Syökö jotkut tietyt ihmisjoukot vielä nykyään muka voileipää?
Ööh, siis mitäh??
Voileipiä syötiin 1940-1960 luvulla?
Miten jotkut ihmisjoukot syö niitä vielä nykyaikanakin vaikka ei ole enää pula ajat?
Kommentit (91)
Mitä sää äijä horiset? Voileipä on hyvvää.
Just vedän sämpylää teen kanssa. Välissä juustoa ja kalkkunaleikettä.
Öööh, ap syö vieläkin räkäänsä, vaikka ihmisjoukon lopettivat semmoisen jo ala-asteella. Siis mitäh?
Vieläkö Konalan mies hengittää, vaikka aivot on muusia?
tarjoatko vaikka maksaasi oliveirin pannulla?
yritätkö lesoilla jotain vai mitä tuo on?
Jouko-nimiset ihmiset kyllä syövät voileipiä. Toisten lajisten Joukojen puolesta en sano mitään, sillä en tiedä. 40- ja 50-luvulla voileipiä syöneet Joukot eivät välttämättä ole samoja Joukoja jotka syövät voileipiä vielä nykyään, heitä on saattanut ilmestyä uusia. Pula-aika tuskin liittyy enää nyky-Joukojen voilevän syöntiin, voisiko joku Jouko, mielellään ihmissellainen, varmentaa asian?
En ole vuosiin syönyt voileipää. Voin sijaan laitan majoneesia tai hummusta.
Syön hamburgerini sämpylällä, juustolla, ketsupilla ja majoneesilla. Voileivät metwurstilla, tai makkaralla ja juustolla.
Röyh!
Tänään oon syönyt mm. aamupalalla Vaasan ruispalaleivän, päällä margariinia, kalkkunaleikettä, kurkkua, tomaattia ja salaattia. Saman satsin söin välipalalla kun söin vaan lounaaksi puuroa, niin oli heti kohta nälkä ja monesti syön vielä iltapalalla, mut nyt söin kanakeittoa ja ruispalan (vain toisen puolen) pelkällä margariinilla.
Liköörien, vodkien, whiskien, ja muiden alkoholijuomien jälkeen ihmiskunnan parhaat keksinnöt ovat olleet nopein tapa syödä viljaa, kasviksia, lihaa ja maitotuotteita yhdellä kertaa.
Jätäntäntähän!
Vierailija kirjoitti:
Tänään oon syönyt mm. aamupalalla Vaasan ruispalaleivän, päällä margariinia, kalkkunaleikettä, kurkkua, tomaattia ja salaattia. Saman satsin söin välipalalla kun söin vaan lounaaksi puuroa, niin oli heti kohta nälkä ja monesti syön vielä iltapalalla, mut nyt söin kanakeittoa ja ruispalan (vain toisen puolen) pelkällä margariinilla.
Margariinileipä ei ole voileipä, kai sen ymmärrät?
Vierailija kirjoitti:
Just vedän sämpylää teen kanssa. Välissä juustoa ja kalkkunaleikettä.
Mutta onko välissä myös voita?
Minä syön hamppareita.
Siksi niitä ei enää rannoilla näekään.
Minkä asian syömistä ööh-hullu ei vielä ole ihmetellyt?
Etkö ite syö ääliö?