Miten ilmaista epäsuorasti, että olen kiinnostunut eräästä naisesta?
Olen siis mies itse. En voi tehdä suoraa aloitetta, ts. puhua, mutta haluaisin naisen näkevän että olen kiinnostunut.
Ei ole oikein kokemusta tästä ja siksi kyselen... Pelkkä hymy ja silmiin katsominen ei riitä, sen olen oppinut palstalta.
Kommentit (484)
Itse naisena voin sanoa, että huomaan kyllä jos joku näyttää kiinnostuksen perinteisesti tuijottamalla, flirttailemalla jne. MUTTA jos olen itse ihastunut niin sen henkilön eleistä en huomaa mitään! Eli ajattelen aina että ”ei se kuitenkaan vois olla muhun ihastunut”, joten kaikki sellaiset merkit jää huomaamatta vaikka niitä olisikin. Kannattaa kysyä/sanoa suoraan. Ja jos nainen kieltäytyy, niin sen jälkeen täytyy jättää rauhaan, niitäkin on nähty jotka ei rauhaan jätä millään ja pokka riittää kaikenlaiseen häiriköintiin vaikka samassa työpaikassakin ollaan.
Mutta monet etenkin ujommat eivät näytä kiinnostusta millään tavalla eikä sitä silloin myöskään voi mistään huomata, eli kannattaa edes jotenkin näyttää. Jos et missään nimessä halua puhua suoraan niin ole hänelle kiltti ja ystävällinen, mutta älä tuppaudu seuraan liikaa jos vaikuttaa siltä ettei häntä kiinnosta. Itse olen mm. työpaikalla ihastunut kiltteihin ja avuliaisiin tyyppeihin, juurikin niihin vähän hiljaisempiin. Mikään jatkuvasti äänessä oleva pelle ei kiinnosta.
No minä en viitsi kertoa, miksei voi kysyä suoraan. Syy on olemassa, mutta se on ihan vähän epämoraalinen...
Ap
Vierailija kirjoitti:
No minä en viitsi kertoa, miksei voi kysyä suoraan. Syy on olemassa, mutta se on ihan vähän epämoraalinen...
Ap
Ei se on alaikäinen tai naimisissa.
Vierailija kirjoitti:
Ap
No voidaankin päättää ketju tähän, koska ei voi neuvoja antaa, jos et pysty valaisemaan tilannetta enempää.
Täällä kuitenkin on annettu hyviä neuvoja, mutta lähes kaikissa todetaan, että katseet sun muut epämääräiset vihjailut eivät toimi, koska harva osaa sellaisista ottaa koppia.
Ja jos tilanne on moraaliton, niin miten edes kuvittelet, että siitä koskaan voisi syntyä mitään sen kummempaa?
Vierailija kirjoitti:
Ap
Okei. Jos olisit se kenen toivoisin sinun olevan (T), niin tämä on sulle: Joo, mä olen susta aivan yhtä sekaisin kuin sä musta. Ei ole kenenkään kanssa käynyt näin. Olisin ollut valmis ottamaan selvää että voiko tämä johtaa johonkin, mutta otit etäisyyttä ja pakitit takavasemmalle, enkä uskalla tehdä enää aloitetta. Toivon, että teet. Näin rohkaistun näyttämään ehkä uudelleen edes vähän jotain sinne päin, mitä tunnen sua kohtaan.
Jotenkin en usko että käyt tällä palstalla - en minäkään käynyt kunnes täältä hain epätoivoisena vinkkejä tilanteeseen...
Laita mulle viesti. Siitä tiedän. ;)
-A-
Joo, tuli mieleen tuosta että jonkun työpaikalla miehet kyselee normaalisti naisilta kuulumisia jne... niin itse naisena miesvaltaisessa työpaikassa olen kyllä toista mieltä. Kyllä moni kyseleekin ja on oikein mukavia tyyppejä, mutta minua on myös ahdisteltu seksuaalisesti työkaverin toimesta ja moni ei oikeastaan kysele mitään, ihmispelko paistaa kilometrien päähän. Ei siinä mitään, ei kaikkien tarvitse tietenkään kysellä tai muutenkaan jutella ”turhuuksia”, mutta sanonpa vaan ettei kaikissa työpaikoissa mene asiat niin hyvin miesten ja naisten välillä!
Hän varattu sinä et? Ehkä huono parisuhde, muuten et oikein väliin pääse ja kannattaa unohtaa koko juttu.
Nyt alkaa kuulostaa siltä että olet eräs S jonka tunnen töiden merkeissä. En ole sinusta kiinnostunut yhtään enkä ole koskaan ollutkaan ja olen sen suoraan sanonut useaan otteeseen. Tilanne on moraaliton koska sinulla on vaimo ja minä olen sinua 24 vuotta nuorempi. Jos olet hän niin lopeta hyvän sään aikana, olen viemässä asiaa esimiehen ja kaikkien muidenkin tietoon hyvin pikaisesti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei epäsuoruuksia, p.nroa käteen ja sillä selvä.
Vaikka nyt luultavasti tuleekin "anna heidän tehdä työnsä rauhassa"-siskot riehumaan, niin olen melko varma että kaupan työntekijätyttöset on joskus olleet hieman kiinnostuneita siitä tuijotuksen määrästä päätellen. Ihmisiä kai hekin ovat, eikä mitään koneita. Mitenköhän toivoisivat kiinnostavan miesasiakkaan lähestyvän, onko se puhelinnumero pullonpalautuskuitissa se ainut hienostunut konsti? FB?
Ahaa okei, ollaan siis sitä mieltä ettei kauppatytöt voi koskaan kiinnostua kenestäkään siellä töissä ja miestyperys taas kuvittelee vaan omiaan.
Mitä täällä keskustelussa tapahtuu :D Tuskinpa nämä S:t ja A:t sun muut täältä keskusteluista itsensä löytää kun todnäkösyys että tämä on teidän elämään liittyvä aloitus on 1% luokkaa. Ottaen huomioon kuinka monta työpaikka- tai koulukaveri ihastusta Suomenmaassa tälläkin hetkellä on...
Vierailija kirjoitti:
Joo, tuli mieleen tuosta että jonkun työpaikalla miehet kyselee normaalisti naisilta kuulumisia jne... niin itse naisena miesvaltaisessa työpaikassa olen kyllä toista mieltä. Kyllä moni kyseleekin ja on oikein mukavia tyyppejä, mutta minua on myös ahdisteltu seksuaalisesti työkaverin toimesta ja moni ei oikeastaan kysele mitään, ihmispelko paistaa kilometrien päähän. Ei siinä mitään, ei kaikkien tarvitse tietenkään kysellä tai muutenkaan jutella ”turhuuksia”, mutta sanonpa vaan ettei kaikissa työpaikoissa mene asiat niin hyvin miesten ja naisten välillä!
Minä ainakin olen ihmispelkoinen mitä vastakkaiseen sukupuoleen tulee, tämä palsta ei juuri siinä auta...
^kyllä se lottovoittokin jonnekin aina napsahtaa!😅
Minkä ikäinen ap on? Kuulostat aika nuorelta/kokemattomalta.
Teetä naisen/naisten kuvista printtipaita tekstillä: tahdon tööttää römpsääs miia, anne, merja, ja sut huomataan. Suora ilmaisu on vakuuttava.
Vierailija kirjoitti:
Teetä naisen/naisten kuvista printtipaita tekstillä: tahdon tööttää römpsääs miia, anne, merja, ja sut huomataan. Suora ilmaisu on vakuuttava.
Ihan mahtavaa!
Kaveripyyntö Facebookissa on sopivan viaton 👍
Vierailija kirjoitti:
😂😅
Se ilmaisutapa on se ja sama kun kukaan moraalin rippeetkään omaava nainen ei moraalittomuuksiin varsinkaan vauvapalstajankkaajamiesvauvan kanssa ryhdy. Unohda suosiolla hölmöilyt, pidä ori tallissa ja tallinovet visusti kiinni.
Ainoa tapa oikeastaan on jutella ja hakeutua seuraan, ottaa huomioon, hymyillä, vitsailla, ym. ei se nainen muuten sitä voi tajuta.
Mitä jos kokeilisit suoraa ilmaisemista. Näin niitä suhteita luodaan. Kaartelijat ja kiertelijät jää ilman.