Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oletko joskus saanut mustan silmän?

Vierailija
05.10.2026 |

Kauanko kesti parantua? 

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
05.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viimeksi kesti yli 3 vkoa. Se oli aika paha, meni melkein mustaksi. Aikaisemmin on parantunut nopeammin, riippuu ihan tällin voimakkuudesta.

Vierailija
2/8 |
05.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kömpelönä naisena törmään välillä avonaisten ovien kulmiin. Taisi siinä mennä muutama päivä. Näytti varmaan siltä että olisin turpiini saanut. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
05.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yläluomi leikkauksesta sain panda lookin, parantuminen kesti noin 2vko.

Vierailija
4/8 |
05.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hammas piti poistaa, seurauksena musta silmä. En muista, miten kauan kesti parantua. 

Vierailija
5/8 |
05.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen. Olin porrassiivoojana ja narkkari hyökkäsi kimppuun. Ensimmäinen viikko oli paha, sitten sen siitä vähitellen vaaleni.

Vierailija
6/8 |
05.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luokan kovin jätkä vetäisi minua jääkiekkopelissä kunnon lämärillä kiekon silmään, mutta hän oli poikaystäväni joten annoin anteeksi. Annoin myös sen jälkeen tulleet nyrkiniskut, ja ollaan rakastuneita edelleen.

Vierailija
7/8 |
05.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran kaaduin metsässä ja löin otsani puun kylkeen. Onneksi oli sileäkaarnainen, joten ihoon ei tullut jälkiä, mutta otsaan oikean silmän yläpuolelle kasvoi iso kuhmu. Muutaman päivän päästä silmänympärys mustui. Mustelma oli kokonaan poissa muutaman viikon päästä.

Vierailija
8/8 |
05.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen. Nuorena soturina ajattelin että menen läpi ovien ja seinien eikä kukaan pysäyttää voi.

Yksi pieni portsari oli niin päättäväinen että kun yritin rynnätä päin, niin aina tuli etukädellä napsu päähän. Pää vain nytkähti taaksepäin. Peruunnun ja päätin vähän sivusta mennä, mutta sain napsun. Pää teki taas hyväksyvän nyökkäyksen että: "Aha, yhy, ok". pienimmät kaverit on aina aggressiivisimpia ja haluaa näyttää meille isoille jotain???

Minulla on kova pää ja olen päättäväinen mies. Minä tulen aina ensin ja muut vasta sitten. Minulle ei alete ajattelin, koska kukaan ei ole sanonut minulle ei. 

Ajattelin että nyt sitten nyrkkeillään. Tämä oli tässä. Otin asennon ja yritin lyödä, nin sain taas napsun ja pää nytkähti taaksepäin hyväksyvästi. Pää nytkyi pari kertaakin, koska en tajunut siirtää painoa pois tulialueelta. 

Siinä vaiheessa jo nenää nipristeli. Ei ne kipeää tehneet alussa. Tää kaveri ovella oli käsiltään pidempi kuin minä joten pari päätä pidempänä ajattelin kiertää sivuun, mutta hän käänsi itseään ja teki nopean etukäden napsun silmään ja sitten toiseen silmään, niin piti peruuntua. Kaverit kuvasi koko taistelun tai turpaanoton. He myöhemmin kertoi että otin vielä 4 napsua ennen kuin minut kyyditettiin ensiapuun. 

Molemmat silmät mustina ja kärsä oli punainen parisen viikkoa. Minusta on pelkurimaista että ei uskalleta enää rehellisesti tapella vaan lyödään kaukaa turpaan. Todella alhaista. Ei lainkaan miehekkästä. Mun kaverit nyökytteli tälle vakavissaan. Maailma on mennyt siihen ettei rehellisesti osata tapella enää. Kun tämä tapahtui ysärinä, niin nykyän on jengeillä aseita. Ajatelkaapa sitä. 

Maailma on muuttunut vaaralliseksi. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kaksi seitsemän