Jätä jäähyväiset kaipaamallesi henkilölle -OFFICIAL
Ketju heille, jotka ovat päättäneet luopua kaivatustaan.
Kommentit (342)
P*ska fiilis tänään, itkettää. Ja myönnän, kaipaan sua.
Vilkaistuani tätä ketjua joudun toteamaan, että ei tämä ole paikkani. En ole jättämässä jäähyväisiä enkä luopumassa tunteistani. Vaikka jonkin järjen mukaan ehkä pitäisi, niin en vaan yksinkertaisesti tahdo. Haluan uskoa, että paras vaihe ei ole vielä takana.
Vttu. Pelimies tai ei, mutta taidan palata kaipausketjuun. Liha on niin heikko.
Tsemppiä kaikille täällä! Olette parhaalla tiellä.
Jätän sut mies taakseni koska pian on pakkokin työpaikan takia. Tunteeni ovat myös viime kuukausina laantuneet ja keskityn omaan parisuhteeseen joka näyttää taas paljon paremmalta ja tuo iloa ja onnea. Kaipaamisesta tuli viime vuonna suorastaan tapa ja nyt vain odotan että tulisit mieleeni entistäkin vähemmän. En enää sentään ajattele sinua nukkumaan mennessä ja herätessäni heti, vain toisinaan päivän kuluessa, vapaapäivinäkin kyllä. Ja aina silloin jos riitelen mieheni kanssa...
Vuosi sitten uskoin tunteiden molemminpuolisuuteen, mutta nyt kun katson asiaa, ehkä kyseessä oli tahaton tai puolitahallinen flirtti, ja ehkä vähän pidätkin minusta, mutta et yhtä paljoa kuin minä silloin sinusta. Kaikesta päätellen sinuakin rakastetaan kotona. Hyvää kevättä, komea.
Haluan sanoa teille kahdelle, että tulen aina kaipaamaan teitä ja jos vaan kuulenkin tietyn biisin olette aina mielessäni. Tiedän sen etten tule unohtamaan teitä ja olette osa elämääni vaikka aikaa kuluisikin. Mietin edelleen, että kuinka kaikki olisi mennyt toisin ja olisitte vieläkin täällä. Se on kuitenkin turha ajatus ja en enää nyt vuosien jälkeen tahtoisi teitä itkien muistella joten ehkä haluan antaa itselleni rauhan ja muistaa teidät vaan niistä hyvistä asioista. Elämänne vaikka se aika lyhyeksi jäikin on aina osa minun elämääni ja tulen teidät muistamaan. Ja samalla muistan omaa elämääni ja sen eri hetkiä myös teihin liittyvien muistojen kautta. Ehkä minä annan rauhan itselleni ja teille ystäväni.
Vierailija kirjoitti:
Samanlainen fiilis tänään mutta en anna periksi, koska muita vaihtoehtoja ei ole. Kirjoitan sitten vaikka yksin täällä.
Yritän unohtaa, päätän lopettaa, ei onnistu.
Tekisit jotain ikävää, sanoisit hyvästi niin minäkin voisin koittaa päästä eteenpäin.
Tiesin jo alusta alkaen että ei tästä tule mitään, tuhoon tuomittu.
Silti me vaan sinnitellään, jahkaillaan, pidetään taukoa.
Ja sitten yksi viesti muuttaa taas kaiken.
Ei me päästä toisistamme eroon vaikka tämä suhde kuluttaa kaikki voimat.
Kirjoitin äsken pitkän jäähyväisviestin, mutta sitten en pystynykään lähettämään sitä. Mä en ikinä halua luopua susta, vaikka tää ikävä ja puutteessa eläminen varmasti ennen pitkää tappaa mut. Mä rakastan ja haluan sua aina. Toivottavasti nähdään taas pian. Itkettää.
Vierailija kirjoitti:
Kirjoitin äsken pitkän jäähyväisviestin, mutta sitten en pystynykään lähettämään sitä. Mä en ikinä halua luopua susta, vaikka tää ikävä ja puutteessa eläminen varmasti ennen pitkää tappaa mut. Mä rakastan ja haluan sua aina. Toivottavasti nähdään taas pian. Itkettää.
Lohtua ja hali sulle.
Luovuin sinusta Eija jo kauan sitten, mutta jotenkin nousit mieleen vuosien takaa. Emme koskaan selvittäneet asiaa tai jättäneet toisiamme, joten tässä sinulle tod.näk. viimeinen tervehdys, jäähyväinen. Voi hyvin ja ole onnellinen.
Huomenna on oltava parempi päivä. Tänään on ollu viiltävä ikävä.
Tiedän, että myös sulla tulee olemaan helpompaa ilman mua. Huomaat ajan kanssa, ettet enää muista miltä toinen näyttää, miltä toinen tuntuu, millaisia tuntemuksia ja aaltoja koit sen toisen kanssa. Miltä se kaikki sinusta näyttikään... Henkilön olemus, piirteet, ääriviivat, äänet, kaikki ne sävyt ja hetket ovatkin yhtäkkiä vain osa muistoja ja historiaa. Nyt on kylmä, tuntuu mahdollisesti tyhjältä. Ajan myötä tulee taas kuitenkin lämpöä mikä kerääntyy uusien kohtaamisten ja oman voimaantumisen myötä. Tämä oli tässä, vihdoinkin. The End.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Samanlainen fiilis tänään mutta en anna periksi, koska muita vaihtoehtoja ei ole. Kirjoitan sitten vaikka yksin täällä.
Et sä tänne yksin jää. Ja tää on tosiaan joskus ainoa tie valoon.
Tähän ketjuun kirjoittaminen tuntuu vaikealta, mutta täysin ylivoimaiselta tuntuu kysyä toiselta, että oliko tämä nyt tässä. En vain uskalla, koska saatan saada vastauksen, jota en halua saada.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lohtua ja hali sulle.
Kiitos
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Et sä tänne yksin jää. Ja tää on tosiaan joskus ainoa tie valoon.
Kiva, jos ei tarvitse kirjoitella ihan yksikseen. Vertaistuki on tärkeää!
Tänään ei ole onneksi tarvinnut möyriä pohjamudissa. Kyllä tämä tästä. Ihana, valoisa päivä valaisee myös mieltä. Tsemppiä muillekin luopujille!
Vierailija kirjoitti:
Tänään ei ole onneksi tarvinnut möyriä pohjamudissa. Kyllä tämä tästä. Ihana, valoisa päivä valaisee myös mieltä. Tsemppiä muillekin luopujille!
KIITOS! Niin sinullekin.
Maanantai aamut näyttää jostain syystä olevan hankalia. Nukuin huonosti ja kävit unessani. Olit sitten ajatuksissani koko aamun. Tuntuu, että nyt junnaan paikallani tässä luopumisessa alun lupaavan edistymisen jälkeen. Onhan tilanne jo toki parempi kuin alkuun mutta en ole vielä lähellekään siinä pisteessä, missä haluaisin olla.