Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi lihavalle miehelle ei kelpaa lihava nainen?

Vierailija
05.02.2020 |

Olen lihava nainen ja kuitenkin syön terveellisesti ja liikun paljon. Elämäntavat on terveelliset, mutta rasva on juuttunut vyötärölle. Olen silti iloinen ja menevä, itsenäinen ja joustava ihminen.

Olen huomannut, että vaikka mies kiinnostuisi minusta profiilin perusteella ja pyytää ulos, niin sittenkin luonne miellyttää mutta olen liian lihava (eivät he tätä ääneen sano, mutta sen huomaa katseesta kyllä). Olen myös kertonut avoimesti olevani xxl kokoa jo ennen treffeille menoa.

Sitten kun myöhemmin kuulen samasta tyypistä (koska olen niin mukava luonne, he haluavat pitää mua kaverina, kuinka raivostuttavaa!) niin heillä on joku hoikka nainen tyttöystävänä. Osa kertoo etsivänsä vaimoa Aasiasta.

Itsellänikin on painonpudotus projektina, mutta tulokset tulevat hitaasti, enkä ole kateellinen tietenkään.

Miksi lihavalle suomalaiselle miehelle ei kelpaa lihava suomalainen vaimo, vaan vaihtoehtona on hakea ulkomailta hoikka vaimo, jollei löydä hoikkaa suomalaista vaimoa?

Minä haluaisin suomalaisen miehen, enkä hoikkaa ulkomaalaista miestä. Eikä haittaa ylipainokaan, luonne on tärkein. Voidaan vaikka yhdessä lähteä lenkille ja urheilemaan. Ei tietenkään TARVITSE olla lihava, mutta varmaan harva hoikka ihminen erikseen lihavaa ymmärtää.

Kommentit (228)

Vierailija
161/228 |
05.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä aloitua kiteyttääkin sen miksi syntyvyys laskee. Kohta kaikki on lihavia, eikä kukaan kelpuuta lihavaa silti itselleen vaikka on itse lihava.

Ja laihat ei taas huoli lihavia.

Ratkaisematon yhtälö.

Vierailija
162/228 |
06.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä epäilen (ja pientä kenttäkokeiluakin on tullut tehtyä), että lihavien miesten on vaikeampi pitää erektiota yllä. Siksi heille on erityisen tärkeää kiihottua naisesta. Lihava nainen ei jostain syystä kiihota tarpeeksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
163/228 |
06.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletteko koskaan kuulleet rakkaudesta?

Teorian mukaan kelpaamisesta, tasoista jne. ulkonäköseikoista horisevat potevat narsismia eivätkä kykene rakastamaan ketään, edes itseään. Eivätkä ottamaan vastaan rakkautta.

Vierailija
164/228 |
06.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Teorian mukaan kelpaamisesta, tasoista jne. ulkonäköseikoista horisevat potevat narsismia eivätkä kykene rakastamaan ketään, edes itseään. Eivätkä ottamaan vastaan rakkautta.

Se rakkaus kun nyt vaan vaatii myös sen seksuaalisen vetovoiman joka useimmille on riippuvainen myös ulkoisista seikoista.

Vierailija
165/228 |
06.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ei miehellä muna seiso, vika on miehessä.

Jos kuka tahansa haluaa kumppanin, joka ei halua häntä, on pakkomielteinen pöljä sukupuoleen katsomatta. Raizkaaja wanna-be.

Vierailija
166/228 |
06.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se rakkaus kun nyt vaan vaatii myös sen seksuaalisen vetovoiman joka useimmille on riippuvainen myös ulkoisista seikoista.

Rakkaus ja seksuaalinen vetovoima kasvavat tutustuessa. Mutta ok, ei narsisti parane eikä ikinä löydä itsestään vikaa.

Vierailija
167/228 |
06.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Syön terveellisesti ja liikun paljon = syöt liikaa ja liikut liian vähän. Rasva ei jumitu, varsinkaan kokoon xxl. En viehäty lihavista naisista, joten miksi minun pitäisi sellainen valita?? Voisiko joku vastata!

Ei pidä valita. Aloittajahan vain ihmettelee, miksi lihava nainen ei kelpaa lihavalle miehelle. Onhan se hassua. En osaa kuvitella, että muun ominaisuuden omistava ihminen ei hyväksyisi samaa kumppaniehdokkaissa. Mikään täällä selitetyistä syistä (esim. lihavan naisen hedelmättömyys; ikään kuin se olisi lihavilla vain naisten ominaisuus, miesten hedelmällisyys on lisäksi laskenut kaikilla länsimaisilla miehillä tuntemattomasta syystä) ei vakuuta.

Hah. Ihmisethän ovat kaksinaismoralisteja tai sokeita omille "vioilleen" parinvalinnassa ja parisuhteissa ihan yleisesti. Miehet lisäksi tutkitusti pitävät itseään vetävämpinä kuin ovat naisten mielestä. Biologisessa mielessä siinä ei ole mitään hassua, että ylipaino ei viehätä kumppaniehdokkaassa, vaikka sitä itsellä olisikin. Ei se mies omaa, mahdollisesti heikentynyttä hedelmällisyyttään tiedosta, mutta naisen ylipaino antaa vihjeen siitä riskistä.

Vierailija
168/228 |
06.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistähän ihmeen syystä minulla on rakkautta ja seksiä riittänyt lähes katkeamatta vuodesta 1984?

Minua on usein testattu opintoihin ja työpaikkoihin ja todettu korkeasti empaattiseksi. Se sulkee pois narsismin.

En ole kuvankaunis, en ole katsonut kenenkään ulkonäköä, vaan olen katsonut sydäntä ja aivoja.

Mutta ehkä kaikilla ei ole samoja resursseja, joten toki defenssit laukeavat ja syitä yksinäisyyteen etsitään muista kuin itsestä ja omakin kelpaamattomuus selitetään ulkonäöllä.

Vierailija
169/228 |
06.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos yksinäisyys selittyy läskillä, siihen on ihan hiton helppo ratkaisu: laihdu.

Mutta väitän, että läski on pelkkä tekosyy psyyken puutteita peittämässä.

Vierailija
170/228 |
06.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Rakkaus ja seksuaalinen vetovoima kasvavat tutustuessa. Mutta ok, ei narsisti parane eikä ikinä löydä itsestään vikaa.

Rakkaus toki, mutta jos miestä ei nainen kiinnosta seksuaalisesti, niin ei se vetovoima tyhjästä ilmesty myöhemminkään. Sitä ei kannata uskotella itselle eikä kumppanille eikä ryhtyä parisuhteeseen sillä toiveella että "kyllä se kipinä löytyy".

Vierailija
171/228 |
06.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Rakkaus toki, mutta jos miestä ei nainen kiinnosta seksuaalisesti, niin ei se vetovoima tyhjästä ilmesty myöhemminkään. Sitä ei kannata uskotella itselle eikä kumppanille eikä ryhtyä parisuhteeseen sillä toiveella että "kyllä se kipinä löytyy".

Kyllä kannattaa, aiheesta voi sitten aloittaa AV:lla ketjun muutaman vuoden päästä: "En alunperinkään juuri tuntenut vetoa kumppaniini vaikka hän oli hyvä tyyppi ja nyt seksielämä on täysin kuollut. Pitäisikö erota?"

Vierailija
172/228 |
06.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Syön terveellisesti ja liikun paljon = syöt liikaa ja liikut liian vähän. Rasva ei jumitu, varsinkaan kokoon xxl. En viehäty lihavista naisista, joten miksi minun pitäisi sellainen valita?? Voisiko joku vastata!

Ei pidä valita. Aloittajahan vain ihmettelee, miksi lihava nainen ei kelpaa lihavalle miehelle. Onhan se hassua. En osaa kuvitella, että muun ominaisuuden omistava ihminen ei hyväksyisi samaa kumppaniehdokkaissa. Mikään täällä selitetyistä syistä (esim. lihavan naisen hedelmättömyys; ikään kuin se olisi lihavilla vain naisten ominaisuus, miesten hedelmällisyys on lisäksi laskenut kaikilla länsimaisilla miehillä tuntemattomasta syystä) ei vakuuta.

Mieltymykset eivät katso omaa ulkonäköä. Miehet ovat sen tienneet jo kauan muistuttaessaan, että nainen on halutuimmillaan parikymppisenä täysin riippumatta miehen iästä. Itse en olisi pystynyt pakottamaan itseäni haluamaan lihavaa (tai hintelää) miestä eikä se riipu mitenkään omasta ulkonäöstäni.

Vierailija
173/228 |
06.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tiedä oliko tämä käytännöllinen syy täällä jo, mutta seksi on hankalaa, kun läskeihin uponnutta kikkeliä yrittää työntää läskien uumenissa olevaan pimppiin.

M49, 146kg

Eikö sitten olisi aika kaivaa se läskeihin uponnut kikkeli sieltä jostain ja laihduttaa? Elämä muuttuisi paljon helpommaksi...

Vierailija
174/228 |
06.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yli 50 vee tukevahko ja harvahiuksinen ja huono elämäntapainen miestuttuni piti hänelle ehdottamiani naisia liian tukevina ja pyöreinä. Vinoili minullekin painostani vaikka olimme vain ystäviä. Kysyn vaan että millähän oikeudella? Peiliin vilkaisu voisi olla paikallaan.

Vierailija
175/228 |
06.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kolmekymppisenä tapailin itseäni 15 vuotta vanhempaa miestä. Harmi vain, että hän ei sietänyt omaa kehoaan. Kun halasin häntä, hän kääntyi vähän sivuittain, ettei hänen vatsansa jäisi meidän väliin. Muutenkaan hänen vatsaansa ei saanut koskea, mikä oli vaikeaa, koska vatsa oli aina tiellä. Olisin halunnut helliä ja silitellä hänen mahakumpuaan, mutta hän suuttui siitä. Ja kyllähän yli nelikymppisen, huonokuntoisen, vähän liikkuvan miehen erektio on onneton.

Onneksi tapasin nykyisen mieheni. Hän on minun ikäiseni, tekee fyysistä työtä ja on käytännössä kasvissyöjä. Hyväkuntoista miestä on ihana katsoa ja koskea!

Vierailija
176/228 |
06.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juuri näin

Vierailija
177/228 |
06.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yli 50 vee tukevahko ja harvahiuksinen ja huono elämäntapainen miestuttuni piti hänelle ehdottamiani naisia liian tukevina ja pyöreinä. Vinoili minullekin painostani vaikka olimme vain ystäviä. Kysyn vaan että millähän oikeudella? Peiliin vilkaisu voisi olla paikallaan.

Kai kysyit häneltä, että mitä varaa hänellä on arvostella toisten ulkonäköä?

Vierailija
178/228 |
06.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tutkimusten mukaan miehillä ja naisilla on samanlaisia pyrkimyksiä kumppanin etsinnässä. Pari pientä eroa on jotka huom! koskettavat vain joitain ihmisiä. Yksi on se, että naisilla on hieman useammin uhriutumistavoite. Eli jotkut harvat naiset hakeutuvat parisuhteisiin ja perhekuvioihin joissa saavat olla se uhri joka tekee kaiken muiden eteen. Sitten taas miehistä löytyy hieman enemmän kauneuden tavoittelua. Eli miehissä on niitä joille keskeisintä on kumppanin kauneuden palvominen. Mutta yleensä pyrkimykset sekä miehillä että naisilla ovat "terveempiä".

Vierailija
179/228 |
06.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En tiedä oliko tämä käytännöllinen syy täällä jo, mutta seksi on hankalaa, kun läskeihin uponnutta kikkeliä yrittää työntää läskien uumenissa olevaan pimppiin.

M49, 146kg

Eikö sitten olisi aika kaivaa se läskeihin uponnut kikkeli sieltä jostain ja laihduttaa? Elämä muuttuisi paljon helpommaksi...

Lääkärit aina sanoo, että jo viiden kilon laihdutus auttaa. No minä pudotin viime syksynä 14kg, mutta nyt joulun/talven aikana tullut muutama takaisin. Enää tarvitsee pudottaa 12-14 kertaa se lääkärin suosittelema 5kg.

Vierailija
180/228 |
06.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei vain kiihota. Siinäpä se lyhykäisyydessään.

No ei minuakaan kiihota lihavat tai VANHAT miehet. Silti koko nuoruuteni läpi läskit ja 10-30 vuotta vanhemmat ukot ovat tyrkyttäneet itseään minulle. Sitten vielä aidosti ihmettelevät miksi eivät kelpaa.

Hoikka n34

Sama täällä, lihavat ja vanhat ukot jaksavat yrittää kerta toisensa jälkeen. 

Vaikka täytyy kyllä sanoa, että ihailen heidän itsetuntoaan. Itselleni tulisi mieleenkään mennä tyrkyttämään itseäni jollekin 18-kesäiselle timmille lukiopojulle, vaikka itsekin olen timmissä kunnossa. Tunsin itseni kunnon kehdonryöstäjäksi, kun pari vuotta sitten eräs yhden illan kundini paljastui 22-vuotiaaksi, hui! 

n32

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi yhdeksän