästä lähtien tässä hetkessä. Huvittavaa sekin että asioista ei voi sanoa suoraan. Kuulostaa aika kylmältä tekstiltä mutta kaikkea hyvää silti valitsemallasi tiellä. On aika minunkin jo olla täydestä sydämestä onnellinen.

Vierailija
132/342 |
21.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulin sinua toiseksi. Pahoitteluni myös. kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

125

Vierailija kirjoitti:

Siis luulin sinua toiseksi. Pahoitteluni myös siitä.

Vierailija
133/342 |
21.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei haittaa, eikä tarvitse pahoitella. Niin käy helposti. Voisin myös itse luulla yhtä ketjussa olevaa viestiä minulle tarkoitetuksi, mutta en usko että se on sitä oikeasti. Tällainen ketju helposti lietsoo tunteet ja ikävän pintaan, vaikka tarkoituksena olisi päästä irti.

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

125

Vierailija kirjoitti:

Vierailija
134/342 |
21.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko nainen vai mies?

Vierailija kirjoitti:

Taisin rakastua sinuun uudestaan. Näin taas kuvasi somessa, ja olet kaunis vielä kolmenkin vuosikymmenen jälkeen, etenkin kun hymyilet. Minullehan et juuri hymyillyt, enkä saanut tietää silloisesta avioitumisestasikaan kuin vasta kuukausien kuluttua. Sitä vanhaa, pahaa 1900-lukua!

Kaikkea hyvää!

Vierailija
135/342 |
22.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mä selviän tästä. En vielä tuuleta mutta pienistä takapakeista huolimatta edistyn koko ajan. En ole kirjoittanut yli viikkoon kaipausketjuunkaan.

Vierailija
136/342 |
22.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletko nainen vai mies?

Vierailija kirjoitti:

Kaikkea hyvää!

Olen mies. Ja viestini oli mustatukkaiselle naiselle.

Vierailija
137/342 |
22.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla on nöyryytetty ja hyväksikäytetty olo koko tästä jutusta.

Niin oli minullakin, ja minua nöyryytettiin koko yhteisön voimalla. Nyky höpöhöpökielellä jouduin maalitetuksi, olin kuin ansaan houkuteltu. Sympatiat sulle.

Vierailija
138/342 |
22.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

125

Vierailija kirjoitti:

Ei syytä pahoitella vilpitöntä erehdystä.

Vierailija
139/342 |
22.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aikuinen poika.

Vierailija
140/342 |
23.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei, vaan useampi lapsi.

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aikuinen poika.