Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Sanna Ukkola: naiset haluavat miehekkään miehen, eivät beta-feministimiestä

Vierailija
06.02.2020 |

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/ab2389aa-c6fb-4e89-8ccf-ded378f06602

” Nykyajan miessankarin pitäisi puhua vuolaasti tunteistaan, kyynelehtiä soijalattensa ääressä ja pohtia Rennossa feministiryhmässä, kuinka hän itse voisi synnyttää.

Samaan aikaan, kun teemme parhaamme emaskuloidaksemme miehet, ihmettelemme, miksi syntyvyys laskee.

Tämä tulee ehkä yllätyksenä, mutta suurin osa tuntemistani naisista haluaa sänkyynsä miehen, ei henkisesti kastroitua tossukkaa. Vaikka he eivät sitä edes myöntäisi ääneen, useimmat heteronaiset haluavat itselleen mieluummin maskuliinisen alfauroksen kuin heikkouttaan kitisevän lapatossun.”

Kommentit (169)

Vierailija
101/169 |
06.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sanna Ukkola haluaa, että feministien sijasta hän päättää millainen oikea ja haluttava mies on. Miehiltä ei kysytä taaskaan.

Ei mies voi päättää sitä mistä naiset miehissä pitää. En voi minä voi päättää että muiden pitää pitää minusta koska xyz. Eikö tämä ole ihan maalaisjärkeä 

Vierailija
102/169 |
06.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ukkola provosi rivitolkulla feministisistä ja itkuherkistä miehistä, mutta se kehumansa miehinen mies jäi aika vähälle kuvaukselle. 

Hänen miehensä on Perussuomalainen -lehden päätoimittaja Matias Turkkila. En viitsi sanoa mitä ajattelen naisesta johon vetoaa psmies

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/169 |
06.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sanna Ukkola haluaa, että feministien sijasta hän päättää millainen oikea ja haluttava mies on. Miehiltä ei kysytä taaskaan.

Ei mies voi päättää sitä mistä naiset miehissä pitää. En voi minä voi päättää että muiden pitää pitää minusta koska xyz. Eikö tämä ole ihan maalaisjärkeä 

Lue nyt edes se viessti loppuun.

Vierailija
104/169 |
06.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei miehillä ole siihen sananvaltaa. Naiset, itse kukin omalta kohdaltaan päättävät millaiset miehet vetoavat.

Ukkola kyllä kärjisti, ja olen aika lailla eri mieltä hänen kanssaan. Runopojillakin on kysyntää. Enemmän pidän sellaisesta jolla on aivot ja tunteet, kuin testosteronikimpusta.  

Vierailija
105/169 |
06.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Amazon87 kirjoitti:

Kaikki soijalattea juovat miehet lisääntymiskieltoon.

Ei tarvii. Soija kyllä hoitaa sen puolen.

Vierailija
106/169 |
06.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Amazon87 kirjoitti:

Kauanko vielä hoet soijajuttujasi palstalla? Olisiko sinun aika palata takaisin ylikselle mgtow-osastolle?

Vierailija
107/169 |
06.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ukkola on kyllä niin surkea toimittaja että sääliksi käy. Uskottavuus kollegoiden silmissäkin lienee luokkaa nolla.

Mitä aiheeseen tulee, niin eiköhän se ole ihan luonnollista että heteronaiset kiihottuvat miehekkäistä miehistä ja heteromiehet naisellisista naisista. Ei se nyt silti tarkoita että puolison pitäisi olla kliseinen stereotyyppi jostain karvaisesta alfauroksesta, vaan riittää että on jossain määrin maskuliiniseksi katsottavia piirteitä. 

Vierailija
108/169 |
06.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin eikä meiltä naisiltakaan! Sannahan puhuu meidän nimissä!?

Minä ainkin olen elänyt lapsuuteni perheessä jossa oli charmantti naistennielijä macho isä, joka oli väkivaltainen alkoholisti perhepiirissä. Se riitti.

Joten kyllä mä olen aina halunnut omakseni sen "feministibetamiehen", kiitos.

Vierailija
109/169 |
06.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää on aika jännä kysymys sinällään.

Jos näyttää betafeministiltä ja ehkä lievästi hintiltä, mutta tappelee pahemmin kuin miehekäs mies. Siis siten että baarissa myllyttää ja heittelee neljääkin miehekästä miestä nurin ja ottaa koppeja turvallisesti suojukseen, niin sittenhän betafeministi ja lievästi hintin näköinen onkin se aidosti miehekäs tapaus.

Eli asia tavallaan ratkotaan lopulta saluunatappelussa miehekkäästi hihat käärittynä potut pottuina?

Sinällään ei siis kukaan nainen ole mikään sanomaan miehekkäistä miehistä mitään.

Tää on täysin miesten välinen juttu ja naisilla ei tähän ole mitään sanaa tai arpaa.

Eikö niin?

Vai olenko minä väärässä?

Vai onko tässä nyt se että kuka teatraalisesti näyttää eniten miehekkäältä mieheltä (vaikkei sitä ole). Onko tässä nyt sitten siitä kyse vai ei ole?

Vierailija
110/169 |
06.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tottahan se on, että vaikka olisi tiukkapipoisempikin akateeminen nainen, niin kyllä se hintelä, epämiehekkäästi piipittävä, olmin valkea, tappelun sijaan jotain platonia siteeraava, julkisilla kulkeva tai munattomalla etuvetoriisikipolla ajava, kasviksia syövä, urheilua seuraamaton, viinilitkua lipittävä, yliopisto"mies" unohtuu alle aikayksikön, kun pihaan karauttaa luunmurtaja-Kake aidolla HD:lla, eli sellainen >100kg painava, piikkilangalla ja tribaaleilla tatuoitu, sieltä täältä arpinen, linnassa istunut, kaljaa kittaava, nipottajia kuuntelematon ja hyypiöitä nyrkillä turpaan pamauttava, kokolihaa syövä, kirjaviisaudesta välittämätön, röökiä polttava, hiilijalanjäljestä piittaamaton, ruumiillista työtä tekevä, liibalaaballe naurava, bensalta haiseva, autoja korjaava, jääkiekkoa katsova ja muutenkin kaikin puolin miehekäs ja raamikas Mies, eikä mikkihiiri.

Varsinkin tuo jääkiekkoa katsova nauratti. Palstamammathan katsovat vain keväisin jääkiekon mömmöm-kisoja!

Vierailija
111/169 |
06.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle opetettiin kotona että etiketin mukaan ravintolassa mies pyytää laskun ja maksaa sen kokonaan. Ei se tarkoita alaikäisiä mäkkkärissä. Jos aikuisella miehellä ei ole rahaa sellainen ei sovi kumppaniksi. Köyhällä miehellä ei   ollut silloin arvoa. Miehen piti ennen elättää nainen kun oli tullut lapsia silloin nainen oli niiden kanssa kotona. Yksinkertaista eikö. Jos kaikki naiset ovat aina suurempipalkkaisia silloin nainen voi maksaa. Tähän on toosi pitkä matka. Hoitovapaalla olevat naiset joutuvat säästämään etukäteen saadakseen ruokaa ja lääkkeitä.  Näin olen täällä palstalla kuullut. Suomalainen mies saa raivarin jos hoitovapaalla oleva äiti ei maksa asuntolainaa. Mies voi vaikka jättää. Sellasta on tässä maassa. Hyvälle pitäis vaan tuoksua , vaikka ei ole suihkuvaahtoa eikä varaa hammaslääkäriin. Ei sellasella mieheläl mitään tee. Äiti oli taas oikeassa.

Vierailija
112/169 |
06.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Amazon87 kirjoitti:

Ei näytä hoitavan. Kiinassa miehet ovat syöneet soijaa jo tuhansia vuosia, ja tänään kommunistien yhden lapsen poliitikankin jälkeen Kiina on maailman suurin kansakunta eli väkiluku on 1,4 miljardia. (Puhumattakaan kiinalaisista Kiinan ulkopuolella).

Vierailija
113/169 |
06.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Amazon87 kirjoitti:

Ei näytä hoitavan. Kiinassa miehet ovat syöneet soijaa jo tuhansia vuosia, ja tänään kommunistien yhden lapsen poliitikankin jälkeen Kiina on maailman suurin kansakunta eli väkiluku on 1,4 miljardia. (Puhumattakaan kiinalaisista Kiinan ulkopuolella).

Soijaa hokevan reppanan viestien sisältö on kaikkien muiden jo lähes unohtamia meemejä alt-rightin twitter-tileiltä. Kun ei ole mitään sanottavaa, voi yrittää meemillä.

Vierailija
114/169 |
06.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuollaisi Ukkolan kuvailemia beta-alfamiehiä ei edes juuri ole muualla kuin stadissa ja Kalliossa. Siis ainakaan täällä Tampereella niitä ei paljoa ole vaan mennään sellaisella perusäijä tykkää lätkästä ja kaljasta ja boobseista menolla.

Onkohan kuinka paljon Matias Turkkila vaikuttanut Ukkolan mielipiteisiin?

Itse olen feministi mutta en ole koskaan olettanut että esim. minun ruokani maksettaisiin treffeillä. Jos niin käy niin toki se ilahduttaa mutta jos joku on esim. köyhä opiskelija niin ei minua haittaa vaikkei hän maksa, saatan silloin jopa itse maksaa.

Juntti, Tampere ja lätkä on hyvä yhdistelmä!

Vierailija
115/169 |
06.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulle opetettiin kotona että etiketin mukaan ravintolassa mies pyytää laskun ja maksaa sen kokonaan. Ei se tarkoita alaikäisiä mäkkkärissä. Jos aikuisella miehellä ei ole rahaa sellainen ei sovi kumppaniksi. Köyhällä miehellä ei   ollut silloin arvoa. Miehen piti ennen elättää nainen kun oli tullut lapsia silloin nainen oli niiden kanssa kotona. Yksinkertaista eikö. Jos kaikki naiset ovat aina suurempipalkkaisia silloin nainen voi maksaa. Tähän on toosi pitkä matka. Hoitovapaalla olevat naiset joutuvat säästämään etukäteen saadakseen ruokaa ja lääkkeitä.  Näin olen täällä palstalla kuullut. Suomalainen mies saa raivarin jos hoitovapaalla oleva äiti ei maksa asuntolainaa. Mies voi vaikka jättää. Sellasta on tässä maassa. Hyvälle pitäis vaan tuoksua , vaikka ei ole suihkuvaahtoa eikä varaa hammaslääkäriin. Ei sellasella mieheläl mitään tee. Äiti oli taas oikeassa.

eihän miehellä mitään teekkään. Vaan miehen lompakolla. Lompakon voi avata ja levittää siiviksi. Sen siivin voi lentää vaikka etelän tummaan yöhön.

Läps läps läps vaan läpsyttelee menemään kuten muuttolinnut.

T: Tö pöt

Vierailija
116/169 |
06.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siksipä Sanna palaisikinyhteen Twink-kundinsa kanssa.

Vierailija
117/169 |
06.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei tässä naisilla ole sanaa oo kirjoitti:

Jos näyttää betafeministiltä ja ehkä lievästi hintiltä, mutta tappelee pahemmin kuin miehekäs mies. Siis siten että baarissa myllyttää ja heittelee neljääkin miehekästä miestä nurin ja ottaa koppeja turvallisesti suojukseen, niin sittenhän betafeministi ja lievästi hintin näköinen onkin se aidosti miehekäs tapaus.

Eli asia tavallaan ratkotaan lopulta saluunatappelussa miehekkäästi hihat käärittynä potut pottuina?

Sinällään ei siis kukaan nainen ole mikään sanomaan miehekkäistä miehistä mitään.

Tää on täysin miesten välinen juttu ja naisilla ei tähän ole mitään sanaa tai arpaa.

Eikö niin?

Vai onko tässä nyt se että kuka teatraalisesti näyttää eniten miehekkäältä mieheltä (vaikkei sitä ole). Onko tässä nyt sitten siitä kyse vai ei ole?

Heti tuli mieleen sellainen hassu keisarin partainen hipsteri nyrkit koholla pyörittelemässä niitä kasvojensa korkeudella.

MÄ AIVASTAN TOLLASET SEINÄÄN.

T: 108 kg Tankki

Vierailija
118/169 |
06.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oliko Ukkolan mies käynyt taas homostelemassa?

Vierailija
119/169 |
06.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ukkola provosi rivitolkulla feministisistä ja itkuherkistä miehistä, mutta se kehumansa miehinen mies jäi aika vähälle kuvaukselle. 

Hänen miehensä on Perussuomalainen -lehden päätoimittaja Matias Turkkila. En viitsi sanoa mitä ajattelen naisesta johon vetoaa psmies

Tiesitkö muuten, että perussuomalaisilla on prosentuaalisesti sekä määrällisesti enemmän naisäänestäjiä ja naiskansanedustajia, kuin vihreillä on miesäänestäjiä ja mieskansanedustajia?

Vierailija
120/169 |
06.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei tässä naisilla ole sanaa oo kirjoitti:

Eikö niin?

Siis kyllä naisilla on sanaa siinä minkälaisen miehen valitsemme. Naiset kun ovat myös täysivaltaisia ihmisiä jotka tekevät päätökset omassa elämässään, mikä näyttää sun näkökulmasta unohtuneen.

Se ketä kutsutaan "alfaksi" tai "betaksi" on ihan toinen asia. Emmehän edes tiedä onko loppujen lopuksi tuollaisia miesten luokitteluja olemassakaan tosielämässä. Lisäksi miesten käsitys miehekkäästä miehestä varmasti eroaa naisten käsityksistä, kuten Sannankin käsitykset minun näkökulmastani.

Sanna kuvailee enemmän sellaista seksuaalifantasian miestä, mutta tosielämässä nainen ei haluaa machoa vaan miehen jonka kanssa voi olla elämänkumppani. Sanna toki voi pitää siitä että kotona spatseeraa univormuasuinen macho käskyttämässä häntä, mutta tuskin tuo kuvaa yleisesti suomalaisnaisten mielipidettä.

Ei ainakaan minun. Lattemiehissä ei ole mitään vikaa :)