Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten ilmaista epäsuorasti, että olen kiinnostunut eräästä naisesta?

Vierailija
13.02.2020 |

Olen siis mies itse. En voi tehdä suoraa aloitetta, ts. puhua, mutta haluaisin naisen näkevän että olen kiinnostunut.
Ei ole oikein kokemusta tästä ja siksi kyselen... Pelkkä hymy ja silmiin katsominen ei riitä, sen olen oppinut palstalta.

Kommentit (484)

Vierailija
121/484 |
15.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Juttele ja ole naiselle aina ystävällinen jos tapaatte vaikka kahvihuoneessa tai käytävällä. Puolusta häntä jos joku muu pilkkaa tai vähättelee. Naura hänen kanssaan ja puhu kuin kenelle tahansa ihmiselle. Miehet ovat yleensä niin ylimielisiä ja passiivisaggressiivisia naisia kohtaan, että jäät taatusti positiivisessa mielessä mieleen.

Jää varmaan mieleen, mutta eihän juttu mihinkään etene jos jompikumpi ei tee alotetta. Siksipä ap tee siirtosi. Naiset arvostaa miestä, joka tekee rohkeasti alotteen.

Mutta jos nyt aluksi noudattaa noita neuvoja, niin varmaan pääsee pikkuhiljaa paremmin ja paremmin juttuun naisen kanssa ja sitä myötä myös tutustuu häneen paremmin. Se puolestaan edesauttaa sitä, että nainenkin kiinnostuu miehestä enemmän ja enemmän jos nyt ylipäätään on kiinnostuakseen.

Kannattaa muistaa, että naiset eivät välttämättä ihastu toiseen ihan vain ulkonäön perusteella, vaan heidän pitää saada tuntea olevansa arvokkaita toiselle pintaa syvemmällä tasolla. Ja jos ap ei kerran suoraa aloitetta voi/halua tehdä, niin silloin minusta tuossa tuli oikein hyviä neuvoja kuinka tehdä naiseen vaikutus epäsuorasti.

Komppi tälle. Mahtava kiteytys. Naisten nimenomaan pitää tuntea olevansa arvokkaita ja se tulee niistä pienistä asioista arjen kohtaamisissa. Sitä ei voi pitemmällä aikavälillä feikata.

Vierailija
122/484 |
15.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Juttele ja ole naiselle aina ystävällinen jos tapaatte vaikka kahvihuoneessa tai käytävällä. Puolusta häntä jos joku muu pilkkaa tai vähättelee. Naura hänen kanssaan ja puhu kuin kenelle tahansa ihmiselle. Miehet ovat yleensä niin ylimielisiä ja passiivisaggressiivisia naisia kohtaan, että jäät taatusti positiivisessa mielessä mieleen.

Jää varmaan mieleen, mutta eihän juttu mihinkään etene jos jompikumpi ei tee alotetta. Siksipä ap tee siirtosi. Naiset arvostaa miestä, joka tekee rohkeasti alotteen.

Mutta jos nyt aluksi noudattaa noita neuvoja, niin varmaan pääsee pikkuhiljaa paremmin ja paremmin juttuun naisen kanssa ja sitä myötä myös tutustuu häneen paremmin. Se puolestaan edesauttaa sitä, että nainenkin kiinnostuu miehestä enemmän ja enemmän jos nyt ylipäätään on kiinnostuakseen.

Kannattaa muistaa, että naiset eivät välttämättä ihastu toiseen ihan vain ulkonäön perusteella, vaan heidän pitää saada tuntea olevansa arvokkaita toiselle pintaa syvemmällä tasolla. Ja jos ap ei kerran suoraa aloitetta voi/halua tehdä, niin silloin minusta tuossa tuli oikein hyviä neuvoja kuinka tehdä naiseen vaikutus epäsuorasti.

Komppi tälle. Mahtava kiteytys. Naisten nimenomaan pitää tuntea olevansa arvokkaita ja se tulee niistä pienistä asioista arjen kohtaamisissa. Sitä ei voi pitemmällä aikavälillä feikata.

Naisille pitäisi jatkuvasti olla viljelemässä niitä kehuja ja ylistyksiä, sitten yhdellä kerralla kun sattuu olemaan vähän väsyneempi ja jää ylistelyt väliin, niin ollaan niin tylyä ja loukkaantunutta. Hohhoijaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/484 |
15.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos mitään et kerran aio asialle tehdä, muuta kuin antaa naisen tiettäväksi että olet kiinnostunut, niin se hymy ja silmäpeli riittää hyvin. Pallo on hänellä ja mitä todennäköisimmin sille tielle myös jää.

Todellakin, miehen pitää vähintään 95% tapauksista tehdä suora aloite tai homma tyssää siihen. Naiset korkeintaan asettavat itsensä paremmin tarjolle helpottaakseen miehen aloitetta, mutta jos mies ei toimi niin mitään ei tapahdu. Turha odottaa naisen pyytävän treffeille yms.

Jännä juttu. Minä olen aina tehnyt aloitteen miehille.

Miten niin jännä? Sitten kuulut siihen häviävään 5 prosentin sisään, täysin järkeenkäypää.

Vierailija
124/484 |
15.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On ihan p*skapuhetta, että naiset olisi jotenkin parempia tulkitsemaan sanatonta viestintää kuin miehet. Mitkään tuijottelut yms. ei todellakaan johda mihinkään. Sanot sille emännälle vaan, että haarat auki, nyt naidaan!

Minäpä kerron tarinan omasta elämästäni, joka kertoo miten sokeita naiset voi olla.

Bussipysäkillä mies heittäytyi juttusille ja juteltiin bussissa lisää. Hän pyysi puhelinnumeroani, jonka annoin ja myöhemmin hän soitti ja juteltiin, hän pyysi elokuviin. Käytiin elokuvissa ja juteltiin. Ja vasta siinä kohtaa kävi ilmi, että mies luuli minua sinkuksi ja että hän oli minun kanssa treffeillä. Minulta tämä oli mennyt kokonaan ohi ja olin aika vaivaantunut.

Tietenkin jälkeenpäin ajatellen mietin itsekin, miten en älynnyt. Mutta en vaan älynnyt! Eikä mieskään ollut kysynyt poikaystävästä, joten en tullut maininneeksi.

Sinun pääsi on kyllä tainnut jäädä lapsena oven väliin tai jotain muuta vastaavaa, ei voi olla todellista.

Vierailija
125/484 |
15.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naisille pitäisi jatkuvasti olla viljelemässä niitä kehuja ja ylistyksiä, sitten yhdellä kerralla kun sattuu olemaan vähän väsyneempi ja jää ylistelyt väliin, niin ollaan niin tylyä ja loukkaantunutta. Hohhoijaa.

Ihme prinsessoja olet tapaillut..

Vierailija
126/484 |
15.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olisin ikionnellinen jos joku mies olisi minusta kiinnostunut ja vaikka laittaisi fb-kaveripyynnön tai laittaisi sähköpostia. Ei haittaa vaikka olisi työpaikalta.

Itse asiassa olen vähän ihastunut yhteen erikoiseen mieheen töissä.. Olen hymyillyt, tervehtinyt, pyytänyt työkaveriporukan mukaan töiden jälkeen aktiviteettiin ja lisäsin hänet työpaikan Skypessä. Mies ei kuitenkaan ole muuta tehnyt, kuin välillä katsellut toiselta puolelta huonetta. Enempää en ala ahdistelemaan.

Ei voi olla siitä kyse, ettäkö olisin kauhean näköinen, kun kauniiksi on naisetkin kehuneet ja ennen kaikkea mukavaksi ihmiseksi. 40v varatut miehet työpaikan pikkujouluissa ihmettelee miksi olen sinkku.

N26

Tein näin työpaikalla yhdelle 8 vuotta nuoremmalle naiselle. Hän ei vastannut siihen mitään.

Jatkossa kohtaamiset oli kiusallisia.

Vierailija
127/484 |
15.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos mitään et kerran aio asialle tehdä, muuta kuin antaa naisen tiettäväksi että olet kiinnostunut, niin se hymy ja silmäpeli riittää hyvin. Pallo on hänellä ja mitä todennäköisimmin sille tielle myös jää.

Todellakin, miehen pitää vähintään 95% tapauksista tehdä suora aloite tai homma tyssää siihen. Naiset korkeintaan asettavat itsensä paremmin tarjolle helpottaakseen miehen aloitetta, mutta jos mies ei toimi niin mitään ei tapahdu. Turha odottaa naisen pyytävän treffeille yms.

Mulle on aina tai lähes aina käynyt niin, että jos olen aloitteellinen, se heikentää miehen mielenkiintoa mua kohtaan tai sitten mielenkiinto on alun alkaenkin ollut laimeahkoa. Tuntuu, että miehet ihan oikeasti haluavat metsästää, joten tyydyn pwlin hengessä sitten vain antamaan vinkkejä ja tarvittaessa esitän vaikeasti tavoiteltavaa.

Voihan toki olla, etten ole edes ihastunut passiivisiin ja aloitekyvyttömiin miehiin.

Olet pihalla. Kyse on ainoastaan siitä että jos olet aloitteellinen niin mies on sua paljon tasokkaampi.

Kurotat liian korkealle.

Vierailija
128/484 |
15.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kerrataan nyt sitten vielä, kun näinkin lyhyen hierarkiaosuuden seuraaminen on jollekulle niin kovin hankalaa. Asioita, joita ap:n neuvottiin tekemään:

- juttele naiselle ja ole hänelle aina ystävällinen

- puolusta häntä jos joku pilkkaa

- naura hänen kanssaan

- puhu hänelle niinkuin kelle tahansa ihmiselle

Tällaisista asioista se arvokkuuden tunne tulee. Jatkuva kehuminen ja ylistäminen toimii paljon huonommin ja voi itseasiassa muuttua äkkiä vaivaannuttavaksi ja ärsyttäväksi.

Vierailija
129/484 |
15.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannatan suoraa toimintaa.

Sain nimittäin vuosia myöhemmin tietää, että eräs työkaverini olisi ollut kiinnostunut minusta. En tajunnut epäsuoria vihjailuja ja pidin häntä hyvänä kaverina.

Vierailija
130/484 |
15.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On ihan p*skapuhetta, että naiset olisi jotenkin parempia tulkitsemaan sanatonta viestintää kuin miehet. Mitkään tuijottelut yms. ei todellakaan johda mihinkään. Sanot sille emännälle vaan, että haarat auki, nyt naidaan!

Minäpä kerron tarinan omasta elämästäni, joka kertoo miten sokeita naiset voi olla.

Bussipysäkillä mies heittäytyi juttusille ja juteltiin bussissa lisää. Hän pyysi puhelinnumeroani, jonka annoin ja myöhemmin hän soitti ja juteltiin, hän pyysi elokuviin. Käytiin elokuvissa ja juteltiin. Ja vasta siinä kohtaa kävi ilmi, että mies luuli minua sinkuksi ja että hän oli minun kanssa treffeillä. Minulta tämä oli mennyt kokonaan ohi ja olin aika vaivaantunut.

Tietenkin jälkeenpäin ajatellen mietin itsekin, miten en älynnyt. Mutta en vaan älynnyt! Eikä mieskään ollut kysynyt poikaystävästä, joten en tullut maininneeksi.

Muistitko poikaystävällesi mainita, että olet antanut numerosi tuntemattomalle miehelle, jonka kanssa juttelit bussissa ja lähtenyt jopa leffaan hänen kanssaan? Onko poikaystäväsi yhtä sokea kuin sinä, vai jätitkö tästä uudesta "mieskaveristasi" kertomatta hänelle?

Vierailija
131/484 |
15.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tulee mieleen oma tapaukseni.

Tenniskurssin jälkeen kysyin sähköpostilla samalla kurssilla ollut naista pelaamaan joku päivä. Käydään joku 3-4 kertaa pelaamassa kunnes kuulin että hänellä on poikaystävä.. ne pelit loppui sitten siihen

Vierailija
132/484 |
15.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pitäisi tietää millainen se tilanne on. Mulla on bussipysäkki-ihastus, siinä muiden kuullen en todellakaan osaa alkaa käydä keskustelua mahdollisesta treffaamisesta. Ehkä kirjoittaisin puhelinnumeron paperille ja joku pieni viesti, ojentaisin sen kohteelle ja hymy perään sitten poistuisin paikalta.

Tää on hyvä vinkki. Treffikutsu voi tulla yllättäen ja voi mennä tilanteessa pasmat sekaisin eikä osaa vastata mitään niin yllättäen. Itselle on ainakin käynyt niin. Kun on saanut numeron, niin voi ottaa yhteyttä sitten rauhassa.

Vierailija
133/484 |
15.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mihin ap hävisi?

Vierailija
134/484 |
15.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

[quot LPe=Vierailija]

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kerrataan nyt sitten vielä, kun näinkin lyhyen hierarkiaosuuden seuraaminen on jollekulle niin kovin hankalaa. Asioita, joita ap:n neuvottiin tekemään:

- juttele naiselle ja ole hänelle aina ystävällinen

- puolusta häntä jos joku pilkkaa

- naura hänen kanssaan

- puhu hänelle niinkuin kelle tahansa ihmiselle

Tällaisista asioista se arvokkuuden tunne tulee. Jatkuva kehuminen ja ylistäminen toimii paljon huonommin ja voi itseasiassa muuttua äkkiä vaivaannuttavaksi ja ärsyttäväksi.

Onkohan se sitten niin, että oma maailmankuva on lukkiutunut uskomuksiin ja kaikki menee sen filtterin läpi. Eli jos sanoo, että olet kiva naiselle, millä tietysti tarkoitetaan, että hymyilet ja olet ystävällinen niin tulkinta on, että naista pitää kehua ja imarrella. Tämä on hämmästyttävää miten moni mies on niin pihalla.

Vierailija
135/484 |
15.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap vois kertoa vähän enemmän mistä kyse.

Vierailija
136/484 |
15.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joko olet Mies ja svexxin tapaan munna esiin ja lätsch. Tällöin harrastat sukupuoliyhteyttä myös selvinpäin.

Tai olet kïlttí àïsân kánnàttëlija kuten oheinen esimerkki tapaus https://www.kaverihaku.net/profile/1378-uusia-ystavia

Vierailija
137/484 |
15.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap ei ole vieläkään vastannut kysymykseen, mistä tuntee naisen. Ee ei ole vsikea kysymys vastata, mutta ei silti pysty tai saa aikaiseksi. Joten veikkaan, että tutustuminen kaatuu samaan toimettomuuteen ja haahuiluun. Toivoton tapaus.

Vierailija
138/484 |
15.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos haluat jatkaa epäsuoralla linjalla, niin kehu häntä aina tavatessanne: Onpa kenkäsi somasti lintallaan. Onpa tukkasi tänäänkin ihanasti sekaisin. Peppusi on mukavasti levinnyt viimeviikosta. Eiköhän tuo jossain vaiheessa tajua kiinnostuksesi. Jotkut tosin menevät suoremminkin asiaan.

Vierailija
139/484 |
15.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olisin ikionnellinen jos joku mies olisi minusta kiinnostunut ja vaikka laittaisi fb-kaveripyynnön tai laittaisi sähköpostia. Ei haittaa vaikka olisi työpaikalta.

Itse asiassa olen vähän ihastunut yhteen erikoiseen mieheen töissä.. Olen hymyillyt, tervehtinyt, pyytänyt työkaveriporukan mukaan töiden jälkeen aktiviteettiin ja lisäsin hänet työpaikan Skypessä. Mies ei kuitenkaan ole muuta tehnyt, kuin välillä katsellut toiselta puolelta huonetta. Enempää en ala ahdistelemaan.

Ei voi olla siitä kyse, ettäkö olisin kauhean näköinen, kun kauniiksi on naisetkin kehuneet ja ennen kaikkea mukavaksi ihmiseksi. 40v varatut miehet työpaikan pikkujouluissa ihmettelee miksi olen sinkku.

N26

Tein näin työpaikalla yhdelle 8 vuotta nuoremmalle naiselle. Hän ei vastannut siihen mitään.

Jatkossa kohtaamiset oli kiusallisia.

Niin minäkin aikani kärvistelin, kun seuraan hakeutuva flirttaileva nainen sekoitti pään ja sitten päätin että nyt lähestyn sitten facessa kun muuten ei näköjään onnistu. No ei tullut aivan toivotunlaisia vastauksia viesteihin ja seuraavat päivät töissä ole jotenkin välttelevä meininki. Totesin, että reisille meni ja mielessäni jo luovutin, sitten se nainen aloitti sen touhunsa taas. Jälleen vähän innostuin, mutta taas yrittäessäni pitää yhteyttä työn ulkopuolella sain kylmää vettä niskaan. Totesin, etteipä tuossa oikein muu auttanut kuin olla lähtemättä mukaan siihen ihme touhuun ja pysyttelin viileänä naiselle siitälähtien. Jotkut ei ilmeisesti vaan ole sellaista "viaton flirtti"-materiaalia mikäli se nyt sellaista oli.

Vierailija
140/484 |
15.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Linkkaa sinne tää kesla ja heitä vaik ohimenne et mennääx pânéè vai pànnàáx ménee.

Unohda kilttiys ja flexaa muna kädes JVG.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi kaksi