Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Jätä jäähyväiset kaipaamallesi henkilölle -OFFICIAL

Vierailija
14.02.2020 |

Ketju heille, jotka ovat päättäneet luopua kaivatustaan.

Kommentit (342)

Vierailija
61/342 |
15.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä jätän vähän erilaiset jäähyväiset. Kiitän ja hyvästelen ihmisen, joka sekotti meidän parisuhteen täysin. Avasit silmämme ja heräsimme horroksesta. Kukaan ei ole täydellinen, eikä ketään saa pitää itsestään selvyytenä. Kiitos ja kaikkea hyvää toivon sulle. Anteeksikin pyydän nyt.

Ihastuminen johti siis nykyisen suhteen paranemiseen? Tästä kiinnostaisi kuulla enemmänkin.

Vierailija
62/342 |
15.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokohan tämä juttu alkais viimein olla loppuunkäsitelty... Toivon, ettei takapakkeja enää tule.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/342 |
15.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisinpa painaa erase -nappulaa ja pyyhkiä pois kaiken tämän.

Vierailija
64/342 |
16.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi ei! Tämäkin aamu alkoi sinua ajattelemalla. Pitäisi varmaan olla tiukempi ja alkaa heti miettimään jotakin muuta, kun putkahdat mieleeni.

Vierailija
65/342 |
16.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Järki sanoi hyvästi mutta tunteet haraa vielä vastaan.

Vierailija
66/342 |
16.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sitähän se tahtoo olla. Järki on ollut koko ajan erimieltä kuin tunteet. Rasittavaa.

Vierailija
67/342 |
16.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sitähän se tahtoo olla. Järki on ollut koko ajan erimieltä kuin tunteet. Rasittavaa.

Minulla sama. Olen jo irl hyvästit jättänyt, mutta ei niitä tunteita noin vaan sammuteta. Kun pystyisikin siihen että ei ajattelisi toista, mutta se ei ole helppoa.

Vierailija
68/342 |
16.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minulla sama. Olen jo irl hyvästit jättänyt, mutta ei niitä tunteita noin vaan sammuteta. Kun pystyisikin siihen että ei ajattelisi toista, mutta se ei ole helppoa.

Tuo on se jäljellä oleva ongelma itsellänikin. Ei ole mennyt vielä päivääkään, ettei hän tulisi ajatuksiini useamman kerran päivässä.

Vierailija
69/342 |
16.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanoit aina, että on ikävä ja haluat tavata, mutta se ei koskaan käynyt, kun minä sitä ehdotin, joten antaa olla.

Vierailija
70/342 |
16.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yllättävän vaikeeta unohtaa kokonaan. Hän tupsahtaa ajatuksiin vieläkin vaikka kaiken pitäisi olla ohi. Onneksi koskaan ei ole edes ollut mitään ja voi olla, että kaikki oli vain minun pienessä päässäni. Välillä järki hiipii luokseni ja ymmärrän, että tästä kaikesta olisi tullut vain hankaluuksia hänen parisuhteeseen. En jaksa enää tämän ikäisenä mitään säätöä.

Vierailija
71/342 |
16.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En katso sun kuvaa, en katso sun kuvaa, en katso sun kuvaa...

Vierailija
72/342 |
16.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En katso sun kuvaa, en katso sun kuvaa, en katso sun kuvaa...

🤤

Vierailija
73/342 |
16.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomaan että tänne mulla ei ole mitään kirjotettavaa. En kaipaa ketään kenestä pitäisi luopua. Eksät on eksiä ja ne on jätetty taakse aikanaan. En roiku menneessä kun tulevaisuudessa on kaikki kiva.

Rakkaat on lähelläni, ei jäämässä elämästäni.

Takaisin toiseen ketjuun. Ikävöin rakastani. Viikonloput ovat liian lyhyitä.

Vierailija
74/342 |
16.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Saisin varmaan b*nnit, jos kirjottaisin tähän kaiken sen, mitä sisimmässäni tällä hetkellä tunnen.

Käytä koodia ja sananmuunnoksia, algoritmi ei tunnista niitä.

Vierailija
75/342 |
16.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvästi Tiina.

Vierailija
76/342 |
16.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näin alas en ole koskaan vajonnut. Toivottavasti pystyn antamaan itselleni tämän anteeksi vielä joskus.

Mitä tapahtui?

Annoin vahvassa humalatilassa pelimiehen vietellä itseni ja myöhemmin kuulin, että sama tyyppi oli käynyt läpi mun kavereita. Ollaan samassa työpaikassa ja hänen maineensa kiirii sielläkin. En vaan olisi halunnut tätä.

Sinun vikasihan tuo ei ole eikä kaverisikaan. Jaksamisia.

Vierailija
77/342 |
16.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Saisin varmaan b*nnit, jos kirjottaisin tähän kaiken sen, mitä sisimmässäni tällä hetkellä tunnen.

kokeile? Ehkä se auttaisi jos kirjoittaisit?

En viitsi. Se sisältäisi vain kiroilua ja muuten rumaa tekstiä, koska olen vihainen. Olen kirjoittanut niitä ajatuksia kyllä muualle.

Kuten esim. "Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle" - ketjuun?

Vierailija
78/342 |
16.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lopetin eilen lähetä terveisesi -ketjun seuraamisen. Nyt seuraan ja kirjoitan vain tähän ketjuun. Toivottavasti ei tarvitse ihan yksin kirjoitella!

Siitä tuskin on pelkoa.

Vierailija
79/342 |
16.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

P A S K A  siskoni - kukaan ei perääsi itke. Kuole pois v.tun P A S K A !!!

Saattaa olla, että kuolen piankin. Ainakin oireet viittaa siihen, että jotain häikkää on sisäelimissä. Olen jatkuvasti kipeä ja huonovointinen. Viime yönä olin vuotanut verta jostain syystä.

Jos tähän en kuole, niin hiivun pois pikkuhiljaa. En pahemmin itsestäni ilmoittele kuten en ole vuosiin tehnyt. Kenenkään en odota perääni itkevän. Se nyt on selvä. Jos nyt jonkun vuoden elänkin, niin tuskin tulen sinua/teitä mitenkään häiritsemään. Itseäsi vain kiusaat tuolla vihalla. Se ei kosketa minua, ei vaikka huutaisit sen korvaani. Minulla on omat demonini joiden kanssa taistelen päivästä toiseen. Tässä ei ole ulkopuolisten mielipiteillä mitään merkitystä.

Rukoilen puolestasi. Kaikkea hyvää ja rauhaa elämääsi.

Vierailija
80/342 |
16.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

kokeile? Ehkä se auttaisi jos kirjoittaisit?

En viitsi. Se sisältäisi vain kiroilua ja muuten rumaa tekstiä, koska olen vihainen. Olen kirjoittanut niitä ajatuksia kyllä muualle.

Kuten esim. "Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle" - ketjuun?

Päiväkirjaani.