Miten ilmaista epäsuorasti, että olen kiinnostunut eräästä naisesta?
Olen siis mies itse. En voi tehdä suoraa aloitetta, ts. puhua, mutta haluaisin naisen näkevän että olen kiinnostunut.
Ei ole oikein kokemusta tästä ja siksi kyselen... Pelkkä hymy ja silmiin katsominen ei riitä, sen olen oppinut palstalta.
Kommentit (484)
Vierailija kirjoitti:
Kai ap nyt tajuaa, että jos hän ilmaisee kiinnostuksensa tähän nuoreen oppilaaseen/opiskelijaan, tyttö kertoo kaiken opiskelutovereilleen ja naureskelun jälkeen asiasta syntyy suurempikin haloo, jossa on sitten mukana työterveyshuolto, opinahjon oppilashuolto tai opiskelijoiden terveydenhuolto, ap:n esimies, hr jne. Jos nimittäin kiinnostuksen kohde kokeekin opiskelun vaikeaksi ellei mahdottomaksi ap:n kanssa.
Vain ja ainoastaan jossain koulunne ulkopuolella voit asiaa kysyä ja silloinkin kannattaa miettiä, onko järkevää. Ainakaan vaimo ei tykkää, jos sillä nyt on merkitystä ap:lle.
Kyllä tajuan, ja juuri sen tähden haluan ilmaista asian epäsuorasti. En halua että enkelini pelästyy ja lehahtaa pois.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kai ap nyt tajuaa, että jos hän ilmaisee kiinnostuksensa tähän nuoreen oppilaaseen/opiskelijaan, tyttö kertoo kaiken opiskelutovereilleen ja naureskelun jälkeen asiasta syntyy suurempikin haloo, jossa on sitten mukana työterveyshuolto, opinahjon oppilashuolto tai opiskelijoiden terveydenhuolto, ap:n esimies, hr jne. Jos nimittäin kiinnostuksen kohde kokeekin opiskelun vaikeaksi ellei mahdottomaksi ap:n kanssa.
Vain ja ainoastaan jossain koulunne ulkopuolella voit asiaa kysyä ja silloinkin kannattaa miettiä, onko järkevää. Ainakaan vaimo ei tykkää, jos sillä nyt on merkitystä ap:lle.
Kyllä tajuan, ja juuri sen tähden haluan ilmaista asian epäsuorasti. En halua että enkelini pelästyy ja lehahtaa pois.
Ap
Gaad, että oikein enkeli. Hoh hoijaa, ap.
Tästä ei nyt varmaan ole ap:lle paljon apua, mut pari kertaa on käynyt niin, että on katseet kohdannut miehen kanssa ja mies on vaan kävellyt mun luo ja suudellut. Ei siis mitään randon-tyyppejä kadulta, mut uusia tuttavuuksia, joiden kiinnostuksesta ei ole jäänyt epäselvyyttä. :D
syksy kirjoitti:
Tästä ei nyt varmaan ole ap:lle paljon apua, mut pari kertaa on käynyt niin, että on katseet kohdannut miehen kanssa ja mies on vaan kävellyt mun luo ja suudellut. Ei siis mitään randon-tyyppejä kadulta, mut uusia tuttavuuksia, joiden kiinnostuksesta ei ole jäänyt epäselvyyttä. :D
Toi on seksuaalinen hyväksikäyttö rikosnimikkeenä. Tai olisko jopa raiskaus uuden suostumussekoilun myötä?
Vierailija kirjoitti:
syksy kirjoitti:
Toi on seksuaalinen hyväksikäyttö rikosnimikkeenä. Tai olisko jopa raiskaus uuden suostumussekoilun myötä?
No mä en ota sitä niin vakavana asiana. Oon kokenut seksuaalista hyväksikäyttöä ja raiskausyrityksiä, joten yksi suudelma on ihan ok, jos muuten osaa käyttäytyä. :)
syksy kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
syksy kirjoitti:
No mä en ota sitä niin vakavana asiana. Oon kokenut seksuaalista hyväksikäyttöä ja raiskausyrityksiä, joten yksi suudelma on ihan ok, jos muuten osaa käyttäytyä. :)
Kannattaisi ottaa.
Miksi ihmeessä jotkut naiset ovat niin herkkiä? Kyllähän nyt jokaisella tulisi olla mahdollisuus asiallisesti kysyä että kiinnostaako suhde. Jos vastaus on ei niin sitten pitää tietysti ymmärtää lähteä pois.
Jos ruputus on mielessä, niin Fazerilta fanipaitaa ostamaan!
Vierailija kirjoitti:
Haluan mariannen rönttöstä... paita päällä tai ilman...
Flirttaa selvemmin, katso "sillä lailla", puhu leikillisesti.
Ei ainakaan mitään kosimista tai muutakaan naimisiinmenosta puhumista heti alkuun, liian hyökkäävää, itse lähtisin karkuun.
Avoin flirtti sytyttää parhaiten, ei suorat ehdotukset.
Vierailija kirjoitti:
Miksi ihmeessä jotkut naiset ovat niin herkkiä? Kyllähän nyt jokaisella tulisi olla mahdollisuus asiallisesti kysyä että kiinnostaako suhde. Jos vastaus on ei niin sitten pitää tietysti ymmärtää lähteä pois.
Riippuu ihan ympäristöstä. Jos esim. opettaja tai esimies (tms. auktoriteettiasemassa oleva henkilö) pyytäisi minua treffeille, pelkäisin että kieltäytymisellä olisi vaikutusta arvosanoihin tai uramahdollisuuksiini. Koulun ja työpaikan pitäisi olla neutraali ympäristö, jossa ei tarvitse pelätä että toisen osapuolen romanttisilla haaveilla on negatiivisia vaikutuksia omaan elämääni. Kaikki eivät osaa suhtautua sanaan ”ei” aina niin fiksusti, vaan asia voi jäädä kaivelemaan hampaankoloon.
syksy kirjoitti:
Suurin osa noista miehistä päätyisi käräjille.
syksy kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
syksy kirjoitti:
Ai mistä se mies tuon tietää?
Katsot naista silmiin AP ja nostelet kulmakarvojasi ylös alas ja sitten vain tokaiset että saanko lipaista rönttöstä :)
Hankkiudu samaan hissiin ja purista tissistä.
Tiiän et kynnys on korkea mut sano oikeasti suoraan. On raivostuttavaa ku ihmiset kiertelee ja kaartelee. Suora kysymys ja suora vastaus nii säästetään kaikkien aikaa.
Vaihtoehtosesti jos olet jo vihjaillut ja flirttailut eikä toinen ole niihin vastannut niin hyvin mahdollista ettei ole kiinnostunut ja vain odottaa että luovutat. Tähänkin ratkaisu on suoraan kysyminen.
Minua on moni lähestynyt epäsuorasti ja suorasti, mutta sanonpa vaan, että ellei nainen osoita mitään kiinnostusta, niin ei hän sinua ole edes huomannut.
Ja edelliseen lusäisin vielä suoraan, että hän ei ole kiinnostunut sinusta, jos ei edes huomaa.
Miksi mode pitää tätä pettämisketjua edelleen poiminnoissa? Onko tehnyt itse aloituksen?