Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

IS: Jim Carrey flirttaili toimittajalle - Feministit raivostuivat

Vierailija
14.02.2020 |

– Olen Jim Carreyn fani, mutta tänään menetin kunnioitukseni häntä kohtaan. Tämä on todella asiatonta. Toivon, että hän pyytää sinulta anteeksi, eräs kirjoitti Twitteriin.

– Valitettavasti kävi juuri ilmi, että Carrey onkin täysi limanuljaska!

Ei hyvää päivää tätä nykymenoa.

Kommentit (61)

Vierailija
1/61 |
14.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
2/61 |
14.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totta loukkaanutaan toisen puolesta. Sen kuvan jutusta saa. Toimittaja ei osoittanut omaa loukkaantumistaan vaan muut hänen puolestaan. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/61 |
14.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Höh, seksuaalinen kiinnostus on täysin luonnollista eikä mitään limanuljaskaa. Vai pitäisikö tuonkin toimittajan mielestä kaikkien vain olla homoja tai lesboja.

Vierailija
4/61 |
14.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten niin feministit loukkaantuivat? Siinähän oli yhden ihmisen kommentti, eikä edes tiedetä onko loukkaanut feministi?. En minä loukkaantunut ja olen feministi.

Vierailija
5/61 |
14.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi en ole toimittaja, ei olisi kiva joutua kuuntelemaan vanhoilta ukoilta limaisia juttuja töissä.

Vierailija
6/61 |
14.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos vaivautuu katsomaan itse haastattelun niin umpiluupäänkin pitäisi tajuta että Carrey viittaa itse haastatteluun.

Vierailija
7/61 |
14.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei Carrey sanonut mitään sopimatonta.

Toimittaja kysyi Carreyltä, että oliko tällä jotain vielä bucket listillä (=lista, mitä haluaa ehtiä tehdä ennen kuolemaansa).

Carrey vastasi, että "vain sinä. Ja sekin nyt hoidettu."

Jotkut tulkitsivat tämän seksuaaliseksi. Carreyn myöhemmässä vastineessa tähdennetään, että Carrey puhui kyseisestä haastattelusta, joka oli siis kommentin aikana meneillään. Tavoite siis, että pääsee tämän kuuluisan haastattelijan haastatelteltavaksi.

Miksi kaikki pitää nykyään tulkita väen vängällä väärin?

Vierailija
8/61 |
14.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten niin feministit loukkaantuivat? Siinähän oli yhden ihmisen kommentti, eikä edes tiedetä onko loukkaanut feministi?. En minä loukkaantunut ja olen feministi.

No kuka muukaan tuosta voisi loukkaantua? Mielestäni tuo oli hauska flirtti joka kevensi tunnelmaa

Vierailija
9/61 |
14.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No kuka muukaan tuosta voisi loukkaantua? Mielestäni tuo oli hauska flirtti joka kevensi tunnelmaa

Ei se edes ollut flirttiä koska ei Carrey toimittajan kansssa muhinointia tarkoittanut vaan itse haastattelua.

"It's all done now"

Jos jotain niin heitto oli humoristinen kunnian ja arvostuksen osoitus tuolle haastattelulle.

Vierailija
10/61 |
14.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrän sinänsä. Naisena on rasittavaa että kaikki meihin liittyvä pitää liittää seksiin/flirttailuun. Tyyliin kassalla töissä ollessa vanha ukko kysyy heruisiko piparia, kesätöissä siivoojana takapuolta kommentoitiin.

Ikinä ei saa olla rauhassa miehiltä, edes töitä tehdessä.

Vierailija
11/61 |
14.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se on selkeintä että tästä eteenpäin vain naiset tekevät aloitteita ettei synny mitään konfliktia. Eikä sitten ulista kun ei saa miestä kun pitäisi itse tehdä asian eteen edes vähän jotain.

Vierailija
12/61 |
14.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Feminismillä ei ole tekemistä tämän kanssa. Umpiluupäinen feminismin syyttely ei sitä todista eikä poista feminismiä. 

Itse asiassa ainoan asia jonka todistaa tällä feminismin syyttelyllään on että on vastaan muiden ihmisten oikeuksia. 

Vierailija
13/61 |
14.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

>feministit raivostuivat

Monia näitä raivonpurkauksia rahoitetaan länsimaissa verorahoin. Miettikääpä hetki sitä

Vierailija
14/61 |
14.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ymmärrän sinänsä. Naisena on rasittavaa että kaikki meihin liittyvä pitää liittää seksiin/flirttailuun. Tyyliin kassalla töissä ollessa vanha ukko kysyy heruisiko piparia, kesätöissä siivoojana takapuolta kommentoitiin.

Miehet ovat hyviä kaikessa, mutta eivät ikävä kyllä pysty harrastamaan seksiä ilman naisia (vielä, robotit..hint), joten tarvitsevat siihen naisia ja tottakai miehet hakeutuu naisten luo siinä mielessä.

Deal with it.

Vierailija
15/61 |
14.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miehet ovat hyviä kaikessa, mutta eivät ikävä kyllä pysty harrastamaan seksiä ilman naisia (vielä, robotit..hint), joten tarvitsevat siihen naisia ja tottakai miehet hakeutuu naisten luo siinä mielessä.

Deal with it.

Lisäksi miehiä panettaa ja he nussivat mielellää. Naisilla on sama mutta jostain syystä pitää jeesustella. Seksi on osa elämää. Tai oikeastaan elämää ei edes ole ilman sitä. On se erikoista että sen aiheen voi ottaa esille vain silloijn kun se naiselle sattuu sopimaan ja ajatuksia pitäisi tietenkin osata lukea. Siitäkin nimittäin loukkaannutaan jos ei osaa ottaa asiaa esille.

Vierailija
16/61 |
14.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En virallisesti ole enää feministi. Poistan sen tiedon kaikkialta.

Nykyisin "feministi" titteli on NOLO, tuhoaa omaa markkina-arvoa jos jotain. Negatiivinen asia deittimarkkinoilla ja työllistymisessä.

Vierailija
17/61 |
14.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis missä on nyt sanottu, että nämä kommentoijat ovat olleet feministejä? Joku nyt taitaa projisoida omia ennakkoluulojaan tähänkin juttuun.

Vierailija
18/61 |
14.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

>feministit raivostuivat

Monia näitä raivonpurkauksia rahoitetaan länsimaissa verorahoin. Miettikääpä hetki sitä

Mitä ihmettä? Nyt ne lääkkeet.

Vierailija
19/61 |
14.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis missä on nyt sanottu, että nämä kommentoijat ovat olleet feministejä? Joku nyt taitaa projisoida omia ennakkoluulojaan tähänkin juttuun.

Twitterissähän nuo itse mainostavat olevansa feministejä.

Vierailija
20/61 |
14.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän tuossa ollut edes kyse flirttailusta mutta niin vaan asiat käännetään päälaelleen.