Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi lihavalle miehelle ei kelpaa lihava nainen?

Vierailija
05.02.2020 |

Olen lihava nainen ja kuitenkin syön terveellisesti ja liikun paljon. Elämäntavat on terveelliset, mutta rasva on juuttunut vyötärölle. Olen silti iloinen ja menevä, itsenäinen ja joustava ihminen.

Olen huomannut, että vaikka mies kiinnostuisi minusta profiilin perusteella ja pyytää ulos, niin sittenkin luonne miellyttää mutta olen liian lihava (eivät he tätä ääneen sano, mutta sen huomaa katseesta kyllä). Olen myös kertonut avoimesti olevani xxl kokoa jo ennen treffeille menoa.

Sitten kun myöhemmin kuulen samasta tyypistä (koska olen niin mukava luonne, he haluavat pitää mua kaverina, kuinka raivostuttavaa!) niin heillä on joku hoikka nainen tyttöystävänä. Osa kertoo etsivänsä vaimoa Aasiasta.

Itsellänikin on painonpudotus projektina, mutta tulokset tulevat hitaasti, enkä ole kateellinen tietenkään.

Miksi lihavalle suomalaiselle miehelle ei kelpaa lihava suomalainen vaimo, vaan vaihtoehtona on hakea ulkomailta hoikka vaimo, jollei löydä hoikkaa suomalaista vaimoa?

Minä haluaisin suomalaisen miehen, enkä hoikkaa ulkomaalaista miestä. Eikä haittaa ylipainokaan, luonne on tärkein. Voidaan vaikka yhdessä lähteä lenkille ja urheilemaan. Ei tietenkään TARVITSE olla lihava, mutta varmaan harva hoikka ihminen erikseen lihavaa ymmärtää.

Kommentit (228)

Vierailija
121/228 |
05.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

NAL(sinkut palsta) kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lihava nainen ei kiihota. Eipä sille mitään voi mitään vaikka olisi kuinka ihana ihminen.

Ei se lihava mies ole yhtään sen kiihottavampi ihrakasoineen. Miten sulla lihavana miehenä on pokkaa vaatia naista olemaan hoikka kun itse kierit läskeissäsi. Aika härskiä!

-Hoikka M-

Mitä sitten, jos lihava mies/nainen vaatisi/toivoisi kumppaninsa olevan laiha? Luultavimme kyseinen vaatija/toivoja jää yksin vaatimusten/toiveidensa kanssa. Deittimarkkinoilla jokainen meistä on täysin vapaa asettamaan omat kriteerinsä ja jos tutustuminen tapahtuu jotain muuta kautta kuni netin välityksellä, niin voi käydä että ihastummekin ns. vääränlaiseen ihmiseen. 

Vain lihava nainen jää yksin. Tunnen monta lihavaa miestä ja kaikilla on naiset, vieläpä hoikat sellaiset. Lihava mies on miehekäs nallekarhu

Minäpä tunnen myös monta lihavaa naista, joilla on miehet, jopa hoikat sellaiset. Tunnen kaiken näköisiä ihmisiä, jotka joko ovat parisuhteessa tai sitten eivät. Jännä juttu, eikö? Voit toki uskotella itsellesi olevasi joku nallekarhu, mutta suuren osan naisia mielestä olet jotain muuta.

Vierailija
122/228 |
05.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nykyään olen parisuhteessa, mutta muistan tuon sinkkuajoiltani. Enimmäkseen miehet, joita tapasin, olivat kokoni kanssa ihan ok kun viestiteltiin, mutta livenä sitten oli pettymys (kuvan olin kyllä toimittanut etukäteen). Sitten oma lukunsa ovat nämä, jotka nimenomaan haluavat lihavan naisen, ja jatkuvasti puristelevat jenkkakahvoja ja ihaillen taputtelevat esim mahamakkaroita. Eli eivät olleet kiinnostuneet pätkääkään minusta, vaan ainoastaan ylimääräisistä ulottuvuuksista.

Mutta eipä nuo itämailta vaimon hakevat ole sinulta mitenkään pois, se kertoo vain jotain ei-toivottavaa heistä itsestään. Mitäs sitten, kun onkin tupa täynnä lapsia jotka eivät näytä pätkääkään itseltä ja ne rahat, mitä ei käytetä vaimoon/lapsiin lähetetään sukulaisille?

Miksei lapset näyttäisi myös isältään, puolet geeneistä häneltä? Ja miten vaimo miehen rahoja muka lähettäisi ilman tämän lupaa? Tietämäni parit osaavat hoitaa rahansa, usein vaimo tukee sukua, mutta OMILLA rahoillaan, ei miehen rahoilla. Hyvä että tukee. 

Taas näitä outoja palstakäsityksiä.

Ja mies elättää...

Kyllä ne aasialaispiirteet jyrää suomalaiset.

Ja ongelma tuossa on siis mikä? Harvemmin se kaakaonvärinen kikkarapääkään suomalaisäidiltään näyttää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/228 |
05.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

NAL(sinkut palsta) kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lihava nainen ei kiihota. Eipä sille mitään voi mitään vaikka olisi kuinka ihana ihminen.

Ei se lihava mies ole yhtään sen kiihottavampi ihrakasoineen. Miten sulla lihavana miehenä on pokkaa vaatia naista olemaan hoikka kun itse kierit läskeissäsi. Aika härskiä!

-Hoikka M-

Mitä sitten, jos lihava mies/nainen vaatisi/toivoisi kumppaninsa olevan laiha? Luultavimme kyseinen vaatija/toivoja jää yksin vaatimusten/toiveidensa kanssa. Deittimarkkinoilla jokainen meistä on täysin vapaa asettamaan omat kriteerinsä ja jos tutustuminen tapahtuu jotain muuta kautta kuni netin välityksellä, niin voi käydä että ihastummekin ns. vääränlaiseen ihmiseen. 

Vain lihava nainen jää yksin. Tunnen monta lihavaa miestä ja kaikilla on naiset, vieläpä hoikat sellaiset. Lihava mies on miehekäs nallekarhu

Minäpä tunnen myös monta lihavaa naista, joilla on miehet, jopa hoikat sellaiset. Tunnen kaiken näköisiä ihmisiä, jotka joko ovat parisuhteessa tai sitten eivät. Jännä juttu, eikö? Voit toki uskotella itsellesi olevasi joku nallekarhu, mutta suuren osan naisia mielestä olet jotain muuta.

Nuo nallekarhumaiset miehet on harvassa eikä suurin osa ylipainoisista miehistä ole nallekarhua nähnytkään. Se kun ei ole se läskin ja löllön määrä vaan ihan muut jutut ja itseasiassa nallekarhumainen mies ei edes ole mikään megaläski vaan enemmänkin sellainen vantteran junttura eli "karhumaisen" iso ja kookas jo ruumiinrakenteeltaan. Ei siis ole ihan lyhytkään ja hartiat on luonnostaan leveät ja kämmenetkin liki kuin lapiot.

Silti nallekarhumaisuudessa tärkeintä on luonne, pitää olla rauhallinen ja lempeä ihminen. Sellainen mies jonka seurassa on turvallinen ja mukava olla. Aito nallekarhu ei tee pahaa kärpäsellekään.

Vierailija
124/228 |
05.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Millaisessa tilanteessa koet tarpeelliseksi mainita naiselle tämän ylipainosta?

Lihava N

semmoisessa tilanteessa missä joku selkeästi ylipainoinen elelee jossain pilvilinnoissa ja etsii sitä selvästi omaa tasoa ylempää. Näillä ihmisillä ei ole minkäänlaisia realiteettejä omasta tasostaan vaan etsivät sitä omaa prinssi täydellistään. Yleensä he joko kieltävät sen täysin tai sitten tajuavat tilanteen ymmärtävät muuttaa elämäntapojaan. Mitä aikaisemmassa vaiheessa niille mainitaan ongelmasta sen parempi.

Oikeastaan ylipaino on sama asia kuin alkoholismikin. Ylipainoisilla ihmisillä on vain addiktio ruokaan viinan sijasta. On tärkeää ottaa asia puheeksi kuin taputella selkään ja jatkaa heidän harhaluulojensa ruokkimista

Vastenmielin ajatusmalli. Huvittaa aina nämä öyhöttäjät kun eipä näin lihavana naisena koskaan ole ollut vaikea löytää pysyvää seuraa. Nykyinen mies on hoikka, hyväkuntoinen ja koulutettu ja hyvä mies :) Sinkkuaikoinani olisin voinut hyvin tavata myös ylipainoista miestä mutta yksikään ei ap:n tavoin ollut kiinnostunut. Mistä lie johtuu, en tiedä. 

Vierailija
125/228 |
05.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosi juttu! Tiedän eräänkin erittäin lihavan tuttavani, jolle oltiin järkkäämässä treffejä ja tää vaan nyrpisti kun näki daamin.

” hyi miten lihava!” Päästi vaan suustaan.

Vierailija
126/228 |
05.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä on kyllä totta, ylipainoiset miehetkin etsii normaalipainoista naista. Olen myös kuullut siihen perusteluna mm. sen, että ulkonäön lisäksi naisen ylipaino kertoo siitä ettei nainen huolehdi itsestään ja mm. alapää on sen vuoksi löysempi. Huoh. Todella ikäviä ennakkoluuloja :(

Vierailija
127/228 |
05.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täsmää ainakin erääseen lihavaan mieheen kenet tunnen. Ei kelpaa lihava nainen. On laittanut tasonsa niin ylös, että mielummin on yksin kuin kenenkään kanssa.

Vierailija
128/228 |
05.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmainen vinkki kaikille parisuhdetta etsiville: laihduta normaalipainoon!

Vierailija
129/228 |
05.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Makunsa kullakin. Lihava nainen vasta kiihottaakin, on mistä ottaa kiinni.

Vierailija
130/228 |
05.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entinen poikaystäväni oli näitä lihavia miehiä, joille ei kelvannut lihava nainen. Tuntui niin omituiselta, kun lihava poikaystäväni sanoi ettei voinut (ennen minun tapaamistani) tapailla yhtä kasvoistaan hyvinkin kaunista naista kun tämä oli lihava. Kummallista on.

Vierailija
131/228 |
05.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Millaisessa tilanteessa koet tarpeelliseksi mainita naiselle tämän ylipainosta?

Lihava N

semmoisessa tilanteessa missä joku selkeästi ylipainoinen elelee jossain pilvilinnoissa ja etsii sitä selvästi omaa tasoa ylempää. Näillä ihmisillä ei ole minkäänlaisia realiteettejä omasta tasostaan vaan etsivät sitä omaa prinssi täydellistään. Yleensä he joko kieltävät sen täysin tai sitten tajuavat tilanteen ymmärtävät muuttaa elämäntapojaan. Mitä aikaisemmassa vaiheessa niille mainitaan ongelmasta sen parempi.

Oikeastaan ylipaino on sama asia kuin alkoholismikin. Ylipainoisilla ihmisillä on vain addiktio ruokaan viinan sijasta. On tärkeää ottaa asia puheeksi kuin taputella selkään ja jatkaa heidän harhaluulojensa ruokkimista

Huomauttelemalla ihmisille osoitat vain oman moukkamaisuutesi, mutta muistetaan toki oikeus huomautteluun myös sitten, kun joku mies itkee kuinka naiset antavat tylyt pakit pituuden (lyhyyden) tai kaljuuden takia. Ihan sama, onko kyse geneettisestä vai ei-geneettisestä tekijästä, koska olennaista on se, näyttääkö ihminen vastakkaisen sukupuolen silmissä haluttavalta vai ei. Ei pidä mennä yrittämään naisia, jotka hakevat pitempiä miehiä tai selkeästi katselevat niitä tuuheatukkaisempia miehiä baarissa.

Minä en olisi tyytynyt vähempään kuin prinssi täydelliseen.

Lihava N

Vierailija
132/228 |
05.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska mies on älynsä vuoksi jo ylivertainen eli tarvitsee nuoren, seksikkään, omillaan toimeen tulevan ja miestä (lähes jumalaista olentoa!!) alinomaa ihailevan ja peräänsä huokailevan naisen. Mikä ihana yhtälö, halleluja!

Vierailija
133/228 |
05.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä on se ikävä fakta ja vaikka kuinka sitä yrittäisi järkeillä, niin se ei valitettavasti muutu mihinkään.

Olen muutamaan kertaan kokeillut lyhyttä parisuhdetta naisen kanssa jolla on ollut uskomatton hyvä sydän, erinomainen huumorintaju, älykkyyttä ja sielunsivistystä on löytynyt roppakaupalla ja arvot ovat kohdanneet täysin. Lyhyeksi parisuhteet jäivät, koska en todella kovasta yrittämisestä huolimatta ikinä onnistunut tuntemaan heitä kohtaan fyysistä intohimoa ylipainosta johtuen.

Omia mieltymyksiään ei ikävä kyllä voi muuttaa, vaikka kuinka sitä toivoisi ja haluaisi. Ainakaan minä en siinä ole onnistunut. Minusta tuli kuitenkin lopulta todella hyviä ystäviä näiden naisten kanssa ja siitä olen erittäin iloinen. Parisuhde vaatii sekä henkisen että fyysisen yhteyden, kun taas ystävyyssuhde on asia erikseen ja fyysistä vetovoimaa ei tarvita.

Ylipaino on minulle, ja monelle muulle miehelle, valitettavasti se suurin turn off, ja oli se mielestänne kuinka pinnallista tahansa, niin omien mieltymysten muuttaminen on yksinkertaisesti mahdotonta.

Ja olen itse kyllä myös urheilullisen hoikka, vaikka ei sillä pitäisi olla mitään merkitystä tässä asiassa. Samalla tavalla se ylipaino voi olla myös lihavalle miehelle turn off, eikä hänkään sille mitään voi.

Vierailija
134/228 |
05.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

On huvittavaa, että tämä on naisille suuri ihmetyksen aihe, mutta kun lyhyelle naiselle ei kelpaa lyhyt mies, niin se onkin täysin ymmärrettävää

Vierailija
135/228 |
05.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä on se ikävä fakta ja vaikka kuinka sitä yrittäisi järkeillä, niin se ei valitettavasti muutu mihinkään.

Olen muutamaan kertaan kokeillut lyhyttä parisuhdetta naisen kanssa jolla on ollut uskomatton hyvä sydän, erinomainen huumorintaju, älykkyyttä ja sielunsivistystä on löytynyt roppakaupalla ja arvot ovat kohdanneet täysin. Lyhyeksi parisuhteet jäivät, koska en todella kovasta yrittämisestä huolimatta ikinä onnistunut tuntemaan heitä kohtaan fyysistä intohimoa ylipainosta johtuen.

Omia mieltymyksiään ei ikävä kyllä voi muuttaa, vaikka kuinka sitä toivoisi ja haluaisi. Ainakaan minä en siinä ole onnistunut. Minusta tuli kuitenkin lopulta todella hyviä ystäviä näiden naisten kanssa ja siitä olen erittäin iloinen. Parisuhde vaatii sekä henkisen että fyysisen yhteyden, kun taas ystävyyssuhde on asia erikseen ja fyysistä vetovoimaa ei tarvita.

Ylipaino on minulle, ja monelle muulle miehelle, valitettavasti se suurin turn off, ja oli se mielestänne kuinka pinnallista tahansa, niin omien mieltymysten muuttaminen on yksinkertaisesti mahdotonta.

Ja olen itse kyllä myös urheilullisen hoikka, vaikka ei sillä pitäisi olla mitään merkitystä tässä asiassa. Samalla tavalla se ylipaino voi olla myös lihavalle miehelle turn off, eikä hänkään sille mitään voi.

Olen kertonut tällä palstalla moneen kertaan oman kokemukseni: tapasin miehen aikoinaan nettideiteissä. Kirjoittelimme, soittelimme, olin jo omasta mielestäni ihastunut häneen. Tapasimme parin kuukauden kuluttua ja tiesin heti hänet nähdessänim, että en voi haluta häntä. Koska olin nuori ja naiivi, ajattelin ettei ole sopivaa hylätä muuten niin mukavaa miestä ulkonäön takia. Niinpä yritin seurustella hänen kanssaan. Koska asuimme kaukana toisistamme, tapasimme vain 1-2 x kuukaudessa. Kun olimme erossa, oli helppo olla. Tunsin olevani rakastunut ja oli kivaa, että elämässä oli ihminen joka oli hulluna minuun. Mutta kun tapasimme, ahdistus iski aina. En kerta kaikkiaan pystynyt haluamaan häntä. Loppua kohti keksin riitoja ihan turhasta, jotta olisi tekosyy vältellä hänen läheisyyttään.

Olisi todellakin ollut molempien kannalta parempi, jos olisin heti ensitapaamisella myöntänyt, että voimme ehkä olla jonkinlaisia ystäviä mutta rakastavaisia meistä ei koskaan tule.

Sen kokemuksen jälkeen en ole koskaan yrittänyt tyytyä. Olin pitkään yksin ennen nykyisen puolisoni tapaamista, koska kukaan ei "kolahtanut". Olisin varmaan vieläkin, ellei hän olisi osunut kohdalle. Mutta mieluummin yksin kuin suhteessa ihmiseen, jota ei pysty haluamaan ja ihailemaan ja katselemaan.

Olen siis täysin samaa mieltä noista mieltymyksistä. Eikä silläkään ole mitään merkitystä, liittyvätkö ne geneettisiin vai hankittavissa oleviin ominaisuuksiin, koska jos jokin asia ei miellytä niin se ei vaan miellytä.

Vierailija
136/228 |
05.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On huvittavaa, että tämä on naisille suuri ihmetyksen aihe, mutta kun lyhyelle naiselle ei kelpaa lyhyt mies, niin se onkin täysin ymmärrettävää

Kerrotko, missä viesteissä sitä on ihmetelty. Ap ei ole nainen, sen verran jokainen on varmasti jo aikoja sitten hoksannut.

Vierailija
137/228 |
05.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Fat ass bitch = Ei Kinosta !

Vierailija
138/228 |
05.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä on kyllä totta, ylipainoiset miehetkin etsii normaalipainoista naista. Olen myös kuullut siihen perusteluna mm. sen, että ulkonäön lisäksi naisen ylipaino kertoo siitä ettei nainen huolehdi itsestään ja mm. alapää on sen vuoksi löysempi. Huoh. Todella ikäviä ennakkoluuloja :(

Mitähän se ylipaino niistä miehistä itsestään sitten kertoo? Ei tietenkään mitään negatiivista, kyllähän tosimiehellä vähän vatsaa on ja alle 100 kg punnitaan neuvolassa. Muhkeita nallekarhuja ollaan :D

Vierailija
139/228 |
05.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä miehille on muitakin turn offeja kuin lihavuus. Annas olla kun täytät neljäkymmentä! Ei siinä hoikkuus auta. Miehet eivät enää syty vaikka olisi pitkä tukka, hoikka, itsestään huolehtiva, kiva ja tasapainoinen, fiksu sinkku. Mulla on monta tuttua sinkkua jotka ei löydä kumppania koska eivät kelpaa ikäisilleni miehilleen. Kaikki hoikkia, naisellisia ja mukavia naisia.

Miehet. Ne syttyvät vain alle nelikymppisistä, joukosta, muodikkaista ja näteistä naisista. Pelkkä hoikkuus ei kyllä riitä.

Vierailija
140/228 |
05.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Samaa mieltä. Sporttinen, hoikka ja kurvikas nainen on hot!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme seitsemän yksi