Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten ilmaista epäsuorasti, että olen kiinnostunut eräästä naisesta?

Vierailija
13.02.2020 |

Olen siis mies itse. En voi tehdä suoraa aloitetta, ts. puhua, mutta haluaisin naisen näkevän että olen kiinnostunut.
Ei ole oikein kokemusta tästä ja siksi kyselen... Pelkkä hymy ja silmiin katsominen ei riitä, sen olen oppinut palstalta.

Kommentit (484)

Vierailija
421/484 |
17.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Asiakas". Miksi et voi vaan suoraan kysyä vaikka kahville pizzalle tj? Teet yksinkertaisesta asiasta liian monimutkaisen nyt.

422/484 |
17.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menet ja muiskautat sitä, niin jos ei tajua oikealla tavalla niin oot syyttessä. Mutta ainakin yritit

hysteerisin terveisin epäileväinen kansalainen!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
423/484 |
17.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juttelet, että olisi kiva saada ilmainen h 0 r 0, mutta hän saisi ottaa vastuun koko hommelista eli sinä et ikimaailmassa riskeeraisi manitsun saantia tekemällä aloitetta.  Sitten isket silmää. (VAROITUS: oxu voi lentää...)

Vierailija
424/484 |
17.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ootko työkaveri tai asiakas? Minkälaisessa tilanteessa normaalisti tapaatte?

Sanotaan vaikka näin, että hän on tavallaan minun "asiakkaani" työpaikalla. Ei kuitenkaan varsinainen asiakas, koska sellaisia ei meillä töissä ole, taikka niitä ei kutsuta sillä nimellä.

🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮 eiiih

Ap on oikein nuljujen nulju, eikä mikään mies.

Vierailija
425/484 |
17.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

So on poliisi ja on rakastunut vankiin.

Vierailija
426/484 |
17.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllä se huomaa kun tarpeeksi tuijotat, mutta ei välttämättä ole itse kiinnostunut ellet sitten ole jotenkin mielenkiintoinen tyyppi.

Vierailija
427/484 |
17.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä salaa toivon flirttiä lisää yhden miehen suhteen, se piristää. Mutta sitten rupean ikävöimään häntä, mikä ei ollut tarkoitus eikä välttämättä hyvä juttu 😙

Epäsuora kiinnostuksen osoitus on taitolaji, tulee joiltakin luonnostaan.

Vierailija
428/484 |
17.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varattu se on usko jo

Vierailija
429/484 |
17.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi koulut suljetaan huomenna. Joutuu miekkonen sietämään omaa vaimoaan.

Vierailija
430/484 |
18.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja niin korona tuli ja erotti ap:n ja hänen unelmanaisensa :D Tässä se nähdään haaveilijat ja silmäilijät, ette te saa mitään aikaa kun kulutatte siihen kaiken aikanne. Koronakaranteenissa voitte jatkaa haaveilua, mutta eiköhän teidän haaveilemat muijat ole jo löytäneet itselleen koronaseuraa kotikoloonsa.

Vierailija
431/484 |
18.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähettikö ap kirjeen nimettömänä?

Vierailija
432/484 |
18.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä kirjeen? Tainnut tehdä yhtään mitään.

Vierailija
433/484 |
18.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Emme varmaan saa ikinä tietää miten tässä kävi...ei kyllä mitenkään veikkaisin mutta apita

olisi ollut kiva kuulla onko edennyt

Vierailija
434/484 |
18.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai että hauskin ketju pitkään aikaan!

Ja tollaset nysvät juurikin on yleensä epäluotettavia, eivät mitään rehtejä kavereita!

Vierailija
435/484 |
19.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätkähän on Juhana Vilenin manttelinperijä! T-T-T-smoi!

Vierailija
436/484 |
19.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katso syvälle silmiin, ole kiinnostunut (oikeasti) naisen jutuista, kosketa olkavartta jossain luonnollisessa tilanteessa. Tämän jälkeen voitkin kysyä kahville tms. Pelkkä silmäily nimittäin tuskin riittää.

Vierailija
437/484 |
19.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja niin korona tuli ja erotti ap:n ja hänen unelmanaisensa :D Tässä se nähdään haaveilijat ja silmäilijät, ette te saa mitään aikaa kun kulutatte siihen kaiken aikanne. Koronakaranteenissa voitte jatkaa haaveilua, mutta eiköhän teidän haaveilemat muijat ole jo löytäneet itselleen koronaseuraa kotikoloonsa.

Miten korona ei ole eristänyt niitä naisia seuranhausta ihan samalla lailla kuin miehiäkin? Ei mun ”koronakolossa” ainakaan ole käynyt yhtään ketään koko aikana.

Vierailija
438/484 |
19.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei tuollaisiin suhdetietojen kyselyyn ole tilaisuutta kuin korkeintaan pikkujouluissa tai vastaavissa pippaloissa. Enkä muita aio käyttää tiedustelijoina.

En tiedä missä työpaikassa työskentelet, mutta kyllä meidän hoitoalan kahvipöytäkeskusteluissa muiden suhteet tulee hyvin selviksi. Kyllä itse ainakin näen sen verran vaivaa että ainakin heti aluksi selvitän onko mies sinkku, jos olen oikeasti jostakusta kiinnostunut.

Sama, itse työskentelen ihan toimistohommissa keskisuuressa it-firmassa, ja kyllä siellä on kaikkien parisuhdetilanteet tiedossa ihan yleisesti. Ihan jo siis sillä, että porukka puhuu, mitä teki puolison / perheen / minkälie kanssa, tai treffeistään tms. 

Sinkkuutta voi tosiaan tunnustella esim kysymällä viikonloppusuunnitelmista, useimmiten parisuhteelliset ihmiset puhuvat "meistä", eikä "minä menen mökille". Tai jos on tosi jenkki, niin heittää jotain että "mitäs sun tyttöystävä tykkäsi tuosta" tms.

Vierailija
439/484 |
19.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei tuollaisiin suhdetietojen kyselyyn ole tilaisuutta kuin korkeintaan pikkujouluissa tai vastaavissa pippaloissa. Enkä muita aio käyttää tiedustelijoina.

En tiedä missä työpaikassa työskentelet, mutta kyllä meidän hoitoalan kahvipöytäkeskusteluissa muiden suhteet tulee hyvin selviksi. Kyllä itse ainakin näen sen verran vaivaa että ainakin heti aluksi selvitän onko mies sinkku, jos olen oikeasti jostakusta kiinnostunut.

Sama, itse työskentelen ihan toimistohommissa keskisuuressa it-firmassa, ja kyllä siellä on kaikkien parisuhdetilanteet tiedossa ihan yleisesti. Ihan jo siis sillä, että porukka puhuu, mitä teki puolison / perheen / minkälie kanssa, tai treffeistään tms. 

Sinkkuutta voi tosiaan tunnustella esim kysymällä viikonloppusuunnitelmista, useimmiten parisuhteelliset ihmiset puhuvat "meistä", eikä "minä menen mökille". Tai jos on tosi jenkki, niin heittää jotain että "mitäs sun tyttöystävä tykkäsi tuosta" tms.

Useimmat, mutta eivät muuten kaikki. Itse yllätyin, kun selvisi että yksi kollega olikin naimisissa ja lapsetkin jo alakoulussa. Oltiin juteltu niitä näitä päivittäin jo yli puolen vuoden ajan ja aina hän oli tehnyt kaiken yksikössä: hänellä oli käynyt vieraita, hän oli käynyt lomalla, hänen kotinsa, hänen autonsa, hänen koiransa. Sormustakaan ei pitänyt sormessa.

Ei sillä, että itse olisin ollut kiinnostunut kyseisestä miehestä, mutta säälitti vaimo. Ainakin itse haluaisin olla muutakin kuin joku taustalle häivytetty statisti puolisoni elämässä ja puheissa.

Mutta joo, kaikki ei mainitse.

Vierailija
440/484 |
19.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täältä puuttuu vielä se paras tapa ilmaista epäsuorasti kiinnostusta.

Kaikessa yksinkertaisuudessaan se käy niin, että asetut ko. daamin kulkureitille, riisuudut alasti ja työnnät gerberan perseeseesi. Käyt vatsallesi makaamaan poikittain kulkusuuntaan nähden ja odotat.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi seitsemän neljä