Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Normalin tai Tokmannin halpiaisripsarit

Vierailija
16.09.2023 |

Mulla on ollut käytössä se Lorealin Sky High ripsari, joka on tosi hyvä, mutta loppuu nopeasti ja on aika kallis. Rahat on vähissä, joten tarvis löytää joku halvempi hyvä ripsari.

Onko kellään kokemuksia niistä Normalin tai Tokmannin myymistä 3-5 euron ripsareista? Löytyykö niistä yhtään hyvää tuotetta? En viitsisi vähiä roposiani laittaa mihinkään kuraan kuitenkaan.

Suositelkaa hyvää halpiaisripsaria.

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
16.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lidl

Vierailija
2/17 |
16.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lidl

En tiennyt, että siellä on ripsivärejä. Löytyykö useampaakin laatua ja mikä niistä on hyvä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
16.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Essencen vedenkestävistä ripsareista olen tykännyt, tokmannilta ja Citymarketista löytyy.

Vierailija
4/17 |
16.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo Essence Lash Princess Waterproof on vakikäytössä mulla, nyt taitaa juuri olla Tokmannilla joku alennuskin näistä?

Vierailija
5/17 |
16.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä halpiaisripsarikin ne ripsiäishapsiaiset värjää.

Vierailija
6/17 |
16.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Catrice on tosi hyvä

Vierailija
7/17 |
16.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen käyttänyt jo vuosia Essencen ripsareita. Hinnat 3-5€ eikä mielestäni häviä kallimmille 10-30€ ripsareille joita olen käyttänyt paljon erilaisia noin 20 vuoden aikana.

Vierailija
8/17 |
16.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Essence Get BIG! Lashes Volume Curl Mascara, jos oot p.a, niin tää on halvin, 2,16€.

Vierailija
9/17 |
16.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

On siellä monia hyviä ja se Lidl:in keltaisessa putkilossa oleva ripsari on aivan Ok myös, eihän sillä saa mitään dramaattisen pitkiä, tai tuuheita ripsiä, mutta perusripsarina toimii eikä itselläni ainakaan varissut tai levinnyt päivän aikana eikä ärsyttänyt herkkiä silmiä.

Ainoa miinus näissä on se, ettei putkiloissa ole hygieniasinettiä ja ainakin täälläpäin joskus teinit kaupassa aukoo niitä meikkejä ja testailee kaupassa.

Vierailija
10/17 |
16.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Essence on pärjännyt testeissä kalliimmille

Tässä yks arvio:https://www.iltalehti.fi/kauneus/a/b59a4f08-ba25-4530-a5f1-f4ed2ac0bbee

Vierailija
11/17 |
16.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Essence Get BIG! Lashes Volume Curl Mascara, jos oot p.a, niin tää on halvin, 2,16€.

Liputan myös tämän puolesta. Toinen suosikkini on I love extreme volume mascara. Laitan yleensä 3 kerrosta, tulee tuuheat ja pitkät ripset, pysyy myös hyvin, ei varise tai värjää alaluomea.

- 7

Vierailija
12/17 |
16.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Essencen vedekestävää olen käyttänyt. Hinta jotain 2.5e. Hyvä perus ripsari ja koska hinta on vähäinen niin tulee vaihdettua riittävän usein. Olen koittanut monia muitakin mutta aina palaan siihen

Vierailija
13/17 |
17.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanan paljon tullut suosituksia, kiitos niistä. Oon tykännyt tuossa Sky highissa siitä, että se ei tartu mun yläluomeen. Päivän mittaan monesta ripsarista jää mustia jälkiä, kun on pitkähköt ripset ja raskas yläluomi. Jos noista essencen ripsareista kerran löytyy sellaisia, mitkä ei varise, niin voisi laittaa testiin.

Ap

Vierailija
14/17 |
17.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos löytyy vielä kokemuksia ripsareiden riittposuudesta, niin otan kiitollisena vastaan. Tuntuu, että toi loreal kuluu kuukaudessa, kun laittaa kaks kerrosta.

Ap

Vierailija
15/17 |
17.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Essencellä on hyviä ripsareita, tosin itselläni ihon rasva irrottaa jonkin verran alaripsien väriä päivän mittaan. Lash Princess ja I Love Extreme olleet ainakin käytössä.

Vierailija
16/17 |
17.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten olisi koko tuotteesta luopuminen kokonaan? Mikään välttämättömyystuotehan tällainen ei todellakaan ole. Olen itse ruma ja lihava neljäkymppinen nainen, enkä ole koskaan meikannut, enkä omista yhtään meikkiä.

Vierailija
17/17 |
17.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en ole löytänyt Essenceltä sopivaa.