Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Sanna Ukkola: naiset haluavat miehekkään miehen, eivät beta-feministimiestä

Vierailija
06.02.2020 |

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/ab2389aa-c6fb-4e89-8ccf-ded378f06602

” Nykyajan miessankarin pitäisi puhua vuolaasti tunteistaan, kyynelehtiä soijalattensa ääressä ja pohtia Rennossa feministiryhmässä, kuinka hän itse voisi synnyttää.

Samaan aikaan, kun teemme parhaamme emaskuloidaksemme miehet, ihmettelemme, miksi syntyvyys laskee.

Tämä tulee ehkä yllätyksenä, mutta suurin osa tuntemistani naisista haluaa sänkyynsä miehen, ei henkisesti kastroitua tossukkaa. Vaikka he eivät sitä edes myöntäisi ääneen, useimmat heteronaiset haluavat itselleen mieluummin maskuliinisen alfauroksen kuin heikkouttaan kitisevän lapatossun.”

Kommentit (169)

Vierailija
161/169 |
07.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä on mennyt Sannalla niin pahasti ohi koko maskuliinisuuden muutos, että ihan hävettää hänen puolestaan. Tulee olo, ettei ole järin fiksu tyyppi.

"Nykyajan miessankarin pitäisi puhua vuolaasti tunteistaan, kyynelehtiä soijalattensa ääressä ja pohtia Rennossa feministiryhmässä, kuinka hän itse voisi synnyttää."

Tämä on jopa provokaatioksi hyvin heikko. Miehet on tärkeää nimenomaan vapauttaa toteuttamaan omaa maskuliinisuuttaan heille sopivalla tavalla, oli se sitten kaljatölkin tai soijalaten äärellä. Omakin mieheni kokee edelleen tarvetta esiintyä ulkopuolelle erilaisena kuin hän oikeasti on. Mieheni on lihaksikas, hyvin raamikas, kalju, pitkä - ulospäin siis hyvinkin perintisen maskuliininen. Hän on koti-isä puhtaasti omasta halustaan, joka pesee meille pyykit ja hoitaa kodin. Mieheni pitää läheisyydestä ja käpertyy iltaisin kainaloon. Hän on hyvin tunteellinen ja herkkä ja luottamus on hänelle ensisijaisen tärkeää. Olen myös mieheni ensimmäinen parisuhde, vaikka tapasimme hänen ollessa yli 30, eikä hänellä ole ollut esimerkiksi yhtään yhdenillan juttua, koska halusi nimenomaan parisuhteen ja perheen. Miksi mieheni kokee tarvetta esiintyä ulkopuolelle kovempana  kuin onkaan ja kokee välillä, ettei hänen koti-isyyttään arvosteta.

Onko hän nyt sitten Sannan mukaan tällainen Beta- mies? Pitäisikö minun haluta sitten jokin juntti, joka uhoamalla ja esittämällä korostaa omaa miehisyyttään? Ikinä en ole kokenut miestäni mitenpään epämaskuliinisena - päinvastoin. Meillä on hyvin aktiivinen seksielämä, vaikka on vauva ja suhde muutenkin arkipäiväistynyt. Toivon, että tällaisten esimerkkien kautta Sannakin oppisi hieman laajentamaan tuota miehisyyden vapautuksen käsitystä, kun se on kerran mennyt noin lahjakkaasti ohi. Kukaan ei todellakaan ole emaskuloimaan vaan antaa miesten itse määrittää se oma maskuliinisuus.

Vierailija
162/169 |
07.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myötähävettää tämä omasta seksielmästään kertominen.

Tuo EI ole hyvin kirjoitettu teksti, tuo on nolo ja lapsellinen lukioaine. Liittyy pakostakin hänen ja Matias Turkkilan on-off-suhteeseen. Sannalla on varmaan keski-iän kriisi, jossa munasarjat huutavat pelastajaa!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
163/169 |
07.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse olen parisuhteessa kamppailulajeja harrastavan, raamikkaan "äijän" kanssa, jonka kanssa ei ole erityisen kivaa olla illanistujaisissa, koska naiset muuttuvat hänen seurassaan kihertäviksi tyttösiksi. Varmaan kuvittelevat, että sellainen jäyhä ja itsevarma jököttäjä panee seinää vasten ja ottaa naisensa, kantaa apinamiehen lailla sänkyyn. .

Tässähän se todiste tulikin alfamiesten suosiosta naisten keskuudessa.

Miehenä siis jos haluaa naisten suosiota, kannattaa olla raamikas maskuliinen uros jonka seurassa naiset muuttuvat kihertäviksi tyttösiksi.

Vierailija
164/169 |
23.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuollaisi Ukkolan kuvailemia beta-alfamiehiä ei edes juuri ole muualla kuin stadissa ja Kalliossa. Siis ainakaan täällä Tampereella niitä ei paljoa ole vaan mennään sellaisella perusäijä tykkää lätkästä ja kaljasta ja boobseista menolla.

Onkohan kuinka paljon Matias Turkkila vaikuttanut Ukkolan mielipiteisiin?

Itse olen feministi mutta en ole koskaan olettanut että esim. minun ruokani maksettaisiin treffeillä. Jos niin käy niin toki se ilahduttaa mutta jos joku on esim. köyhä opiskelija niin ei minua haittaa vaikkei hän maksa, saatan silloin jopa itse maksaa.

Millä tapaa itsensä lihottaminen kaljalla (penistä kutistaa myös) ja toisten miesten pelaamista katselu on miehekästä toimintaa? Yleensä tuolla ryhmällä on vielä kaljamaa ja boobsit löytyvät omasta takaa.

Vierailija
165/169 |
23.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nyt olisi Tony "Viikinki" Halmeelle kysyntäää

Väkivaltainen aineita käyttävä juntti! Ei kiitos.

Vierailija
166/169 |
23.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanna on tapansa mukaan oikeasssa. Suomessa on vässyköitä aivan liikaa

mies52v

Vierailija
167/169 |
23.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä minä tykkään, että mies on miehen kokoinen eikä mikään laiha ruipelo. Anteeksi vain, mutta näin on. Tumma ja karvainen eikä mikään nössykkä. Jos ei löydy karvaa naamasta tai rinnasta, niin kiinnostus lopahtaa, vaikka olisi muuten kuinka maskuliininen luonteeltaan. Minulle miehekästä on ensisijassa ulkonäkö, ei luonne.

N33

Vierailija
168/169 |
23.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta tässä taas sotketaan asioita. Puhutaan, että moderni mies on vässykkä. Minä taas olen toista mieltä, minusta se perinteinen mies on vässykkä. Se, joka pakenee pikkulapsiperhearkea auton rassailuun, lätkämatseihin ja hirvimetsälle. Se, joka ei viitsi edes tulla synnytykseen vaimonsa tueksi kun "ei sinne miehiä tarvita" (lue: iso mies pelkää pyörtyvänsä kun näkee vähän kipua ja verta). Minulla ja lähes kaikilla ystävilläni on modernit tasa-arvoiset miehet, ja minusta juuri nämä ovat niitä tosimiehiä. Osallistuvat isät jotka pystyvät aitoon kohtaamiseen ja kumppanuuteen. Perinteinen äijämies on minusta pohjimmiltaan heikko pelkuri jolla ei tosipaikan tullen tee yhtään mitään.

Vierailija
169/169 |
23.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Säälittävää huomion kerjuuta Ukkolalta. Eli sitä tuttua itseään. :D