Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nöyryyttävimmät työpaikan virkistäytymispäivät

Vierailija
13.02.2020 |

Oma ykkönen on eräs virkistyspäivä, jossa piti osallistua naurujoogaan. Siinä sitten kuljettiin salia ympäri kädet vatsalla hokien "hoh-hoh hoh-hoh hoo".

Kommentit (1344)

Vierailija
1341/1344 |
29.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen myyntialalla ja meillä oli nyt ihan hiljattain Myynnin päivät, joissa kaikkien piti pukeutua sankariksi. En tiedä kuka tuollaisen oli hölmöyksissään keksinyt, mutta aika moni piti ideaa lapsellisena ja tyhmänä. Olihan jotkut laittaneet aikaa ja rahaa sankarin viittoihinsa, mutta aikamoinen myötähäpeä tilanteessa tuli. Ja voitte arvata, että oliko mun "sankariasu" muuta kuin farkut ja paita...no eipä ollut.

Vierailija
1342/1344 |
29.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä vaihtui lähiesimies, ja nyt meillä on jokaviikkoisen kokouksen aluksi joku saakutin ryhmähali. Nykyisin osaan jo istahtaa kokoustilassa lähelle jotain halisiedettävää kollegaa. Toinen vaihtoehto on parisokko. Vttu että vtuttaa.

Tulee tätä ja ketjua lukiessa päällimmäisenä mieleen, että isolle osalle suomalaisista työpaikka on vain joku aikuisten päiväkoti. Käsittämätöntä larppausta ja tohelointia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1343/1344 |
29.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen myyntialalla ja meillä oli nyt ihan hiljattain Myynnin päivät, joissa kaikkien piti pukeutua sankariksi. En tiedä kuka tuollaisen oli hölmöyksissään keksinyt, mutta aika moni piti ideaa lapsellisena ja tyhmänä. Olihan jotkut laittaneet aikaa ja rahaa sankarin viittoihinsa, mutta aikamoinen myötähäpeä tilanteessa tuli. Ja voitte arvata, että oliko mun "sankariasu" muuta kuin farkut ja paita...no eipä ollut.

Onko esimiehenne 6v?

Vierailija
1344/1344 |
29.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me ollaan sankareita kaikki. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän kaksi