Ulosotto vei 97 euroani veronpalautuksia!
Olisin NIIN tarvinnut sitä rahaa! No ollaan sitte rikkinäisillä sukilla ja kalsareilla loppuvuosi!
Kommentit (26)
Niinhän ne tekee, ihan normikäytäntö.
Vierailija kirjoitti:
Ei se ole oikein olisin tarttenu sitä summaa!
Laulun sanoin, velathan on maksettava eikö juu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitäs läksit. Mitäs itse sössit raha-asiasi.
Vierailija kirjoitti:
Laulun sanoin, velathan on maksettava eikö juu.
Mik laulu?
Eihän ne ole sinun rahojasi vaan sen, jolle olet velkaa.
Vierailija kirjoitti:
Kuulepa näsäviisas, ne ovat kylläkin mun veronpalautuksia, ymmärrätkö veronpalautuksia! et näin
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuulepa näsäviisas, ne ovat kylläkin mun veronpalautuksia, ymmärrätkö veronpalautuksia! et näin
Lisää tähän nyt vielä että olet työtön.
Mulla meni kans veronpalautukset ulosottoon. Yli 1400€ mikä ei velkamäärässä pahemmin vaikuta kun velankorot ovat 650€ kuussa ja nousevat joka kerta. Alussa taisi olla 40000€ ulosotossa, josta korkoja ainakin 15000€. Velkoja ennen ulosottoakin tuli maksettu useampi vuosi noin 1000€ kuussa. Kun ulosotto aikanaan päättyy niin velka on yli 200000€. Työllä en pysty maksamaan, koska en saa mitään 3000€ palkkoja. Eli työelämään en ole enää palaamassa. Toki firaabeliä tulee tehtyä silloin tällöin kun siltä tuntuu. Niistä ei ulosottoon mene yhtään.
Jos olisit aikanaan hoitanut raha-asiasi vastuullisesti, et olisi nyt valittamassa täällä, ja veronpalautuksesikin olisit saanut tilillesi. Velat, osamaksut ja laskut kuuluu maksaa, ei ne mitään ilmaista rahaa ole. Et toki menettänyt veronpalautustasi nytkään, se käytettiin velkojesi maksuun, eli olit itse käyttänyt ne rahat jo aikaa sitten.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lisää tähän nyt vielä että olet työtön.
Bingo! en ole työelämässä ollut vuosiin
Vierailija kirjoitti:
Jos olisit aikanaan hoitanut raha-asiasi vastuullisesti, et olisi nyt valittamassa täällä, ja veronpalautuksesikin olisit saanut tilillesi. Velat, osamaksut ja laskut kuuluu maksaa, ei ne mitään ilmaista rahaa ole. Et toki menettänyt veronpalautustasi nytkään, se käytettiin velkojesi maksuun, eli olit itse käyttänyt ne rahat jo aikaa sitten.
Ne ovat VERONPALAUTUSTA, ymmärrätkö!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko sulla varaa ostaa kaupasta lankaa ja silmäneuloja, joissa on isompi silmä? Sukkia voi hyvin parsia. Olen kursinut jopa alusvaatteita vaikeina aikoina. Sukat tehdään tahallaan niin huonoksi, että ne hajoavat lyhyen käytön jälkeen. Ja en harrasta pitkiä kävelylenkkejä.
Jaa.
Ulosotto vei 680 viime kuun palkastani. Veronpalautukset sain viimeksi, kun markat vaihtui euroon. Kun loppu 12000 vanhenee ens kesänä.
Mihin sitä tunkis 680 kuukaudessa. Sukkia ja kalsareita saa liidlikåstä pulloilla kerätyillä rahoilla. Niit n jo kaapit täys.
Vierailija kirjoitti:
Ehkäpä voisinkin työllä maksella velkojani, mutta ei innosta maksaa niin isoja korkoja. Oma moka toki, kun vippailin rahaa edes katsomatta millä korolla. Olen tullut siihen tulokseen, että ihan turhaa meikäläisen rahan vuoksi mitään töitä kannata edes tehdä, kun lopputulos on aina sama eli rahat on loppu riippumatta siitä kuinka paljon tienaan. Hiellä saatu kylläkin kerrytettyä työstäni hyötyvien kassaa, joten jotain sentään. Nykyään elämä on paljon parempaa, kun ei tarvitse muiden pillien mukaan juosta.
Miksihän? Epäreilua!