Miten ilmaista epäsuorasti, että olen kiinnostunut eräästä naisesta?
Olen siis mies itse. En voi tehdä suoraa aloitetta, ts. puhua, mutta haluaisin naisen näkevän että olen kiinnostunut.
Ei ole oikein kokemusta tästä ja siksi kyselen... Pelkkä hymy ja silmiin katsominen ei riitä, sen olen oppinut palstalta.
Kommentit (484)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Katso syvälle silmiin, ole kiinnostunut (oikeasti) naisen jutuista, kosketa olkavartta jossain luonnollisessa tilanteessa. Tämän jälkeen voitkin kysyä kahville tms. Pelkkä silmäily nimittäin tuskin riittää.
Olkavarren koskettamisen jälkeen sitten näkeekin, millä mielellä nainen on. Jollei ole kiinnostunut, niin ottaa varmasti etäisyyttä jatkossa, sillä ei-kiinnostavan henkilön "vahinko"kosketus tuntuu todella vastenmieliseltä.
Hienoa, kohta idiootti on syytteessä käpälöinnistä.
Lähetä peniksenkuvia sähköpostiin ja kännykkään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja niin korona tuli ja erotti ap:n ja hänen unelmanaisensa :D Tässä se nähdään haaveilijat ja silmäilijät, ette te saa mitään aikaa kun kulutatte siihen kaiken aikanne. Koronakaranteenissa voitte jatkaa haaveilua, mutta eiköhän teidän haaveilemat muijat ole jo löytäneet itselleen koronaseuraa kotikoloonsa.
Miten korona ei ole eristänyt niitä naisia seuranhausta ihan samalla lailla kuin miehiäkin? Ei mun ”koronakolossa” ainakaan ole käynyt yhtään ketään koko aikana.
Järkevät naiset ennakoi heti koronatilanteen alkaessa ja otti yhden miehen, jota tämän ajan pyörittää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja niin korona tuli ja erotti ap:n ja hänen unelmanaisensa :D Tässä se nähdään haaveilijat ja silmäilijät, ette te saa mitään aikaa kun kulutatte siihen kaiken aikanne. Koronakaranteenissa voitte jatkaa haaveilua, mutta eiköhän teidän haaveilemat muijat ole jo löytäneet itselleen koronaseuraa kotikoloonsa.
Miten korona ei ole eristänyt niitä naisia seuranhausta ihan samalla lailla kuin miehiäkin? Ei mun ”koronakolossa” ainakaan ole käynyt yhtään ketään koko aikana.
Järkevät naiset ennakoi heti koronatilanteen alkaessa ja otti yhden miehen, jota tämän ajan pyörittää.
Okei. Mistä ne löytää ne? Vaikka olisin miten järkevä tahansa, 99% miehistä ei kelpaa mun ”pyöritettäväksi” ja se 1% ei tosta vaan tulla tupsahda vastaan, oli alkamassa sitten korona tai ydinsota.
missä tilanteissa tapaat naista tai miten olette tutustuneet? miten voit tietää, että nainen on sinusta kiinnostunut jos olette joskus vaihtaneet muutaman sanan? mitä jos nainen seurusteleekin, eikä halua sinulta minkäänlaista yhteydenottoa?
jos olet jonkinlaisessa auktoriteettiasemassa (esim. opettaja, esimies tms.) niin tutustuminen on omalla vastuullasi ja sen pitää tapahtua vapaa-ajalla. eikä pidä ottaa nokkiinsa siitä jos toinen ei olekaan kiinnostunut sinusta. (esim. alkaa härnäämään mitä monesti jotkut ihmiset tekevät) luulisi jo työnkin puolesta ymmärtävän sen, että joskus yhteydenotto ei välttämättä ole järkevää.
jos haluat olla naisen kanssa jossain tekemisissä, olisi ehkä kohteliainta laittaa suoraan viestiä ja kertoa asia. (kirje, soitto, viesti jne.) ihmissuhteissa yksi ikävimmistä jutuista on se, ettei kerro asioita rehellisesti. (loukkaamatta toista) itsekkin siihen joskus syyllistynyt.
Vierailija kirjoitti:
Emme varmaan saa ikinä tietää miten tässä kävi...ei kyllä mitenkään veikkaisin mutta apita
olisi ollut kiva kuulla onko edennyt
Minä ajattelin kaikkien arvaavan, että koronatilanteen takia asia ei ole edennyt.
On kyllä turhauttavaa, kun olemme nyt erossa toisistamme.
Ap
Aiotko tehdä asian eteen mitään enää
SUORA viesti tai soitto. Tämä jokaiselle ihastuneelle, joka erotettuna kaipauksen kohteesta koronan vuoksi. Ja jolla on ihastuksensa yhteystiedot. Ei se toinen ikävöimällä kotioven taakse ilmaannu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Okei. Mistä ne löytää ne? Vaikka olisin miten järkevä tahansa, 99% miehistä ei kelpaa mun ”pyöritettäväksi” ja se 1% ei tosta vaan tulla tupsahda vastaan, oli alkamassa sitten korona tai ydinsota.
Nirsoille nyt ei kelpaa mikään.
Eipä ole minun ainakaan tarvinnut mistään miestä etsiä, kyllä ne tulee tyrkylle illanvietoissa/kadulla/kaupoissa. Toki porukkaan mahtuu pari huonoa tapausta, mutta ne karsii sitten pois laskuista.
Nyt laitat viestin sille! Kaikki ketjua seuraavat odottaa sinun tekevän jotain, koronakaranteenissa tylsistytään eikä meillä ole omassa elämässä tarpeeksi jännitystä. Jos olet opettaja, niin nythän on hyvä hetki kertoa kiinnostuksesta kun tuskin tänä keväänä enää koulunpenkille palataan, ei ole kiusallista jos et saa vastakaikua
Älä tee sitä, parhaimmillaankin se johtaa eroon ja menetät omaisuutesi.
Jotkut ymmärtävät vain ”venäläisen vihjeen”. Venäläinen vihje on Lasse Lehtisen (sdp) mukaan sellainen, että sovhoosissa työskentelevä Vasili on ihastunut Irinaan, ja lähettää tälle kirjelippuviestin: ”Haluan nussia sinua takaapäin traktorivajan takana tikapuita vasten illalla klo 20. Ja Irina vastaa: ”Ymmärsin vihjeesi, tapaamme silloin”.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitäs jos kysyisit ihan suoraan. Älä hukkaa aikaa.
Mitä pitäisi kysyä?
Lohkeeko?
Vierailija kirjoitti:
Täältä puuttuu vielä se paras tapa ilmaista epäsuorasti kiinnostusta.
Kaikessa yksinkertaisuudessaan se käy niin, että asetut ko. daamin kulkureitille, riisuudut alasti ja työnnät gerberan perseeseesi. Käyt vatsallesi makaamaan poikittain kulkusuuntaan nähden ja odotat.
Tätä pitää muuten kokeilla.
Mikä on gerbera?
t- Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaikessa yksinkertaisuudessaan se käy niin, että asetut ko. daamin kulkureitille, riisuudut alasti ja työnnät gerberan perseeseesi. Käyt vatsallesi makaamaan poikittain kulkusuuntaan nähden ja odotat.
Mikä on gerbera?
t- Ap
Sivusta kommentoin että gerbera on kukka. Suosittelen että et kokeile. Saat toki kokeilla jos haluat ilmaisen reissun hotelliin joka on varustettu pehmustetuilla seinillä ja jossa aamiaiseksi tarjotaan kivan värisiä pillereitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä on gerbera?
t- Ap
Ahaa, siis nätti kukka hanuriin. Kummin päin se kukka pannaan sinne?
t- Ap
Juuret edellä, tietenkin.
Miksei asiaa voi ilmaista suorasti? Jos asiaa ei kysyä suoraan niin silloin ei varmaankaan ole soveliasta kysyä sitä myöskään epäsuoraan. Itseäni ainakin ärsyttää kaikenlainen epämääräinen vihjailu ja kiertely asian suhteen. Jos olet kiinnostunut niin kerro se äläkä odota että osaan lukea ajatuksiasi.
Kysy haluaisiko hän vaikkapa joku päivä lähteä kahville. Tai kävelylle. Tai mitä nyt korona-aikaan voikaan tehdä yhdessä.
Vierailija kirjoitti:
SUORA viesti tai soitto. Tämä jokaiselle ihastuneelle, joka erotettuna kaipauksen kohteesta koronan vuoksi. Ja jolla on ihastuksensa yhteystiedot. Ei se toinen ikävöimällä kotioven taakse ilmaannu.
Suora yhteyskään ei aina saa aikaan odotettua lopputulosta.
Itse laitoin sydämeni panokseksi ja kysyin mieheltä suoraan, mitä hän tarkoitti flirttailevalla käytöksellään. Lopputulos ei ollut aivan odotettu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suora yhteyskään ei aina saa aikaan odotettua lopputulosta.
Itse laitoin sydämeni panokseksi ja kysyin mieheltä suoraan, mitä hän tarkoitti flirttailevalla käytöksellään. Lopputulos ei ollut aivan odotettu.
Mutta silloin saa tietää, onko toisella tunteita. Ei tarvitse jumittaa kuukausia ihmisessä. Mahdollisuus on jumittaa TAI saada toinen tai pakit. Onko ne pakit muka niin pahat kuin jumitus, sentään silloin on mahdollisuus saada toinen.
Olkavarren koskettamisen jälkeen sitten näkeekin, millä mielellä nainen on. Jollei ole kiinnostunut, niin ottaa varmasti etäisyyttä jatkossa, sillä ei-kiinnostavan henkilön "vahinko"kosketus tuntuu todella vastenmieliseltä.