Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi lihavalle miehelle ei kelpaa lihava nainen?

Vierailija
05.02.2020 |

Olen lihava nainen ja kuitenkin syön terveellisesti ja liikun paljon. Elämäntavat on terveelliset, mutta rasva on juuttunut vyötärölle. Olen silti iloinen ja menevä, itsenäinen ja joustava ihminen.

Olen huomannut, että vaikka mies kiinnostuisi minusta profiilin perusteella ja pyytää ulos, niin sittenkin luonne miellyttää mutta olen liian lihava (eivät he tätä ääneen sano, mutta sen huomaa katseesta kyllä). Olen myös kertonut avoimesti olevani xxl kokoa jo ennen treffeille menoa.

Sitten kun myöhemmin kuulen samasta tyypistä (koska olen niin mukava luonne, he haluavat pitää mua kaverina, kuinka raivostuttavaa!) niin heillä on joku hoikka nainen tyttöystävänä. Osa kertoo etsivänsä vaimoa Aasiasta.

Itsellänikin on painonpudotus projektina, mutta tulokset tulevat hitaasti, enkä ole kateellinen tietenkään.

Miksi lihavalle suomalaiselle miehelle ei kelpaa lihava suomalainen vaimo, vaan vaihtoehtona on hakea ulkomailta hoikka vaimo, jollei löydä hoikkaa suomalaista vaimoa?

Minä haluaisin suomalaisen miehen, enkä hoikkaa ulkomaalaista miestä. Eikä haittaa ylipainokaan, luonne on tärkein. Voidaan vaikka yhdessä lähteä lenkille ja urheilemaan. Ei tietenkään TARVITSE olla lihava, mutta varmaan harva hoikka ihminen erikseen lihavaa ymmärtää.

Kommentit (228)

Vierailija
101/228 |
05.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naiset sentään hyötyvät lihoessaan. Rinnat ja peppu pyöristyy. Liika on tietty liikaa. Mutta miten lihominen komistaa miestä? Pallomaha, moobsit?

Juupajuu. Kun katukuvaa katsoo niin vähempi pluskokoisissa naisissa on näitä ashleygrahameita vaan enemmistö ylipainoisista on niitä joilla on perzeen ja rintojen lisäksi pyöristynyt tasaisesti ihan kaikki. On niin pallomahaa kuin pullukkaa selkää/niskaa, jalat on kuin tukit ja kaksari löytyy triplana. Miten tämä lihominen kaunistaa naista(kaan)?

Vierailija
102/228 |
05.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi lihavan naisen edes pitäisi kelvata lihavalle miehelle? Miten voidaan olettaa, että kukaan kelpaa kenellekään mitenkään, minkään perusteella? 

AP kysymyksesi on jo valmiiksi todella vastenmielinen ennakkoasetelma lihaville miehillekin.

Just näin, kellään ei ole mitään velvollisuutta viehättyä jostain ominaisuudesta tai hyväksyä sitä kumppaniltaan, vaikka itse omaisikin sen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/228 |
05.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nussiminen ei onnistu jos molemmilla on läskimaha tiellä. Siksi ei kiinnosta.

Ei ole mahdollista että pysyt lihavana jos todella syöt tervellisesti ja liikut paljon, eli paskapuhetta joko tietoisesti tai tietämättömyyttä mutta lopputuloshan on sama.

Itselläni bmi:n mukainen yläpainon raja on 60 kg. Ei ole mikään ihme, jos painaa yli 60 kg, vaikka syö terveellisesti ja liikkuu paljon. Eikö lähes kaikki ammattiurheilijamiehet esim. paina yli 60 kg?

Vierailija
104/228 |
05.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Varmaan samasta syystä kuin mulle eli lihavalle naiselle ei kelpaa lihava mies. Joo, olen kamala mutta en vaan kiihotu tai halua edes koskea miestä jonka kroppa on sellaisen taikinamaisen läskipatjan alla. Oikeasti todella ällöttävää. Haluan tuntea miehen lihakset ja suht treenatun kropan itseäni vasten. 

Ja jos en sellaista saa niin sitten olen mieluummin yksin.

Sulle on siis varmasti myös ihan ok, että mies lemppaa sinut syystä että hän ei kiihotu tai halua edes koskea sinun taikinamaiseen läskipatjaasi? 

Lemppaa? Miksi se mies on edes alkanut olla naisen kanssa, josta ei kiihotu?

Eri

Vierailija
105/228 |
05.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä ainakin minun tuntemille lihaville miehille kelpaa lihava nainen... Ehkä joillekin ei sitten kelpaa ja luultavasti tällaiset nirsot jäävätkin sitten yksin. Sama koskee naisiakin. Monesti tuollaisilla nirsoilla on jotain ongelmia omakuvan kanssa eli nähdään itsensä jotenkin parempana.

Lihava mies on miehekäs nallekarhu, lihava nainen taas kuvottava epänaisellinen suohirviö. Itse tunnen monta lihavaa ja yhden todella lihavan miehen ja kaikilla on hoikka nainen ilman grammaakaan ylipainoa, lihava mies on myös parempi sängyssä ja nuokin pariskunnat ovat olleet yhdessä jo toistakymmentä vuotta, että seksi toimii varmasti hyvin.

Myöskään ruma mies ei halua rumaa naista vaan kauniin naisen, tästä on julkisuudessa paljon hyviä esimerkkejä.

Vierailija
106/228 |
05.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Off topic, mutta en oikein ymmärrä tuota "syön terveellisesti ja liikun mutta silti olen läski"-yhtäläisyyttä. Jos ihminen todella syö terveellisesti ja liikkuu hyvin, ei siinä ainakaan reilusti ylipainoa voi kertyä. Pakkohan sinun on silloin kuluttaa reilusti vähemmän kuin mitä saat energiaa. Itse olen jossain normaalipainon keskivaiheilla ja silti käytän vaatteissa kokoa S. Sanoit AP käyttäväsi kokoa XXL, eli ylipainoa tuskin on ihan vähääkään.

Kumppanini, nainen, on hyvin hoikka ja käyttää aivan vähintään kokoa L.

Minä olen pyöreä nainen ja käytän vaatekokoja M-XXL, ns. normaalimitoituksessa.

Ihmisten luustot ovat hyvin erilaisia. Vaatekoot vaihtelevat merkeittäin valtavasti ja samoin ihmisten mieltymykset, pitääkö pinnanmyötäistä vai väljempää päällään. Voit työntää ylipainoarviosi jonnekin syvälle.

-eri

No nyt meni pullukalla tunteisiin. Ennen kuin minulle joku sen tosielämässä todistaa, en usko että yksikään tosissaan  hyvin hoikka käyttää kokoa L, vaikka olisi mikä luusto. Monestihan pullukoilla on vääristynyt kehonkuva itsestään, kuvitellaan olevansa hoikempia kuin todellisuudessa ollaan. 

En usko minäkään eikä se mikään uskonasia olekaan, vaan fakta. Ehkä pyöreän silmiin se L-kokoinen kumppani on "hyvin hoikka".

Vierailija
107/228 |
05.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lihava nainen ei kiihota. Eipä sille mitään voi mitään vaikka olisi kuinka ihana ihminen.

Ei se lihava mies ole yhtään sen kiihottavampi ihrakasoineen. Miten sulla lihavana miehenä on pokkaa vaatia naista olemaan hoikka kun itse kierit läskeissäsi. Aika härskiä!

-Hoikka M-

Mitä sitten, jos lihava mies/nainen vaatisi/toivoisi kumppaninsa olevan laiha? Luultavimme kyseinen vaatija/toivoja jää yksin vaatimusten/toiveidensa kanssa. Deittimarkkinoilla jokainen meistä on täysin vapaa asettamaan omat kriteerinsä ja jos tutustuminen tapahtuu jotain muuta kautta kuni netin välityksellä, niin voi käydä että ihastummekin ns. vääränlaiseen ihmiseen. 

Jokainen asettakoot omat vaatimuksensa, mutta turha sitten itkeä parkua, jos ei kumppania löydy. Jos olet reilusti ylipainoinen, niin vaatii aikamoista pokkaa, että pystyt kuitenkin vaatimaan kumppaniltasi hoikkuutta ja terveellisiä elämäntapoja. Kertoo jonkinlaisesta minäkuvan vääristymästä.

Miltä kumppanilta?

Vierailija
108/228 |
05.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

NAL(sinkut palsta) kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä ainakin minun tuntemille lihaville miehille kelpaa lihava nainen... Ehkä joillekin ei sitten kelpaa ja luultavasti tällaiset nirsot jäävätkin sitten yksin. Sama koskee naisiakin. Monesti tuollaisilla nirsoilla on jotain ongelmia omakuvan kanssa eli nähdään itsensä jotenkin parempana.

Lihava mies on miehekäs nallekarhu, lihava nainen taas kuvottava epänaisellinen suohirviö. Itse tunnen monta lihavaa ja yhden todella lihavan miehen ja kaikilla on hoikka nainen ilman grammaakaan ylipainoa, lihava mies on myös parempi sängyssä ja nuokin pariskunnat ovat olleet yhdessä jo toistakymmentä vuotta, että seksi toimii varmasti hyvin.

Myöskään ruma mies ei halua rumaa naista vaan kauniin naisen, tästä on julkisuudessa paljon hyviä esimerkkejä.

Ei läskissä ole mitään miehekästä. Ja "parempi sängyssä":'D Ei se painosta riipu, vaikka lihava tuskin jaksaa järin hyvin sielläkään. Jos sen vehkeen mahan alta edes löytää.

Vierailija
109/228 |
05.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nykyään olen parisuhteessa, mutta muistan tuon sinkkuajoiltani. Enimmäkseen miehet, joita tapasin, olivat kokoni kanssa ihan ok kun viestiteltiin, mutta livenä sitten oli pettymys (kuvan olin kyllä toimittanut etukäteen). Sitten oma lukunsa ovat nämä, jotka nimenomaan haluavat lihavan naisen, ja jatkuvasti puristelevat jenkkakahvoja ja ihaillen taputtelevat esim mahamakkaroita. Eli eivät olleet kiinnostuneet pätkääkään minusta, vaan ainoastaan ylimääräisistä ulottuvuuksista.

Mutta eipä nuo itämailta vaimon hakevat ole sinulta mitenkään pois, se kertoo vain jotain ei-toivottavaa heistä itsestään. Mitäs sitten, kun onkin tupa täynnä lapsia jotka eivät näytä pätkääkään itseltä ja ne rahat, mitä ei käytetä vaimoon/lapsiin lähetetään sukulaisille?

Miksei lapset näyttäisi myös isältään, puolet geeneistä häneltä? Ja miten vaimo miehen rahoja muka lähettäisi ilman tämän lupaa? Tietämäni parit osaavat hoitaa rahansa, usein vaimo tukee sukua, mutta OMILLA rahoillaan, ei miehen rahoilla. Hyvä että tukee. 

Taas näitä outoja palstakäsityksiä.

Vierailija
110/228 |
05.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Läski ei ole mielestäni kovinkaan kiihottavaa, vaikka itsekin olin punkero nuorempana. Eipä minusta silloin kiinnostunut kuin pulskat naiset. Noh, laihdutin niin yht'äkkiä puoli metropolialuetta hinkuu seuraan. Samaan aikaan toki myös kasvoin henkisestä vankilastani ulos, joten olemus myös muuttui. Oli miten oli, niin naisten pinnallisuus jätti hieman säröä herkkään sieluuni, enkä osaa itsekään enää nähdä mitään hienoa keskinkertaisuudessa tai muuten vaan viallisuudessa.

Jos mielenterveyspotilas pystyy, niin niin pitäisi kaikkien muidenkin kyetä.

Vierailija
111/228 |
05.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nussiminen ei onnistu jos molemmilla on läskimaha tiellä. Siksi ei kiinnosta.

Ei ole mahdollista että pysyt lihavana jos todella syöt tervellisesti ja liikut paljon, eli paskapuhetta joko tietoisesti tai tietämättömyyttä mutta lopputuloshan on sama.

Itselläni bmi:n mukainen yläpainon raja on 60 kg. Ei ole mikään ihme, jos painaa yli 60 kg, vaikka syö terveellisesti ja liikkuu paljon. Eikö lähes kaikki ammattiurheilijamiehet esim. paina yli 60 kg?

BMI:a ei ole tarkoitettukaan kehonrakentajien tms. painon arviointiin. Jos olet mies, niin taidat olla todella lyhyt.

Vierailija
112/228 |
05.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

NAL(sinkut palsta) kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuinka monen lihavan miehen kanssa olet ollut sängyssä?

p.s. hyvin olet grammavaa' alla punninnut kavereidesi naiset :D

Vierailija
113/228 |
05.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nykyään olen parisuhteessa, mutta muistan tuon sinkkuajoiltani. Enimmäkseen miehet, joita tapasin, olivat kokoni kanssa ihan ok kun viestiteltiin, mutta livenä sitten oli pettymys (kuvan olin kyllä toimittanut etukäteen). Sitten oma lukunsa ovat nämä, jotka nimenomaan haluavat lihavan naisen, ja jatkuvasti puristelevat jenkkakahvoja ja ihaillen taputtelevat esim mahamakkaroita. Eli eivät olleet kiinnostuneet pätkääkään minusta, vaan ainoastaan ylimääräisistä ulottuvuuksista.

Mutta eipä nuo itämailta vaimon hakevat ole sinulta mitenkään pois, se kertoo vain jotain ei-toivottavaa heistä itsestään. Mitäs sitten, kun onkin tupa täynnä lapsia jotka eivät näytä pätkääkään itseltä ja ne rahat, mitä ei käytetä vaimoon/lapsiin lähetetään sukulaisille?

Miksei lapset näyttäisi myös isältään, puolet geeneistä häneltä? Ja miten vaimo miehen rahoja muka lähettäisi ilman tämän lupaa? Tietämäni parit osaavat hoitaa rahansa, usein vaimo tukee sukua, mutta OMILLA rahoillaan, ei miehen rahoilla. Hyvä että tukee. 

Ja mies elättää...

Kyllä ne aasialaispiirteet jyrää suomalaiset.

Vierailija
114/228 |
05.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se menee juurikin yleensä toisinpäin: Lihavat naiset etsivät normaalipainoisia miehiä eivätkä tyydy omantasoisiin miehiin. Tämä ilmiö on hyvin yleistä esim. tinderissä. Sitten jos näille naisille mainitsee ylipainosta niin helvetti on irti ja itku on herkässä. mielestäni lihavien ihmisten niin naisten kuin miehien pitäisi etsiä omantasoista seuraa ja kohdata reaaliteetit ulkonäön suhteen. Minua lihavat naiset eivät vain viehätä. On mahdoton muodostaa parisuhdetta semmoisen kanssa joka ei ulkonäöllisesti viehätä ollenkaan.

Ja lihavuuskin kertoo ihmisestä sen että hänellä on elämäntapojen suhteen ongelmia. En seurustelisi ihmisen kanssa joka ei kykene pitämään edes omasta kehostaan huolta.

Vierailija
115/228 |
05.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se menee juurikin yleensä toisinpäin: Lihavat naiset etsivät normaalipainoisia miehiä eivätkä tyydy omantasoisiin miehiin. Tämä ilmiö on hyvin yleistä esim. tinderissä. Sitten jos näille naisille mainitsee ylipainosta niin helvetti on irti ja itku on herkässä. mielestäni lihavien ihmisten niin naisten kuin miehien pitäisi etsiä omantasoista seuraa ja kohdata reaaliteetit ulkonäön suhteen. Minua lihavat naiset eivät vain viehätä. On mahdoton muodostaa parisuhdetta semmoisen kanssa joka ei ulkonäöllisesti viehätä ollenkaan.

Ja lihavuuskin kertoo ihmisestä sen että hänellä on elämäntapojen suhteen ongelmia. En seurustelisi ihmisen kanssa joka ei kykene pitämään edes omasta kehostaan huolta.

Millaisessa tilanteessa koet tarpeelliseksi mainita naiselle tämän ylipainosta?

Minua eivät houkuta hoikat eikä reilusti ylipainoiset miehet. Ikinä en ole kokenut tarpeelliseksi kummastakaan ominaisuudesta mainita, vaikka molempia on tarjolla ollut. Olisi ollut mahdotonta muodostaa parisuhdetta semmoisen kanssa, joka ei ulkonäöllisesti viehätä lainkaan. Niinpä olin sinkkuna siihen saakka että tapasin nykyisen puolisoni, joka on todellinen silmäkarkki.

Lihava N

Vierailija
116/228 |
05.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja mies elättää...

Kyllä ne aasialaispiirteet jyrää suomalaiset.

Miten lentokentällä näyttää tulleen vastaan pulskassa kunnossa olleita thai-/vietnamilaisnaisia? Tai voihan toki olla ettei ne mallin mitoissa olevat ole enää lähteneet mukaan varakkaamman miehen ilmestyessä kilpakosijaksi. Kuulemma toi Thaimaassa esiintyvä uskollisuusraha tuli kiinalaisten mukana jotka suostuu maksamaan isompaa taskurahaa 😬

Vierailija
117/228 |
05.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

Millaisessa tilanteessa koet tarpeelliseksi mainita naiselle tämän ylipainosta?

Lihava N[/quote]

semmoisessa tilanteessa missä joku selkeästi ylipainoinen elelee jossain pilvilinnoissa ja etsii sitä selvästi omaa tasoa ylempää. Näillä ihmisillä ei ole minkäänlaisia realiteettejä omasta tasostaan vaan etsivät sitä omaa prinssi täydellistään. Yleensä he joko kieltävät sen täysin tai sitten tajuavat tilanteen ymmärtävät muuttaa elämäntapojaan. Mitä aikaisemmassa vaiheessa niille mainitaan ongelmasta sen parempi.

Oikeastaan ylipaino on sama asia kuin alkoholismikin. Ylipainoisilla ihmisillä on vain addiktio ruokaan viinan sijasta. On tärkeää ottaa asia puheeksi kuin taputella selkään ja jatkaa heidän harhaluulojensa ruokkimista

Vierailija
118/228 |
05.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lihava nainen ei kiihota. Eipä sille mitään voi mitään vaikka olisi kuinka ihana ihminen.

Ei se lihava mies ole yhtään sen kiihottavampi ihrakasoineen. Miten sulla lihavana miehenä on pokkaa vaatia naista olemaan hoikka kun itse kierit läskeissäsi. Aika härskiä!

-Hoikka M-

En minä vaadi mitään, vaan totean faktat. En voi homoksikaan ryhtyä vaan siksi ettei kenenkään mieli pahoitu kun ei vaan sytytä miehetkään.

Tottakai se lihava mies on miehekäs nallekarhu ja parempi sängyssäkin kuin edellisen kirjoittajan kaltainen kaloreita kyttäävä sikspäkkiä höyläävä neitipoika. Ja fakta on se, että lihava ja/tai ruma nainen ei kiihota miestä olipia mies itse minkä näköinen hyvänsä. Ei homoksikaan tosiaan voi ryhtyä siksi ettei joku pahoita mieltään, samalla tavalla ei myöskään voi ryhtyä tykkäämään läskeistä naisista.

Läskin naisen etu on kuitenkin se, että laihtuminen nostaa markkina-arvoa huomattavasti toisin kuin miehellä.

Vierailija
119/228 |
05.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

-Hoikka M-

Juu, ei ne miesten läskit ole yhtään sen parempia, vaikka joku niin yrittäisi väittää.

Kyllä ovat, lihava mies on miehekäs nallekarhu enkä tiedä yhtään läskiä miestä joilla ei olisi paitsi naista niin myös hoikkaa naista.

Vierailija
120/228 |
05.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

-Hoikka M-

Mitä sitten, jos lihava mies/nainen vaatisi/toivoisi kumppaninsa olevan laiha? Luultavimme kyseinen vaatija/toivoja jää yksin vaatimusten/toiveidensa kanssa. Deittimarkkinoilla jokainen meistä on täysin vapaa asettamaan omat kriteerinsä ja jos tutustuminen tapahtuu jotain muuta kautta kuni netin välityksellä, niin voi käydä että ihastummekin ns. vääränlaiseen ihmiseen. 

Vain lihava nainen jää yksin. Tunnen monta lihavaa miestä ja kaikilla on naiset, vieläpä hoikat sellaiset. Lihava mies on miehekäs nallekarhu

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi kahdeksan