Tie hoikkuuteen ja terveempään elämään on äärimmäisen simppeli!
-Syöt kohtuullisia määriä hyvää kotiruokaa
-herkut ja sokeri pois
-lisää liikkumista
ja kilot karisee its simple as that!
Kommentit (25)
Vierailija kirjoitti:
Kyllä minä tiedän tuon.
tiedät muttet toteuta?
Vierailija kirjoitti:
tuohon pitää lisätä vielä 100mikrogrammaa D-vitskua päivittäin
vitskua?
Eipä se ole noin yksinkertaista. Olisikin, niin olisi helppoa.
Useinkaan ei taida olla tiedon puutteesta kiinni.
Vierailija kirjoitti:
Useinkaan ei taida olla tiedon puutteesta kiinni.
motivaattio!
Heräät aamulla ennen valon tuloa itämaiseen musiikkiin, joka soi yöradiosta. Olet virittänyt sopivan kappaleen nostamaan tunnelmaa.
Sidot otsapannan ja kävelet karatehousuissa olohuoneeseen. Kaadat lasillisen vettä kitusiisi. Avaat välioven ulos takapihalle. Nurmikko on kostea yön jäljiltä. Menet sinne paidattomana leveään haara-asentoon. Pyörittelet niskat, kädet ja keskivartalon. Siirryt alaspäin ja viimeisenä varpaat. Olet valmis. Käännyt salamannopeasti vasemmalle torjuen iskun ja isket vastaiskun vastakädellä. Pysähdyt.
Naamasi huojuu ylimielistä tyytyväisyyttä. Olit nopeampi kuin kirsikkaperhonen.
Teet saman oikealle ja asetat kädet alas eteen valmiusasentoon. Hengität ulos ja hiki virtaa ylävartalollasi. Taustalla soi vaimeasti itämainen musiikki. Naapurikin on herännyt, ja yläkerrasta heijastuu valo. Se vain provosoi sinua kovempaan suoritukseen. Aloitat pomppelehtimisen nurmikolla kuin potkunyrkkeilijä.
Nurmikon kosteus virkistää aistielimiä. Voit kuvitella, kuinka kovempaa jätkää saa hakea 500 kilometrin säteeltä. Ei löydy. Ylimielisyys näkyy naamalta entistä kirkkaampana. 15 minuutin pomppelehtimisen päätteeksi alat vedellä raskaita kierrepotkuja jalka lähes suorana kusiseen patjaan, jonka olet vyöttänyt puun ympäri vanhoin vöin.
Patja litsahtaa pinnalta. Se on kostea, painava ja täynnä sitä itseään, kuten sinäkin olet.
Lopetat aamuharjoitukset kovaan karatehuutoon. Kävelet kädet leveänä kuin bodari takaisin sisätiloihin, keittiöön aamukahville ja muroille.
Siitä on hoikkuus ja atleettisuus tehty.
Se vaan on, että jos on jo päässyt lihomaan tosi isoksi, tuo aika vaikea homma. Ei mahdotonta, itse olen laihduttanut 106 kilosta 67 kiloon. Mutta kyllä se oli kova urakka ja välillä tuli takapakkiakin.
Iso ongelma on se, kun kylläisyys- ja nälkähormonit menee lihavuudessa sekaisin, niin että ihmisen on vaikea noudattaa noita kohtuudella syömisjuttuja.
Vierailija kirjoitti:
Heräät aamulla ennen valon tuloa itämaiseen musiikkiin, joka soi yöradiosta. Olet virittänyt sopivan kappaleen nostamaan tunnelmaa.
Sidot otsapannan ja kävelet karatehousuissa olohuoneeseen. Kaadat lasillisen vettä kitusiisi. Avaat välioven ulos takapihalle. Nurmikko on kostea yön jäljiltä. Menet sinne paidattomana leveään haara-asentoon. Pyörittelet niskat, kädet ja keskivartalon. Siirryt alaspäin ja viimeisenä varpaat. Olet valmis. Käännyt salamannopeasti vasemmalle torjuen iskun ja isket vastaiskun vastakädellä. Pysähdyt.
Teet saman oikealle ja asetat kädet alas eteen valmiusasentoon. Hengität ulos ja hiki virtaa ylävartalollasi. Taustalla soi vaimeasti itämainen musiikki. Naapurikin on herännyt, ja yläkerrasta heijastuu valo. Se vain provosoi sinua kovempaan suoritukseen. Aloitat pomppelehtimisen nurmikolla kuin potkunyrkkeilijä.
Nurmikon kosteus virkistää aistielimiä. Voit kuvitella, kuinka kovempaa jätkää saa hakea 500 kilometrin säteeltä. Ei löydy. Ylimielisyys näkyy naamalta entistä kirkkaampana. 15 minuutin pomppelehtimisen päätteeksi alat vedellä raskaita kierrepotkuja jalka lähes suorana kusiseen patjaan, jonka olet vyöttänyt puun ympäri vanhoin vöin.
Patja litsahtaa pinnalta. Se on kostea, painava ja täynnä sitä itseään, kuten sinäkin olet.
Lopetat aamuharjoitukset kovaan karatehuutoon. Kävelet kädet leveänä kuin bodari takaisin sisätiloihin, keittiöön aamukahville ja muroille.
😂🤣 no nyt!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
vitskua?
Sitä!
Rakkauden ja sänkyhommat vielä lisäisin listalle.
Mulla on vielä parempi vinkki! Ole luonnostaan hoikka, niin voit syödä ja elää miten huvittaa.
Minä saan energiaa siitä että tehdään sitä mitä ollaan sovittu ja puhuttu, jos ei tehdä niin kuin ollaan sovittu niin se vie eniten motivaatiota minulta laihduttamiseen ja se vie energiaa
Ihminen saa eniten onnistumisen tunnetta ja tahtoa onnistumiseen kun saa tehty sen mitä ollaan puhuttu ja se tapahtuu vain ja ainoastaan sovitulla tavalla, ethän sinä laihdu jos valehtelet itsellesi tai muille
Olen monta kertaa saanut hyvän lähdön laihduttamiseen mutta aina joku paskapaapoja hiertää hermojani niin paljon että lamaannun ja jään zombiksi vaikka haluaisin toimintaa, sitten nämä epäkiitolliset paskiaiset...
Vierailija kirjoitti:
Kyllä minä tiedän tuon.
Tuo on jotain mitä me emme tiedä mutta meitä kiinnostaa, te ap, te ette ole kiinnostuneita
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
😂🤣 no nyt!
Nyt on isäntä kunnostautunu!
Ensin pitää opetella plus ja miinuslaskut. Sen jälkeen älykkäimmät osaavat soveltaa juuri opittua taitoa kalorien laskemiseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä minä tiedän tuon.
tiedät muttet toteuta?
Se on toteutettu jo, mutta miten toteutat jos et saa sitä mitä ollaan sovittu tai jos sopimus pitää jotenkin manipuloida niin että minä en tiedä, eikä minua kiinnosta?
Se on toteutettu jo se on kiinni vain uhrautumisesta ja hyvästä tuurista...
Vierailija kirjoitti:
Ensin pitää opetella plus ja miinuslaskut. Sen jälkeen älykkäimmät osaavat soveltaa juuri opittua taitoa kalorien laskemiseen.
Suomalaisilla on lihavuusgeenit. Ei toimi tavallinen matematiikka suomalaisiin geeneihin. Esim itäsuomalaiset erottuu Euroopassa merkittävästi maapallon populaatiosta geeneissään. Tällä ryhmällä on myös vakavia kolesterolisairauksia, jossa ihan karppaus lihottaa heitä ennenäkemättömällä vauhdilla, koska keho tukkeutuu ja kerää raskaat eläinrasvat talteen. Tähän yhdistettynä hiilariruokavalio, niin lihavuus on takuuvarmaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suomalaisilla on lihavuusgeenit. Ei toimi tavallinen matematiikka suomalaisiin geeneihin. Esim itäsuomalaiset erottuu Euroopassa merkittävästi maapallon populaatiosta geeneissään. Tällä ryhmällä on myös vakavia kolesterolisairauksia, jossa ihan karppaus lihottaa heitä ennenäkemättömällä vauhdilla, koska keho tukkeutuu ja kerää raskaat eläinrasvat talteen. Tähän yhdistettynä hiilariruokavalio, niin lihavuus on takuuvarmaa.
Mihin suuntaan tämä aloituksen kommentointi on oikeasti menossa?
Minä vastaisin että suuntana on suomen nousu