Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten ilmaista epäsuorasti, että olen kiinnostunut eräästä naisesta?

Vierailija
13.02.2020 |

Olen siis mies itse. En voi tehdä suoraa aloitetta, ts. puhua, mutta haluaisin naisen näkevän että olen kiinnostunut.
Ei ole oikein kokemusta tästä ja siksi kyselen... Pelkkä hymy ja silmiin katsominen ei riitä, sen olen oppinut palstalta.

Kommentit (484)

Vierailija
381/484 |
09.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minua on moni lähestynyt epäsuorasti ja suorasti, mutta sanonpa vaan, että ellei nainen osoita mitään kiinnostusta, niin ei hän sinua ole edes huomannut.

Olen melko ujo miesten suhteen ja huono osoittamaan kiinnostusta. Saatan vilkuilla, mutta en viitsi isossa porukassa hakeutua miehen viereen, ettei muiden huomio herää. Joidenkin kohdalla voi olla siis vaikea tunnistaa, onko kiinnostusta vai ei :) Minäkin rohkaisisin juttelemaan suoraan, joko niin ettei ole muita paikalla tai jos se ei ole ikinä mahdollista, niin viestitse.

Vierailija
382/484 |
09.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuse kotonasi pulloihin ja pyydä päästä naisen luokse hajua pakoon?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
383/484 |
09.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asetut diagonaalisesti naisen eteen (noin 45 asteen kulma on suositeltava) ja sanot: Hei, mie oon kiinnostunu siusta.

Vierailija
384/484 |
09.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellaisen asian olen huomannut, että hän pitää vitsejäni hauskoina. On hänellä ainakin huumorintajua.

Ap

Vierailija
385/484 |
09.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, sehän on jo alku. Oletko AP edennyt asiassa muuten millään lailla, ottanut enemmän kontaktia ja käyttänyt täältä saamasi vinkkejä?

Vierailija
386/484 |
09.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, olis kiva kuulla, ootko käyttänyt täältä saatuja vinkkejä.

Vierailija
387/484 |
09.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sano kaikki konkreettiset asiat ap, mitä olet nyt tehnyt. Katsonut häntä, kertonut vitsejä. Nuo voi tulkita pelkäksi ystävällisyydeksi. Mitä muuta? Mitä aiot tällä viikolla asian eteen tehdä?

Vierailija
388/484 |
09.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos mitään et kerran aio asialle tehdä, muuta kuin antaa naisen tiettäväksi että olet kiinnostunut, niin se hymy ja silmäpeli riittää hyvin. Pallo on hänellä ja mitä todennäköisimmin sille tielle myös jää.

Todellakin, miehen pitää vähintään 95% tapauksista tehdä suora aloite tai homma tyssää siihen. Naiset korkeintaan asettavat itsensä paremmin tarjolle helpottaakseen miehen aloitetta, mutta jos mies ei toimi niin mitään ei tapahdu. Turha odottaa naisen pyytävän treffeille yms.

En ole yhtään tuijottaja-hymyilijä miestä lähestynyt baarissa tai muualla, koska en ole ollut kiinnostunut. Yhtä miestä olen lähestynyt, ja ollaan yhdessä.

Ehkä jotkut naiset odottaa että mies tekee alotteen, mutta jos nainen oikeasti on kiinnostunut se tekee sen kyllä ihan itse.

Ja jos mies on se joka on kiinnostunut, niin totta kai sen on turha odottaa naisen pyytävän treffeille. Mistä se nainen sen tietäs että nyt pitää kysyä? Ja vaikka tietäs, ei se välttämättä ole kiinnostunut. Se kysyy kumpi on kiinnostunut, aivan sama mikä sukupuoli.

Vierailija
389/484 |
09.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos mitään et kerran aio asialle tehdä, muuta kuin antaa naisen tiettäväksi että olet kiinnostunut, niin se hymy ja silmäpeli riittää hyvin. Pallo on hänellä ja mitä todennäköisimmin sille tielle myös jää.

Todellakin, miehen pitää vähintään 95% tapauksista tehdä suora aloite tai homma tyssää siihen. Naiset korkeintaan asettavat itsensä paremmin tarjolle helpottaakseen miehen aloitetta, mutta jos mies ei toimi niin mitään ei tapahdu. Turha odottaa naisen pyytävän treffeille yms.

En ole yhtään tuijottaja-hymyilijä miestä lähestynyt baarissa tai muualla, koska en ole ollut kiinnostunut. Yhtä miestä olen lähestynyt, ja ollaan yhdessä.

Ehkä jotkut naiset odottaa että mies tekee alotteen, mutta jos nainen oikeasti on kiinnostunut se tekee sen kyllä ihan itse.

Ja jos mies on se joka on kiinnostunut, niin totta kai sen on turha odottaa naisen pyytävän treffeille. Mistä se nainen sen tietäs että nyt pitää kysyä? Ja vaikka tietäs, ei se välttämättä ole kiinnostunut. Se kysyy kumpi on kiinnostunut, aivan sama mikä sukupuoli.

Jos kyseessä on yhtään vaikeampi tapaamispaikka (työpaikka tai koulu), aika harva uskaltaa tehdä aloitetta. Oma kokemukseni on että ainakin yli puolet naisista odottaa aloitetta miehen puolelta. Ja jos sitä ei tule, jättää asian sikseen vaikka olisi kuinka kiinnostunut. Ja olen nainen itse.

Vierailija
390/484 |
09.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sellaisen asian olen huomannut, että hän pitää vitsejäni hauskoina. On hänellä ainakin huumorintajua.

Ap

No ei hän sinua ainakaan inhoa.

Vierailija
391/484 |
09.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyl se silmiin katsominen pitkään on todellisen tuntuista ja hymy myös.

Vierailija
392/484 |
09.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Useimmiten naisilla on tapana pitää myös ei-niin-hauskoja lausahduksia hauskoina, jos ovat vain henkilöstä tarpeeksi kiinnostuneita. Jos saman lauseen sanoo joku, joka ei kiinnosta, ei juttu välttämättä huvita lainkaan.

Vierailija
393/484 |
10.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sano kuuluvasti oppitunnin lopulla, jotta " Neiti Lahtinen, jäisittekö tunnin jälkeen, minulla on asiaa."

Sitten kun muut ovat poistuneet, voit sanoa " Haluaisiko neiti Lahtinen korottaa arvosanojaan, mahdollisuus on nyt heti tuolla takahuoneessa ja jatkossa aina näin tiistaisin oppitunnin jälkeen. "

Sitten vain housut pois ja hommiin. 

Vierailija
394/484 |
10.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Useimmiten naisilla on tapana pitää myös ei-niin-hauskoja lausahduksia hauskoina, jos ovat vain henkilöstä tarpeeksi kiinnostuneita. Jos saman lauseen sanoo joku, joka ei kiinnosta, ei juttu välttämättä huvita lainkaan.

Tai sitten saattaa naurahtaa kiusaantuneesti.

Vierailija
395/484 |
10.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rohkeutta vaan, mene hänen eteensä ja lue tästä:

"Olen sinusta epäsuorasti kiinnostut. 

Olen naimisissa, siis ukkomies, mutta älä välitä siitä, en minänkään välitä.

Olen opettajasi ja sinä minua kymmeniä vuosia nuorempi, mutta älä välitä siitä, en minäkään välitä. 

En tiedä mitä oikein haluan, mutta ah ja voih, kuinka oletkaan suloinen.

En saa sinua mielestäni millään, kirjoittelen jopa vauvapalstalle sinusta päivittäin.

Nyt haluaisin vain tietää, että oletko sinä kiinnostunut minusta? Ja missä mielessä?

Haluaisin nähdä sinut alasti. Voisimmeko olla sillain? Kiihotutko vanhoista miehistä?

Otanko avioeron? Tuleeko meistä pari?

Harrastammeko irtoseksiä? Salasuhde olisi jännää!

Maksanko sinulle jotain? Entä jos takaan sinulle paikan jatko-opintoihin?

Ethän raportoi minusta koulunjohtajalle? Etkä kerro vaimolleni tai kavereillesi? Ethän laita kuviani someen? Ethän syytä minua ahdistelusta? Eihän tämä ole poliisiasia?  Enhän menetä virkaani?"

Sitten vain katsot mitä tyttö tekee, mahdollisuudet varmaan fifty siksty.

Vierailija
396/484 |
10.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä täsmäohje, niin ei tarvi enempää kysellä: kirjoitti:

Rohkeutta vaan, mene hänen eteensä ja lue tästä:

"Olen sinusta epäsuorasti kiinnostut. 

Olen naimisissa, siis ukkomies, mutta älä välitä siitä, en minänkään välitä.

Olen opettajasi ja sinä minua kymmeniä vuosia nuorempi, mutta älä välitä siitä, en minäkään välitä. 

En tiedä mitä oikein haluan, mutta ah ja voih, kuinka oletkaan suloinen.

En saa sinua mielestäni millään, kirjoittelen jopa vauvapalstalle sinusta päivittäin.

Nyt haluaisin vain tietää, että oletko sinä kiinnostunut minusta? Ja missä mielessä?

Haluaisin nähdä sinut alasti. Voisimmeko olla sillain? Kiihotutko vanhoista miehistä?

Otanko avioeron? Tuleeko meistä pari?

Harrastammeko irtoseksiä? Salasuhde olisi jännää!

Maksanko sinulle jotain? Entä jos takaan sinulle paikan jatko-opintoihin?

Ethän raportoi minusta koulunjohtajalle? Etkä kerro vaimolleni tai kavereillesi? Ethän laita kuviani someen? Ethän syytä minua ahdistelusta? Eihän tämä ole poliisiasia?  Enhän menetä virkaani?"

Sitten vain katsot mitä tyttö tekee, mahdollisuudet varmaan fifty siksty.

Mahtaa ärsyttää.

Vierailija
397/484 |
10.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon vähän vastaavassa tilanteessa se toinen osapuoli, nainen siis, ja toimivinta varmaan olisi arvioida ihan järjellä säikähtääkö nainen oikeasti sitä, että ilmaiset kiinnostuksesi suoraan. Suoraankin jos kysyy, niin sen voi tehdä hienotunteisesti ja varovasti. Jos nainen pitää sinusta, nauraa jutuillesi jne. niin todennäköisesti hän ei edes ylläty asiasta. Ainakin itse huomasin toisen kiinnostuksen todella nopeasti jo ihan ylimääräisestä katselusta ja hymyilystä. Ei sellaista nyt niin vaikea ole tulkita. 

Vierailija
398/484 |
10.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oon vähän vastaavassa tilanteessa se toinen osapuoli, nainen siis, ja toimivinta varmaan olisi arvioida ihan järjellä säikähtääkö nainen oikeasti sitä, että ilmaiset kiinnostuksesi suoraan. Suoraankin jos kysyy, niin sen voi tehdä hienotunteisesti ja varovasti. Jos nainen pitää sinusta, nauraa jutuillesi jne. niin todennäköisesti hän ei edes ylläty asiasta. Ainakin itse huomasin toisen kiinnostuksen todella nopeasti jo ihan ylimääräisestä katselusta ja hymyilystä. Ei sellaista nyt niin vaikea ole tulkita. 

Lisään vielä, että et vaikuta varmaankaan mitenkään kovin uhkaavalta ihmiseltä sen naisen näkökulmasta ainakin hempeältä vaikuttavan kirjoitustyylisi perusteella. Tai ainakin suhtautumisesi häneen vaikuttaa melko pahasti höpsähtäneeltä.

Vierailija
399/484 |
10.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap:n viestistä ei selvinnyt, oletteko kahden vai onko aina muita paikalla kun tapaatte? Onko vastapuoli osoittanut kiinnostusta?

Jos on mahdollisuus päästä kahden kesken ja jos kerran hän nauraa vitseillesi, niin sano vaikka tälle naiselle muka vitsinä, että "hei meillä on samanlainen huumorintaju, voisi olla muutakin yhteistä" ja isket silmää, kosketat tai katsot pitkään silmiin ja hymyilet.

Sitten sen perusteella mitä tuo nainen vastaa tuohon, jatkat siitä eteenpäin.

Vierailija
400/484 |
10.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap:n viestistä ei selvinnyt, oletteko kahden vai onko aina muita paikalla kun tapaatte? Onko vastapuoli osoittanut kiinnostusta?

Jos on mahdollisuus päästä kahden kesken ja jos kerran hän nauraa vitseillesi, niin sano vaikka tälle naiselle muka vitsinä, että "hei meillä on samanlainen huumorintaju, voisi olla muutakin yhteistä" ja isket silmää, kosketat tai katsot pitkään silmiin ja hymyilet.

Sitten sen perusteella mitä tuo nainen vastaa tuohon, jatkat siitä eteenpäin.

Hän taisi mainita että he ovat joskus kahden kesken, mutta yleensä on muita.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kahdeksan kolme