Sanna Ukkola: naiset haluavat miehekkään miehen, eivät beta-feministimiestä
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/ab2389aa-c6fb-4e89-8ccf-ded378f06602
” Nykyajan miessankarin pitäisi puhua vuolaasti tunteistaan, kyynelehtiä soijalattensa ääressä ja pohtia Rennossa feministiryhmässä, kuinka hän itse voisi synnyttää.
Samaan aikaan, kun teemme parhaamme emaskuloidaksemme miehet, ihmettelemme, miksi syntyvyys laskee.
Tämä tulee ehkä yllätyksenä, mutta suurin osa tuntemistani naisista haluaa sänkyynsä miehen, ei henkisesti kastroitua tossukkaa. Vaikka he eivät sitä edes myöntäisi ääneen, useimmat heteronaiset haluavat itselleen mieluummin maskuliinisen alfauroksen kuin heikkouttaan kitisevän lapatossun.”
Kommentit (169)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sanna Ukkolan mies Matias Turkkila on kertonut itkevänsä suihkussa ja käyttävänsä luotiliivejä liikkuessaan kaupungilla. Hän on siis vastaus Sanna Ukkolan huutoon.
Missähän näin on todettu?
Matias Turkkila on itse kirjoittanut näin lehdessään.
Vierailija kirjoitti:
Tottakai haluan miehekkään miehen, mutta epäilen että tarkoitamme alfauroksella eri asiaa. Mulle alfauros on sellainen miehekäs sankari, joka käyttää johtajan asemaansa muiden hyväksi. Kaikki itsekkyys ja huono kohtelu sun muu tälläinen ei kuulu tähän. En siis halua öyhöttäjää tai "miehekästä" naisen alistajaa.
Hyväksyt varmaan myös, että mies tottakai haluaa nuoren ja naisellisen naisen, joka pukeutuu seksikkäästi ja tietää paikkansa, tuoksuu hyvälle eikä käy paskalla.
Alfauros ei halua yleensä vanhaa kurttua vaan alle 25v naisen.
Ai mä nauroin niin !! Tribaali tatuoitu isolla autolla ja vastassa Mikki- Hiiri imastoahdistuksineen. Voihan se olla jos katsoo vaikka aamu--teeveetä että toimittajat joutuuvat olemaan liikaa niiden sellaisten yliopistossa ahdistuneiden , julkisilla kulkevien mikkihiirien seurassa. Itse kyllä otan mielelläni sänkyyn sen isokokoisen kuuden ällän dipl.insinöörin mutta ilman tribaaleja. Se nyt ainakin pystyy vaihtamaan renkaat , asentamaan ponttoonilaiturin , maalaa talon, korjaa lumet ja hoitaa navigoinnin meidän purjeveneessä. Toivottavasti ajaa isoa jeep maasturia, lapsikatrasikin mahtuu kavereineen. En minäkään mikkihiiriä miehenä kaipaa. Se on kuitenkin niin ettei kaikki saa niitä oikeita miehiä, he eivät nai niitä rekkalespon näköisiä 100-kiloisia naisia, joilla on maiharit jalassa heinäkuussa. Äiti neuvoi, että upseeri ainakin pitää miehen olla, en yhtään ymmärtänyt, isä oli kuitenkin kapteeni ja insinööri. Osaa kasvattaa poikakin, oli selitys.
Miehiin kohdistetaan milloin sellaisia ja milloin tällaisia vaatimuksia.
Ole siinä sitten kaikkien mieliksi!
Välillä olisi oltava 'karjuva sonni' ja seuraavassa hetkessä taas enemmän kuin 'jo itsessäänkin puolinaaras-yksilö'...
Vaikeaa on tasapainoilla näiden vaatimusten välillä kesyttäjänaisen pillin mukaan ( f.ministisirkuksen trapetsilla tanssien)
Kyllä mies saa olla rauhallinen ja kiltti. Nimenomaan rauhallisuus antaa itsevarman vaikutelman, ei suu vaahdossa uhoaminen tai "miesselittäminen".
En ymmärrä, mitä Sanna Ukkola tarkoittaa henkisesti kastroidulla tossukalla. Sellaista, joka maksaa vain oman ruokansa ravintolassa?
Itse en tykkää sellaisista miehistä, jotka valittavat koko ajan, että naisilla on kaikki valta, naiset elävät miehen siivellä, naiset huijaavat miehiä isiksi yms. ruikutus, mitä tälläkin palstalla paljon näkee. Se ei ole miehekästä puhetta. Tuollaisilla jutuilla ei saa naista.
Tossukkamiehestä minulla tulee mieleen sarja "Hengenvaarallisesti lihava", jossa niillä kolmesataakiloisilla naisilla on kaikilla joku vähän yksinkertaiselta vaikuttava "care taker- miesystävä", joka tekee kahta työtä, pesee akkansa puutarhaletkulla käskystä ja ostaa tälle pakkasen täyteen jäätelöä, koska muuten se suohirviö suuttuu.
Tällainenkaan mies ei kuitenkaan ole mikään munaton feministi, vaan nimenomaan tuo sitä turvaa ja kantaa vastuunsa, niin kuin Sanna Ukkola mieheltä vaatii.
Miksi miehen pitäisi olla myös jännittävä?
Eikö se riitä jännitykseksi, että Sanna Ukkola miettii, että maksaakohan mies näitä ruokia nyt vai ei.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hän sanoi ihan oikein, että miesten pitää miehistyä.
Ei miestä nosteta niin, että naisten pitää heikentyä. Moni tuntuu olevan sitä mieltä.Kyllä sekin on ongelma että naisista on tullut feminismin myötä miehekkäitä. Naisten pitäisi olla enemmän naisellisia.
Totta, naisen kuuluu olla naisellinen, käyttäytyä ja istua kuten naisen kuuluu, naisen kuuluu myös olla siveellinen ja passiivinen seksuaalisesti eikä kiroilla. Nainen joka haluaa paneskella ympräiinsä kuin panomies ja kiroilla kuin merimies on kaukana naisellisesta.
kirjoitti:
Ai mä nauroin niin !! Tribaali tatuoitu isolla autolla ja vastassa Mikki- Hiiri imastoahdistuksineen. Voihan se olla jos katsoo vaikka aamu--teeveetä että toimittajat joutuuvat olemaan liikaa niiden sellaisten yliopistossa ahdistuneiden , julkisilla kulkevien mikkihiirien seurassa. Itse kyllä otan mielelläni sänkyyn sen isokokoisen kuuden ällän dipl.insinöörin mutta ilman tribaaleja. Se nyt ainakin pystyy vaihtamaan renkaat , asentamaan ponttoonilaiturin , maalaa talon, korjaa lumet ja hoitaa navigoinnin meidän purjeveneessä. Toivottavasti ajaa isoa jeep maasturia, lapsikatrasikin mahtuu kavereineen. En minäkään mikkihiiriä miehenä kaipaa. Se on kuitenkin niin ettei kaikki saa niitä oikeita miehiä, he eivät nai niitä rekkalespon näköisiä 100-kiloisia naisia, joilla on maiharit jalassa heinäkuussa. Äiti neuvoi, että upseeri ainakin pitää miehen olla, en yhtään ymmärtänyt, isä oli kuitenkin kapteeni ja insinööri. Osaa kasvattaa poikakin, oli selitys.
Jonne yrittää vähän liikaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei miestä nosteta niin, että naisten pitää heikentyä. Moni tuntuu olevan sitä mieltä.Kyllä sekin on ongelma että naisista on tullut feminismin myötä miehekkäitä. Naisten pitäisi olla enemmän naisellisia.
No voi lillun lällyn !
Vierailija kirjoitti:
hyvätuloisista miehistä.
Heh. Niin, ne resurssit, ne resurssit.
Tuo koko kirjoitus oli täynnä typeriä olkiukkoja eikä Ukkola maininnut yhtäkään tapaa jolla maskuliinisuuttaa muka yritetään häivyttää yhteiskunnasta.
Ei se, että miehiä vaaditaan pitämään puolet perhevapaista sekä tekemään puolet kotitöistä ja lastenhoidosta ole mitään miesten emaskulointia.
Eikä ole sekään, että heitä vaaditaan kohtelemaan naisia ihmisinä eikä seksiobjekteina, pidättäytymään öykkäröinnistä ja väkivallasta sekä huolehtimaan ikääntyvistä vanhemmista.
Eikös olisi mahdollista, että kaikki naiset eivät ehkä halua samaa tai koe vetoa samanlaisiin miehiin? Läpeensä typerä kolumni, mutta ko.kirjoittajalta en muuta odotakaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No voi lillun lällyn !
Kommenttisi osoittaa hyvin sen kaksinaismoralismin että nainen saa julkisesti vaatia mikä miehen pitää olla mutta jos joku miestoimittaja kirjoittaisi naisista vastaavan niin johan olisi kohu päällä ja potkut uhkaisi. Muistatteko muuten mitä Audin maahantuonnin johtajalle Esko Kiesille kävi kun kertoi ihannenaisestaan?
Inhottavaa, että tuokin höselö saa rahaa verovaroista. Tyhmä ihminen, yrittää epätoivoisesti provota huomiota.
Sannan isähän kirjoitti harmittomia pakinoita, jotka eivät naurattaneet ketään. Sannan äiti raivosi ja rähjäsi joka puolelle milloin toimittajan ja milloin kansanedustajan roolissa oli asiaa tai ei.
Olisiko pakinassa kyseessä jonkinlainen psykologinen isänmurha näin jo vähän kypsemmällä iällä?
Ukkola on kyllä käsittämätön pahanhajuinen tuulahdus jostain uuskonservatiisisesta amerikkalaisesta sukupuoliajattelusta! 😂
Olen itse 50+ vuotias nainen eikä koskaan tullut mieleen että treffeillä miehen pitäisi maksaa. Ihan selviö oli mun nuoruudessa että kumpikin maksaa omat ruokansa.
Lisäksi naurattaa Ukkolan seksifantasiat Indiana Jonesista. Juu onhan tuo fantasian tasolla ihana mies, mutta todellisuudessa kukaan ei halua seksististä ja väkivaltaista tyyppiä, koska a) sehän luultavasti hakkaa vaimoaan, b) kenties myös lapsiaan ja c) luuhaa vieraiden naisten kanssa jossain tai d) pyörii väkivaltaisten miespuolisten kaverien kanssa jossain.
Vierailija kirjoitti:
Inhottavaa, että tuokin höselö saa rahaa verovaroista. Tyhmä ihminen, yrittää epätoivoisesti provota huomiota.
Ukkolan palkka tulee iltapaskan lukijoilta. Ukkolan miehen palkan maksaa veronmaksaja, halusi tai ei.
Joko järjestettäisiin miesten me too kampanja jossa nostettaisiin tämä naisten harjoittama seksismi esille. Jos naiset kannattavat miesten pakollista asevelvollisuutta niin vastaavasti naisilta voitaisiin poistaa äänioikeus.
Täällä ilmeisesti meni kirjoittaja kritisoitu ismi pahasti tuntheisiin. Moni tässä ketjussa ei uskalla ajatella koska omaa uskontoa vähän pilkattiin.
Sanna Ukkola haluaa, että feministien sijasta hän päättää millainen oikea ja haluttava mies on. Miehiltä ei kysytä taaskaan.
Kyllä sekin on ongelma että naisista on tullut feminismin myötä miehekkäitä. Naisten pitäisi olla enemmän naisellisia.