Miksi lihavalle miehelle ei kelpaa lihava nainen?
Olen lihava nainen ja kuitenkin syön terveellisesti ja liikun paljon. Elämäntavat on terveelliset, mutta rasva on juuttunut vyötärölle. Olen silti iloinen ja menevä, itsenäinen ja joustava ihminen.
Olen huomannut, että vaikka mies kiinnostuisi minusta profiilin perusteella ja pyytää ulos, niin sittenkin luonne miellyttää mutta olen liian lihava (eivät he tätä ääneen sano, mutta sen huomaa katseesta kyllä). Olen myös kertonut avoimesti olevani xxl kokoa jo ennen treffeille menoa.
Sitten kun myöhemmin kuulen samasta tyypistä (koska olen niin mukava luonne, he haluavat pitää mua kaverina, kuinka raivostuttavaa!) niin heillä on joku hoikka nainen tyttöystävänä. Osa kertoo etsivänsä vaimoa Aasiasta.
Itsellänikin on painonpudotus projektina, mutta tulokset tulevat hitaasti, enkä ole kateellinen tietenkään.
Miksi lihavalle suomalaiselle miehelle ei kelpaa lihava suomalainen vaimo, vaan vaihtoehtona on hakea ulkomailta hoikka vaimo, jollei löydä hoikkaa suomalaista vaimoa?
Minä haluaisin suomalaisen miehen, enkä hoikkaa ulkomaalaista miestä. Eikä haittaa ylipainokaan, luonne on tärkein. Voidaan vaikka yhdessä lähteä lenkille ja urheilemaan. Ei tietenkään TARVITSE olla lihava, mutta varmaan harva hoikka ihminen erikseen lihavaa ymmärtää.
Kommentit (228)
Vierailija kirjoitti:
Tämä on kyllä totta, ylipainoiset miehetkin etsii normaalipainoista naista. Olen myös kuullut siihen perusteluna mm. sen, että ulkonäön lisäksi naisen ylipaino kertoo siitä ettei nainen huolehdi itsestään ja mm. alapää on sen vuoksi löysempi. Huoh. Todella ikäviä ennakkoluuloja :(
Ennakkoluuloja? Ylipaino on terveysriski, vai väitätkö ettet ole sitä tiennyt? Ylipaino on myös jokaisen oma valinta. Syömällä oikein ja liikkumalla riittävästi syötyyn energiamäärään suhteutetttuna kukaan ei ole ylipainoinen. Eli jos aiheuttaa itselleen tällaisen terveysriskin niin se todellakin kertoo siitä ettei huolehdi itsestään. Mikäli tämä johtuu siitä, että on niin paljon mielihalujensa vietävissä ettei pysty kontrolloimaan syömistään kertoo se paljon muustakin. Ei pitäisi olla ylivoimaisen vaikeata olla tunkematta sokeria ja rasvaa suustaan sisään kun tietää ettei niin pidä tehdä tai jos on niin sitten on vakavia ongelmia henkisellä puolella. Vastaa esim. alkoholismia.
Olen selvästi ylipainoinen mies ja minulle kelpaa kyllä ylipainoinen nainen. Raja menee siinä, että nainen ei saa painaa minua enempää. Se ei ole kovin vaativa tehtävä, ainakaan minun mielestäni.
Minun ei tarvitse kuin vilkaista ruokaan päin ja se on vyötäröllä vararenkaana (olen siis perinyt tehokkaan energianvarastoinnin geeneissä), joten ymmärrän naisia joilla on sama ongelma. Toki ylipainoon on muitakin syitä kuten syödyn ruoan ja juomien määrä eli ei tässä mitään itsepetosta harrasteta.
Sinällään huvittaa palstan sinkkumiesten höpinät helposta laihduttamisesta. Onhan se helppoa laihduttaa kun voi elää parilla kaljalla ja lihapullapaketilla vaikka viikon kun ei ole mitään stressin aiheuttajia (olen niitä joilla perusstressi laukaisee ruokahalun) ja saa säätää omat aikataulut täysin kuten itse haluaa. Pleikkaa pelaillessa nälkä vielä helposti unohtuu sinne adrenaliinin taakse...
Vierailija kirjoitti:
Oma mieheni lihonut suhteen aikaan 40 kiloa ja itse olen samoissa mitoissa kuin nuorena, sillä harrastan edelleen liikuntalajia, jossa kilpailin nuorena. Mies huomauttaa heti, jos johonkin paikkaan minulla on vaikka lomalla tullut makkara. Mies ei ehkä tajua itse, miltä näyttää sillä usein tulee eteeni alastomana poseeraamaan. Ja sorry vaan, mutta ei ole kyllä enää mikään kiihottava näky.
Miksi et jätä sitä si kaa?
Syön terveellisesti ja liikun paljon = syöt liikaa ja liikut liian vähän. Rasva ei jumitu, varsinkaan kokoon xxl. En viehäty lihavista naisista, joten miksi minun pitäisi sellainen valita?? Voisiko joku vastata!
Vierailija kirjoitti:
Olen selvästi ylipainoinen mies ja minulle kelpaa kyllä ylipainoinen nainen. Raja menee siinä, että nainen ei saa painaa minua enempää. Se ei ole kovin vaativa tehtävä, ainakaan minun mielestäni.
Minun ei tarvitse kuin vilkaista ruokaan päin ja se on vyötäröllä vararenkaana (olen siis perinyt tehokkaan energianvarastoinnin geeneissä), joten ymmärrän naisia joilla on sama ongelma. Toki ylipainoon on muitakin syitä kuten syödyn ruoan ja juomien määrä eli ei tässä mitään itsepetosta harrasteta.
Sinällään huvittaa palstan sinkkumiesten höpinät helposta laihduttamisesta. Onhan se helppoa laihduttaa kun voi elää parilla kaljalla ja lihapullapaketilla vaikka viikon kun ei ole mitään stressin aiheuttajia (olen niitä joilla perusstressi laukaisee ruokahalun) ja saa säätää omat aikataulut täysin kuten itse haluaa. Pleikkaa pelaillessa nälkä vielä helposti unohtuu sinne adrenaliinin taakse...
Jaa, eipä se nyt ihan noinkaan ole. Jollain ihmisillä on vain parempi itsekuri ja älliä syödä oikein. Liikunta auttaa syömään paremmin. Selityksistä tässä maailmassa ei ole pulaa. Exlihava
Vierailija kirjoitti:
Ei vain kiihota. Siinäpä se lyhykäisyydessään.
No ei minuakaan kiihota lihavat tai VANHAT miehet. Silti koko nuoruuteni läpi läskit ja 10-30 vuotta vanhemmat ukot ovat tyrkyttäneet itseään minulle. Sitten vielä aidosti ihmettelevät miksi eivät kelpaa.
Hoikka n34
Vierailija kirjoitti:
Nykyään olen parisuhteessa, mutta muistan tuon sinkkuajoiltani. Enimmäkseen miehet, joita tapasin, olivat kokoni kanssa ihan ok kun viestiteltiin, mutta livenä sitten oli pettymys (kuvan olin kyllä toimittanut etukäteen). Sitten oma lukunsa ovat nämä, jotka nimenomaan haluavat lihavan naisen, ja jatkuvasti puristelevat jenkkakahvoja ja ihaillen taputtelevat esim mahamakkaroita. Eli eivät olleet kiinnostuneet pätkääkään minusta, vaan ainoastaan ylimääräisistä ulottuvuuksista.
Mutta eipä nuo itämailta vaimon hakevat ole sinulta mitenkään pois, se kertoo vain jotain ei-toivottavaa heistä itsestään. Mitäs sitten, kun onkin tupa täynnä lapsia jotka eivät näytä pätkääkään itseltä ja ne rahat, mitä ei käytetä vaimoon/lapsiin lähetetään sukulaisille?
Kertooko se samalla tavalla jotain ei toivottavaa heistä itsestään jos nainen ottaa itselleen m''hanmuuttajan puolisokseen? Vai onko tuo jo r'sismia ja ei muutenkaan ole yhtään sama asia?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jaa, eipä se nyt ihan noinkaan ole. Jollain ihmisillä on vain parempi itsekuri ja älliä syödä oikein. Liikunta auttaa syömään paremmin. Selityksistä tässä maailmassa ei ole pulaa. Exlihava
Asiantuntijatkin ovat todenneet, että pelkkä itsekuri ei riitä laihtumisessa. Jos joku väittää taltuttavansa pelkällä itsekurilla nälän ja herkkujen himon, niin ne signaalit eivät voi olla kovin voimakkaita eli tässä on geneettistä eroavaisuutta ihmisissä.
Liikunta auttaa syömään paremmin...kuulostaa ihan joltain laihdutusohjelman mainoslauseelta? Taitaa sinullakin mennä aika paljon energiaa siihen..ohjelman seur...siis liikuntaan ja itsekurin ylläpitoon. :)
Tiedoksi, että olen laihduttanut aiemmin ihan menestyksekkäästi, mutta totesin ettei jojoilu ja rehuilla kituuttaminen ollut terveydelle hyväksi pidemmän päälle. En ollut valmis muutokseen. Mutta niinhän sitä sanotaan, että muutos vaatii elämäntaparemontin. Joku saavuttaa sen liikunnan kautta, joku tietyllä ruokavaliolla, joku näiden yhdistelmällä ja joku pelkästään annoksia pienentämällä.
Vierailija kirjoitti:
Syön terveellisesti ja liikun paljon = syöt liikaa ja liikut liian vähän. Rasva ei jumitu, varsinkaan kokoon xxl. En viehäty lihavista naisista, joten miksi minun pitäisi sellainen valita?? Voisiko joku vastata!
Ei kukaan käske sinun sellaista valita. Ihan jokaisella on oikeus ja vapaus etsiä kunnes löytää haluamansa. Jokainen aikuinen ihminen tajuaa sen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minua harmittaa aina, kun luen jonkun selittävän ylipainoaan. Itse en näe siihen mitään tarvetta. Parhaillaankin laitan päivällistä ja juon olutta. Ruuan jälkeen käperryn kultani kainaloon katsomaan leffaa.
Lihava N
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minua harmittaa aina, kun luen jonkun selittävän ylipainoaan. Itse en näe siihen mitään tarvetta. Parhaillaankin laitan päivällistä ja juon olutta. Ruuan jälkeen käperryn kultani kainaloon katsomaan leffaa.
Lihava N
Et ole oikeasti lihava tai korkeintaan pari kiloa ylimääräistä. Kukaan lihava ei ajattele tuolla tavalla.
Voisi sinullakin olla vähän eri ajatukset mielessä jos joutuisit sinkkumarkkinoille ja ensimmäinen mitä sanotaan on, että laihduta niin miehet kiinnostuu.
Vierailija kirjoitti:
Niin ja tokihan kaiken pitää olla helppoa että pystyy jotain tekemään. Elämässä pitää pystyä tekemään vaikeitakin asioita.
Sinkkumarkkinat ovat raadollisia tänäpäivänä. Varsinkin Helsingissä, jossa on eniten sinkkuja.
Mitä enemmän ikää tulee ihmiset eivät enää pariudu. Ihan mitättömistäkin aiheista siirrytään seuraavaan ja taas seuraavaan. Miehille on todella tärkeää naisen ulkonäkö, pitää olla hoikka, muodokas, kaunis kasvoinen, siro ja mielellään sporttinen. Pitkät hiukset, naisellinen pukeutuminen. Iloinen, hymyileväinen, avoin, seksuaalinen mutta siveä.
Vierailija kirjoitti:
Ei pidä valita. Aloittajahan vain ihmettelee, miksi lihava nainen ei kelpaa lihavalle miehelle. Onhan se hassua. En osaa kuvitella, että muun ominaisuuden omistava ihminen ei hyväksyisi samaa kumppaniehdokkaissa. Mikään täällä selitetyistä syistä (esim. lihavan naisen hedelmättömyys; ikään kuin se olisi lihavilla vain naisten ominaisuus, miesten hedelmällisyys on lisäksi laskenut kaikilla länsimaisilla miehillä tuntemattomasta syystä) ei vakuuta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei vain kiihota. Siinäpä se lyhykäisyydessään.
No ei minuakaan kiihota lihavat tai VANHAT miehet. Silti koko nuoruuteni läpi läskit ja 10-30 vuotta vanhemmat ukot ovat tyrkyttäneet itseään minulle. Sitten vielä aidosti ihmettelevät miksi eivät kelpaa.
Hoikka n34
No eipä tuosta mitään vahinkoakaan ole. Miehen kannattaa aina yrittää, onnistumisprosentti on kuitenkin häviävän pieni.
Vierailija kirjoitti:
On huvittavaa, että tämä on naisille suuri ihmetyksen aihe, mutta kun lyhyelle naiselle ei kelpaa lyhyt mies, niin se onkin täysin ymmärrettävää
Miten niin? Pidän urpoina lyhyitä naisia (esim. alle 160 cm), joille ei kelpaa edes 170-senttinen mies. Pituuseroa on kuitenkin riittävästi.
Vierailija kirjoitti:
Sinkkumarkkinat ovat raadollisia tänäpäivänä. Varsinkin Helsingissä, jossa on eniten sinkkuja.
Mitä enemmän ikää tulee ihmiset eivät enää pariudu. Ihan mitättömistäkin aiheista siirrytään seuraavaan ja taas seuraavaan. Miehille on todella tärkeää naisen ulkonäkö, pitää olla hoikka, muodokas, kaunis kasvoinen, siro ja mielellään sporttinen. Pitkät hiukset, naisellinen pukeutuminen. Iloinen, hymyileväinen, avoin, seksuaalinen mutta siveä.
Tuo on se stereotypia, mutta todellisuudessa esim. Tinderin ja Badoon statistiikat kertovat, että naiset ovat paljon krantumpia parivalinnassa mitä ulkonäköön tulee. Uhriutumisessakin kannattaa olla edes rahtunen totuutta mukana.
Vierailija kirjoitti:
Mies näkee itsensä adoniksena vaikka peilistä katsoisi 150 kg, ryppyinen ja ruma sekä epäsiisti kaljanlitkijä, joka vaatii naista olemaan hoikka, kaunis ja seksikäs.
Melko irvikuva miehestä.
Palauttavaa naiset nämä itsestään liikaa luulevat miehet maanpinnalle.
Tämä on ihan totta. Aikoinaan etsin seuraa yhdeltä anonyymipalstalta. Erään miehen nimimerkki oli Adonis ja odotin urheilullista miestä. Onneksi laittoi kuvan etukäteen. Siitä paljastui, että tyyppi oli reilusti ylipainoinen ihrakasa ja ulkomuoto lähinnä ällötti. Ilmeisesti ei ymmärtänyt, mitä sana adonis tarkoittaa tai tosiaan luuli olevansa sellainen.
En tiedä oliko tämä käytännöllinen syy täällä jo, mutta seksi on hankalaa, kun läskeihin uponnutta kikkeliä yrittää työntää läskien uumenissa olevaan pimppiin.
M49, 146kg
Sellainen normaali nainen-Tier, jolla siihen kuuluva normaali Ass, sellainen = Kyllä Kinostaa !!!