Miten ilmaista epäsuorasti, että olen kiinnostunut eräästä naisesta?
Olen siis mies itse. En voi tehdä suoraa aloitetta, ts. puhua, mutta haluaisin naisen näkevän että olen kiinnostunut.
Ei ole oikein kokemusta tästä ja siksi kyselen... Pelkkä hymy ja silmiin katsominen ei riitä, sen olen oppinut palstalta.
Kommentit (484)
Kuinka usein tapaatte, AP? Et ole vastannut siihen.
Mulla on sellainen tilanne työpaikalla, että eräs mies josta olen hyvin kiinnostunut (oman esimiehen esimies) tekee juuri näitä kaikkia vinkattuja juttuja. Ja tunne tästä molemminpuolisesta kiinnostuksesta on hyvin hyvin vahva. Suoraan silmiin tuijottelua sun muuta.
Silti kumpikaan ei pysty puhumaan mistään muusta kuin työasioista. Se on oikeastaan jo todella koomista.
Meidän tapauksessa se ”kasvojen menettäminen” ei käy päinsä. Pitäisi löytää joku luonnollinen keino edetä, mutta vaikea on keksiä.
Tsemppiä ap:lle. Ei ole sen aloitteen tekeminen aina niin helppoa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minkälaisissa tilanteissa te tapaatte?
On ärsyttävää vastata kysymykseen kysymyksellä.
Se on kyllä hyvä kysymys, koska aloittaja kirjoittaa "En voi tehdä suoraa aloitetta", miksi, oletko vit.. mykkä ja kädetön.
Näytä sille naiselle kansainvälisiä käsimerkkejä
👌👈
Eiköhän tuosta tajua
Vierailija kirjoitti:
Näytä sille naiselle kansainvälisiä käsimerkkejä
👌👈
Eiköhän tuosta tajua
Ei tuo ole epäsuorasti ilmaistu.
Potkaisee sitä! Ala-asteellakin aina sanottiin, että "rakkaudesta se hevonenkin potkii", kun jotain tyttöä tönäisi. Sehän on epäsuoraa jos mitä. Sitähän sä kysyit.
Riippuu siitä mikä tässä naisessa kiinnostaa. Jos se on esimerkiksi peba, menet kertomaan että 'anteeksi, en saa silmiäni irti sinun perseestäsi, ja haluaisit tulla sen ystäväksi.' Jos taas silmät, niin kerrot miten ihanat silmät on jne...
" En aivan täysillä inhoa sinua."
"Ah ja voih näin sydämeni soi, Ajatteletko minua, kun katson si...si....si...sipulia."
Vielä kolmas epäsuora kiinnostuksen osoitus:
"Olen iloinen, että olet niin tunnollisesti tehnyt kotitehtäväsi.
Kuitenkin huomasin niissä pieniä puutteita, voisinkin illalla tulla preppaamaan sinua, saisinko osoitteesi?"
"Haluutko kyydin kotia vai kyytiä?"
AP sellainen tyyppi, että tekisi mieli selvittää henkilöllisyys (ip-osoite) ja kertoa vaimolle tästä keskustelusta.
rarehanu kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minkälaisissa tilanteissa te tapaatte?
On ärsyttävää vastata kysymykseen kysymyksellä.
Se on kyllä hyvä kysymys, koska aloittaja kirjoittaa "En voi tehdä suoraa aloitetta", miksi, oletko vit.. mykkä ja kädetön.
No, niin kun tässä on selvinnyt niin kyseessä on keski-ikänen k**ipää joka on naimisissa ja ihastunut johonkin tyttölapseen, joka on hänen opiskelija.
Vierailija kirjoitti:
Olen yleensäkin sellainen, että katson ihmisiä pitkään silmiin. Miten saisin tämän naisen tajuamaan, että katson häntä eri tarkoituksessa kuin muita paikallaolijoita? Ap
Osoita samaan aikkaan molemmilla etusormillasi haaruksiisi. kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen yleensäkin sellainen, että katson ihmisiä pitkään silmiin. Miten saisin tämän naisen tajuamaan, että katson häntä eri tarkoituksessa kuin muita paikallaolijoita? Ap
Osoita samaan aikaan molemmilla etusormillasi haaruksiisi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ootko työkaveri tai asiakas? Minkälaisessa tilanteessa normaalisti tapaatte?
Sanotaan vaikka näin, että hän on tavallaan minun "asiakkaani" työpaikalla. Ei kuitenkaan varsinainen asiakas, koska sellaisia ei meillä töissä ole, taikka niitä ei kutsuta sillä nimellä.
🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮 eiiih
Näytä hänelle perinteinen sormiele. Toimii minulla aina.
Se on metoo heti, jos menet jotain sanomaan naiselle tai edes katsot päin. Pysy kaukana. Nainen kyllä tekee itse aloitteen, jos on kiinnostunut.
Paras tilanne kiinnittää naisen huomio on kahdenkeskisissä tilanteissa. Jos tämmöiset tilanteet on harvinaisia, tilanne tuskin etenee, jos et ota yhteyttä tekstiviestillä tmv. Tuollaisissa tilanteissa, jossa on paljon muita ympärillä, ei pitkät katseet tai muu epäsuora viestintä toimi. Menee naiselta ohi tai tulkitsee sen ystävällisyydeksi.